Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

    Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
    ... Много странна работа...
    Не е странна, даже проблема е класически. Казва се "много високо подкартерно налягане". Получава се точно като твоя случай - над определено натоварване на ДВГ (между другото турбото винаги работи, но с разлини обороти в зависимост от натоварването на ДВГ), подкартерното налягане е толкова високо, че преодолява уплътняващите елементи - сегменти в централния корпус на турбокомпресора и маслото се изхвърля през студената, или топлата част на турбокомпресора - както е станало при теб. Сега, това не значи, че старата турбина е била читава (ДВГ и турбината имат приблизително еднакъв живот), просто освен турбина имаш да правиш и ДВГ. Разбира се има малък шанс тая хуьовина по горе да е запушена и тя да е причината, ама едва ли.

    Коментар


    • #92
      От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

      Днес свалих всичко, изчистих и пак същата работа. След 3-4км на ръчка 3к об/мин и същия ефект. Клипчето показва как като спра се чува, като загася двигателя и най накрая като изсъсква отварям капачката на ДВГ. Май и двигателят ще се прави или ще се отървавам... Вече се чудя тази екстра колко ще струва..... нещо не ми е на късмет и ....

      LR Discovery 300Tdi 1996
      Subaru Outback 2.5 1998
      Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

      Коментар


      • #93
        От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

        Колко ще струва зависи от какво искаш. Тотален ремонт е ... колкото горе-долу струва джипа. Закърпване на положението и вложение на собствен труд - малко, пренебрежимо малко. Но зависи, закърпване може и да не може, че не се знае преди това кой, какво е правил, или степен на износването. В тая връзка спри да го караш, че ако има възможност за закърпване, да не го докараш до състояние на тотален ремонт.

        Коментар


        • #94
          От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

          Виж наистина отделителя на маслените пари и аз съм чувал че имат склонност към запушване.

          На клипа много шумен тоя двигател, моя 200тди се чува малко по-тих.

          Коментар


          • #95
            От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

            Хвърли един поглед и на термостата на маслото.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:104.2 КБ
ID:5588676
            Land Rover Discovery:
            - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
            Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

            Коментар


            • #96
              От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

              PETER PETRAKIEV, За да го инспектирам предполагам трябва разглобяване. Там имаше доста масло вчера като се огледах в него. Довечера ще проверя няколко неща, но по спомен от пръчката за маслото не "духаше", сега ще видя какво се случва. Вчера като разглобих филтъра за картерните беше сравнително чист. Надувах го с уста и запушвах отвори, но си минава от всякъде въздух. Довечера ще пробвам като му разкача маркуча който отива към създушния да видя дали духа от там. Нещо съм много на косъм дали да се прави мотора, че май доста нанагорно ще дойде, но четвъртък/петък мисля да посетя Андро да видим какво ще реша след това


              P.S.

              След проверката. Махам маркуча след филтъра на картерните - духа (запушвам пускам и издиша), махам тръбата от към въздушният филтър - същото. Проблем с този филтър няма. Реших пръчката за масло да проверя (преди не духаше от там) -> сега положението е друго май май си е за сегменти....

              Този термостат не го отворих защото това нали влиза в радиатора за да охлажда маслото. Малко ме съмнява от там да надува... по-скоро би загрявало повече маслото

              Четвъртък/Петък ще видя какво ще става...
              Последно редактирано от bestbg; 20-05-14, 16:23.
              LR Discovery 300Tdi 1996
              Subaru Outback 2.5 1998
              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

              Коментар


              • #97
                От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                Antifreeze

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140520_173107.jpg
Прегледи:1
Размер:177.2 КБ
ID:5588743
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-05-14, 16:19.
                LR Discovery 300Tdi 1996
                Subaru Outback 2.5 1998
                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                Коментар


                • #98
                  От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                  Колега а защо не измериш компресията да видиш как е положението.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                    Андро е прав за ресурса! И мотора е бил на кантар, новата турбина надува повече и сегментите не смогват... Колега най лесно е да я запалиш с отворена капачка, има ли проблем от сегментите, веднага ще се разбере. На читав мотор, при отворена капачка може да поставиш лист хартия до гърловината без да го издухат газовете...има само трептене!
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                      Първоначално публикуван от rsimeonov Преглед на мнение
                      Колега а защо не измериш компресията да видиш как е положението.
                      Защото ЛР не дават данни за компресията на дизелите си.
                      Но може да се направи leak test, който показва по-добре къде има проблем в двигателя.

                      Коментар


                      • От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                        Чудих се къде, но тук понеже бяхме споменали филтъра на картерните газове, затова искам да покажа няколко снимки как изглежда това чудо. Явно това разкашканото отгоре е била някога гума и е като клапан за да отделя масло въздух. Това нещо е производство 2011г.
                        Това е долната част на филтура (капачето падна лесно)

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:76.9 КБ
ID:5608283

                        Горната част, но като се отвори тази пружина изхвърли скъсаното подобие на гума

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:99.0 КБ
ID:5608284

                        предполагам трябва да седи така, но по цяло:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:93.4 КБ
ID:5608285

                        Ако на някой му е интересно какво представлява отвътре ако ли не смело триене, че незнаех къде точно да го пусна
                        LR Discovery 300Tdi 1996
                        Subaru Outback 2.5 1998
                        Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                        Коментар


                        • От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                          Имам едно чисто ново такова, ако не си си намерил. Бях го купил със съвсем друга цел, но така си остана.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                            Другият въпрос е дали китайчето в турбото си върши работата правилно и при същите параметри и дали не трябва някаква настройка на налягане или нещо от тоя сорт.

                            Оффтопик:
                            Гледам англетата с прецакани турбини и не само ,започват да слагат хибридни турбини и обясняват ,че се отразява много добре на ниските обороти и въртящият момент.Друг много популярен тунинг е монтирането на АГУ което водело до увеличаване на мощността и пъргавината на ДВГ,ама то май е за друга тема.
                            M.P.

                            Коментар


                            • От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                              Относно китайското турбо за сега мога да кажа че е идеално, но докато се разработва мотора гледам да не влиза много в турбина. Като му навъртя 15-20 000 км ще споделя Westgate-а не съм го пипал и не би трябвало да се нуждае от никаква настройка. Дължината на пръта си е запазена както беше и на предишното турбо. Просто този филтър реши да се запуши(разпадне) след 2000км и пак по време на път докато съм на 500км от СФ

                              П.П. Би ли споделил линк към мястото от където си го чел? (хибридните турбини)
                              Последно редактирано от bestbg; 03-09-14, 16:29.
                              LR Discovery 300Tdi 1996
                              Subaru Outback 2.5 1998
                              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                              Коментар


                              • От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото

                                Справка:Google VNT on 300TDI или съответно 200tdi, a може и Hybrid turbo on 300tdi ,търсене му е майката Даже има готови китове по сайтовете и в ибей.
                                M.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X