Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

    Автомобиль ЗИЛ-131 Руководство по эксплуатации



    http://depositfiles.com/files/754cr4fae

    File name: ZIL-131_1977.rar File size: 11.28 MB
    Бъдещето принадлежи на онези, които вярват в красотата на мечтите си.

  • #2
    Зил 131

    здравейте търся пълна информация за тези камиони примерно максимална скорост колко литра му са резервоарите колко гори на бензин и на газ колко скорости има колко коня е двигателят и такива неща благодаряви предварително

    Коментар


    • #3
      До: Зил 131

      колега,прегледай надолу има доста теми с отговор на въпросите ти.
      иначе гори много-100/100.

      Коментар


      • #4
        До: Зил 131

        олёсная формула 6 х 6




        Снаряжённая масса:
        • без лебёдки — 6135 кг
        • с лебёдкой — 6400 кг
        Полная масса:
        • без лебёдки — 10 185 кг
        • с лебёдкой — 11 925 кг
        Грузоподъёмность:
        • по дорогам с асфальтобетонным покрытием — 5000 кг
        • по грунту — 3500 кг
        Допустимая масса прицепа:
        • по дорогам — 6500 кг
        • по грунту — 4000 кг
        Длина — 7040 мм
        База — 4600 мм
        Ширина — 2500 мм
        Колея — 1820 мм
        Высота (по кабине) — 2480 мм




        Дорожный просвет:
        • под передней осью — 330 мм
        • под задней осью — 355 мм
        Двигатель: — ЗИЛ-131 (карбюраторный бензиновый, 8 цилиндров)
        Мощность двигателя — 110 кВт (150 л.с.)
        Рабочий объём двигателя — 5 996 см³
        Коробка передач — механическая, пятиступенчатая




        Подвеска:
        • передняя — рессорная
        • задняя — балансирная рессорная
        Максимальная скорость — 80 км/ч
        Объём топливных баков — 2 х 170 л
        Расход топлива на 100 км и скорости 40 км/ч — 40 л
        Запас хода — 850 км
        Радиус разворота — 10,8 м
        Тормозной путь со скорости 50 км/ч — 29 м Това дават руснаците като базови данни . От личен опит мога да кажа (в казармата една година карах такъв ВАРЕМ на втората ми дадоха чисто нов ВАРЕМ Камаз) базовата норма беше 50литра на 100 километра и от там тръгваха добавките 25% за буксиране на техника до 3.5 тона и 50% за буксиране на техника над 3.5 тона и на черен път нормата си я харчеше. Ако му отрежеш тръбичките на вакумния ограничител на оборотите вдига и над 100 но трудно се седи в него при скорости над 70 с тия гуми.
        Последно редактирано от sek.1; 02-09-09, 06:37.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          До: Зил 131

          благодаряви давайте още потърсих във форума ама ненамерих много голяма информация

          Коментар


          • #6
            До: Зил 131

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=68325

            Коментар


            • #7
              До: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

              есть тут
              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=71490
              ... и это пройдет.....
              Chevrolet Express G1500 2000 г. Ford Explorer 1994 г. Opel Kadett 1979 г. Voschod-2 1971 г. UNIMOG 1963 г.

              Коментар


              • #8
                От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                А нещо ново, щото мен не ми се отваря за сега нищо, което намирам...

                Коментар


                • #9
                  От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                  Здравейте! Търсих отговор на въпроса си, но не успях да открия такава тема и мисля, че тук въпросът ми ще бъде на подходящото място , въпреки, че си мисля, че и на други би им било интересно (но пък няма отделна тема за това) да разберат и би могло да стане добра дискусия за отделна тема. Та да мина към въпроса: имам си ЗИЛ 131, купих го от военните, бил свързочен (Каза Татко). Свалихме фургона и му сложихме каросерия (4.8 м.) и фургона остана в двора на варели. Много ми се иска да го кача някой ден на някое шаси от някой Рашан камион (Газ 53 или 63 или на каквото се събере) или мостове и ще е идеален кемпер или за работниците в гората могат да почиват за обяд на топло, а не на огън на снега, мокри и кални , та се чудех как работят печките които са им монтирани отпред над кабината на камиона. Свързани ли са с двигателя или работят самостоятелно и след като не са използвани мнооого време дали могат да се подкарат пак. Явно са на бензин и ми е интересно колко ли похарчват. Или е по-добра идея за друга печка? Изключвам дървената, защото не е много хубаво когато започне да пуши, пък и мисля на язовир да ходя с нея и да изглежда готино . Ааа и съм чувал, не се сещам от къде, че често се били самозапалвали . Ако имате инфо по въпроса ще ми бъде интересно да науча нещо повече
                  Ето снимките на Зил-а(когато се прибера у дома ще кача по-добри снимки, за да видите за какво става въпрос): Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21122011401.jpg
Прегледи:2
Размер:110.2 КБ
ID:5435817Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21122011402.jpg
Прегледи:2
Размер:184.3 КБ
ID:5435818

