Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA V4 Crosstourer Concept

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • HONDA V4 Crosstourer Concept

    http://world.honda.com/news/2010/2101102V4-Crosstourer/
    BMW F800GS

  • #2
    От: HONDA V4 Crosstourer Concept

    Аз лично горещо се надявах от Honda да избухнат с една нова 800 или 1000 кубикова Африка Туин,
    но и това може да свърши работа, знае ли човек...

    Премиерата е била днес и още почти нищо не се знае за мотора. Освен това си е 'Concept',
    и е доста вероятно да претърпи известни промени, според коментарите по разните сайтове и форуми, които четох.
    Най-вероятно ще е на пазара през 2012-та, отново по слухове

    Последно редактирано от balkanski; 02-11-10, 15:21.
    Човекът е човек, когато е на път...

    Коментар


    • #3
      От: HONDA V4 Crosstourer Concept

      V4, кардан, доста прилича на повдигнат VFR с 19'' отпред, но явно това е бъдещето на големите турер-ендура.

      Коментар


      • #4
        От: HONDA V4 Crosstourer Concept

        Много яко изглежда. 17х19 гуми със спици, но с безкамерни гуми, кардан, защита на картера, ролбари, халогени, алуминиеви куфари, V 4 двигател, вероятно 1200 кубика, при всички случай над 150 коня...Няма да е по-лека от 220 кила, но това не е кросов мотор. Няма централна стойка, но това при кардана не е чак толкова необходимо. А може и да има, защото VFR-а 1200 има централна стойка въпреки че е шосейка. С този модел Хонда ще заменят не само Африката, но и Варадерото. С 800 куб V4 ще заместят Африката, а с 1200 V4 Варадерото. Хитро. 800 кубиковият двигател е 108 коня, а 1200 кубиковият над 170 коня...
        Хайде хайрлия да е...
        И цената да не е 30 000 лева, като на БМВ и на Супертенере, а по-ниска!
        Последно редактирано от ВладиЧ; 02-11-10, 16:00.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #5
          От: HONDA V4 Crosstourer Concept

          Февруари като излезе новия ВФР 1200Ф се бях запалил много за него(вече 4 сезона карам ВФР800),но единствено не ми харесваше , че е с нисък клирънс и с ал.джанти. Тука има хора дето са го карали , пипали , виждали на живо и тяхното мнение е , че е суперготин мотор с МНОГО яки спирачки , а за ускорение, макс. скорост и т.н е ясно(имам в предвид ВФР 1200Ф). Трябва да ви кажа , че с тоя концепт(не вярвам да го променят кой знае колко ) ХОНДА ще избият рибата, ако му сложат нормална цена.
          Последно редактирано от egerchev; 02-11-10, 18:04. Причина: допълване

          Коментар


          • #6
            От: HONDA V4 Crosstourer Concept

            ВладиЧ е дал малко технически данни, а ето и малко снимки, първо на 800 кубиковата машина, после на 1200:













            Източника: http://www.ridethewildwind.co.uk/

            Коментар


            • #7
              От: HONDA V4 Crosstourer Concept

              С тази "човка" само на мен ли ми прилича на БМВ?
              На втората снимка се вижда верига, ако това е 800 кубиковия дали това не е хвърляне на ръкавицата съответно към GS800 и GS1200, на токова ми прилича?
              Визията отпред много ми харесва, но като цяло...много нисък ми изглежда нещо, пък и тая опашка сякаш направо от CBR е взета.

              Коментар


              • #8
                От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                Двигателя "виси" под рамата, която е, както на шосеен мотоциклет. За човката не знам, но джантите са директно заимствани от БМВ, като японеца със сигурност е барнал нещо по тях точно по японски. Куфарите изглеждат много добре. На кормилото има стойка за GPS. Седалката няма да е по-ниска от 82-85 см. Това че мотора е висок не значи, че и седалката трябва да е много висока. Задната гума е окачена на рамото на кардана. Защитата за ръцете, огледалата и ролбарите изглеждат много добре и фукционално и естетически... Изобщо на тези снимки всичко изглежда много добре. Трябва да се види на живо за по-точна преценка.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #9
                  От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                  Гичев, според мен 800 кубиковия е далеч от GS 800, дори доста далеч - от хонда са го кръстили V4 800cc Crossrunner, което загатва за скорост, отклолкото за офф роуд. Аз съм останал с впечатлението, че GS 800 е доста способен и офф роуд. Демек Хонда се цели по скоро в мотори като БМВ F 800 и то се целят много умело - много красив мотор е 800 кубиковия от снимките по-горе.

                  Иначе не съм кои знае колко очарован от визията на "HONDA V4 Crosstourer Concept". Някак си очаквах идеалогическия наследник на Африка Туин, поредна легенда, но япончетата са си направили много добре сметката и анализа на пазара и са преценили, че е по-добре с едни модел да заменят два, отколкото да създават нещо толкова издържливо като АТ и после хората да не искат да купуват друго Пък и не бих се изненадал, ако при излизането на модела на пазара излезе и някоя по хард версия както са GS 1200 и GS 1200 Adv. при БМВ
                  Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                  Коментар


                  • #10
                    От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                    V4 800cc Crossrunner е с модофициран двигател от "стария" VFR, докато 1200cc версията използва двигателя на новия 1200cc VFR.
                    Per aspera ad astra.

                    Коментар


                    • #11
                      От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                      Привет на всички,бях пуснал подобна тема в друг форум,но явно мястото и е тука.)Наистина доста добре изглежда новият концепт bike които се очаква да замести прословутата Аfrica Twin,можем да се надяваме само ,че ще е на пазара преди 2012.Очаквам по подробна информация утре,кога най рано се очаква на пазара.Съдейки по визията му в момента мисля,че доста добре е ориентиран и да се надяваме,че няма да претърпи драстични промени.Предполагам премиерата му именно на Италианският салон не е случайна,имайки в предвид,че BMW GS 1200 е най продаваният мотоциклет в момента в Италия.И един съвет от мен за мераклиите които ще скочат веднага.Изчакайте няколко месеца след появата му,така ще сте сигурни,че няма да ви викат обратно в сервиза за подмяна на някоя дефектна част.Визирам модела VFR 1200 F,за Италия бяха подменени двигателите на 156 мотоциклета,като единият от които се оказа именно една от първите бройки която регистрирахме за тест drive.Поздрави

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1 867.jpg
Прегледи:1
Размер:156.6 КБ
ID:5224761

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1 871.jpg
Прегледи:1
Размер:122.7 КБ
ID:5224762

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1 864.jpg
Прегледи:1
Размер:144.8 КБ
ID:5224763

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1 868.jpg
Прегледи:1
Размер:179.2 КБ
ID:5224764
                      Последно редактирано от Димо; 09-11-11, 17:42.

                      Коментар


                      • #12
                        От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                        Първоначално публикуван от mitiracing Преглед на мнение
                        Привет на всички,бях пуснал подобна тема в друг форум,но явно мястото и е тука.)Наистина доста добре изглежда новият концепт bike които се очаква да замести прословутата Аfrica Twin,можем да се надяваме само ,че ще е на пазара преди 2012.Очаквам по подробна информация утре,кога най рано се очаква на пазара.Съдейки по визията му в момента мисля,че доста добре е ориентиран и да се надяваме,че няма да претърпи драстични промени.Предполагам премиерата му именно на Италианският салон не е случайна,имайки в предвид,че BMW GS 1200 е най продаваният мотоциклет в момента в Италия.И един съвет от мен за мераклиите които ще скочат веднага.Изчакайте няколко месеца след появата му,така ще сте сигурни,че няма да ви викат обратно в сервиза за подмяна на някоя дефектна част.Визирам модела VFR 1200 F,за Италия бяха подменени двигателите на 156 мотоциклета,като единият от които се оказа именно една от първите бройки която регистрирахме за тест drive.Поздрави
                        [ATTACH=CONFIG]266034[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]266035[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]266036[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]266037[/ATTACH]
                        Да,нормално за производител,който държи на качеството!!!
                        Лично мен ме притеснява ценовата политика,която е упомената от колегите по горе!!!
                        Е те се У....аа,май само Дукати могат да бият Хонда по цени......
                        Е да ме извиняват,ама.............Амаааан!!!
                        Последно редактирано от kkcbr; 04-11-10, 03:41.

                        Коментар


                        • #13
                          От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                          Кардан - добре
                          800, 1200сс - добре
                          Седалката - добре, широка, па широка
                          ABS - добре
                          Радиатора - добре са го заврели, да не пострада при падане. На старите шампиони обаче бяха 2. Счупиш ли единият продължаваш да оцеляваш с другия.
                          Предница - от Хонда не са ли открили още обърнатата предница бре колеги? Ама са се усетили, че издишат, сложили са им пластмаси да имитират обърната. Драма!!!
                          Куфарите - Алумин - добре, само не разбрах защо се държат на степенките, които изглеждат доста афиф... едно изпускане на къра и...
                          Човката - живо плагиатство. Особено черният връх.
                          Кормилото на 800-ката - защо е като на скутер?!? Не се ли очакват адвенчър способности в малкия адвенчър клас, явно пак чисто шосе т.е не се заблуждавайте и не очаквайте 800-ката да е новата Африка. Нищо подобно, по-скоро още по "скопен" Transalp!!!
                          Малкият няма предпазители на ръцете. Защо ли? Явно няма да му трябват.
                          "Защитната" тава - ако двигателя ще се пази от нещо закачено на ауспуховите тръби или още по-лошо на самият него... Не, Благодаря!

                          Пичове, сори, ама не мога да се радвам на нещо подобно
                          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                          Коментар


                          • #14
                            От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                            Осемстотката, явно че няма да замени Африката. Това си е VFR 800. Виж големият е вече "друга бира". Предницата дали е права, или обърната (много модерно), е все едно. Важното е да работи добре с голям ход. Виж предпазната тава дето са я оставили да зее от долу не е добре. Общо взето данните са малко, за да съдим точно за мотора. Не знаем, колко ще тежи, не знаем, колко ще му е голям резервоара, не знаем, колко коня ще е, и какъв въртящ момент ще има при какви обороти. Едва ли ще е 173 коня колкото е ВФР-а със същият двигател. Безмислено е за такъв модел толкова коне. И накрая не знаем, колко ще струва...
                            Последният модел на Варадеро струваше 13000 евро. БМВ Р 1200 ГС струва 15000 евро. Ямаха 1200 Супертенере струва, около 17000 евро. Адвенчъра на БМВ Р1200 ГС струва, около 20000 евро.
                            Между другото един австралиец беше мерил на кантар КТМ Адвенчъра 990, БМВ Р1200ГС и новото Супертенере 1200. Напълно заредени и готови за път, даже и с ролбарите по тях, но без багаж. КТМ-а излезнал 240 кила. БМВ-то 242 кила, а Супертенерето 258 кила. Но въпреки това Супертенерето е доста напред в класацията. Интересно е, че пред него твърдо е Триумфа Тайгър 800 ХС. Разбира се начело все още е БМВ Р1200ГС, а Ф800ГС странно, но е назад в класацията.
                            Класацията е анкета във форума на АДВ-райдър от моторджии в Европа, САЩ и Австралия. В тази анкета го има и новият концепт турър на Хонда 1200, но все още много малко хора са гласували за него, вероятно поради липса на данни.
                            Последно редактирано от ВладиЧ; 09-11-10, 21:45.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #15
                              От: HONDA V4 Crosstourer Concept

                              Вадя темата от праха точно една година след последното мнение.
                              Изложението в Милано започва и чакаме новинки.
                              Ето един клип за загрявка:



                              Спецификацията, която намерих в нета е следната:

                              ENGINE
                              Type:Liquid-cooled 4-stroke Unicam 16-valve 76° V4
                              Displacement: 1,237cc
                              Bore x Stroke: 81mm x 60mm
                              Compression Ratio: 12:1
                              Max. Power Output: 95kW / 7,750min-1 (95/1/EC)
                              Max. Torque: 126Nm / 6,500min-1 (95/1/EC)

                              FUEL SYSTEM
                              Carburation: PGM-FI electronic fuel injection
                              Throttle Bore: 44 mm
                              Air-cleaner type: Oil-permeated, viscous-type paper filter
                              Fuel Tank Capacity: 21,5 litres
                              Fuel Consumption: 16.1km/l (45.5mpg) (WMTC mode) 16.7km/l (47.2mpg) (D-Mode)

                              ELECTRICAL SYSTEM
                              Ignition System: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
                              Ignition Timing: 8.4° BTDC (idle speed
                              Sparkplug Type: NGK - IMR8E-9HES DENSO : VUH24E
                              Starter: Electric
                              Battery Capacity: 12V
                              Headlights: Hi 55W / Low 55W

                              DRIVETRAIN
                              Clutch: Wet, multiplate * Wet multiplate, hydraulic 2-clutch
                              Clutch Operation: * D mode/S mode/Manual mode
                              Transmission Type 6-speed
                              Primary Reduction 1.738 (73T / 42T)
                              Gear Ratios
                              1 2.600 (39T / 15T) *2.250 (36T / 16T)
                              2 1.600 (32T / 20T) *1.700 (34T / 20T)
                              3 1.260 (29T / 28T) *1.304 (30T / 23T)
                              4 1.076 (28T / 26T) *1.107 (31T / 28T)
                              5 0.961 (25T / 26T) *0.967 (29T / 30T)
                              6 0.897 (35T / 39T) *0.886 (31T / 35T)
                              Final Reduction: 1.060 (37T / 39T) x (19T / 17T) * 1.063 (39T / 41T) x (19T / 17T)
                              Final Drive: Enclosed shaft

                              FRAME
                              Type Diamond; aluminium twin-spar

                              CHASSIS
                              Dimensions (LxWxH) 2,285mm x 915mm x 1,335mm (w/ std screen and std position)
                              Wheelbase 1,595 mm
                              Caster Angle 28°
                              Trail 107 mm
                              Turning Radius 2.7 m
                              Head turning angle 40°
                              Seat Height 850mm
                              Ground Clearance 180mm
                              Kerb Weight 275kg (F: 132kg; R: 143kg) * 285kg (F: 138kg; R: 147kg)

                              SUSPENSION
                              Front: 43mm inverted telescopic forks with hydraulic damping, preload and rebound damping adjustment
                              Rear: Pro-Link with gas-charged damper, preload and stepless rebound damping adjustment

                              WHEELS
                              Type Front tubeless spoked
                              Rear tubeless spoked
                              Rim Size Front 19M/C x MT2.50
                              Rear 17M/C x MT4.00
                              Tyre Size Front 110/80-R19
                              Rear 150/70-R17
                              Tyre Pressure Front 250kPa
                              Rear 290kPa

                              BRAKES
                              Type Front Dual 310mm disks, Combined ABS
                              Rear Single 276mm disk, Combined ABS
                              Човекът е човек, когато е на път...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X