Страница 1 от 18 1234511 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 347

Тема: Пловдивският Газ 69 - Подготовка за трофи

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    Talking Пловдивският Газ 69 - Подготовка за трофи

    От доста време чета и се възхищавам на хора пуснали подобни теми, все се каня и аз да пусна една, но не се решавах до днес. Ще се опитам да опиша всичко направено или планувано по автомобила. Моля да бъда извинен предварително ако задавам глупави въпроси или правя нещо не както трябва. Ще съм благодарен за всеки съвет. Именувам темата така защото за последните няколко години не съм срещал друг такъв джип да се движи из Пловдив.

    Историята:
    Джипът беше закупен пред 2004 г. на един от тайните търгове, на които се разпродава армейска техника. Цялостното състояние беше изненадващо добро (рядко запазен екземпляр на 20 000км, всичко оригинално), въпреки, че не беше пален от доста време запали с минимали усилия. След като беше довлечен до Пловдив бяха основно ревизирани ходовата част, сменени всички консумативи, нова боя и всичко необходимо за да стане годен за експлоатация. Джипът ме грабна още шом го видях тогава бях на 14години. Общо взето през 2004 се заразих сериозно от болеста наречена Газ 69. Джипа се караше всяко лято редовно до 2007 , след което 2 години не беше помръдван. През годините интересът ми към машината нарастваше и нарастваше.... Така до есента на 2009 когато вече правоспособен шофъор можех навсякъде да карам любимия вседеход. Тогава нещата още повече се задълбочиха... Извършено беше само техническо обслужване за да може да се движи по пътищата, боята беше олюпена на доста места. Обърнахме задните пейки като напречната дойде зад шофъорските седалки над газовата бутилка. Отзад сложихме задна седалка от Range Rover и така джипът отново започна да пълзи по пътища и гори. Бях планувал да направя ремонт през пролетта. За съжаление нямам голям запас от снимки от това време, но ето няколко













    Който е ходил на манастирът "Св. Богородица" над Бойково и знае пътеката, по която се слиза до аязмото да не се чуди джипа слезе и до него

    е имаше и щети но минимални





    Следва продължение....
    Последно редактиран от Агоп Серопян ; 22-02-11 в 20:06
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

  2. #2
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    Ловеч
    Публикации
    4,012
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Поздравления за дипката и меракът с който я подържаш.
    Чакам продължението.

  3. #3
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    Тетевен
    Публикации
    396
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Браво !

  4. #4
    Регистрация
    May 2006
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    6,622
    Точки (при гласуване)
    23

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Поздрави за ГАЗката колега! Чакаме продължението!
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

  5. #5
    Регистрация
    Sep 2008
    Място
    Мездра
    Публикации
    124
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Имаш едно голямо браво и от мен.

  6. #6
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    София
    Публикации
    2,360
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Давай, пиши...ние четем.
    Поздрави!

  7. #7
    Регистрация
    Jun 2010
    Място
    Пловдив Ръжево Конаре
    Публикации
    61
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Поздрави и от мен за УАЗ-ката , и за мерака с които си я гледаш . Много да те слуша и ти много да се кефиш с нея по горите .

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Благодаря на всички. Радвам се че темата ви е интересна Ето го и продължението.

    Дойдох си в България в края на май 2010 и веднага започнах да се занимавам с ремонта. Първо трябваше да задвижа джипа. Отново нямаше никакви проблеми с паленето, въпреки че не беше пален от около 8-9 месеца запали на газ от първия път. Дотук с добрите новини, малко се заиграх с джипа и изведнъж останах без газ . Резерворите бяха в лошо състояние и бяха премахнати напълно след поставянето на АГУ, за бензин ползвах една туба от 5л , колкото да има ако потрябва. Казвам си няма проблем ще напомпя малко помпата на ръка и ще стане...да но не точно. От дългото стоене на сухо платното на бензиновата помпа беше изсъхнало и просмукало. Свалих помпата смених платното, всичко е нормално отново се движим. Започвам да разчиствам купето от натрупаната с годините кал, борови иглички и какво ли още не.


    ето го и 52 годишното сърце на звяра

    Доста чистене падна

    След това флекса не ми слезна от ръката за около 3-4 дена. Изтърках цялото купе от старата боя. Когато я закупихме беше намазана цялата мисля с антикор или нещо подобно, което отне доста търкане за да се махне. И ето че зелената боя и лъсна, както и здравия руски метал.












    За мое огромна изненада след като ревизирах цялото купе по него нямаше изгнило никъде, няма за кърпене и по шасито. Както казах изключително запазем джип за годините си 1958 произведен. Бях решил да го върна в почти оригинално състояние. Единственото подобрение по двигателя което направихме е , че сменихме алтернатора с един от BMW5. Казаха ми че е по мощен и ще е по добре за в бъдеще. Вече изтъркан и почистен дойде ред да се нанесе шприц кита. Моя грешка беше че не махнах предната рамка, което в последствие беше коригирано.




    След това я изтърках на сухо, бояджията ми каза така ,за да не се протриела много. Речено сторено. Доста нерви и труд бяха хвърлени особенно в търкането, но да ви кажа за мен беше удоволстве отново бих я изтъркал на ръка без да се замисля изобщо. Вече боядисана цветът се получи много добре, остава са изсъхне добре и продължавам...



    Както казах разбрах си грешката със предното стъкло и тя беше поправена

    не се оказа фатално тъй като беше мината още една ръка, а и имаше да се пръска маската.


    боядисването вече е завършило. Немога да и се нагледам просто

    Събрах всичко по нея и вече бяхме на пътя

    Само ме дразни че когато смених километража с нов понеже счупих стъклото на стария не навих километрите от него, и по таблото липсват капаците ако мога да ги нарека така на осветлението - нещо което много ме дразни, но не можах да намеря ново табло на добра цена. Бронята беше изправена с хидравлична преса и заварена на място където се беше скъсала.
    Имах време и най-вече желание и си направих нови задни седалки (пейки). Реших да ги направя по-меки от преди тъй като имах доста оплаквания от возещите се използвах 10см дунапрен ето резултата. Сега са доста удоби за седене и лежене






    Ето вече сме на вилата. Алармата на колата не дава на никой да се доближи


    Вече прилича на джип....а имам да правя още доста неща но стига за днес.
    Следва продължение
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

  9. #9
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    БУРГАС
    Публикации
    1,711
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    ГАЗката е станала супер , и алармата е уникална. Желая ти много безаварийни километри.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

  10. #10
    Регистрация
    Jul 2010
    Място
    Бяла Слатина
    Публикации
    275
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Браво колега ГАЗката е станала супер.

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    445
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Бравос баце!!!

  12. #12
    Регистрация
    Nov 2010
    Място
    вълчи трън
    Публикации
    441
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Браво и от мен .Само споделям.Моята бутилка за газта съм я монтирал на мястото назадния резервоар;тя е 40л;на високо няма проблем при движение по неравни терени;местото в купето е свободно.Като гледам твоята е по голяма но смятам че ще може да се събере.

  13. #13
    Регистрация
    Sep 2009
    Място
    БУРГАС
    Публикации
    1,711
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Тоя смачкания капак така ли го остави , че не мога да разбера по снимките ? Или е за кадем ?
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

  14. #14
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Цитат Мнение на slavchovt Преглед на публикациите
    Браво и от мен .Само споделям.Моята бутилка за газта съм я монтирал на мястото назадния резервоар;тя е 40л;на високо няма проблем при движение по неравни терени;местото в купето е свободно.Като гледам твоята е по голяма но смятам че ще може да се събере.
    Амо моята бутилка е ~32л. Mисля че на сегашното място е добре служи за преграда и спира всички намиращо се отзад да ме поещава при наклони. Някак не ми се иска да слагам бутилката отдолу, може да съм малко параноичен но...
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

  15. #15
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Цитат Мнение на kokocholi Преглед на публикациите
    Тоя смачкания капак така ли го остави , че не мога да разбера по снимките ? Или е за кадем ?
    Ами оставих го така да ми напомня, да не се пробвам да се качвам по него повече... явно 110кг му идват доста Може и за кадем да е
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

  16. #16
    Аватара на Светозар Стеев
    Светозар Стеев е офлайн
    Голем пустиняк!
    Утвърден участник | Организатор || +ПЛ |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    с.Зверино обл.Враца
    Публикации
    697
    Точки (при гласуване)
    14

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Екстра е джипката,похвално за труда и мерака!И аз като теб я посъживих и се почна...една любов от пръв поглед.Гледам да ползвам всяка свободна минута за доработки по джипа,но свободното време е оскъдно напоследък.Чакам следващата "серия" с интерес!
    ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м. и Витара в проект!

