Моля за съвет. Онзи ден ходих до Враца. Всичко работеше перфектно. Там заредих от "Ромпетрол" гориво (не че има значение, но около 40 литра). На връщане автомобила работеше идеално. Понеже в последно време зареждах гориво от бензиностанция, но не през пистолета, сложих и добавка за прочистване. Вчера сутринта автомобила изобщо не пожела да запали. Въртях може би 5 мин. докато запали. Премерих релето за свещите. Работеше. След като запали, изхвърли голямо количество бял пушек. Днес запали от "четрърт", но работеше неустойчиво на празни обороти. При подаване на газ се "замисляше". След като загря, нямаше проблем при работата. Докато свещите работят двигателят се товари осезаемо. До сега не съм обръщал внимание на това. Имайте пред вид, че "прословутият" семеринг на помпата съм го сменял.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Трудно палене
Свий
X
-
От: Трудно палене
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТрябва да се знае в периода на въртене и преди да стартира двигателя пуши ли от аспуха и какво?Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Трудно палене
Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнениеМи точно на загрял двигател заредих, ама нали сложих и добавка уж за тая цел. Добавката я даваха и за парафините.
Пробвай с фризера и ще се разбере.
Три пъти допълвах резервоара, докато спря да пуши при студен двигател.
Коментар
-
От: Трудно палене
Както ти каза Пенчо виж нафтата. Ама не е необходимо да точиш от резервоара, а изпомпай от помпичката на филтъра в чаша.
Смени и филтъра.
За мен обаче е по вероятно да засмуква въздух. Като запалиш, стабилна ли е работата на двигателя в различните режими?
Коментар
-
От: Трудно палене
И аз по-скоро си мисля за въздух. Не ми се вярва да е от горивото. След като заредих колата си тръгна определено по-добре. Другото което си мисля е за задръстване на някой филтър (заради добавката), ама къде не ми е ясно. След като запали и поработи малко (примерно 2/3 мин.) вече няма проблем с работата при всички режими. По-скоро верно е въздух, ама от къде го смуче не знам. И така пък изведнъж??Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Трудно палене
Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнениеИ аз по-скоро си мисля за въздух. Не ми се вярва да е от горивото. След като заредих колата си тръгна определено по-добре. Другото което си мисля е за задръстване на някой филтър (заради добавката), ама къде не ми е ясно. След като запали и поработи малко (примерно 2/3 мин.) вече няма проблем с работата при всички режими. По-скоро верно е въздух, ама от къде го смуче не знам. И така пък изведнъж??
Ами изведнъж я. При първото палене на студен двигател с новата нафта.
Коментар
-
От: Трудно палене
Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение... И така пък изведнъж??
Коментар
-
От: Трудно палене
За около година откакто го имам на два пъти Панчаревото ми е правило подобен номер(тресене и бял пушек).Първия път след като му смених горивния филтър ме домързя да го обезвъздуша хубаво и около 2-3 минути яко бял пушек и тресене.Втория път беше преди месец в студовете.Не го подгрях добре(подгряването е с бутон-така си дойде от Италия )и отново бял пушек и тресене.Та според мен:1.Някакво леко запушване и респективно бедна горивна смес.2.Виж дали отива ток на шината на подгревните свещи(нищо че релето щрака)А може и някоя свещ да е заминала.Дано съм бил полезен.[B]MITSUBISHI PAJERO 2800 GLS [/B]
[I]Super Select 1995г. дълга база[/I]
тел.0888718566-Любо
Коментар
-
От: Трудно палене
Първоначално публикуван от gologlav Преглед на мнение...1.Някакво леко запушване и респективно бедна горивна смес.2.Виж дали отива ток на шината на подгревните свещи(нищо че релето щрака)А може и някоя свещ да е заминала.Дано съм бил полезен.
За 2. да. Отива ток към шината. Проверих го.
Иначе днес запали без проблем и си работеше нормално.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Трудно палене
Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнениеМоля за съвет. Онзи ден ходих до Враца. Всичко работеше перфектно. Там заредих от "Ромпетрол" гориво (не че има значение, но около 40 литра). На връщане автомобила работеше идеално. Понеже в последно време зареждах гориво от бензиностанция, но не през пистолета, сложих и добавка за прочистване. Вчера сутринта автомобила изобщо не пожела да запали. Въртях може би 5 мин. докато запали. Премерих релето за свещите. Работеше. След като запали, изхвърли голямо количество бял пушек. Днес запали от "четрърт", но работеше неустойчиво на празни обороти. При подаване на газ се "замисляше". След като загря, нямаше проблем при работата. Докато свещите работят двигателят се товари осезаемо. До сега не съм обръщал внимание на това. Имайте пред вид, че "прословутият" семеринг на помпата съм го сменял.
н а останлите свещи дори и да има напрежение е под мин необходимо за да загреят. Моя съвет е да ги отвъртиш и провериш една по една.
Написал си че като загрее е ОК -ако имаше въздух щеше и на загряло да се базика.
От моя минимален опит с 4М40 мотор -колата на сестра ми - насред лято навън +20 градуса и ако подгряването е кофти и веднага стават облаци бял пушек и пали с 300 зора ,и като загре - всичко е ОК.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар