Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

    Е то ако е за гората трябва и гумите да се сменят с по-големи. С оригиналните 15-ки само заравнява коловозите......Джанти от ГАЗ 53,66 стават, но си трябва малко преправяне по предните калници и предното окачване. Бавните се извеждат сравнително лесно.. нужни са при това тежко шаси и този много ама много-слаб мотор.

    Коментар


    • #17
      До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

      Първоначално публикуван от dokholiday Преглед на мнение
      . Бавните се извеждат сравнително лесно..
      Аз както казва''Стария"се боря и аз с тези железа бая време и ще ти дам един съвет точно по въпроса с бавните.
      Лоста ще го изведеш,това е лесно, и е чисто механична работа,която не изизсква никакви специални познания.
      Най-важното което трябва да знаеш, и да спазиш е че има блокировка която трябва да премахнеш, за да заработи механизма за превключване на бързи-бавни.Работата е проста.Проследяваш механизма който излиза от раздатката,ианче казано са два лоста.Единия е за двойното,другия за бавните.Точно над тях има капак-ламаринен монтиран с 6 болта.Развиваш ги и сваляш капака.Точно над лостовете има два отвора в който е решението.В единия има пружинка със сачма,а в другия има щифт,който не посвилява на лоста да мърда.Щифта се вади и се слага същата пружина и същата сачма като другата.Слагаш капака със силикон и си свиркаш.
      Това е всичко,проста работа,но трябва да се знае.
      Като видиш бате ти Петъо да го черпиш една бира.

      Коментар


      • #18
        До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

        Да добавя за паленето .
        Етера се ползва по принцип за аварийно палене и е временно решение. В момента на запалване има едно неприятно чукане на клапаните и при по-дълга употреба е ясно нататък какво следва...
        Иначе дори при стегнат двигател зимно време трудно пали с роторна помпа. Тя също беше румънска на моя ( като подгряващата свещ , която на Преслав не съм виждал да работи) и е пълен боклук . Затова бях монтирал като Скорпиона един нагревател от бойлер в охлаждщата система и в големи студове сутрин държеше 50-60 градуса . Палиш - и след 5 мин. в кабината става баня като в комфортен ТИР . Имаше и един друг странен недостатък . Пак в студовете вятъра така обтича резервоара и горивопровода , че при минус 10 градуса нафтата редовно си замръзваше. А обезвъздушаването е част от изтезанията на Лукавия
        По окачването : ако предницата не се гресира често , сферите се разбиват и волана така почва да тресе , та при 60 км. ше ти изкочи от ръцете. А сферите са ги купували от някакви машини на западногерманската армия ...
        Иначе с двойното беше голям кеф : В 40 см. пресен сняг с гуми "г. димитровки " вървеше като танк
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

          Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
          Аз както казва''Стария"се боря и аз с тези железа бая време и ще ти дам един съвет точно по въпроса с бавните.
          Лоста ще го изведеш,това е лесно, и е чисто механична работа,която не изизсква никакви специални познания.
          Най-важното което трябва да знаеш, и да спазиш е че има блокировка която трябва да премахнеш, за да заработи механизма за превключване на бързи-бавни.Работата е проста.Проследяваш механизма който излиза от раздатката,ианче казано са два лоста.Единия е за двойното,другия за бавните.Точно над тях има капак-ламаринен монтиран с 6 болта.Развиваш ги и сваляш капака.Точно над лостовете има два отвора в който е решението.В единия има пружинка със сачма,а в другия има щифт,който не посвилява на лоста да мърда.Щифта се вади и се слага същата пружина и същата сачма като другата.Слагаш капака със силикон и си свиркаш.
          Това е всичко,проста работа,но трябва да се знае.
          Като видиш бате ти Петъо да го черпиш една бира.

          Бирата няма да ти се размине
          Лошото е, че сега времето е одврат и не мога да залегна и да проверя дали го има лоста (в този ред на мисли ще съм ви благодарен ако кажете няколко хубави масла, и техния вискозитет. ЗА дифовете, РАЗДАТКАТА и двигателя )
          Тези дни само чакам да се оправи времето и я започвам
          Искам да попитам... тя блокировка на дифовете няма нали?
          Колкото до паленето....
          Все си мисля че ако отнеса всмукателния колектор и му направиме една магия с 4 подгряващи свещи (примерно като на старите ПЕЖА (ДИЗЕЛОВИТЕ) ) би трябвало да си пали....
          Това предложение с нагревателя не е лошо, обаче в гората няма да върши работа а с топлата вода става, но не трябва да му се позволява да изстине и замръзне
          Хммм до ЕТЕР не ми се прибягва заради описаните от колегата причини

          Коментар


          • #20
            До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

            Първоначално публикуван от kiril_ognenski Преглед на мнение
            Здравей колега твоето камьонче има бавни,просто нямаш лост в кабината иначе на раздатката имаш.А за паленето не се притеснявай,купи си етар и нямаш грижи.За всички по-горе писани вариянти ставаш много зависим, като си в гората откаде 220 волта за нагревател,топла вода и тн. Успех!
            колега,има подгреватели и на 12 и 24волта,на баща ми ифата имаше два подгреватела за маслото и водата ,с някакво старовремно реле за време,беше го настроил да се включва 30-40мин- преди да излезе и да се спира,после само се качва и пали,имаше и печка,
            я някой колега да каже,къде има достатъчно големи стругове,май каруселни им казват,да може да хване 1.5м. желязо дебело 5см. в Радомир завода бачка ли още?

            Коментар


            • #21
              До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

              Ако си с редова помпа и двигатела е добър няма да имаш проблем зимата.Перкинса пали много по добре от ИФА w50.
              0887632135-Краси

              Коментар


              • #22
                До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                Първоначално публикуван от petrashkov Преглед на мнение
                Искам да попитам... тя блокировка на дифовете няма нали?
                Има диференциали с блокажи, но са много рядко срещани.
                Работят с ръчно задвижване с жило.
                Най-често се срещаха при военните.Аз лично имах такъв но се счупи за нула време.Не препоръчвам на никого да го ползва когато е натоварен,много бързо се счупват.

                Коментар


                • #23
                  До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                  а с какво масло я караше колега,
                  и на дифовете какво да и сложа ме интересува

                  Коментар


                  • #24
                    До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                    Боже , как се говори за тези автомобили ! " Чувал съм , че ..." ,
                    " Казвали са ми " .... Сякаш говорим за зората на автомобилостроенето ! ... А то беше "вчера" . Ма сега като гледам и сина ми как ме гледа въпросително .... та ясно де
                    Масло : нищо особено - на дифовете EP90. На скоростната кутия ( доколкото си спомням от 4-скоростна Газка) - пак същото. Макар че и М10Д да сипеш , пак ше кара. Сещам се , че сервото на спирачките също е Газ-ково . Изобщо : голям сбиратлък .
                    Един познат в Търново беше монтирал "петак" 300Д от Мерцедес и 5-скоростна кутия от Зил 155 ( това по повод че някой беше споменал в съседна тема , че е чувал ). Разхода : с около 2 литра надолу. Но понеже го караше с 90 , за няколко хиляди км. разби цялата ходова част ( тя си е за скорост 60 км. ).
                    Между другото : към края на `90-те си спомням , че минавайки през гр. В. Преслав се отбих в завода , където са ги сглобявали , за да видя за някакви останали резервни части . Нямаше и помен .....
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #25
                      До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                      Подгревателната свещ не е решение зимата когато цялата мощност на акумулатора ти е необходима.А ти ще дръпнеш една част от тока за свеща и край нямаш обороти няма паленеСамо на мойта Газка съм навъртел над 300 000км. на дападжийските няма да говоримеНай добре е с голямата горелка пет минути нагряваш и маслото чуеш как ври и не оказва съпротивление което е много важно зимата когато акумулатора върти слабо.И малко дрога му пръснеш Малко иначе не ще да превърти.И всичко е о кейИ от резервоара една тръбичка и маркуче да отиде на подкачващата помпа и от там с маркуч на едни мадарови филтри монтирани над двигателя знаете какви са кютуци нема запушване.И от филтрите директно на ГНПто.Всички останали тръбички и филтърчета изхвърляш и се раждашИ от дрогата не се бойте от малко нищо му немаИ най важното това е двигател за каране до 60км. в час ОСНОВЕН ЗАКОН при Перкинса ако искаш да кара ако искаш да го счупиш няма по лесно дай му газ до дупка и глей кво ше стане
                      К мирной жизни не пригоден.
                      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                      Коментар


