Реших да сменя оригиналните фарове на Самурая с идея за поставяне на ксенон, директно или лупа. Снимал съм всичко, става елементарно и може да бъде от полза за някой. Използваните фарове са за VW Golf 2 84-88 година, предполагам до 92 някъде са същите, просто така излизат в каталога дето ги взех. Някъде около 70 лв ми излезнаха. Изглеждат ето така.
Самураят с оригиналните фарове:
Първо махаме предпазната решетка. Означил съм с 1,2,3,4 и 5 местата на болтчетата които трябва да се развият. След което плъзгаме малко решетката на ляво или дясно за да излезат крачетата и от единя калник и я махаме.
Получава се нещо такова:
На следващата снимка с 1, 2, 3 съм означил болтчетата с които се сваля самия фар, отпред са за кръстата отверка отзад ключе 10.
След като свалим фара оглеждаме мястото. Конзолите на кристалния са малко по големи и затова се налага да се резне малко от ламарината - означил съм мястото с 1 на следващата снимка. Едното от болтчетата за регулиране на кристалния фар съвпада с мястото на едното от болтчетата които развихме 2 на снимката.
Повтаряме процедурата и с другия фар.
След това изваждаме самият фар от конзолата му и поставяме едното болтче за регулиране да влезе една от дупките от старите болтчета означена с 1 на следващата снимка. И завиваме самата конзола с 3 рапидки означени с 2, 3 и 4 (ако някои иска може да си пробие с бормашина и да завие останалите от оригиналния фар болтчета, на мен така ми се стори по лесно, пък стана и здраво)
Процедурата е аналогична и за 2 та фара. Ето така изглежда и отзад :
След това сглобявате решетката по аналогичен ред и получавате нещо такова.
Работата отнема може би не повече от час, без бързане. Не забравяйте накрая да регулирате фаровете. Става лесно при свалена решетка, като насочите по тъмно фаровете към някоя стена.
Самураят с оригиналните фарове:
Първо махаме предпазната решетка. Означил съм с 1,2,3,4 и 5 местата на болтчетата които трябва да се развият. След което плъзгаме малко решетката на ляво или дясно за да излезат крачетата и от единя калник и я махаме.
Получава се нещо такова:
На следващата снимка с 1, 2, 3 съм означил болтчетата с които се сваля самия фар, отпред са за кръстата отверка отзад ключе 10.
След като свалим фара оглеждаме мястото. Конзолите на кристалния са малко по големи и затова се налага да се резне малко от ламарината - означил съм мястото с 1 на следващата снимка. Едното от болтчетата за регулиране на кристалния фар съвпада с мястото на едното от болтчетата които развихме 2 на снимката.
Повтаряме процедурата и с другия фар.
След това изваждаме самият фар от конзолата му и поставяме едното болтче за регулиране да влезе една от дупките от старите болтчета означена с 1 на следващата снимка. И завиваме самата конзола с 3 рапидки означени с 2, 3 и 4 (ако някои иска може да си пробие с бормашина и да завие останалите от оригиналния фар болтчета, на мен така ми се стори по лесно, пък стана и здраво)
Процедурата е аналогична и за 2 та фара. Ето така изглежда и отзад :
След това сглобявате решетката по аналогичен ред и получавате нещо такова.
Работата отнема може би не повече от час, без бързане. Не забравяйте накрая да регулирате фаровете. Става лесно при свалена решетка, като насочите по тъмно фаровете към някоя стена.
Коментар