Здавейте колеги !От извисно време стрелката на датчика на Витарата за температурата на водата започна да се покачва !!!!Първо започнах със виското ,имам две и това което не работеше го зацепих ама нищо не се получи
 !!!!Първо започнах със виското ,имам две и това което не работеше го зацепих ама нищо не се получи .После смяна на термостат ,пак нищо
.После смяна на термостат ,пак нищо  !На стария термостат му смених пружината
!На стария термостат му смених пружината с по мека ,да отваря по рано и за молко да се зарадвам
 с по мека ,да отваря по рано и за молко да се зарадвам  ,ама на по дълък път - пак проблем
,ама на по дълък път - пак проблем  !!!!!При свалена капачка на термостата завъртях двигателя и ефекта баше ,че си измих очите
!!!!!При свалена капачка на термостата завъртях двигателя и ефекта баше ,че си измих очите  ,бая вода хвърля таз помпа
 ,бая вода хвърля таз помпа  !Не е помпата, значи остана радиатора !Първо промиване със маркуча
!Не е помпата, значи остана радиатора !Първо промиване със маркуча ,вода хвърчи от всякаде
 ,вода хвърчи от всякаде ама пак загрява
 ама пак загрява !После ми казаха ,че от антифриза /Витарата е карана само с антифриз /се образувал някъкв налеп
 !После ми казаха ,че от антифриза /Витарата е карана само с антифриз /се образувал някъкв налеп и се оправял със лимонтозу
 и се оправял със лимонтозу  - сложих 6 пакета, карах така 3 дена и пак нищо
- сложих 6 пакета, карах така 3 дена и пак нищо !!!!!Проверявам цената на нов радиатор и ето това намерих :
 !!!!!Проверявам цената на нов радиатор и ето това намерих :
http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCar&id=13258
Видя ми се множко затова последва сваляне и отпушване
 затова последва сваляне и отпушване  !!!
!!!
След свалянето на радиатора и разкапсоловането му ,бавно и внимателно със една отверка,  на двете тави от горе и долу се  получи това :
със една отверка,  на двете тави от горе и долу се  получи това :

Вдигнах процепите към светлината и какво да видя -н и щ о !!!!!Последва по щателен оглет, при който успях да пребрая 26 отвора
!!!!!Последва по щателен оглет, при който успях да пребрая 26 отвора през които гоооре долу минаваше светлина
 през които гоооре долу минаваше светлина  ,а отворите са 96 на брой
,а отворите са 96 на брой  !!
!!
Ето го отгоре :

а това от долу :

Слет кратък размисъл, извадих един лист за ножовка от тънките ,взех му зъбите и чепраза на флекса и започнах продухване
 извадих един лист за ножовка от тънките ,взех му зъбите и чепраза на флекса и започнах продухване  !!!
!!!

Бавно и отекчително придрожено с много вода
 придрожено с много вода  успях да излъжа някой да ме смени
 успях да излъжа някой да ме смени  ,макар и за кратко !!!
 ,макар и за кратко !!!

Да отбележа ,че при по задръстените отвори се налагаше доста сериозен натиск и от двете срани за да пробие листа за ножовката !!!!Слет 3 часово единоборство през 94отвора се получи това
 !!!!Слет 3 часово единоборство през 94отвора се получи това  !!!!
!!!!

