Търсейки място за лебедката се оповавах на няколко основни проритета :
1. Да бъде максимално ниско, но да не пречи на захода
2.Да бъде максимално прибрана навътре, по същата причина
3.Да е максимално скрита и семпла
4.Да е хваната здраво, но същевременно да се променя възможно най-малко конструкцията на шасито и да се вкарат възможно най-малко железа (като тегло)
5.заварените допълнителни детайли да не пречат по никакъв начин на свалянето на други части .
Малко ме е яд, че не снимах в началото, при десния волан тръбите за хидравликата на волана минават пред радиатора и се наложи да ги преместя. Наложи се също и да отрежа една малка ивица от предната греда, която се компенсира достатъчно от допълнителния винкел
Наложи се да направя и защита на радиатора от въжето, горните две шини влизат пред една от тръбите на лебедката, които спъват барабана .
Така изполвах долната греда за задните два болта на лебедката а другите два са на винкела отпред . Вкараните материали са към метър винкел 50х50 , малко шина и две шепи заварки.
Малко преправих и ролковия водач
Тук се вижда колко е прибрана.
А това е следващия етап за другата седмица .
1. Да бъде максимално ниско, но да не пречи на захода
2.Да бъде максимално прибрана навътре, по същата причина
3.Да е максимално скрита и семпла
4.Да е хваната здраво, но същевременно да се променя възможно най-малко конструкцията на шасито и да се вкарат възможно най-малко железа (като тегло)
5.заварените допълнителни детайли да не пречат по никакъв начин на свалянето на други части .
Малко ме е яд, че не снимах в началото, при десния волан тръбите за хидравликата на волана минават пред радиатора и се наложи да ги преместя. Наложи се също и да отрежа една малка ивица от предната греда, която се компенсира достатъчно от допълнителния винкел
Наложи се да направя и защита на радиатора от въжето, горните две шини влизат пред една от тръбите на лебедката, които спъват барабана .
Така изполвах долната греда за задните два болта на лебедката а другите два са на винкела отпред . Вкараните материали са към метър винкел 50х50 , малко шина и две шепи заварки.
Малко преправих и ролковия водач
Тук се вижда колко е прибрана.
А това е следващия етап за другата седмица .
Коментар