Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

    Здравейте колеги и Честита нова година!Мисля да слагам метанов инжекцион,но малко ме е страх да не си прецакам хубавата колица.Събирам информация от тук от там за метановите системи.Едни казват няма проблем слагай,други казват в никакъв случай не слагай ше си прецакаш двигателя и така не знам къде е истината.
    Моля, някой ако кара на метан да сподели как е при него, има ли проблеми и колко километра е минал .
    [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

  • #2
    От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

    Тва е лошото че маи нема много метанови, ама аз да ти кажа лично не предпочитам метана ще ти кажа защо. Първо и наи важно метана не мирише не можеш да разбереш ако има теч и белята е на лице, второ метанановата работи с изключително високо налягане няма да казвам цифри за да не сбъркам но е доста пъти повече от обикновена газова. Лично мен таков аналягане по тръбички и чаркове ме плаши да се движи. Трето- бутилките са големи и много много тежки, отделно че метана вече не е така евтин както беше, друго че колата ако на газ отслабва то на метан още повече, а това дали изхабява двигателя.... мисля че е последното което те интересува след изброеното по горе. Тури си един ГИ за пропан бутан, скрии си бутилката в багажника и си свиркаи ко ти тряя тоя метан, на всичко отгоре метан станции не са като газстанции на всяка пряка
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #3
      От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

      За да искаш да си сложиш метан значи правиш по около 30 000 км. минимум на година, в такъв случай икономията ти от метана ще ти стигне да си купиш следващата ХОНДА, докато се скапе двигателя, по чест реглаж на клапаните и си карай, аз сам с ГИ но правя около 20 000км. на година

      Коментар


      • #4
        От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

        Бързо ме разубедихте за метана.Ще си сложа и аз ГИ . Може ли да ми препоръчате къде да ми го монтират,защото знам че при нашите коли нещата са по сложни?
        Трябва ли да се слага аванс коректор и тази джаджа за смазване на клапаните(флаш любе).Колко ви харчат хондите на газ?
        [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

        Коментар


        • #5
          От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

          И аз мислех да се включа в разобеждаването ама си премълчах да видя на къде ще се развиеш. Тази кола си е много удобна и не си струва да си разваляш багажника при условие, че имаш перфектно място за бутилката.
          Сложно няма кой знае какво, като при всяка кола си е. Аванс коректор няма смисъл, принципно може да се врътне малко аванса за по ранно запалване но да знаеш това става с процедура, само завъртане не върши работа. За смазването сам си прецени. На хонда правят проблем изпускателните клапани. Начи ко става. Пускаш една вълшебна капчица от време на време и та са прехлъзва минава през цилиндара, леко минава през фаза горене, и отива да смаже клапаните.
          Майката му е вместо тез дивотии да си реголираш клапаните и да не ги оставяш натегнати.
          Коко гори е според карането моята 10-11-12 на извънградско средмо може би 10.5 и към 12-13-14 градско средно аиде 13. Добре е настроена и си върви яко.
          Каде да ти я сложат бива да кажеш ти каде си.

          Коментар


          • #6
            От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

            А колата като е автоматик дали има някакво значение за газовата ?
            [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

            Коментар


            • #7
              От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

              Никакво. Ще гори малко повече както и на бензин.

              Коментар


              • #8
                От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                Колега,слагай газов инжекцион и ще останеш доволен.Колата ми също е автоматик 2000 год. 147 к.с.Уредба е газов инжекцион BRC,монтирана преди около година и половина,като съм изминал около 12000 км,без никакви проблеми.Разхода ми е градское около 12- 12,5,дълъг път около 10,като това е сега през зимния период.На няколко пъти преди около 20 дни даде голям разход,но бях заредил газ на ШЕЛ и явно причината е от там.Никога повече от ШЕЛ.Сега отново гори в посочените параметри.Успех!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                  Ако не ти са проблем парите сложи си БРЦ , но явно не са ти щом си се бил хвърлил на метанов инжекцион тои е маи бая по скъп от газовия.
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                    Ако парите не ми бяха проблем нямаше да питам за газова уредба.
                    Някой има ли опитност с този "омаслител" на клапаните информацията която намерих е ,че тези капчици които се смесват с горивната смес при изгарянето правят някакви отлагания по стените на клапаните и по този начин ги предпазват от прегряване.Нещо както оловото в бензина едно време .
                    [B]CR-V 1998 128кс. Automatic.[/B]

