Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

    Колеги, разни идеи се въртят из главата ми, понеже ми се иска да си карам колата и на пресечен терен, за което ми трябва по-голяма височина и съответно като излеза на магистралата да не се влача като баба и да се полюшвам наляво-надясно трябва да епо-ниска реших, че с енуждая от регулируемо окачванеТа въпросът ми е може ли това да стане на моята витарка и ако да, по какъв начин? Имам няколко идеи, но ще ги споделя по-късно, след като проверя малко нещата

  • #2
    От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

    Колега ти джипка ли караш или бегачка,колко километра ще караш по магистралата и защо си мислиш,че ще се люляш.Аз след като направих на мойта лифта даже е по стабилна от преди(колкото и невероятно да звучи).А пак за окачването може да се направи но въпросът е има ли смисъл.Пълно щастие няма или едното или другото.
    Бялото BUZUKI 1.6 8в
    0899368772 ;) 0897229322

    Коментар


    • #3
      От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

      Поредният правилно ориентиран

      Нали нямаше да я караш извън асфалта бе, какво ти стана?
      Всъщност знам какво ти стана, и те поздравявам за решението.
      Моята витара я карах с 120-с този лифт и тези гуми. Съвсем нормално си се държи, ако не сматаме воя на гумите, и блъскането по окачването от тежките стоманени фланци. Няма притеснения със стабилността, освен ако нямаш амбиции да се пускаш в дрифт шампионата с витарата...
      Вдигай смело.
      Очаквам следващата тема- за гумите
      После за броните, после за лебедка...
      Почна се!
      ЧеститоТрифоне!
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

        при паджеро има такова окачване, ноооооо амовета са доста скъпички....... иначе вероятно може да се измисли нещичко
        898450701

        Коментар


        • #5
          От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

          Трифо,има разни начини Например се продават едни въздушни възглавници които се слагат в пружините.И компресор към тях.Има варянт само за задницата по-лесен,ама едва ли ще те устройва.За стабилността,да се запази при лифт има лесен начин-пример моята.Широки гуми(поне 255),широки джанти(8-9J),изнесени (ЕТ-25),газови амортисьори.Като започнеш да вдигаш височината на гумите,започва да става лееко по-нестабилна.Ама и матора става по-слаб,че започваш да не вдигаш ония километри с малките(нормален диаметър) гумета.И притесненията вече имат друга насоченост-матор.Ако се добави "тръбъ" между бомбетата,предполагам,също ще има ефект-ще пробвам и ще ти кажа (на леките коли ефекта е осезаем).
          Та...тези вдиганици отвреме на време винаги са били проблемни и скъпи,по правило се бяга от тях.Пример-Ситроен(да не ме нападнете сега?),Мерцедес 124 комби(задните амове),Мерцедес W220 (S-klass) и други,да не ги изброявам.По-лесно е доброто старо правило при "бегачките"-твърдо окачване и широки изнесени гуми/джанти.Само клиренса отива в друга насока.
          Поздрави!
          Прикачени файлове
          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

          Коментар


          • #6
            От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

            Слагай си нормално високо окачване и не се притеснявай, няма да се люлееш по магистралите поради простата причина, че високото окачване прави джипа като 'каручка', т.е по-твърдо е и следователно ще си по стабилен и няма люлеене. А дори и да има някакви плюсове активното окачване... по-сложните и комплексни неща по-лесно се развалят
            Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
            Георги Кандиларов 0889/705-106

            Коментар


            • #7
              От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

              При високи скорости на асфалт само гумите са фактора, който би попречил за по-високи скорости. Покарах витарата с кобри и повече от 80-90 кч. и на прав и равен път не посмях да вдигна, защото няма спиране.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                Каквото и окачване да сложиш, с "тракторните" гуми пак няма да бягаш с 200, та ... какъв е смисъла? Както и с "пистовите" гуми в калта си за никъде.
                И аз известно време си чесах тиквата по тоя въпрос и стигнах до извода, че Витарката бавно и славно ще преминава в графата "трактор", а за пътя ще си взема един Лансер комби (4х4 естествено) или, ако случайно се появят излишни с'тинки - може да пробвам някое Субару.

                П.П. Ако все пак си твърдо решен да се вкараш в беля, сложи регулируеми по твърдост амортисьори, има ги за доста коли и джипки.

                П.П.П. писали сме едновременно...
                Последно редактирано от tef4o; 10-09-10, 09:10.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  ...излишни с'тинки...
                  Е те-такова животно НЕМА!