                  Коментар


                  • #10
                    От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                    Нафтови са тия печки. В моя даже и нафта имаше, но дали някога ще топли отновно - едвали ли, толко години предстой ще са скапали цялата система на печката. Имам фургон от джуган качен на 53-ка, сложил съм печка на дърва, за сегашното време е идеален.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                      Първо да ти е честит ЗИЛа а и той върви даже както гледам.Браво.Ако питаш мен намери си от ТИР вебасто–суха,проблема в тях е , че са 24 волтови.Харчат до 300 грама на час дизел и минимален ток.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                        Печката топли страхотно ако е изправна . Работи на 12 волта отзад във фургона има едно малко табло за управлението . Пали се като всеки руски подгревател гледаш на таблото реотановата свещ и пускаш . Има две степени на вентилатора като на втората след 5 минути не можеш да седиш от жега във фургона . Въздуховода и е изведен обикновено долу по средата на фургона . По принцип всеки военен фургон от този тип има отделен акумолатор който се намира в едната от черните кутии които висят в задния край на фургона . Има и трансформатор в момента в който прикачиш външно захранване осветлението ; печката и ФВУто работят на него като се дозарежда и акумолатора . Изправителя се намира някъде от ляво или от дясно като влезеш във фургона .
                        Последно редактирано от sek.1; 20-12-12, 05:30.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Печката топли страхотно ако е изправна . Работи на 12 волта отзад във фургона има едно малко табло за управлението . Пали се като всеки руски подгревател гледаш на таблото реотановата свещ и пускаш . Има две степени на вентилатора като на втората след 5 минути не можеш да седиш от жега във фургона . Въздуховода и е изведен обикновено долу по средата на фургона . По принцип всеки военен фургон от този тип има отделен акумолатор който се намира в едната от черните кутии които висят в задния край на фургона . Има и трансформатор в момента в който прикачиш външно захранване осветлението ; печката и ФВУто работят на него като се дозарежда и акумолатора . Изправителя се намира някъде от ляво или от дясно като влезеш във фургона .
                          Радвам се, че печката топли добре. Ще я погледна, след като се пооправи времето, но ме притеснява, че фургона е прилично изкормен от вътре и най-вероятно инсталацията ще се нуждае от "малко" ремонт преди да се изпробва печката. Но със сигурност ще се опитам да я включа, че и много добре ми изглежда, така както е сложена от вън на фургона

                          Коментар


                          • #14
                            От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                            Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
                            Първо да ти е честит ЗИЛа а и той върви даже както гледам.Браво.Ако питаш мен намери си от ТИР вебасто–суха,проблема в тях е , че са 24 волтови.Харчат до 300 грама на час дизел и минимален ток.
                            Благодаря Той всъщност не работи много добре Няма мощност и не може да се форсира добре и след щателен преглед установихме, че комутатора не му е наред и така и не успяхме да го накараме да изреве както си му е реда. Но пък за в бъдеще няма да е проблем, защото ще му сменяме сърцето със ЯМЗ 236. Даже се допитах до колегите от форума в друга тема. И така. А за печката, която ми препоръча... тя струва колкото фургона и на дали ще взема такава, но пък знае ли човек какво може да му хрумне за в бъдеще ако не проработи оригиналната

                            Коментар


                            • #15
                              От: Автомобиль ЗИЛ-131- Руководство по эксплуатации

                              Първоначално публикуван от hosetooo Преглед на мнение
                              Радвам се, че печката топли добре. Ще я погледна, след като се пооправи времето, но ме притеснява, че фургона е прилично изкормен от вътре и най-вероятно инсталацията ще се нуждае от "малко" ремонт преди да се изпробва печката. Но със сигурност ще се опитам да я включа, че и много добре ми изглежда, така както е сложена от вън на фургона
                              Устройството на печката е елементарно . Вътре е една реотанова свещ една турбинка и дюза . Помня че дюзата която е най обикновена медна тръбичка трябва да е на 17 градуса спрямо турбинката . Това пишеше в ръководството моята на ВАРЕМа палеше трудно прочетох отворих я регулирах долу горе тръбичката на око и печката си заработи перфектно . Таблото дори и да е изкубано лесно се прави друго .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X