                    Коментар


                    • #11
                      От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                      По същия начин деистват и наколенките на доктор Ливаин, правят отлагания в ставите и така предпазват 70 годишната става от износване. Брат не се връзваите на такива простотии, нищо охлаждащо и предпазващо не може да има. Единствения начин да го прави е да успява да намали по някъв начин тем. на горене, но не виждам това как ще се случи Ако толкова ще те успокои тази системка тип катетър, сложи си. Иначе спор няма големи реклами голямо чудо със снимки нагледно Сега гледам един сериал Менталист - това е човек с остър ум които успява да манипулира и въздейства на човешкия разум. Е те тва нещо целя и рекламите
                      БРЦ са хвърлили милиони за разработка на ГИ защо не биха се сетили за разработка и на тази система като добавка примерно към газовите?
                      Личното ми мнение е че това с апари на вятъра които успокояват собственото ти аз че си направил нещо добро на двигателя
                      Които и да съм питал с Флаш люб всеки е доволен , от какво е доволен обаче един господ знае, сякаш свалят всеки месец глави да гледат клапаните
                      В момента в които някои намери логично обяснение как тази фантасмагория ще ми спаси изпускателните клапани и аз ще си сложа, до тогава за мен тва е вятър и мъгла
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #12
                        От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                        Колега аз на моето ЦР-В имам такава система. Относно ефективността не мога да дам кой знае какво мнение. 20 000 км минах и не знам какъв е ефекта.Като недостатък мога само да споделя, че винтчето за "регулиране" на лубириканта от вибрациите се разхлабва и то бързо свършва. Би трябвало 1л. (40 лв), спорд производителя да стигне за 10 000 км приблизително. Аз досега съм изхабил 3л. Но когато сложих инжекционна исках да стане максимално добре и за това сложих и тази "система" .Истината е да се регулират редовно клапаните за да не се натягат. Системата сама по себе си е толкова смешна, че не знам как може да струва 150 лв., но се надявам лубриканта да има ефект някакъв. Ако не друго плащаш за спокойствие на душата

                        Коментар


                        • #13
                          От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                          Първоначално публикуван от bracnica Преглед на мнение
                          ...Нещо както оловото в бензина едно време .
                          Който е змислил тъпотията, че оловото предпазва клапаните, той е измислил и тая система. Ами на тоя принцип трябва да я слагаме и като караме с безоловен бензин ... Само това твърдение трябва да те убеди в рекламната цел на тази супер система.

                          Първоначално публикуван от lamercheto Преглед на мнение
                          ... Ако не друго плащаш за спокойствие на душата
                          Плащаш по-скоро за спокойствието и душевното (както и материалното) благоденствие на измислилите тази лъжа.

                          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                          Които и да съм питал с Флаш люб всеки е доволен , от какво е доволен обаче един господ знае, сякаш свалят всеки месец глави да гледат клапаните
                          Много точно казано! Как може да се измери ефективността на система, която трябва да предпазва от нещо, което не може точно да се установи кога и как ще се прояви и при положение, че щом имаш Flashlube няма как да видиш какво ще е ако го нямаш. Износването на клапаните зависи най-вече от навременната им регулировка и правилната настройка на газовата.

                          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                          Единствения начин да го прави е да успява да намали по някъв начин тем. на горене, но не виждам това как ще се случи
                          Освен това трябва и да ускори процеса на горене, тъй като газта освен с по-висока температура и гори по-бавно.
                          Последно редактирано от silverfox; 05-01-11, 09:28.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                            И още нещо да добавя, мита за скапване на клапаните при хонда се зароди през годините на обикновените газови уредби. където контрол над сместа няма никакъв, в добавка към това като сложим и не регулирани клапани и хоп ето ти белята, Хонда била слаба за газ Спорове в форума на хонда имаше големи , имаше и прикачени снимки, видите ли как тоя клапан е потънал. Аиде обяснете ми тогава що само тои е потънал що не са потънали всички да не би само тои да е работил на газ Естествено отговор няма, пак опиране до реглажа
                            Обикновените газови в стремежа си хората да ги направят да горят по малко все обедняват сместа, а бедната смес гори бавно и допълнително увеличава температурата на горене от това и си заминават клапаните. При съвременните уреби от трето поколение в случая ГИ такова нещо не може да се случи, сместа се контролира прецизно от бензиновия комп и модулирана от газовия се подава към двигателя. Вероятноста за обедняване и обогатяване е същата като при работа на бензин и такива проблеми с изгорели клапани проверени и при нужда регулирани на всеки 20 000 не може да има
                            Лично се поинтересувах в руския саит кои какви км е минал на газ , макар че те не карат много газови коли но тези които се включеха говореха за пробег от по 150-200 и повече хиляди на газ без проблеми. Аз ако мина 150 000 на газ ще съм избил пари за още 2 хонди па нека ми се скапе главата, глави от англичанки бол
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: Някой има ли CR-V 1-ва генерация на МЕТАН и колко хиляди е минал с тва гприво?

                              На кви ли не работи съм се наслушал за тая газ. В ена тема преди години се спореше ка газта убивала леглата на клапаните и как тия клапани били хидравлични и въобще не се нуждаели от реглаж. Друг пък ми вика "ау вчера ми казаха, че хондата ми кат стане на 50к на газ и капут а тя е на 40к вече" викам ти клапаните на колко си ги регулирал, а пича вика "какво е това".
                              Секи сам да си прави изводите но хората си ги карат по много.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X