Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

    Г-н Христов ето какво намерихме за вас:
    1004cc big bore kit 113 hp.

    Пепиньо ще ти уреди едни крилца и нямаш стигане .

    Коментар


    • #17
      До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

      Първоначално публикуван от kmeta Преглед на мнение
      Г-н Христов ето какво намерихме за вас:
      1004cc big bore kit 113 hp.

      Пепиньо ще ти уреди едни крилца и нямаш стигане .
      Кмете, благодаря, ама ние така или иначе караме най-мощните и бързи АТВ-та
      Резервоара на Петър е готов, цели 26 литра
      Тестовете ще бъдат на ралито в Румъния, в събота тръгваме...цели 3000 километра

      Коментар


      • #18
        До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

        Попаднах на един РЕНЕГАД ,който май е нагласен за фенове на ЯМАХА и КТМ!Определено тези цветове му отиват!

        Прикачени файлове
        Последно редактирано от Desislav Cekov; 24-03-10, 18:39.

        Коментар


        • #19
          До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

          Първоначално публикуван от TROMBA Преглед на мнение
          Попаднах на един РЕНЕГАД ,който май е нагласен за фенове на ЯМАХА и КТМ!Определено тези цветове му отиват!

          Издлежда страхотно
          0887 246718

          Коментар


          • #20
            До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

            Много яко изглеждаМисля да го боядисам такаТромба ако има други снимки под друг ъгал пусни
            [LEFT][I][B]Цветан Карабекиров RENEGADE 1000RX[/B][/I] [SIGPIC][/SIGPIC][/LEFT]
            [LEFT][/LEFT]

            Коментар


            • #21
              До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

              Първоначално публикуван от TROMBA Преглед на мнение
              Попаднах на един РЕНЕГАД ,който май е нагласен за фенове на ЯМАХА и КТМ!Определено тези цветове му отиват!

              Този ренегад голям красавец станал.Цветовете много ми харесаха
              Kawasaki KX250F

              Коментар


              • #22
                До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                Ето няколко идеи за цвят и тунинг...има доста добри идеи, а по ето тази работи и Петър Ценков - монтиране на комбинирана ръчка за газта :



                Вариант с по-голям радиатор, напълно неприложим за нашите условия



                Ето и допълнително охлаждане, което е доста добра идея и ще поръчам и за нас...



                А това кормило дава доста удобства и здравина, но за рали рейдове не става...



                А тези А-рамена са супер и го разкрачват доста, но изискват и смяна на амортисьорите...и куп други неща...



                С Петър сме наумили още доста неща, но засега все още се работят...
                Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 20-12-09, 21:32.

                Коментар


                • #23
                  До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                  Здравейте
                  Не разбирам от АТВ-та, но ми направи впечатение допълнителния охладител. Не знам дали съм прав, но много ми прилича на стоманена гофрирана тръба. Ако е такова мисля, че може да е по евтино да се купи от БГ такава специална за отговорни приложения. Продават се гофрирани тръби от неръждаема стомана за агресивни и/или горещи флуиди с сертификати включая за пренос на природен газ... и то на много добри цени. Ако Ви интересува мога да се поразровя из контактите си да видя кой ги продава.
                  Поздрави
                  Land Rover Defender 110SW 300tdi

                  Коментар


                  • #24
                    До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                    Тунинга към който се придържаме е както каза Тодор - за рали рейдове - дълги преходи, роуд-бук навигация, здравина и издръжливост на машината /е, и на човека /

                    Вече ДОПЪЛНИТЕЛНИЯТ резервоар - 25 л. - работи надеждно. Така максималната автономия достига до 350 км - тогава атв-то спира.

                    Окачването само трябва да се настрои според човека. Единствено фланци от 35 мм могат да се добавят - други измишльотини не са необходими.

                    Предпазната "мрежа" на радиатора играе ГОЛЯМА роля радиатора да остане чист, а и не струва нищо да се изреже едно парче ситна стоманена мрежа и да се постави отпред.

                    Сега сме в процес да поставим всички устройства като роуд-бук, трип мастер и оргинален "километраж" на нова конзола твърдо закрепена пред водача както на другаря Патронели. Оказа се че това не е лесна задача, защото има много фактори да се вземат под внимание.

                    Ръчката с газта - нещео ми е "афифна" и нямам голямо желание да я поставя...Нека ако някой има наблюдение как е с нея да сподели.....







                    Както се казва - има още хляб да ядем.....
                    Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                    Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                    www.dakarbg.bg
                    www.rallyraid.bg

                    Коментар


                    • #25
                      До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                      Карам с двойна газ и бих казал че за този тип състезания е задължителна. Аз карам с нея на МХ и СМ където не е чак толкова необходима. Аз лично нямам голями проблеми с нея но карам мотор от 12 годишен! Мога да ви я дам да я пробвате преди да си купите.

