Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трудно палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трудно палене

    Моля за съвет. Онзи ден ходих до Враца. Всичко работеше перфектно. Там заредих от "Ромпетрол" гориво (не че има значение, но около 40 литра). На връщане автомобила работеше идеално. Понеже в последно време зареждах гориво от бензиностанция, но не през пистолета, сложих и добавка за прочистване. Вчера сутринта автомобила изобщо не пожела да запали. Въртях може би 5 мин. докато запали. Премерих релето за свещите. Работеше. След като запали, изхвърли голямо количество бял пушек. Днес запали от "четрърт", но работеше неустойчиво на празни обороти. При подаване на газ се "замисляше". След като загря, нямаше проблем при работата. Докато свещите работят двигателят се товари осезаемо. До сега не съм обръщал внимание на това. Имайте пред вид, че "прословутият" семеринг на помпата съм го сменял.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

  • #2
    От: Трудно палене

    Повечко парафин се е появил. Гризал съм го туй дърво, но странното е че в Австрия.
    Кога зареди? На загрял мотор и след това веднага на път?
    Извади малко от резервоара и във фризера за няколко часа. То ще се види.

    Коментар


    • #3
      От: Трудно палене

      Трябва да се знае в периода на въртене и преди да стартира двигателя пуши ли от аспуха и какво?

      Коментар


      • #4
        От: Трудно палене

        Ми точно на загрял двигател заредих, ама нали сложих и добавка уж за тая цел. Добавката я даваха и за парафините.
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #5
          От: Трудно палене

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Трябва да се знае в периода на въртене и преди да стартира двигателя пуши ли от аспуха и какво?
          В периода на въртене първоначално не се появи нищо. След около 2 мин. се появи бял пушек, който при запалване просто "избълва".
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #6
            От: Трудно палене

            Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
            Ми точно на загрял двигател заредих, ама нали сложих и добавка уж за тая цел. Добавката я даваха и за парафините.
            Това с добавките никога не съм го пробвал. Един път ми се наложи да търся, за случая в Австрия, ама там не продават такива неща по бензиностанциите. Говоря вече за в Германия, че въпросната нафта я сипах в Австрия на влизане в Германия.
            Пробвай с фризера и ще се разбере.

            Три пъти допълвах резервоара, докато спря да пуши при студен двигател.
            Последно редактирано от Пенчо; 06-03-11, 13:52. Причина: доп

            Коментар


            • #7
              От: Трудно палене

              Както ти каза Пенчо виж нафтата. Ама не е необходимо да точиш от резервоара, а изпомпай от помпичката на филтъра в чаша.
              Смени и филтъра.
              За мен обаче е по вероятно да засмуква въздух. Като запалиш, стабилна ли е работата на двигателя в различните режими?

              Коментар


              • #8
                От: Трудно палене

                И аз по-скоро си мисля за въздух. Не ми се вярва да е от горивото. След като заредих колата си тръгна определено по-добре. Другото което си мисля е за задръстване на някой филтър (заради добавката), ама къде не ми е ясно. След като запали и поработи малко (примерно 2/3 мин.) вече няма проблем с работата при всички режими. По-скоро верно е въздух, ама от къде го смуче не знам. И така пък изведнъж??
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #9
                  От: Трудно палене

                  Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                  И аз по-скоро си мисля за въздух. Не ми се вярва да е от горивото. След като заредих колата си тръгна определено по-добре. Другото което си мисля е за задръстване на някой филтър (заради добавката), ама къде не ми е ясно. След като запали и поработи малко (примерно 2/3 мин.) вече няма проблем с работата при всички режими. По-скоро верно е въздух, ама от къде го смуче не знам. И така пък изведнъж??
                  Ако смуче въздух, няма да работи добре и загряла. Същото е и при запушен филтър.
                  Ами изведнъж я. При първото палене на студен двигател с новата нафта.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трудно палене

                    Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                    ... И така пък изведнъж??
                    От студовете. Огледай първо след помпата обратната нафта, като запалиш да не капе тайничко отнякъде. Опипай и маркучетата между дюзите да не са станали на кокал. После на загасен мотор огледай и преди помпата, пак да не капе.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трудно палене

                      За около година откакто го имам на два пъти Панчаревото ми е правило подобен номер(тресене и бял пушек).Първия път след като му смених горивния филтър ме домързя да го обезвъздуша хубаво и около 2-3 минути яко бял пушек и тресене.Втория път беше преди месец в студовете.Не го подгрях добре(подгряването е с бутон-така си дойде от Италия )и отново бял пушек и тресене.Та според мен:1.Някакво леко запушване и респективно бедна горивна смес.2.Виж дали отива ток на шината на подгревните свещи(нищо че релето щрака)А може и някоя свещ да е заминала.Дано съм бил полезен.
                      [B]MITSUBISHI PAJERO 2800 GLS [/B]
                      [I]Super Select 1995г. дълга база[/I]
                      тел.0888718566-Любо

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трудно палене

                        Да ти кажа това с прозрачен маркуч от филтъра до помпата е страхотен плюс.В такива моменти дава много важна информация.Това го направих още като го купих моя и доста ми е помогнало. Успех.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трудно палене

                          Първоначално публикуван от gologlav Преглед на мнение
                          ...1.Някакво леко запушване и респективно бедна горивна смес.2.Виж дали отива ток на шината на подгревните свещи(нищо че релето щрака)А може и някоя свещ да е заминала.Дано съм бил полезен.
                          Относно 1. и аз имам такова подозрение. По-скоро си мисля за сондата в резервоара. Има ли начин да се свали лесно?
                          За 2. да. Отива ток към шината. Проверих го.
                          Иначе днес запали без проблем и си работеше нормално.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трудно палене

                            Както каза колегата, монтирай прозрачни маркучи преди и след помпата. Така лесно ще изключваш/установяваш проблема "въздух" в системата, което спестява главоблъсканици, пари и труд хвърлени на вятъра.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трудно палене

                              Първоначално публикуван от Sariones Преглед на мнение
                              Моля за съвет. Онзи ден ходих до Враца. Всичко работеше перфектно. Там заредих от "Ромпетрол" гориво (не че има значение, но около 40 литра). На връщане автомобила работеше идеално. Понеже в последно време зареждах гориво от бензиностанция, но не през пистолета, сложих и добавка за прочистване. Вчера сутринта автомобила изобщо не пожела да запали. Въртях може би 5 мин. докато запали. Премерих релето за свещите. Работеше. След като запали, изхвърли голямо количество бял пушек. Днес запали от "четрърт", но работеше неустойчиво на празни обороти. При подаване на газ се "замисляше". След като загря, нямаше проблем при работата. Докато свещите работят двигателят се товари осезаемо. До сега не съм обръщал внимание на това. Имайте пред вид, че "прословутият" семеринг на помпата съм го сменял.
                              Колега-е това червеното - Релето може да работи ,НО ако е гръмналасвещ-в твоя случаи много прилича на окъсила свещ = целия ток минава към маса и
                              н а останлите свещи дори и да има напрежение е под мин необходимо за да загреят. Моя съвет е да ги отвъртиш и провериш една по една.
                              Написал си че като загрее е ОК -ако имаше въздух щеше и на загряло да се базика.
                              От моя минимален опит с 4М40 мотор -колата на сестра ми - насред лято навън +20 градуса и ако подгряването е кофти и веднага стават облаци бял пушек и пали с 300 зора ,и като загре - всичко е ОК.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X