                  За другото - изглежда просто, ма не е. Сега мъдря например какви амове за предницата на тераното, и брадясах. То са константи на пружината (торсиона), рамена, тегла, и прочие алабалистики, та да се сметне правилно един амортисьор, та какво остава за цяло окачване. Това с въздушните възглавници в пружините е пълен ташак според мен, с надеждност под въпрос.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                    Здравей Трифоне!
                    Дигай Витарата и не се притеснявай! Моята е с 5 см. лифт и 30 инча АТ гуми. На последното ходене до планините съм карал за момент със 140 на магистралата, без да усетя разлика в поведението на Витарата. Хвана ме страх,ама после - като погледнах на ГПС,а - ей я снимкатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P9110357.jpg
Прегледи:1
Размер:142.9 КБ
ID:5208029. Не е добра,ама аз съм мноого лош фотограф(то затова и не побликувам разходките си!) Витарата е 1.6, къса, 90-та год. Може да е важно - задните ми аморт. са газови двойнодействащи , сравнително нови - на 10 месеца.Предните са стари - пружини и амове - с подложки. Дано съм бил полезен за решението ти!
                    Б. Бонев
                    0осем88две6шест71три

                    Коментар


                    • #11
                      От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                      Интересна идея !!! Ситроен как си повдига купето ?Само трябва де се направи хибрит между Витара и окачване на Ситроен !!!!Добре ,ама как ????
                      Suzuki Vitara 1,6 (8v)- къса,автомат !!!
                      костeнурков спринт.... и в гората !!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                        Първоначално публикуван от borkobo Преглед на мнение
                        газови двойнодействащи
                        Стига с тия "двойнодействащи" бре! За реклама измежду новините по bTv става, ама дикиш не хваща. Всичките съвременни амортисьори са двойнодействащи. То не знам дали изобщо има други на пазара в момента. От най-жълтите, та до най-марковите.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Стига с тия "двойнодействащи" бре! За реклама измежду новините по bTv става, ама дикиш не хваща. Всичките съвременни амортисьори са двойнодействащи. То не знам дали изобщо има други на пазара в момента. От най-жълтите, та до най-марковите.
                          A, Спарки, разбира ти главата от амортисьори... ела да те закарам при един баш майстУр тука, да ти обясни, че такова животно като двойно действащ амортисьор няма, не е имало и не е възможно да има... най-тъпото е, че човека с това си изкарва хляба - смяна и ремонт на амортисьори. Мъка...
                          Толкова разпалено ми обясняваше веднъж, че чак започнах да се съмнявам в себе си. Малко остана да разкача амовете на CRX-а за проба

                          Между другото, регулировка по височина имат доста автомобили, просто само от Ситроен си правят по-шумна реклама. Всякакви извращения по темата се срещат и при Мерцедес, Ауди, Порше (що ли първо се сещам за една детска и , за съжаление - без шансове за сбъдване мечта, наречена 959...). Знам, че ги има и по американците, но не съм в час.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            A, Спарки, разбира ти главата от амортисьори... ела да те закарам при един баш майстУр тука, да ти обясни, че такова животно като двойно действащ амортисьор няма, не е имало и не е възможно да има... най-тъпото е, че човека с това си изкарва хляба - смяна и ремонт на амортисьори. Мъка...
                            Толкова разпалено ми обясняваше веднъж, че чак започнах да се съмнявам в себе си. Малко остана да разкача амовете на CRX-а за проба

                            Между другото, регулировка по височина имат доста автомобили, просто само от Ситроен си правят по-шумна реклама. Всякакви извращения по темата се срещат и при Мерцедес, Ауди, Порше (що ли първо се сещам за една детска и , за съжаление - без шансове за сбъдване мечта, наречена 959...). Знам, че ги има и по американците, но не съм в час.
                            За човек, дето с това си изкарва хляба, си е направо трагедия. Аз сега мъдря как да си направя стенд, дето да им сваля характеристиките, а той сигурно и за това не е чувал. А те на всичкото отгоре се смятат според пружините, теглото, и карането, за което ги искаш. Че и фирмите като FOX например ти ги правят с каквито усилия ти поискаш, а може и те да ти ги сметнат. Дори само отношението на усилието в права и обратна посока да не им сметнеш, и най-добрия и скъп амортисьор няма да ти свърши никаква работа. А и доста заводски окачвания са малко или много далеч от оптимума, най-малкото поради факта че накрая някой си книжен плъх от счетоводството решава дали да се сложи оптималния вариант, по скъп с 5 лева от това дето трябва, или по-евтиния по простата причина че от тия имамт залежали по складовете.

                            ПП: А че не разбирам нищо - то е ясно. Ма аз поне си го знам.
                            Последно редактирано от sparkybg; 11-09-10, 22:39.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Регулируемо окачване на Витара-въпроси и неизвестни

                              Ще отклоня малко темата - не си ли си се замислял за по два амортисьора на колело примерно? С единия нацелваш грубата граница, с другия от 2-3 опита го докарваш съвсем точно.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X