Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверка за "реални километри"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проверка за "реални километри"

    Carfax...

    Коментар


    • #17
      От: Проверка за "реални километри"

      Сайтът е много як наистина.
      Преди години имах Гео Тракер - 96 година със сив талон(от ония старите), издаден в София. Като го продавах, купувачите провериха в Carfax и се оказа, че колата е 91г.. ..
      Та, сайтът е хубав, но само за коли, които са били ползвани с САЩ.
      ------------------

      ... когда кто то тупой, это навсегда !

      Коментар


      • #18
        От: Проверка за "реални километри"

        Когато купувам кола, изобщо не поглеждам и не ме интересува какво пише на километража, гледам много фактори които подсказват дали е карано много или са подменени с нови за заблуда, например износване покритието на волана, до каква степен са протъркани копчета-бутони, гумените покрития на педалите за газта, спирачките, съединителя, топката на скоростите, доколко е износен плата - кожата на шоьорската седалка, все от този род съм гледал и да чукна на дърво, всичките ми коли които съм купувал са ми служили добре.

        Коментар


        • #19
          От: Проверка за "реални километри"

          Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
          Точно така, морги. Един и същ модел кола, година на производство, пробег, със сервизна история в Германия струва средно 1500-2000 евро повече от тук. Което евентуално значи, че джамбазите правят подаръци. Относно пробега-виждал съм Мерцедес Е 200 на 1 г. с малко над 100 000 км. пробег, австрийски, куриерска фирма. Това за година, сметай.
          Тва да не е бил на шефа на фирмата тоя мерцедес - 100 000 на година за куриерска кола са все едно е стояла само в гараж! Аз като бях куриер буса го взехме чисто нов от магазина и за 3 години подмина 1 000 000 акумулатор му не трябваше , пък какви състезатели се изредиха Шумахер пасти да яде. От магазина като разбраха за каква дейност е отказаха годишна гаранция само изминати километри познай за колко дни ги навъртях


          п.п. Преди време проверявах един авенсис във фирмен сервиз и се оказа че сервизите им имат обща база данни по целия свят в която може да се провери на какви километри е била колата при влизането за някакъв ремонт но това при положение че е поддържана във фирмен сервиз
          Последно редактирано от Jivko; 01-08-14, 07:22.
          088455338две
          "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
          Джамбазов 2010г..

          Коментар


          • #20
            От: Проверка за "реални километри"

            Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
            ...износване покритието на волана, до каква степен са протъркани копчета-бутони, гумените покрития на педалите за газта, спирачките, съединителя, топката на скоростите, ...
            Пожелавам ти късмет и в бъдеще, аз също разчитам на себе си при избор на кола. Все пак имай предвид, че тези неща, които се износват ги вижда и търговеца. Може да ги смени при това не с нови, а с по-малко износени. На Горубляне докато говорех с един продавач, човека (от скука) си играеше с едно "тесте" гумички за педали. В автоморгите волан и въздушната възглавница за него се продават отделно, защо ли?

            Първоначално публикуван от flippo Преглед на мнение
            Има ли някакъв начин като се купува такава "компютъризирана" кола да се провери със сигурност дали точно тия данни не са манипулирани?
            На практика няма 100% гаранция, но някои проверки могат да бъдат полезни. Сервизната книжка е ясно, че може да не много вярна - дори да е била истинска, може да е попълвана прилежно до 150 хил. км, а след това, поради изтичане на гаранцията и/или смяна на собственик да са спрели да пишат в нея. И така 3-4 години и още толкова км. Друга по-надежна проверка е историята записана в информационната система на оторизиран дилър за марката. Зависи от марката, май някои имат информация само за сервизирането в БГ. Но все пак ако последното посещение в оторизиран севиз е било на 248 000 км ясно е, че колата не е на 130 000 км, колкото евентуално сочи километража. Но пък обратното - последно посещение в оторизиран сервиз е било на 130 000 км, това не пречи колата вече да бъде на 230 000 км. Също така в системата едва ли има запис за евентуалната тотална щета, тъй като естествено ремонтът на същата не е извършен в оторизирания сервиз.

            Успех на всички в избора и пазарлъка.
            Последно редактирано от Жоро; 01-08-14, 07:35.
            По-добре късно, отколкото по-късно.

