Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

    Здравейте, колеги. От днес съм собственик на Нисан Терано 2 2002г.Като новобранец в джиповете и аз имам някой и друго въпросче относно джипката. Трябва ли когато изключвам 4х4 да давам на зад и има едно клатушкане като сякаш има изпуснал амортисьор а никъде няма омасления по тях.

  • #2
    От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

    Честито Колега.
    Много безаварийни километри.
    Ако се клати много дълго време без да спира значи със сигурност имаш изпуснал амортисьор.
    Това че няма омаскяване не е гаранция, че не е изпуснал.
    По другия въпрос - аз лично не давам назад като изключвам от 4х4.
    Успех.
    Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
    Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
    Opel Campo 3,1 TD '99
    Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

    Коментар


    • #3
      От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

      Благодаря ти колега.

      Коментар


      • #4
        От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

        А при колко максимална скорост е възможно да се включва предния мост.

        Коментар


        • #5
          От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

          Честито колега и безавариино .Относно хъбовете трябва да ги снимаш за да ти кажем дали трябва да връщаш назад

          Коментар


          • #6
            От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

            Хъбовете ми са автоматични, ако това питаш.

            Коментар


            • #7
              От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

              По въпроса /а и почти за всичко касаещо 4х4/има много изписано, така че се поровичкай из форума и няма дя съжаляваш. В кратце на въпросите ти: При изключване на двойното предаване предният мост се освобождава. Автоматичните хъбове се отделят от полуоските в момента, в който напрежението върху тях отслабне примерно при спиране или при движение по инерция. Няма никакво значение в кой момент ще се случи това. /При ръчните хъбове например можеш да си караш така докато ти скимне да ги изключиш - Върти се диференциала ама то това си му е работата./ А относно включването на предния мост съм чел различни мнения - до 40, до 60 че и някой се беше изцепил за включване и при 80 км/ч ама май най добре е да не се подлага системата на рязко натоварване и като знаеш, че ти предстои каране с двойно да си го включиш овреме на место или при малка скорост. /При автоматичните хъбове при включване по време на движение може да чуеш доста "тежък" удар отпред - то е точно от това ударно зацепване/. Явно, че при ръчните такова нещо няма. Ровичкай се и чети а ако нещо не ти е ясно пиши - тук има големи спецове / и аз им дължа благодарност за многото инфо/. И да не пропусна -Честито и много да те кефи колата!! Изборът ти е много добър.
              Terrano II R20 TD27Ti

              Коментар


              • #8
                От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                Честита придобивка! Що се отнася до това, дали да връщаш назад или не, си е само лично решение. Разликата е само в леко повишения разход. В случай, че имаш няколко препятствия последователно или след неизвестен период (2 - 5км) е напълно излишно. Нямам спомен колко беше разликата на 100км в количеството гориво, но едва ли е повече от 10%. Така разхода ще се увеличи с 1-1.5л на 100км. Следователно смисъл има само, ако при потегляне го включиш, а след това караш на 2Н над 100км, Друго си е да икономисаш пари за по едно кафе или бира на всеки 100км.
                [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                Коментар


                • #9
                  От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                  да ти е честита предобивката
                  и аз имам същото и на него си има табелка с инструкжии коят ми седи на сенника.на нея пише от 2Н на 4Нможе да се превключи до 40-50км(но по мои наблюдения ако го превключваш в движение го прави до втора предавка,защото на трета при мен се усеша едно леко прехъкване макар и в тези ограничения)
                  а ако искаш да превключиш от 4Н на 4L и обратно трябва да си спрял и да не надвишаваш 40-50км(ТОВА ПИШЕ НА ТАБЕЛКАТА)вече ти сам си преценяваш как ще процедираш
                  а що се отнася до преминаването от 4Н на 2Н ня смисъл да даваш на заден ако искаш лампата да ти изгасне веднага когато си на скорост,при отнемането на газта натискаш съединитела и буташ лоста на 2Н и гасне на момента.получава се същия ефект както каза колегата,моментално се освобождава напрежението на хъбовете

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                    Благодаря ви на всички добре, че ви има.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                      Честито и от мен, при мене също пише до 40км. да се включва предния мост а при изключване 4-5м. на зад.
                      Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                        Предния мост се включва когато пътните условия го изискват (хлъзгаво и прочие), а това само по себе си предполага не много високи скорости. На 60 се включва. Ама трябва на място, иначе има едни звуци, дето няма да ти харесат. Ако сложиш ръчни, може и на повече, ама, къде по дяволите ще се наложи да караш с повече?

                        Връщането назад, когато бях с автоматични хъбове, никога не съм го практикувал. И няма да вдигне разхода. Изключват си, просто не веднага, а примерно след километър-два.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                          Само казвам какво пише на лепенката на сенника |верно че е на немски ама така ми го преведоха |
                          Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                            Благодаря ви за съветите колеги.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нова придобивка Нисан Терано 2 2002г.

                              Някой знае ли колко струват задни тампони- комплект.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X