Страница 1 от 27 1234511 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 536

Тема: Покупка на Субару

  1. #1
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Габрово
    Публикации
    184
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране Покупка на Субару

    Предстои ми покупка на Субару Легаси .Чудя се кой мотор да бъде.Нещо ме дърпа към 3000 кубика (245к.с.).
    Ако някой има такова нека се обади да го поразпитам малко.

  2. #2
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Sofiq
    Публикации
    34
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Виж във форума на субару.Там имаше сравнения между 2,5;3,0 и 3,6 кубика. До клкото знам 3.0 е много добър мотор но заради цената на бензина не е много популярен.

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Габрово
    Публикации
    184
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Цитат Мнение на Billy Преглед на публикациите
    До клкото знам 3.0 е много добър мотор но заради цената на бензина не е много популярен.
    Мисля да слагам газова уредба.

  4. #4
    Регистрация
    Apr 2010
    Място
    София
    Публикации
    819
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Аз имах по-старо субару легаси 2,2 - 1994г, но бе автоматик. 14 бензин и 18-20 газ градско. Направи си сметката при тази криза. за 5 г. нищо не се счупи, само консумативи и гуми.
    Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

  5. #5
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Бургас
    Публикации
    391
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    2.5л бензин Outback 2000 г. - 156 к.с.
    Градско 14-15 газ, извънградско 10-11л/100км
    На бензин с литър отдолу.
    Тези 18-20 на сто газ могат да са само заради проблем с колата. Ако всичко е както трябва не може да гори толкова...

  6. #6
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    614
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Лошо няма по-голям - по-добре
    There is no replacement for displacement
    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

  7. #7
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Габрово
    Публикации
    184
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Абе ,май ще е 2,5 без газ.2005-2007г

  8. #8
    Регистрация
    Jun 2011
    Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Колега , купи ли кола ?
    Имам Субару легаси комби 2.0 но ще те излъжа за конете , 98' разход градско е 10 извън -- 8-8,5 карам я на газ и на бензин разхода е еднакъв с Газов инжекцион е колата .
    Ако вече си купил нещо похвали се да я видим

  9. #9
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Габрово
    Публикации
    184
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    От много мислене и лутане ,и четене ,и пак мислене залитнах леко в дясно и си взех......... ново Легаси 2 TD.
    Навъртях му набързо 11000км.Просто не ми се слиза от него.За сега нямам никакви забележки.

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2006
    Място
    София
    Публикации
    4,754
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Цитат Мнение на edd2 Преглед на публикациите
    От много мислене и лутане ,и четене ,и пак мислене залитнах леко в дясно и си взех......... ново Легаси 2 TD.
    Навъртях му набързо 11000км.Просто не ми се слиза от него.За сега нямам никакви забележки.
    е, то оставаше и да имаш забележки Ха честито и да почерпиш!!! и да се похвалиш и в Субифорума!
    ________________________________________________
    Chevrolet k1500 5,7
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

  11. #11
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Силистра
    Публикации
    103
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Цитат Мнение на edd2 Преглед на публикациите
    От много мислене и лутане ,и четене ,и пак мислене залитнах леко в дясно и си взех......... ново Легаси 2 TD.
    Навъртях му набързо 11000км.Просто не ми се слиза от него.За сега нямам никакви забележки.
    Колега 2011г модел ли имаш в предвид?Защото аз си взех Форестър 2.0тд 150кс и също съм много доволен от него.
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD 2002
    Subaru Forester 2.0 d 2010
    Great wall Steed 5 2.0 HDI 2011

  12. #12
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    Габрово
    Публикации
    184
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Цитат Мнение на vute74 Преглед на публикациите
    Колега 2011г модел ли имаш в предвид?Защото аз си взех Форестър 2.0тд 150кс и също съм много доволен от него.
    Не ,2009г е моето

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    738
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Малко стара темата, ама не намерих друга подходяща, а не искам да създавам нова..
    Днеска мръднах до Стокхолм да видя едно легаси 2005г , на реални 110 000 км, с прилежно попълнена сервизна книжка, обслужвано само в субару. Външни забележки- жулнато тук там , само козметики , нищо сериозно. Мотора сух като барут, леко омасляване на централния диф, ама много дискретно. Много стегната като цяло. Аха да я купя...
    Дръпнах и клечката на малото и се втрещих- едвам опираше в някакво масло , а беше спряна под наклон с муцуната по посока на баира. Щеката за маслото влиза в предната част на картера...Човека определено си нямаше хабер , че колата гори масло-иначе кво по- лесно да долееш. Никакво омасляване по ауспусите, никакви пушеци, миризма на нормално работещ бензинов мотор...Маслото е сменено преди по- малко от 8000 км .
    Ако това е нормално за този модел се отказвам да притежавам субару. Ако не е , на какво може да се дължи това маслоядство, да гледам ли въобще субару?
    Друго неприятно впечатление - муден мотор , настъпваш и чакаш. верно не е съзтезателна кола, ама динамиката ми се видя много вяла.
    Последно въпросче-при включване на бавни , не усетих някаква коренна разлика в динамиката. В смисъл на таблото си светна , че сме на бавни, ама като че ли с това си и останахме - с надписа. Като знам с тераното ква е разликата, тука все едно си включих надпис на таблото.
    Ще съм благодарен на дискусия от собственици на легаси или аутбак.