            Коментар


            • #21
              От: Проверка за "реални километри"

              във връзка с carfax-а: той е за американците. когато вземах мерцедес-а всичко си излезе до последния ремонт.
              колегата търси автомобил след 2007, аз мога да кажа за моята кола - 2006 год. от първи собственик само на 264 000км беше. волана изтъркан в областта на кожата, копчета, ръкохватки и т.н са в добро състояние, даже се виждат надписите с бяла боя по тях.
              друг колега си взе волво 2007 г. /тази седмица V8/ пак от първи собственик, но на 110 000км.
              всичко е относително, но поне според мен "нов внос"= годините * 30 000км/минимум. кой каквото и да разказва по автокъщите, автомобил под 250 000 км. на 6-7 години не се продава.
              поздрави и успех с намирането на подходящото превозно средство!

              Коментар


              • #22
                От: Проверка за "реални километри"

                Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
                ... В автоморгите волан и въздушната възглавница за него се продават отделно, защо ли?...
                Другата причина, освен очевадната, е отворен еърбаг при катастрофа.
                Има и още - аз например реших, че воланът ми трябва да има копчета за контрол на радиото. Вместо да си го правя аз, си взех от моргата оригинален такъв, без еърбаг, а и цената само на копчетата беше същата, като на цял волан.

                И друго - състоянието на интериора, до голяма степен зависи и от задкормилното устройство. Виждал съм коли на по-малко от 50000 мили с брутално захабен волан, и не само. Ама човекът, с ръцете, с които токущо е чистил кравите, или трактора, се качва в колата и хваща волана.
                И да, познавам доста баби с коли на много години и малко мили. Най-фрапиращата беше 10-годишна кола на 6000 (шест хиляди) мили. Вътре беше като нова, обаче отвън ... майко мила ... над 15 следи от зажулвания и козметични удари. Значи бабата си беше маркирала всяко ходене до магазина.

                И пак, не знам как е на континента, ама тук на острова в почти всяка къща има куче или котка, или и двете. Колите, в които ги возят обикновено са с отвратително захабен интериор - седалки, тапицерия ... включително и полуизядени ск.лост и волан.
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                Коментар


                • #23
                  От: Проверка за "реални километри"

                  Първоначално публикуван от flippo Преглед на мнение
                  A пък аз все си мисля, че не може да няма начин да се засече, че там е пипано. Софтуеър е. Следи от външна намеса винаги трябва да остават някъде в "логовете". Явно няма обаче общоизвестен начин.
                  А досега, колкото коли съм си купувал - основно гледам продавача дали е открит или нещо смотава. Все съм се справял. Ама никога не е късно да станеш за резил, де И ще е най-весело при скъпа кола
                  Тъкмо защото е софтуер, няма особен проблем да се излъже. А логовете - да има, да има, колко логове да има и къде да ги пази?

                  А на автоджамбазте няма какво да се сърдите - първо, не задължават никого да си купува от тях, второ това си е част от играта
                  Преди няколко години съседа ме вика за консултант при покупка на автомобил. Намекнах му, че от избрания модел нищо не вдявам и съм безполезен, той настоява. ОК, отиваме, виждаме. И се случва следния диалог:
                  - Комши, колата не е 2002-ра, по-стара е.
                  - Е, не. Щом човека казва, че е 2002-ра, няма да ме лъже я
                  - Абе, сесремино, виж че в немския талон пише 1998-ма!
                  - Ъъъ ... миииии .... не знам, на мен си ми изглежда 2002-ра...
                  И си плати всичките обявени 10 бона, без грам пазарлък, а аз два часа беснях що изобщо ме помъкна с него.
                  Е, после смени окчаване, скоростна кутия и още 10-20 дреболийки, но на кого му пука?

                  Пиша го само за да не се чудите що хората се напъват да си развиват артистичните способност - истината е, че помагат понякога
                  Случки като горната мога да разкажа още доста (последен опит от миналата седмица, само дето купувача беше по-умен, та просто си тръгнахме), но съм сигурен, че всички си имате по някоя подобна.
                  Желая на всички кандидат-купувачи много късмет! Според моя сравнително скромен опит май той е по-важен, отколкото всичките документи и километражи ...
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проверка за "реални километри"

                    Та тая тема ми звучи така : Колко к*рци е строшила жена ми преди да я взема ?
                    Честно казано не искам да знам ! Критерийте ми при избора са съвсем други .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проверка за "реални километри"

