Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колата ми влиза в авариен режим...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колата ми влиза в авариен режим...?

    Здравейте на всички! Става въпрос за Гранд чероки 2.7crd, 2004г. Проблема е следния: Колата влиза в авариен режим и не превключва скорости. След като се изчисти грешката карам един ден и отново светва чека и в авариен.На компютъра излиза спад в напрежението. От три дни е в Балкан стар и не могат да я оправят....
    Моля, ако някой може да помогне или се е сблъсквал с подобен проблем да се включи. Благодаря предварително!

  • #2
    От: Пoмощ!!! Колата ми влиза в авариен режим...?

    Първоначално публикуван от iya Преглед на мнение
    Здравейте на всички! Става въпрос за Гранд чероки 2.7crd, 2004г. Проблема е следния: Колата влиза в авариен режим и не превключва скорости. След като се изчисти грешката карам един ден и отново светва чека и в авариен.На компютъра излиза спад в напрежението. От три дни е в Балкан стар и не могат да я оправят....
    Моля, ако някой може да помогне или се е сблъсквал с подобен проблем да се включи. Благодаря предварително!
    Пробвай с нов акумулатор - при такива симптоми решава проблема 100%!
    ________________________________________________________________________________________
    Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
    HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

    Коментар


    • #3
      От: Пoмощ!!! Колата ми влиза в авариен режим...?

      Ще следя тази тема с интерес , защото от няколко седмици се каня да пусна подобна. При мен става дума за Крайслер 300ц , също дава '' Ниско напрежение'' , обаче интересното е , че при мен го прави винаги ( в 99% от случаите) на едно и също място - между Телевизионната кула и с. Кичево край Варна , и винаги САМО вечер и късния следобяд. В събота го водих на диагностика и видях грешката за спад в напрежението , дотогава бях убеден , че е някакво смущение от многото радиостанции там.
      П.С. Надявам се колегата ме извини , че се включвам така в темата му.

      Коментар


      • #4
        От: Колата ми влиза в авариен режим...?

        Интересна ще е диагнозата в бс изразена в цифри,ако се окаже слаб акумулатор,както са ти е писал колегата.
        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

        Коментар


        • #5
          От: Колата ми влиза в авариен режим...?

          Код за грешка кой има да му кажа какво му е или поне какво казва техниката?

          Има и теми по вьпроса.БС са намерили кодовете на кутията,дай код за грешка и от там вече го мислим.Кутиите са Мерцедес 722.6 ако това може да ви помогне в тьрсенето.


          http://www.offroad-bulgaria.com/show...5%E6%E8%EC+crd

          Намерих една тема от близкото минало.Идея защо като ти дадат грешка я пишеш някьде и с нея почваме да ровим.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 27-10-10, 01:35.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: Колата ми влиза в авариен режим...?

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Код за грешка кой има да му кажа какво му е или поне какво казва техниката?

            Има и теми по вьпроса.БС са намерили кодовете на кутията,дай код за грешка и от там вече го мислим.Кутиите са Мерцедес 722.6 ако това може да ви помогне в тьрсенето.


            http://www.offroad-bulgaria.com/show...5%E6%E8%EC+crd

            Намерих една тема от близкото минало.Идея защо като ти дадат грешка я пишеш някьде и с нея почваме да ровим.
            няма номер на грешка или код,пише слабо напрежение кьм ,,солиноида,, кьм скоростната кутия

            Коментар


            • #7
              От: Колата ми влиза в авариен режим...?

              Днес четохме моите грешки. Освен разни като ''липсваща MIL'' и ''повреден термометър за външна температура'' излязоха тези :
              P0562 - напрежение акумулатор много ниско
              P0888 - реле скор. кутия изкл.
              P0750 - беше нещо за задния ход , не я запомних на български защото досега на съм забелязвал такъв проблем.
              п.с. Това за крайслера.
              Ще съм благодарен за всеки съвет.

              Коментар


              • #8
                От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                P0562 - напрежение акумулатор много ниско...............

                Ми ти си кьсметлия,смени си акумулатора,изчисти грешките и пак карай.




                А за колегата горе - кьде го пише това,на какьв език?Кажи ми точно какво пише защото това идва с код.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  P0562 - напрежение акумулатор много нискo...смени си акумулатора...
                  Грешката съвсем не означава, че акумулатора е 100% за смяна. Означава, че захранващото напрежение на някой блок е паднало под зададен минимум. В конкретния случай е на блока на темпомата. Причината (освен акумулатор) може да е изгорял бушон, скъсан кабел, временно откачане на блока на темпомата, проблем в блока на темпомата и т.н. Най вероятно смяната на акумулатора няма да отстрани проблема, ако въобще е имало такъв.

                  Ивайло, къде ти четоха грешките, с какъв компютър.
                  Другите грешки ми се струват много безсмислени.
                  Най ме е страх от хора без мечти...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                    http://www.scribd.com/doc/20028692/J...-Transfer-Case

                    Сьгласен,за повече подробности ПДФчето
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                      Aз също мисля да изчакам със смяната на акумулатора. Засега съм закачил един волтмер и го следя постоянно - вярно е ниско - 13.00-13.2 при работещ мотор , различни консуматори - ту с фарове и вентилатор , ту без тях. Обаче НЕ ми е правила проблем със стартирането. Четоха грешките в някакъв Бош-сервиз , на компютъра пишеше БОШ, във Варна до тролейното депо. Там с техния волтмер показа дори и по-ниски напрежения , под 12. Предположението беше за реле-регулатор или друга неизправност по зареждането , която се проявява инцидентно , колкото да спадне за кратко напрежението и да сработи грешката , без да води до трайно недозареждане.
                      Понеже (за нещастие ) имам още един такъв , мисля да разменя алтернаторите. На другия поддържа към 13.8-13.9 волта.
                      Пак ще пиша , благодаря ви.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                        Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                        В конкретния случай е на блока на темпомата. Причината (освен акумулатор) може да е изгорял бушон, скъсан кабел, временно откачане на блока на темпомата, проблем в блока на темпомата и т.н.
                        Сега като чета за темпомата са сещам , че той въобще не работи.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                          Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                          Aз също мисля да изчакам със смяната на акумулатора. Засега съм закачил един волтмер и го следя постоянно - вярно е ниско - 13.00-13.2 при работещ мотор , различни консуматори - ту с фарове и вентилатор , ту без тях. Обаче НЕ ми е правила проблем със стартирането. Четоха грешките в някакъв Бош-сервиз , на компютъра пишеше БОШ, във Варна до тролейното депо. Там с техния волтмер показа дори и по-ниски напрежения , под 12. Предположението беше за реле-регулатор или друга неизправност по зареждането , която се проявява инцидентно , колкото да спадне за кратко напрежението и да сработи грешката , без да води до трайно недозареждане.
                          Понеже (за нещастие ) имам още един такъв , мисля да разменя алтернаторите. На другия поддържа към 13.8-13.9 волта.
                          Пак ще пиша , благодаря ви.
                          А при този Chrysler има ли в генератора реле-регулатор? Понеже на едни други, дето също се водят Chrysler-ри /имам предвид Jeep/, в генератора няма вграден реле-регулатор. При тях тази функция се осъществява от т.н. Powertrain Control Module, който освен всички други функции, следи и за зарядното напрежение, температурата на акумулатора /с един датчик, разположен под него/ и т.н. В генератора има само изведен куплунг за възбудителната намотка на ротора. И за съжаление, при повреда на модула за заряда се сменя целия Powertrain Control Module. Дано при вас да не е такъв проблема. Поздрави!
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                            Реле-регулатора е в блока на мотора. Махни го този волтмер, да не окасиш нещо. Блока на мотора го следи напрежението и ако нещо не е наред ще ти светне на таблото.

                            Не си писал какъв е мотора.
                            Форума е за Джип, но ако мотора ти е 3.0 ЦРД, то е същия като на Гранд Чероки. Но ако искаш пусни нава тема, да не оплитаме темата.
                            Най ме е страх от хора без мечти...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Колата ми влиза в авариен режим...?

                              Колеги, в една друга тема съм описал какъв проблем имам с АСК на ZJ 4.0, с две думи беше в авариен режим само на 3-та и докато обикалях по майстори се строши и турбината на скоростите, един майстор свали и разглоби скоростите, после repair kit, та стана една дълга и широка. В тази тема пишете доста, че от слабо напрежение може да влезе в авариен режим само, че вие говорите за WJ. Възможно ли е и на ZJ от слабо напрежение да влиза в авариен режим, защото като взех джипът беше с акумулаторче 40 AH и доста слаб стартов ток? Питам ви защото скоростите са ми готови от към механична част и в понеделник ще се слагат на джипа и като нищо може пак да си е останал проблемът с аварийният режим?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X