  17. #17
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    гр.Тервел ул. Св. Св. Кирил и Методий 27
    Публикации
    11
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Поздравления за усърдието и за публикуваните снимки и описания !
    Остани със здраве и със здрава Газ-ка!

  18. #18
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Още веднъж благодаря за пожеланиятам

    След като машината беше събрана, реших да направя някой друго подобрение по окачването и ходовата част. Смених тампоните на ресорите, жабките бяха напълно заминали. Мислих да шпрегна ресорите, но прецених че не е наложащо ( не ми се седеше в депото ). Исках да сменя и жабките, но не намерих нови разпитах на няколко места дали ги ремонтират, но нямаше резултат. От смяната на тампоните колгата се вдигна с 3-4 см. Ако някой знае как мога от отремонтирам жабките, моля да сподели. Не искам да слагам телескопични За това лято живот и здраве ако имам възможност съм предвидил да подменя спирачната система, шпрегване на ресори и ремонт или нови жабки Ако някой може да сподели някакви идеи или предложения ще съм благодарен.
    Всичко беше ок, джипа си вървеше супер нямах никакви проблеми освен проблема с дъжда. Само с таван не беше работа, но не можех да намеря цял брезент. И така докато един ден не попаднах в един порой и станах мокра кокошка




    Пасажерът не беше доволен....



    След тази случка реших да се заема сериозно с брезента. Тъй като бях сменил шприглите и стандартните брезенти не ставаха, ясно беше че ще се прави къстъм. Обиколих всички тир брезентаджии в Пловдив никой не се наемаше казваха ела зимата, много работа малко пари... накрая намерих едно място за което ми каза колегата е100, за което съм му страшно благодарен. Човекът, при когото ме изпрати беше доста въодушевен при вида на джипа, и той ми каза същите неща като другите майстори, но каза да не се плаша а да идвам пак след 2 дена да я правим. Така и стана момчетата си свършиха работата доста добре за което им благодаря сърдечно, но ми казаха да не казвам кой и къде беше доста пипкава работа.... ето го и резултата:



    Това беше за това лято в общи линии.....за бъдещето има доста идеи ,но едно по едно .....остана най-приятната част от работата карането По-късно ще пусна няколко снимки на джипа от разходките





    Вече не се плаша от дъжда , само дето нямах чистачки, но всичко с времето си Междувременно се оборудвах и с резервоар под седалката:
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

  19. #19
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,476
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Браво и от мен!
    Случайни хора УАЗ не карат

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    1,153
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Пловдивският Газ 69

    Както беше планувано се прибрах в България за коледа. Още на 2рия ден след прибирането ми започнах да чопля джипа... не ми дава мира... реших че мога да използвам времето за да оправя стъпенките за които не намерих време цяло лято. Викам си ще ги сваля лесна работа пък и има и WD40, напръсках ги аз оставих за около час и ги напънах болтовете 1 по 1. От 8 се скъсаха 5 , явно бе бяха развивани много отдавна. Свалих стъпенките изтъркани бяха до метал после грунд и чак тогава боя. Получи се добре за скронмите ми умения Ето го и резултатът:




    Наблюдавам че задните полуоски се разхлабват, и мисля да пробвам някакво законтряне. Някой ако може да сподели как ще съм бладодарен + да мина на болтове или да ползвам шпилките?
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: 0895 70 60 59

Страница 1 от 18 1234511 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 262
    Последно мнение: 08-11-16, 18:37
  2. Отговори: 57
    Последно мнение: 08-04-11, 09:30
  3. Троян Трофи или Балкан Трофи ?
    От S.Doychinov във форум Национален шампионат OFFROAD
    Отговори: 28
    Последно мнение: 06-03-06, 21:37

Тагове в Темата

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •