Резултати 1 до 5 от 5

Тема: Оптимални обороти на пропелер

  1. #1
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    161
    Точки (при гласуване)
    5

    Angry Оптимални обороти на пропелер

    Здравейте .Май доста е нищена тази тема,но понеже се захванах с един проект,:да поставя двигател от мецедес 190 .72кс. при 4000 об. на корито 5.0 м с зет колона Алфа Едно предавателно отношение 1:1.8-1,9 . Теоретично оборотите на пропелера ще бъдат около 1,500-2000.Та въпроса ми е дали няма да са малко множко и дали няма да стене като миксер .Друг е въпроса дали двигатела е достатачно мощен за да може да ги достогне тези обороти. Ще погледна какъв размер е прорелера и ще дам още инфо

  2. #2
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,007
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Оптимални обороти на пропелер

    Маринизирането на автомобилен двигател не е толкова просто. А оборотите са в зависимост от вида на пропелера.
    УАЗ не ми харесва! :)

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    9,956
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Оптимални обороти на пропелер

    Последно редактиран от Пенчо ; 21-03-11 в 13:25 Причина: доп
    Тел. 0877 517965
    Кия спортидж 2.0 бензин 2003г. Кия Спортидж 2.0 ТДИ 2000г.
    И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки.

  4. #4
    Регистрация
    Dec 2009
    Публикации
    63
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Оптимални обороти на пропелер

    Преди 1 година си играх с подобни сметки. разликата е че слагах 2,4Д мерцедес на 10 метра лодка. разгледай темата и вероятно ще намериш полезна информация. там много хора помогнаха с идей. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78800

    успех

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    161
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Оптимални обороти на пропелер

    Едва днес намерих темата ти (outdoor),бях я следил с интерес ,но бях изумил къде съм чел всичко това ,наистина тя е доста поучителна. Аз съм малко лаик в тази насока и доста от терминологията ми е непозната . Например имам два винта на поглед и прости измервания ( с шублер) са абсолютно еднакви само че единия е алуминий а другия е инокс ,на единия пише 48 78 118 А40L 17 P ,а на другия 48 16316 A4 19P . Според мен единия 17 инч. а другия 19 инч. но тогава не трябва ли да се различават визуално. Ето снимка на коритото на което мисля да инплантирам моторчето от Мерцедеса,имам както споменах пефектна "z" колона алфа едно . зная че ще е малко слаб но няма да я правя спортиска,Маринизирането на двигатела че се състои в това да му направя друг из. колектор с водно охлаждане.DSCI0031.jpgDSCI0041.JPG

Сходни теми

  1. Мени обороти.
    От DR RS във форум 4-Тактови
    Отговори: 5
    Последно мнение: 27-01-10, 21:14
  2. Обороти на wj 3.1
    От robi във форум JEEP
    Отговори: 11
    Последно мнение: 15-01-10, 20:01
  3. обороти витара
    От boby2 във форум SUZUKI
    Отговори: 29
    Последно мнение: 15-07-09, 10:04
  4. високи обороти
    От rboy във форум DAEWOO KIA
    Отговори: 5
    Последно мнение: 05-07-09, 21:16
  5. Обороти На ФЕРОЗА
    От niki-feroza във форум DAIHATSU
    Отговори: 11
    Последно мнение: 03-07-09, 15:11

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •