От: Къде да НЕ зареждаме нафта и бензин
Конкретно OMV на Опълченска и Цар Симеон в София, дизел от скъпия, сипван седмица преди студовете, от лампа до пълно, 65-67 литра, без никакви добавки. Предния резервоар пак е от там, от евтината обаче. Сипах от скъпата именно заради очакващите се студове.
И пак - не съм има проблем с паленето. Проблема идваше като я настъпя в обороти, и се оправи като с магическа пръчка 2 минути след като сипах бензин за 15лв литър двутактово и допълних догоре с дизел от Петрол-а до Лидъл-а на Стамболийски в Западен Парк.
Изобщо откак имам тераното от 2007-ма (или 2008-ма), миналата зима за пръв път имах проблем с гориво, и пак не само аз. Същото возило е било и на по-ниски температури от сегашните, и е стояло по-дълго на такива от сега. Имам гаражна клетка и вътре температурата за една нощ си стои поне с 5 градуса над околната. И двата пъти проблема се случи след кратко каране (около 15 минути), и после 2-3 часа престой навън, в следобедно време, и последващо тръгване, отново без проблем с паленето и вървежа с нормално натискане и обороти под 3000. В момента, в който стъпиш на път, който позволява шофиране с по-висока скорост и я натиснеш юнашката за да набере бързо, започваше да прекъсва, а ако си много упорит светва и Check engine. Горивния филтъра MANN, возилото на реални 160000км, и двигател в прекрасно здраве по всички параметри, принципно всеяден.
Първоначално публикуван от record
Преглед на мнение
И пак - не съм има проблем с паленето. Проблема идваше като я настъпя в обороти, и се оправи като с магическа пръчка 2 минути след като сипах бензин за 15лв литър двутактово и допълних догоре с дизел от Петрол-а до Лидъл-а на Стамболийски в Западен Парк.
Изобщо откак имам тераното от 2007-ма (или 2008-ма), миналата зима за пръв път имах проблем с гориво, и пак не само аз. Същото возило е било и на по-ниски температури от сегашните, и е стояло по-дълго на такива от сега. Имам гаражна клетка и вътре температурата за една нощ си стои поне с 5 градуса над околната. И двата пъти проблема се случи след кратко каране (около 15 минути), и после 2-3 часа престой навън, в следобедно време, и последващо тръгване, отново без проблем с паленето и вървежа с нормално натискане и обороти под 3000. В момента, в който стъпиш на път, който позволява шофиране с по-висока скорост и я натиснеш юнашката за да набере бързо, започваше да прекъсва, а ако си много упорит светва и Check engine. Горивния филтъра MANN, возилото на реални 160000км, и двигател в прекрасно здраве по всички параметри, принципно всеяден.
Коментар