                      Това кормило Христов става за всичко и особено за рали, за МХ по нестава и то само заради тежеста му и това че има малко по малко място за редене на прибори. Но плюсовете са му много повече.

                      Според мен носачите са много важни както и окачването. Мися че ще е добре да мръднете с 1 -2 инча в страни. Ще станете като залепени на завойте. Избиите си от главата че с фланци ще постигнете същия ефект. Ако искате и по тоя въпрос ще ви кажа но по тел.

                      Защита на радиатора за вас е 100% задължителна, както и допълнителни радиаторчета (които Ангел ги прави) да сложите, само плюс.


                      ...

                      Коментар


                      • #26
                        До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                        Зундртите ми я доставиха /ръчката/ преди 2 месеца.
                        Не съм търсил гумената ръкохватка за нея - диаметъра и е по-голям от нормалните /за атв-та/. Пък и палеца и е много ....дълъг....много стърчи някакси...
                        Освен това трябва и да преместя копчето за 4х4 ...някъде.
                        Видях какви проблеми стават при грешки в ел. системите на 24ч. на Атина, и затова добре ще обмислим как и къде ще преместим това копче.
                        Иначе с удоволствие ще пробвам как върви атв-то с ръчка...
                        Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                        Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                        www.dakarbg.bg
                        www.rallyraid.bg

                        Коментар


                        • #27
                          До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                          Едно време имаше едни джаджи за колите като електронно турбо - електрически вентилатор който се монтира след въздушния филтър. Интересно дали някой си е играл да монтира на атв
                          Взимат ли ти - бегай, гонят ли те давай.

                          Коментар


                          • #28
                            До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                            Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                            Това кормило Христов става за всичко и особено за рали, за МХ по нестава и то само заради тежеста му и това че има малко по малко място за редене на прибори. Но плюсовете са му много повече. ...
                            Не е проблема само в малкото място за приборите, ние така или иначе ще ги изнасяме напред...
                            Проблема е, че късо и ниско и трябва да си много напред, което след 200 км. изморява...а ние търсим състезания, които са над 300 км. на ден
                            От нашите опити най-удачно се оказва кормило тип "чопър", защото тези машини се карат като тялото се изнася назад и така издържаш на дългите дистанции
                            Вижте и по снимките на Патронели от Дакар...

                            Коментар


                            • #29
                              До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                              На снимките по горе дето си прикачил се вижда ясно че ползват друг кормилен прът на Houser с клампи и повдигачи. Кормилото на Flex също има няколко модела като височина и ширина. Можеш спокоино да го вдигнеш и дръпнеш назад. На снимките дето е Патронели се вижда ясно че не е с кормило "чопър". Flex-а е много здрав, може да разчитате на него и отделно ви обира малко или много ударите по вертикала.

                              пп. Ако сложиш кормило "чопър" това ще те направи нестабилен заради градусите му които са извити към теб. Най-стабилното е когато кормилото е право и широко!!!

                              Коментар


                              • #30
                                До: ТУНИНГ ЗА "RENEGADE 800 X" "RENEGADE 800 RX" И "OUTLANDER 800" !

                                Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                                Е
                                А тези А-рамена са супер и го разкрачват доста, но изискват и смяна на амортисьорите...и куп други неща...
                                А защо каретата откъм гумите са толко изнесени навън това си е предпоставка за лесно повреждане и късане на маншона.
                                В слуая при ренегада нетрябва ли и по- дълги полуоски с по-дългите носачи,за да си бъде по прибрано карето към гумата? То попринцип при удължаването на носачите няма как да не се удължават и полуоските,но защо каретата са толко открити ?
                                Първоначално публикуван от pepino c Преглед на мнение
                                Окачването само трябва да се настрои според човека. Единствено фланци от 35 мм могат да се добавят - други измишльотини не са необходими.

                                Предпазната "мрежа" на радиатора играе ГОЛЯМА роля радиатора да остане чист, а и не струва нищо да се изреже едно парче ситна стоманена мрежа и да се постави отпред.

                                Както се казва - има още хляб да ядем.....
                                Фланците са евтиния вариант за стабилност,но пак има същия проблем с каретата,а и няма тази надеждност като при по- дълги носачи.
                                За мрежата на радиатора понякога си е минус,защото ако е много дребна по- лесно се запушва и охлаждането намалява...
                                [img]http://195.149.248.189:8080/2009-11-24/78f2b94cbbd899406e619596dcb7df1f[/img]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X