Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep WK / WH 5.7 HEMI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

    Нищо не пречи скоростта да се отчита от други датчици (примерно двойката предни или датчик на СК) а не от тези, от които пробегът. Не ме питай що, софтуер обикновено се пише с левия крак.

    Коментар


    • #92
      От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Но колегата спомена, че скоростта му се показва коректно...
      Да са го направили пътя да се отчита от отделни датчици/по различен начин в сравнение със скоростта, а не с броене на импулсите, които се отчитат за смятане на скоростта?
      Не ми се вярва...
      Да, моментната скорост се показва вярно, скоростите превключват нормално, само показанията с цифри навсякъде са верни, но след като ги умножиш по 2.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #93
        От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        ... Не ме питай що, софтуер обикновено се пише с левия крак.
        Що, ти да не пишеш сотфуер?
        Най ме е страх от хора без мечти...

        Коментар


        • #94
          От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

          Позна.

          Коментар


          • #95
            От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

            За софтуера и качеството му е ясно (писали сме професионално - знаем , пък и преди 2 дни качвах навярно 4-ти ъпдейт за радио-блока на джипа, като имаше още 2-3 на други компютри, и вече ме викат и за пореден на BCM - всичкото чистене на бъгове, пък джипа още няма 9 месеца )...
            Но в случая имах предвид, че от чисто икономическа гледна точка (включително пестене на кабели и т.н.), е по-изгодно да има един сигнал 'скорост' и от него таблото, BCM и останалите карантии да си смятат дали и как трябва да извършат останалите си дейности... А това с избягването на грешката между ляво и дясно колело - те толкова други грешки имат, та не вярвам да са решили да изчистят точно тази
            Да, документацията ще покаже кой е прав...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #96
              От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

              Да докладвам за ситуацията: Най накрая намерих софтуер, който да прочете грешките. Джипа освен това при опит да направя обратен завой или включи блокажите в дифиренциалите, или блокира спирачките, не можах точно да разбера какво стана, но завих много трудно и с маневра.
              Прочетохме и открихме, че датчика на задно дясно колело не отчита скорост. Но го чете като изправен, т.е. има връзка м/у него и управляващия модул. Освен това дава грешка датчик за положението на лоста на раздатката и грешка в блокажа на задния диф.
              Оставих джипа да му баят и сега чакам да разберат дали е датчик или нещо по-сериозно.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #97
                От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Освен това дава грешка датчик за положението на лоста на раздатката.
                Какъв е тоя лост ? Онова за бавните ли ?
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #98
                  От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Какъв е тоя лост ? Онова за бавните ли ?
                  Така чете грешката на български компа. Най-вероятно е някое ключе вътре в раздатката, което дава инфо за положението.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #99
                    От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                    Абе огледайте пак куплунзите.... Да не би някъде да не дава добър контакт...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      Така чете грешката на български компа. Най-вероятно е някое ключе вътре в раздатката, което дава инфо за положението.
                      Нещо като C1405 или C140F ? Нали не си се излъгал да правиш онази "сервизна акция № 23" за предотвратяване на произволно изключване на раздатката (включване на N), от която пропищяха всички собственици на WK / WH по света ?
                      Ако не си - грешката може да е причинена от въпросния неработещ датчик. Раздатката, а и задният диференциал получават сигнал за нееднакви обороти на едното от колелата на задния мост и се шашкат. Най-добре започни с оправяне на датчика на колелото и не пипайте другите "механизми".
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                        Въпроса решен с почистване на гривната и датчика. Но интересното беше че в секция "ABS" дава грешка за датчик на задно ляво колело, а в секция "двигател"- грешка на предно дясно колело. "WD" още не работи, неговите грешки се запазват.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                          Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                          "WD" още не работи, неговите грешки се запазват.
                          Това пък какво е и как трябва да работи ?
                          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                          Коментар


                          • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Това пък какво е и как трябва да работи ?
                            Сори, "4 WD" пропуснал съм четворката.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                              Да попитам знаещите. Винаги ли след това:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0005.jpg
Прегледи:1
Размер:130.6 КБ
ID:5636192

                              дело на Боголюб-младши, опитал се да избегне това:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0006.jpg
Прегледи:1
Размер:181.6 КБ
ID:5636195

                              закономерно продължило така:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:edit-363909563745564980_n.JPG
Прегледи:1
Размер:82.5 КБ
ID:5636196

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:edit-DSC_0001.jpg
Прегледи:1
Размер:139.7 КБ
ID:5636197

                              след това така (а един трактор никога не е достатъчен)

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bscap0004.jpg
Прегледи:1
Размер:92.2 КБ
ID:5636198

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:traktor-2-0003.jpg
Прегледи:1
Размер:62.0 КБ
ID:5636199

                              Трябва да се прави ТАКА ?! Щото друг начин нямаше:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:edit-mivka120152422.jpg
Прегледи:2
Размер:145.8 КБ
ID:5636200

                              Зверско скърцане, дране и няма измиване, по едно време реших, че са се напълнили дЕф`ринцЯлите с вОда и изчислявах как ще се прибирам с пътна помощ

                              Щото нещо затвърждава убеждението ми, че:

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Както съм се оплаквал на колеги от форума, нещо много "кекава" за извън пътя кола ... в треволяци криви термо-щитовете на спирачните дискове, почва да стърже, та се налагаше да ходя при дядо Владо на диагностика, защото ме хвана "авто-хипохондрията"
                              Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 19-01-15, 20:46.
                              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                              Коментар


                              • От: Jeep WK / WH 5.7 HEMI

                                Зверското стържене и скърцане е от обидно малки камъчета, загнездили се между спирачния диск и щита му. Вадят се с клечка, отвертка и каквото и да е подобно средство.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X