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,406
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Щом има бавни, значи не е автоматик. Щом няма голяма разлика бързи/бавни, значи е мотор 2,5. Там разликата, коефициента е около х 1,3 по памет-може да се ориентираш по оборотите при еднаква скорост и предавка, съответно на т.н. бързи спрямо бавни. Ако съм налучкал, за този мотор е нормално да изгори литър масло на 10Х км. Динамиката обаче трябва да е нормална, по мой критерий отлична и достатъчна. За ръчка в никакъв случай не трябва да е лоша, леко муден е автомата и там няма бавни.....
    Боксера на Субару е отличен и признат мотор със своите особености по кубатура най-вече. Това дали ти допада..........е лично.
    Сравнението с Тирано не го намирам за удачно.........От три Нисана, които съм имал нито един не е пипвал масло. В момента карам форестер, който на 10-12Х ми изгаря по 0,5 л масло, с пробег около 280Х км е. Като му дойде времето да го сменям ще си взема друг Форестер Поздрави!
    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

  15. #15
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Bulgaria Sofia
    Публикации
    7,335
    Блог Публикации
    9
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране Re: Покупка на Субару

    Карам легаси с 2000 мотор. Наистина му трябват няколко коня отгоре, масло не харчи, 2.5 мотора като динамика би трябвало да е ок особенно с ръчни скорости. 2 литровото е малко мудно но иначе се държи много добре дори и в ниските обороти. Дали ти допада вече е друга тема

  16. #16
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Май не е до конете. Миналата година обикаляхме да търсим разни Субарута на другарчета и къде повече, къде по малко, покарах доста екземпляри Форестър и Оутбак ... тия, дето са без турбинка, всичките са мудняви, включитено H6-цата, което лично за мен беше изненада. 2.0 атмосферката на Фори си го знаех, че е куцо магаре предварително, но до тогава се надявах, че по-големите ще са по-пъргави.
    Интересното е, че като посвикне човек, всъщност няма проблем, съвсем приятно се движат машинките.. Просто характера им е такъв, спокоен
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  17. #17
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Bulgaria Sofia
    Публикации
    7,335
    Блог Публикации
    9
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране Re: Покупка на Субару

    Точно, предразполагат към по спокойно каране, не е проблемно, просто трябва да свикнеш, двигателя доста добре се развърта и като го натиснеш малко си е добре, мога да го сравня с вектра 115 коня, върви по добре и към симеоново се качвам на 5 та, вектрата 3та 4та, по нанагорно не е проблем да караш със 160 докато макса на вектрата на същото място е 110, а ако ти е малко има и с турбо даже с би турбо.

  18. #18
    Регистрация
    Feb 2005
    Място
    Пловдив
    Публикации
    675
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Маслото се проверява на равно.
    Липсата на динамика и усещането, че няма разлика на бавни може да се окаже заминал съединител. Когато аз есента си избирах Форестер гледах един ръчка без турбо. Не вървеше грам, муден, никакво ускорение, никаква разлика бързи-бавни. Накрая реших да пробвам съединителя на един бордюр. Пуснах съединителя докрай, на трета и на втора предавка, двигателя си работи, а колата стои на едно място.

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Варна/Gävle България/Швеция
    Публикации
    738
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Да мотора е 2.5 атмосферен. Сравних с тераното наличието на бавни и усещането за липсата на такива. Да разбирам ли , че разликата между бавни и бързи е минимална, т.е бързи 1:1, бавни 1:1.3. Колата я покарах и из града и на магистрала. Не казвам , че не върви , просто не ускорява според това което очаквах. При педала в пода започва едно бавно поемане на стрелката на оборотомера на горе...Верно че усещането в подобен автомобил е различно, поради постоянното 4х4, но наистина прекалено е спокоен тоя мотор. Бих казал , че от двулитровия бих очаквал подобна вяла динамика , но не и от тоя. Продавача живее в доста хълмиста местност и равните площадки са малко кът. Колата беше спряна на улицата . Аз забравих да и проверя маслото преди да я запалим. Проверих го след каране около 45 минути и престой на място със загасен мотор след около 15 минути. Чудя се дали има някакви особенности в оттичането на маслото от главите - примерно само от задната им част, тогава би могло голяма част от маслото да остане там. В далечното минало имах пежо 205 с прословутия мотор с общо мазане , което даже след престой от 4 часа маслото не се оттичаше в картера. Двигател дето на тези километри гори толкова масло смятам лично аз да избягвам. Съединителя му е слънце не приплъзва. Чувал съм примерно , че на тойта рав 4 2.2 Д4Д мотора му дават 600 мл разход на масло на 10 х км. Имам приятели които притежават такива равки и ако имат някакъв разход той е в границите на 100 - 200 мл.
    По принцип съм фен на субару и знам , че това което казвам звучи като ЕРЕС , ама това са ми наблюденията. Ще пробвам и други субарута, може би три литровия мотор.

  20. #20
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Покупка на Субару

    Въобще не очаквай чудеса от 3 литровия, същото бааааавно и славно наемане и изобщо не е заради 4х4-то. просто философията е такава.
    Ако искаш нещо, което "да подскача", търси 2.5 турбо, там вече усещанията са съвсем различни. Обаче май турбинираните си нямат бавни, или поне аз не съм попадал на такава комбинация.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

Страница 1 от 27 1234511 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Бъги от Субару
    От Scrapheap във форум Бъгита и самоделни конструкции на колесни машини
    Отговори: 8
    Последно мнение: 19-04-17, 18:59
  2. Бъги от Субару
    От Александър К във форум Бъгита и самоделни конструкции на колесни машини
    Отговори: 18
    Последно мнение: 24-05-11, 21:50
  3. Отговори: 11
    Последно мнение: 24-08-09, 19:06
  4. СУБАРУ. Проблема!!!!!
    От CHIMIK във форум Дискусии по марки
    Отговори: 5
    Последно мнение: 24-04-08, 22:16
  5. Субару с Маттракс
    От quadra във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 0
    Последно мнение: 25-12-07, 21:34

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •