Говорейки си със Сашо Айсрънер-а за експедиционни джипки, той ми показва този впечатляващ проект за експедиционна машина на базата на Land Rover Defender 130, с портални мостове и т.н.:
http://www.expeditionportal.com/foru...ad.php?t=37713
Мостовете и лебедката на джипа са конструирани от тези:
http://www.killeraxles.com/index.html
Ако разгледате темата от expedition portal по-горе, ще се убедите, че работата по порталите респектира, макар и това да не е особена новост за Ленд Ровър, тъй като Maxi Drive правят такива неща за англичаните (и за US марки) от известно време.
Лебедката обаче ме впечатли и това е меко казано...
- 2 мотора по 5.6 коня всеки.
- твърдят, че е water-proof...
- скорост на събиране на въжето - 25-30 метра в минута... Наздраве, момчета!
- е, цената е кисела...
Малко видео:
И малко данни за самата лебедка оттук:
http://www.killeraxles.com/html/winches.html
The final version is supplied with 2 BOW 2 motors, each with 5.6 hp, synthetic rope, aluminum windows and exterior rope brake. The line speed will be at 25-30m per minute. Cable length 30m.
http://www.expeditionportal.com/foru...ad.php?t=37713
Мостовете и лебедката на джипа са конструирани от тези:
http://www.killeraxles.com/index.html
Ако разгледате темата от expedition portal по-горе, ще се убедите, че работата по порталите респектира, макар и това да не е особена новост за Ленд Ровър, тъй като Maxi Drive правят такива неща за англичаните (и за US марки) от известно време.
Лебедката обаче ме впечатли и това е меко казано...
- 2 мотора по 5.6 коня всеки.
- твърдят, че е water-proof...
- скорост на събиране на въжето - 25-30 метра в минута... Наздраве, момчета!
- е, цената е кисела...
Малко видео:
И малко данни за самата лебедка оттук:
http://www.killeraxles.com/html/winches.html
The final version is supplied with 2 BOW 2 motors, each with 5.6 hp, synthetic rope, aluminum windows and exterior rope brake. The line speed will be at 25-30m per minute. Cable length 30m.
Коментар