Паджерото е 3.0 автомат. Преди време се беше случило нещо и вдигна оборотите брутално. Държеше минимум 1500 оборота. Майстор ги намали и всичко тръгна нормално. Вчера се случи така, че мой приятел беше закъсал и го теглих доста из София и след това вечерта започна да държи под 500 оборота. Помислих, че е за момент, но не. Тази сутрин като го запалих вместо да вдигне оборотите на 1300+ както обикновенно когато е студен ги вдигна на около 700. След известно време ги свали пак на под 500. Почти гасне. Като го запаля топъл сякаш се дави и дори светлините премигват. Въпроса ми е има ли лесен начин без много разглобяване да вдигна оборотите поне до заплата, че да ида на майстор
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Лесният начин е да отвиеш малко винта за въздух. Намира се отгоре на дроселната клапа и се забелязва трудно от непознаващи 6G72.
Реалният ти проблем, обаче е в стъпковия мотор. Вероятно е заклинила иглата му или просто нагарът е повечко.
В никакъв случай не пипай опорните винтове на дроселната клапа."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Благодаря много Scrapheap. Има ли възможност от интернет да намериш снимка и да ми очертаеш точно какво да пипам В момента няма парички и не мога да отида на майстор, но след 15ти ще е първата работа. Аз имам проблем и със сместа и си мисля, че това има общо. Харчи адски много и мерише зверски на неизгорял бензин. Може и друго да е проблема но искам поне временно да вдигна оборотите.GSM: 0898 554713
Уебсайт: BULEXTREME.com
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Колега,
ако нямаш видими течове на гориво от рейкам горивопроводи, регулатор на налягане и др., вероятно имаш моят проблем- недобро уплътняване на дюзите поради износени или скъсани о- пръстени.
Ако е така, е добре да спреш с возенето, понеже имаш реален шанс да се запалиш. Аз имах късмет и не пламнах, но недей да дърпаш дявола за опашката. Интервенцията не е сложна и скъпа, евентуално трябва да изчакаш с доставката на пръстените: http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=99057&page=2 от пост 26.
п.п. това всичко се отнася за случая, в който мирише на суров бензин от двигателя, а не от ауспуха...08седемшест5едно513четири
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнениеКолега,
ако нямаш видими течове на гориво от рейкам горивопроводи, регулатор на налягане и др., вероятно имаш моят проблем- недобро уплътняване на дюзите поради износени или скъсани о- пръстени.
Ако е така, е добре да спреш с возенето, понеже имаш реален шанс да се запалиш. Аз имах късмет и не пламнах, но недей да дърпаш дявола за опашката. Интервенцията не е сложна и скъпа, евентуално трябва да изчакаш с доставката на пръстените: http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=99057&page=2 от пост 26.
п.п. това всичко се отнася за случая, в който мирише на суров бензин от двигателя, а не от ауспуха...GSM: 0898 554713
Уебсайт: BULEXTREME.com
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Колега аз имам диагностичен кабел . Ако искаш мога да ти го заема !
Или ако си вземеш лаптопът с теб ще го проверим пред нас !Последно редактирано от iansto; 13-12-10, 16:21.[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Благодаря колега! Кажи само от къде си, каква програма да дръпна на лаптопа и каква бира пиеш?GSM: 0898 554713
Уебсайт: BULEXTREME.com
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
В района на театър София живея . Самият кабел върви с диск с програми , така че няма нужда се сваля нищо .
За бирата ще говорим ако успеем да наравим нещо по твоят проблем .
п.п. След 20:30 ми е удобно[SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Здравейте и от мен ,това с оборотите незнам как сте го направили ,аз като взех моя ,реших (незнам защо )че оборотите са ми ниски и ги вдигнах от клапата ...но гатта си ги свали сам след един ден на 600 об.отново ,после взех малко се поразрових ,почетох ,и разбрах ,че 600-700 об . са нормални и също че колата си ги регулира сам ...Нека този дето е пипал преди оборотите ,да се сети какво е пипал и да го върне обратно на предишното място ,мисля че ще се оправи ...
А за миризмата на бензин от задната част ,мисля че е от тръбите на сондата дето излизат от резервоара ,и аз бях така ,докато не видях един ден теча (и на мен ми харчеше ненормално много ),отворих капака откъм купето и видях тръбите как изкарваха струйки бензин (буквално ),провери тях преди да правиш други интервенций...Последно редактирано от Красимир Гошев; 13-12-10, 20:06.MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Красимире благодаря много! Ще го имам в предвид.GSM: 0898 554713
Уебсайт: BULEXTREME.com
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Не пипай клапата! Тя е заводски регулирана, че даже и пломбирана.(има защо)
Можеш безнаказано да въртиш винта за регулиране. Намира се точно върху дроселната клапа. С него се регулира именно въздушния поток на системата за празен ход. Тогава ECU-то няма да корегира оборотите.
Но все пак съм убеден, че иглата на стъпковия мотор е замърсена или не се движи добре."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Ако е стъпковото моторче, тук има удобен фотоотчет за ремонт
http://www.pajero4x4.ru/romik/isc-foto-remont.php
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
И аз мисля че е от стъпковия мотор ... на едноприятелче ,фронтерата беше посъщия начин ,свалихме го и го почистихме с WD40,и сега си работи перфектно .MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Pajero 3.0 вдигане на оборотите
Благодаря много! Мисля първо да стартирам с една комп диагностика и след това да се погледне и стъпковото моторче и както каза Краси тръбите. Според мен обаче е нещо друго защото и доста дими отзад...GSM: 0898 554713
Уебсайт: BULEXTREME.com
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар