Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Климатроник WJ - въпрос за познавачи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

    Първоначално публикуван от matorsko6 Преглед на мнение
    провери дали се включва перката на олаждането.трябва веднага да завърта след пускане на климатика.само тогава той ще работи коректно. и друго,не се доверявай напълно, ако някой ти каже че има фреон достатъчно.това се установява само с ново пълнене.аз имах случай миналото лято един приятел дойде с неработещ климатик.беше ходил при различни майстори и щеше да сменя компресор и т.н.системата имаше фреон и държеше налягане в нормите,НО като го източих излязоха стотина грама.напълних го наново и като ме види още ми целува ръцете.
    Ако няма фреон, но аз дам накъсо датчика за ниско налягане, трябва ли да тръгне или пак няма да тръгне щом му е малко фреона?

    Коментар


    • #17
      От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

      Първоначално публикуван от matorsko6 Преглед на мнение
      когато загрее мотора перката върти ли.когато загрее и завърти тогава включи климатика.Ако студи виж управлението на перката.Релето се намира под десния фар.провери го.
      За коя перка? Електрическата ли? Като пусна климатроника и тя върти, но не почва да изстудява. Сам си решава кога да тръгне и не мога да си обясня кое му дава разрешението...

      Коментар


      • #18
        От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

        Първоначално публикуван от matorsko6 Преглед на мнение
        ...напълних го наново и като ме види още ми целува ръцете.
        Ако излезе от фреона и аз ще целувам ръка)))

        Коментар


        • #19
          От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

          Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
          Ако излезе от фреона и аз ще целувам ръка)))
          щом ел.перката е наред и компресора върти, то прежали едно пълнене и виж резултата.то е и най-евтиното, от което може да се почне.Но това важи ако всичко друго е здраво.

          Коментар


          • #20
            От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

            Вчера ходихме с джипката на лекар-специалист по автодиагностика, климатици и т.н.
            Източихме 430 гр. фреон, което според майстора не може да е причина за неработене на климатика. Оттам нататък се почна едно ровене, което установи следните неща:
            1. Електрическата перка върти, дори при НЕвключен климатик.
            2. Когато се окъси релето, което командва климатика - той си тръгва.
            3. Имаше съмнения за температурния датчик на питата, но след ровене в жабката и консултация с някого се оказа, че май нямало такъв датчик.
            4. В коша на двигателя, точно пред жабката има едно казанче с течност - неговия датчик се оказа изолиран. Когато го закачиха се оказа, че светва една лампа най-долу вляво на таблото, което показвало, че колата загрява и според майстора затова компа не пуска климатика. Реално по време на теста с датчика диагностиката показваше 76 градуса температура на двигателя. Изолираха датчика пак и продължиха хапред.
            5. Други грешки по двигателя не бяха открити.
            6. Там някъде вече се оплетох и изпуснах връзката между казанче, датчик, боди модул и компютъра на колата, кое с кое комуникира и кое на кое дава разрешение...

            Майсторът обаче откри следното: Колата може да се отключи само с ключ, без дистанционно и да запали. Според него по някаква причина е изключен имобилайзерът на колата и квалифицира това като НАЙ_ВЕРОЯТНАТА причина за нетръгване на климатика, тъй като липсата на имобилайзер разстройвала доста системи.
            Сега се налага да си намери файлове, да бърника по компа, да подмени обърканите файлове и да възстанови нормалната работа на компютъра. Също така иска да почисти гореспоменатото казанче, в което имало някаква гривна, део се движела нагоре надолу... За целта иска да му закарам колата (не живея там) и да я оставя за два дни.

            Тъй като аз нищо не разбирам, бих искал да чуя вашето мнение, защото мисля другата седмица да му я нося и да я оставям....

            P.S. Като си тръгнах от майстора, на изхода на града спрях да пуша, оставих я да работи и климатика си тръгна сам. После пак спря...

            Коментар


            • #21
              От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

              Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
              ... 4. В коша на двигателя, точно пред жабката има едно казанче с течност - неговия датчик се оказа изолиран. Когато го закачиха се оказа, че светва една лампа най-долу вляво на таблото, което показвало, че колата загрява и според майстора затова компа не пуска климатика. Реално по време на теста с датчика диагностиката показваше 76 градуса температура на двигателя. Изолираха датчика пак и продължиха хапред. ...
              И що не го смениш този датчик за нивото на антифриза?

              Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
              ... Майсторът обаче откри следното: Колата може да се отключи само с ключ, без дистанционно и да запали. Според него по някаква причина е изключен имобилайзерът на колата и квалифицира това като НАЙ_ВЕРОЯТНАТА причина за нетръгване на климатика, тъй като липсата на имобилайзер разстройвала доста системи.
              Сега се налага да си намери файлове, да бърника по компа, да подмени обърканите файлове и да възстанови нормалната работа на компютъра. Също така иска да почисти гореспоменатото казанче, в което имало някаква гривна, део се движела нагоре надолу... ...
              Леле! Този майстор как стигна до извод, че бил изключен имобилайзерът?!? Само по това, че колата се отключва и пали само с ключ ли? Сменяй майстора! Чипът за имобилайзера е в ключа, така че няма никакъв проблем колата да си работи нормално само с оригинален (или клониран) ключ.

              П.П. Сваляй си сервизните наръчници на Джипа и чети, че с тия майстори, дето щели да подменят объркани файлове, тръпки ме побиват ...
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-07-15, 10:13.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                В моя джип преди години се беше вселил див таласъм и правеше каквото си искаше, даже ми светваше на таблото лампа, че не си познава ключа, но пак палеше, и между другото вкл. и изкл. и студ и отопление когато си пожелае и за колкото време желае, но без да има някаква закономерност. Разглобих го целия, оказа се че има прекъснати проводници в маншона на лявата врата.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                  Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
                  Вчера ходихме с джипката на лекар-специалист по автодиагностика, климатици и т.н.

                  P.S. Като си тръгнах от майстора, на изхода на града спрях да пуша, оставих я да работи и климатика си тръгна сам. После пак спря...
                  Фреона е поне 700гр! "Майстора" ти е или идиот или измамник или и двете!
                  Провери кабелните снопове.....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Фреона е поне 700гр! "Майстора" ти е или идиот или измамник или и двете!
                    Провери кабелните снопове.....
                    Деди, да разбирам ли, че препоръчваш първо да напълня със 700 гр. фреон преди да разглабям каквото и да е друго?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                      680грама точно, но няма проблем да сложите и 700 грама.
                      На 400грама направо ще си духа хладко.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                        Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                        680грама точно, но няма проблем да сложите и 700 грама.
                        На 400грама направо ще си духа хладко.
                        като източихте 400г колко му сипахте,сложихте ли масло и оцветител.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                          Нищо, сложиха 300 гр., нямало смисъл, майстора каза като го оправим ще досипем...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                            Първоначално публикуван от ivan_georgiev Преглед на мнение
                            Нищо, сложиха 300 гр., нямало смисъл, майстора каза като го оправим ще досипем...

                            Сменяй "майстора" !!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                              Сложихме 680 гр. фреон - няма подобрение.

                              Имам три въпроса:
                              1. Има ли датчик-сонда на питата зад жабката и има ли достъп до нея? Защото "майсторът" бърка зад жабката и каза, че май нямало....
                              2. Има ли датчик на радиатора на климатика и къде е той?
                              3. Кои кабелни снопове да проверя? От компютъра под седалката напред към мотора ли? Те отдолу под пода ли вървят или под молета на купето?

                              Благодаря!

                              P.S. Установих, електрическата перка се включва само когато натисна бутона на климатика. Не работи постоянно, както твърдеше майсторът.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Климатроник WJ - въпрос за познавачи

                                Датчик на изпарителя има




                                Това е кабела с бялата букса .
                                Ето и стойности за измерване
                                2,874 ohms @ 38°C (100°F).
                                3,214 ohms @ 35°C (95°F).
                                3,659 ohms @ 32°C (90°F).
                                4,125 ohms @ 29°C (85°F).
                                4,615 ohms @ 27°C (80°F).
                                5,238 ohms @ 24°C (75°F).
                                5,902 ohms @ 21°C (70°F).
                                6,733 ohms @ 18°C (65°F).
                                7,633 ohms @ 16°C (60°F).
                                8,611 ohms @ 13°C (55°F).
                                9,838 ohms @ 10°C (50°F).
                                11,199 ohms @ 7°C (45°F).
                                13,125 ohms @ 4°C (40°F).
                                14,883 ohms @ 2°C (35°F).
                                17,143 ohms @ -1°C (30°F).
                                Последно редактирано от edirangelov; 16-05-15, 18:17.
                                Еди Рангелов : 0885 088 444
                                Няма незаменими има незабравими хора !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X