До: Аварийно спиране с автоматик?
Както искаш го смятай.Според теб каква е мощността на спирачките,за да може автомобил да спре от 100км/ч до нула за около 40 метра.Имай предвид,че за това не се използва целия ресурс на спирачките,щото са ограничени по сцепление.Да,за конкретни сметки ще ти трябва и масата на автомобила,айде и въздушното съпротивление.
Това е ориентировъчно и сметката е бакалска,ама както и да се направи,винаги излиза,че спирането е възможно.
Спирачките са пригодени да разсейват топлината от няколко такива извратени спирания,а дори и да прегреят в определени граници ефективността им не става равна на нула.Верно след определено прегряване се повреждат,до степен "негодни за употреба" ама за целта няма да ти стигнат нервите,да го направиш нарочно,та камо ли за едно подобно спиране.
Да го беше написал нЕкой друг....разбираемо
Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
Това е ориентировъчно и сметката е бакалска,ама както и да се направи,винаги излиза,че спирането е възможно.
Спирачките са пригодени да разсейват топлината от няколко такива извратени спирания,а дори и да прегреят в определени граници ефективността им не става равна на нула.Верно след определено прегряване се повреждат,до степен "негодни за употреба" ама за целта няма да ти стигнат нервите,да го направиш нарочно,та камо ли за едно подобно спиране.
Да го беше написал нЕкой друг....разбираемо
И мойте първоначални страхове от автоматика започнаха да се разсейват. На бавни местенето D-2-1 (аз съм с 42RLE и нямам 3) е свръх-осезаемо, много по-яко задържа от местене при ръчна СК между 3-та, 2-ра и 1-ва
може би не и за опел корса 2005 година 1,3 (ако не се лъжа) душа под наем двигателче , автомат + стептроник (опция за 2 режима на работа на кутията) ..след този твои пост..повече не ща и да пробвам.. не се строши мотора.. амааа...не звучеше добре след това
.
Коментар