Здравейте колеги,искам да споделя за да съм полезен евентуално за някой който има проблем с ресиорите.Понеже си счупих основния лист на единият ресиор се наложи да си купя два пакета жукови ресиори втора употреба за да ползвам и от двата основните листи за ферозата.след като извадих моите се оказа че отворите за централния болт се разминават и се наложи жуковите да ги разпробия за да си дойде всичко на място а после си купих тампони по 1 лв бройката и всичко си дойде на мястото и така резултата е за 50 лв по здрави ресори и може би 2 3 см по голяма височина това е при полойение че не се късат скоби болтове и тн,аз скъсах скоба и ми струваше +10лв и един болт+ една втулка за тампона 5лв това е а доколкото за возията вози перфектно
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Свий
X
-
От: Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Ресьори,нови,има в един магазин в Захарна фабрика.Бройката(пакет),беше 140лв. преди 6 месеца.088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Колеги тампоните на ушите са без фтулка и са по 1лв бройката(за едната страна на джипа два отпред и два отзад-4лв)обаче са без фтулки, както оригиналните за фероза ама след като товарна кола(жук)е с такива реших че не е проблем и след като ги сложих уви всичко е супер с самите ресиори ор жук са малко по дебели иначе са си сащите
Коментар
-
От: Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнениеРесьори,нови,има в един магазин в Захарна фабрика.Бройката(пакет),беше 140лв. преди 6 месеца.
Ако искаш пиши на лични ...Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Ами по спомен, на Бертоне задните амортисьори са със шпилки и в двата края (или на американското Роки беше...), та можеш да ползваш планки от Фероза с ферозови амове, ама ще трябва и да подлагаш шайби, където се захващат ушите на ресорите отпред и на обиците.
Та, така...
Щом се радваш...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Ееееее sapporo "you made my day" бе човек .....
За фероза стандартно:
Rear axle
Leaf spring
Check measurement
No of leafs:3+1
Width:60mm
Length:550/620mm
За Паджеро 1:
Rear axle
Leaf spring
Equipment variant:Only for SWB
Check measurement
No of leafs:3+1
Width:70mm
Length:520/685mm
Това 520/685мм дали означава размер в отпуснато, съответно в натегнато положение? Ако е така, дали по-дългия ресьор няма да ми даде един малко по-приличен lifting Правилно ли разсъждавам?
Евентуално може да се наложи по-дълъг шекел ...
А евентулано може ли да има проблеми от по-дългия ресьор?Последно редактирано от Diog; 21-12-10, 19:40.Обичам я тази планета! Много съм щастлив откакто съм тук.
Коментар
-
От: Вече съм с жукови основни листи на ресиорите
Не се разбира, кой размер е отпред, но ако е първия, то би ти преместил моста с 3 см напред.За отзад, евентуално 65мм смятам, че може да ги понесе с една идейка по-дълги шекели.
Колкото до амортисьорите, то лифта не идва от тях, а от ресьора. Трябва да се изчисли оптималната дължина, за да не играе ролята на ограничител, щото се чупи.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар