Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК70 - луфт, теч и ремонти на кормилна кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК70 - луфт, теч и ремонти на кормилна кутия

    Благодаря ти колега за информацията. А относно луфта във волана - разбрах че е кутия, а не рейка - трудно ли се ремонтира тази кутия защото има луфт и то не е малък.
    Последно редактирано от Yaro; 06-10-10, 09:13.

  • #2
    До: Купих си най после джипкатаааааааааа

    По принцип се ремонтира ако ти тече иначе от горе има реглаж,но с него не трябва да се прекалява защото протича кутията ако искаш ми звънни ще я видим 0888515018 Гого.
    ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

    Коментар


    • #3
      До: Купих си най после джипкатаааааааааа

      От две места може да се получи луфт в кормилната кутия:

      1 хидравличния разпределител ( в началото на кормилния вал има 3мм стопор щифт напречно набит . При угасен двигател ако има свободен ход на волана по-голям от 10мм ляво дясно .При работещ двигател волана се движи много по леко от нормалното и има аксиален луфт на кормилния вал на кутията.
      2. Регулиращия винт на короната е свързан със същата с лагер .При натягане трябва да се има предвид ,че при нормална хлабина в крайните позиции (пълно ляво и дясно ) и ако тази хлабина е по-голяма в централно полжение следва ,че има износване и не се налага натягане.

      Относно шума който изчезва при натиснат съединител
      1 демпферните пружини на феродовия диск (при 2LT-TE те са в демпфер маховика при някои модели)
      2 шум в лагерите (ромулене)
      3 шум (тракане ) от зъбните групи . При студена кутия обаче не се чува такъв звук
      (Пробвай без да натискаш съединителя да обереш луфта на скоростния лост ,например към втора или трета скорост .Ако изчезва шума ,лагер в скорости или раздатка) това мнение го копирах от колега като бих казал че ,ако ичезва шума това със сигурност са демпферни пружини на съединителя.
      FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
      BJ42 04 1982
      FJ62 11 1983 skipe blago4x4
      LZ 2 BHB

      Коментар


      • #4
        До: Купих си най после джипкатаааааааааа

        Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
        От две места може да се получи луфт в кормилната кутия:

        1 хидравличния разпределител ( в началото на кормилния вал има 3мм стопор щифт напречно набит . При угасен двигател ако има свободен ход на волана по-голям от 10мм ляво дясно .При работещ двигател волана се движи много по леко от нормалното и има аксиален луфт на кормилния вал на кутията.
        2. Регулиращия винт на короната е свързан със същата с лагер .При натягане трябва да се има предвид ,че при нормална хлабина в крайните позиции (пълно ляво и дясно ) и ако тази хлабина е по-голяма в централно полжение следва ,че има износване и не се налага натягане.
        Колега, при мен има теч на масло при семерината, ако я смена дали ще се оправи?? Тази кутия е втора, незнам защо така бързо протече, имали някакви реглажи при смяната??
        Там където свършва асфалта, започва моят път!! тел: 0886763494

        Коментар


        • #5
          До: Купих си най-после джипкатаааааааааа

          И двете семеринги се сменят без да се разглобява кор.кутия.
          1 . За семерината на кормилния вал е неомходимо да се махне стопор болта на карето. След като с две щанги се избие карето от вала,се проверява дали свободно се движи телескопичната връзка на кормилния вал. За да се извади семеринга се налага да се пробие косо под 45% с специално изработен ( примерно от отверка с дебилина 8-10 мм заточена в предния край така ,че да да пробие аксиално металната част на семеринга в почти най-големия размер и след което да бъде измъкната ,,,катооооо бирена капачка) иструмент.

          2. За семеринга на вала на хебела проблема е да бъде избит хебела.Това е трудно изпълнимо на място дори и със специална скоба и нагряване......

          И на двете места на семеригите нормано няма налягане на хидравличното масло. Те уплатняват валовете като задържат маслото което се намира в по-високото от тях казанче . (ако цедката която е това казанче е задръстена се получава повишаване на налягането )
          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
          BJ42 04 1982
          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
          LZ 2 BHB

          Коментар


          • #6
            тлк70 луфт в кормилната кутия

            Здравейте. Луфта се появява след като двигателя загрее и е аксиален.Попитах за мнение " маистори",но не ми помогнаха. Моля за помощ.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X