Тавите бяха токива :

Последва изтъркване със четка и изсушаване със сушоар на тавите за понататъчен монтаж :

Самия радиатор след изсошаване изглеждаше така :
:

и от близо :
:

Последва силикон във улия за уплатняване :

Слет поставянето на тавата първо прибрах зъбите странично :

После от горе с подбита отварка :

Силикона които изби и добавения след това постигнаха този ефект :

Във момента силикона съхне и радиатора ще се тества утре ,какъв ефект се е постигнал !
					 !!!!Първо започнах със виското ,имам две и това което не работеше го зацепих ама нищо не се получи
 !!!!Първо започнах със виското ,имам две и това което не работеше го зацепих ама нищо не се получи .После смяна на термостат ,пак нищо
.После смяна на термостат ,пак нищо  !На стария термостат му смених пружината
!На стария термостат му смених пружината с по мека ,да отваря по рано и за молко да се зарадвам
 с по мека ,да отваря по рано и за молко да се зарадвам  ,ама на по дълък път - пак проблем
,ама на по дълък път - пак проблем  !!!!!При свалена капачка на термостата завъртях двигателя и ефекта баше ,че си измих очите
!!!!!При свалена капачка на термостата завъртях двигателя и ефекта баше ,че си измих очите  ,бая вода хвърля таз помпа
 ,бая вода хвърля таз помпа  !Не е помпата, значи остана радиатора !Първо промиване със маркуча
!Не е помпата, значи остана радиатора !Първо промиване със маркуча ,вода хвърчи от всякаде
 ,вода хвърчи от всякаде ама пак загрява
 ама пак загрява !После ми казаха ,че от антифриза /Витарата е карана само с антифриз /се образувал някъкв налеп
 !После ми казаха ,че от антифриза /Витарата е карана само с антифриз /се образувал някъкв налеп и се оправял със лимонтозу
 и се оправял със лимонтозу  - сложих 6 пакета, карах така 3 дена и пак нищо
- сложих 6 пакета, карах така 3 дена и пак нищо !!!!!Проверявам цената на нов радиатор и ето това намерих :
 !!!!!Проверявам цената на нов радиатор и ето това намерих :http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCar&id=13258
Видя ми се множко
 затова последва сваляне и отпушване
 затова последва сваляне и отпушване  !!!
!!!След свалянето на радиатора и разкапсоловането му ,бавно и внимателно
 със една отверка,  на двете тави от горе и долу се  получи това :
със една отверка,  на двете тави от горе и долу се  получи това :Вдигнах процепите към светлината и какво да видя -н и щ о
 !!!!!Последва по щателен оглет, при който успях да пребрая 26 отвора
!!!!!Последва по щателен оглет, при който успях да пребрая 26 отвора през които гоооре долу минаваше светлина
 през които гоооре долу минаваше светлина  ,а отворите са 96 на брой
,а отворите са 96 на брой  !!
!!Ето го отгоре :
а това от долу :
Слет кратък размисъл,
 извадих един лист за ножовка от тънките ,взех му зъбите и чепраза на флекса и започнах продухване
 извадих един лист за ножовка от тънките ,взех му зъбите и чепраза на флекса и започнах продухване  !!!
!!!Бавно и отекчително
 придрожено с много вода
 придрожено с много вода  успях да излъжа някой да ме смени
 успях да излъжа някой да ме смени  ,макар и за кратко !!!
 ,макар и за кратко !!!Да отбележа ,че при по задръстените отвори се налагаше доста сериозен натиск и от двете срани за да пробие листа за ножовката
 !!!!Слет 3 часово единоборство през 94отвора се получи това
 !!!!Слет 3 часово единоборство през 94отвора се получи това  !!!!
!!!!Тавите бяха токива :
Последва изтъркване със четка и изсушаване със сушоар на тавите за понататъчен монтаж :
Самия радиатор след изсошаване изглеждаше така
 :
:и от близо
 :
:Последва силикон във улия за уплатняване :
Слет поставянето на тавата първо прибрах зъбите странично :
После от горе с подбита отварка :
Силикона които изби и добавения след това постигнаха този ефект :
Във момента силикона съхне и радиатора ще се тества утре ,какъв ефект се е постигнал !




 Значи без механичен натиск,нямаше да се получи...А преди "операцията"антифриз чист ли беше?
 Значи без механичен натиск,нямаше да се получи...А преди "операцията"антифриз чист ли беше?
							
						


 :
:

Коментар