                      • #26
                        До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                        Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                        Подгревателната свещ не е решение зимата когато цялата мощност на акумулатора ти е необходима.А ти ще дръпнеш една част от тока за свеща и край нямаш обороти няма паленеСамо на мойта Газка съм навъртел над 300 000км. на дападжийските няма да говоримеНай добре е с голямата горелка пет минути нагряваш и маслото чуеш как ври и не оказва съпротивление което е много важно зимата когато акумулатора върти слабо.И малко дрога му пръснеш Малко иначе не ще да превърти.И всичко е о кейИ от резервоара една тръбичка и маркуче да отиде на подкачващата помпа и от там с маркуч на едни мадарови филтри монтирани над двигателя знаете какви са кютуци нема запушване.И от филтрите директно на ГНПто.Всички останали тръбички и филтърчета изхвърляш и се раждашИ от дрогата не се бойте от малко нищо му немаИ най важното това е двигател за каране до 60км. в час ОСНОВЕН ЗАКОН при Перкинса ако искаш да кара ако искаш да го счупиш няма по лесно дай му газ до дупка и глей кво ше стане
                        Колега доста неща ми се иска да те питам, обаче нали съм новобранец, и не мога да ти пиша....
                        Относно газта... не смятам да тормозя машината и да я настъпвам (ако си карам с 50 на 4та не вярвам да има ядове )
                        Ако сложа едно подгряващо на маслото от ИФА няма ли да стане...?
                        за акомулатора не се притеснявам, защото смятам да сложа 200 амперчасов (оригиналния е 140)
                        С горелката няма ли опасност да се счупи нещо при рязката смяна на температурата?

                        п.п. Разбираш ли, иска ми се да седна зимата зад волана да врътна ключа и да запали знам, че искам много.... ама какво да се прави ако има начин, да си го направя ще се радвам много

                        Коментар


                        • #27
                          До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                          Първоначално публикуван от petrashkov Преглед на мнение
                          за акомулатора не се притеснявам, защото смятам да сложа 200 амперчасов (оригиналния е 140)
                          Да това е най важното нещо.Каквото и да направиш,ако няма силно стартово завъртане-няма запалване.

                          Коментар


                          • #28
                            До: относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                            колега петра4ков имам такъв камион и бая чарколяци за него ако ти трябва нещо свиркаи от софия съм 0888063912

                            Коментар


                            • #29
                              До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                              Има и други начини на палене кога е много студено примерно един приятел сипваше топла вода от бойлера поседи така източи я и пак сипва топла вода .Но не забравяйте че гъстото масло оказва голямо съпротивление.Аз карам в момента с Мобил и съм доволен.А акумулатора ми е 192 амперчаса.Електромотора чешки от обикновенните без редукторче.До минус 5-6 само пръснем малко дрога и пали при по ниски температури само греене пет минути и пали.Не бой се колега нищо и няма от греенето.Аз го практикувам от години и проблеми нямам.Поздрави
                              К мирной жизни не пригоден.
                              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                              Коментар


                              • #30
                                До: Относно АВИА ПРЕСЛАВ...

                                Виждал съм скъсан колянов вал на перкинс, на мотокар, от дрога(етер) Обвиниха мен, но аз никога не съм го ползвал. Като гледах единия колега да пръска във филтъра, и при звъртането имаше ефект само в един такт, на единия цилиндър, си казах, че е празна работа, не работи. А и бях чувал и чел разни лоши работи за етера и вредността му при пускането на двигателя, та не го ползвах. Но скъсаният колянов вал си беше факт. Никой от колегите не си призна, и шефовете знаейки, че аз съм силно по експериментите, и, че не се предавам пред двигател който не иска да запали решиха, че аз съм го повредил. Както и да е, няма значение...
                                За да запали дизела трябват добри обороти на двигателя. Оттам идва и голямото сгъстяване на въздуха в цилиндъра, оттам-високата температура вследствие свиването на въздуха, и после идва добрата работа на помпа и дюзи. Ако всичко това е осигурено, няма начин да не запали. Трудното палене през зимата идва от невъзможността на стартера да завърти мотора с достатъчно високи обороти, това най-често. После идват проблеми с ниско налягане на нафтата в помпа и дюзи, задръстени от парафин тръби и филтри, и т.н.
                                А затоплянето на маслото е крачка към повишаване на оборотите на стартера, тогава не се налага да преодолява съпротивлението на гъстата течност, понякога с консистенцията на мамрмалад...
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X