Здравейте,
имам въпрос към знаещите относно синхрон на два (2) карбуратора Mikuni BS30. Мотора е Yamaha T-max 500, 2001-ва година. Не е точно за офроуд машина, ми трябва помощ за теоретично и практическа настройка на пустите карбуратори.
Проблема се появи преди няколко дни, мотора не иска да вдигне на 130 при подаване на целия масур. Ако го галя леко-леко-леко върви толкова, колкото и преди 160-170, но от 130 с отворен масур не иска да ускорява, усеща се като леко придърпване. Мотора е с една бубина, която подава искра на двата цилиндъра, които работят паралелно.
Нека започна от начало:
- преди година съм сменил комплект сегменти на двата цилиндъра - замерваха буталата и цилиндрите - всичко беше ок
- карбураторите са почистени
- жигльорите са оригинални, не са сменявани
- мембраните са здрави
- иглите са на средно положение, както се препоръчва от мануала
- нивата на двата са според мануала, НО единия е с 1мм по-ниско от другия. Аз не мисля, че незначителната разлика има толкова фрапиращо влияние за горенето в цилиндрите.
- свещите са нови, НО имат разлика в цвета след изминати около 900 км. - разстояние на електрода е колкото трябва.
- винтовете на тихите са отворени 2 оборота - пак според мануала
Въпроса ми е, как точно да им докарам цвета на тия свещи да е еднакъв ? Синхрона го правя чрез вакуум и течност, понеже нямам вакуум-метри. Използвам тръба с течност, в момента в който я докарам по средата, т.е. нито единия, нито други да смуче повече смятам, че синхрона на двете тела е ок. Изфорсирвам няколко пъти, оборотите падат бързо, няма заклащане и замисляне. При форсиране на място, няма проблем.
В синхрона м/у двете тела ли е проблема ? Мисля, че имат и нещо като ускореителни помпи тия карбуратори, отстрани на всеки един от тях има по една малка и тънка мембранка.
Там ли да търся проблема ?
Ето снимка на свещите.
-
имам въпрос към знаещите относно синхрон на два (2) карбуратора Mikuni BS30. Мотора е Yamaha T-max 500, 2001-ва година. Не е точно за офроуд машина, ми трябва помощ за теоретично и практическа настройка на пустите карбуратори.
Проблема се появи преди няколко дни, мотора не иска да вдигне на 130 при подаване на целия масур. Ако го галя леко-леко-леко върви толкова, колкото и преди 160-170, но от 130 с отворен масур не иска да ускорява, усеща се като леко придърпване. Мотора е с една бубина, която подава искра на двата цилиндъра, които работят паралелно.
Нека започна от начало:
- преди година съм сменил комплект сегменти на двата цилиндъра - замерваха буталата и цилиндрите - всичко беше ок
- карбураторите са почистени
- жигльорите са оригинални, не са сменявани
- мембраните са здрави
- иглите са на средно положение, както се препоръчва от мануала
- нивата на двата са според мануала, НО единия е с 1мм по-ниско от другия. Аз не мисля, че незначителната разлика има толкова фрапиращо влияние за горенето в цилиндрите.
- свещите са нови, НО имат разлика в цвета след изминати около 900 км. - разстояние на електрода е колкото трябва.
- винтовете на тихите са отворени 2 оборота - пак според мануала
Въпроса ми е, как точно да им докарам цвета на тия свещи да е еднакъв ? Синхрона го правя чрез вакуум и течност, понеже нямам вакуум-метри. Използвам тръба с течност, в момента в който я докарам по средата, т.е. нито единия, нито други да смуче повече смятам, че синхрона на двете тела е ок. Изфорсирвам няколко пъти, оборотите падат бързо, няма заклащане и замисляне. При форсиране на място, няма проблем.
В синхрона м/у двете тела ли е проблема ? Мисля, че имат и нещо като ускореителни помпи тия карбуратори, отстрани на всеки един от тях има по една малка и тънка мембранка.
Там ли да търся проблема ?
Ето снимка на свещите.
-
Коментар