                      Много ми е интересно как се правят 100 000 км годишно, както непрекъснато чета в такива теми ? 275 км на ден - мечтата на БГ-таксиджията, ама познавам много такива и ми казват, че те лично никога не са имали такава заетост, вкл. и денонощна с "ортака на смени", пък и средната скорост на движение в София е макс. 30 км/ч, което значи 9 часа нон-стоп движение. Куриерските фирми нали и те спират за товарене и разнасяне на пратки, нощем разнасят ли ? За ТИР по-става, ама там нали тахографи, гледат им задължителни почивки, не можеш да шофираш денонощно, дори двама водачи да сте...
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проверка за "реални километри"

                        И аз това се чудех ... тия европейци в колите си ли спят?!
                        Девет години наблюдавах колите на ... да кажем средно-статистическия англичанин.
                        Ми повечето от тях минават между 5 и 10К мили на година. Тези с под 10-годишни коли, с навъртяни над 150К мили, мога да ги преброя на пръстите на двете си ръце. Повечето от тях бяха таксита. Не знам ... районът, където живея ли е такъв, или хората, каращи по много не посещават малки сервизи, като "моя"?!

                        Иначе, аз за последните 2г. имам към 60000 км на моето CR-V + 30000 км на колите на съпругата ми.

                        Преди години имах разговор с англичанин на тема купуване на кола втора употреба.
                        Той каза така - аз, обикновено, си купувам 3-5 годишна кола, от марка, която държи цена на пазара за употребявани коли. На година минавам не повече от 3000 мили. Ако намеря кола с малко мили, ОК. Обаче, ако 5-годишната кола, която съм харесал е, да кажем на 120000 мили, изобщо не ме притеснява, защото, след 5г., моята вече 10-годишна кола ще е максимум на 135000 мили, което е нормално за 10-годишна кола. И понеже колата е от продаваема марка, ще мога да я продам с минимална, до нулева загуба.
                        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проверка за "реални километри"

                          Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                          И аз това се чудех ... тия европейци в колите си ли спят?!
                          Девет години наблюдавах колите на ... да кажем средно-статистическия англичанин.
                          Ми повечето от тях минават между 5 и 10К мили на година. Тези с под 10-годишни коли, с навъртяни над 150К мили, мога да ги преброя на пръстите на двете си ръце. Повечето от тях бяха таксита.
                          Така е. Това е другата крайност на градските легенди. Няма нормален европеец, който да пътува 400 км. на ден до работата си и обратно, както се внушава непрекъснато, първо, защото това не е САЩ с големите разстояния, второ европейците са по-скръндзави на горива (и цените са по-високи от американските) и по-скоро биха се преместили да живеят по-близо до местоработата си и трето - има ограничения на скоростта, вкл. и в Германия и това отиване и връщане с кола би отнемало поне 4 часа всеки ден. Все пак обсъждаме леки автомобили, а не редовни автобусни линии тип София-Балчик, които да връткат 1000 км на денонощие.
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проверка за "реални километри"

                            Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                            И аз това се чудех ... тия европейци в колите си ли спят?!
                            Девет години наблюдавах колите на ... да кажем средно-статистическия англичанин.
                            Ми повечето от тях минават между 5 и 10К мили на година. Тези с под 10-годишни коли, с навъртяни над 150К мили, мога да ги преброя на пръстите на двете си ръце. Повечето от тях бяха таксита. Не знам ... районът, където живея ли е такъв, или хората, каращи по много не посещават малки сервизи, като "моя"?!

                            Иначе, аз за последните 2г. имам към 60000 км на моето CR-V + 30000 км на колите на съпругата ми.

                            Преди години имах разговор с англичанин на тема купуване на кола втора употреба.
                            Той каза така - аз, обикновено, си купувам 3-5 годишна кола, от марка, която държи цена на пазара за употребявани коли. На година минавам не повече от 3000 мили. Ако намеря кола с малко мили, ОК. Обаче, ако 5-годишната кола, която съм харесал е, да кажем на 120000 мили, изобщо не ме притеснява, защото, след 5г., моята вече 10-годишна кола ще е максимум на 135000 мили, което е нормално за 10-годишна кола. И понеже колата е от продаваема марка, ще мога да я продам с минимална, до нулева загуба.
                            Така е адаш.
                            Моето дизелово Митсубиши го купих естествено на 157 000 км. на 12 год. /1997/ Изключително запазено по моите мерки. Салон, двигател, ходова част. Той като джамбазина ми е приятел го попитах след като я купих, "Кажи ми на колко км. е колата, за да си правя сметка за ремъци, ролки и т.н". Той ми каза "На 212 или 219 хиляди беше. Врътнал съм я малко, не съм знаел, че ти ще я купуваш ".
                            Аз също минавам по 3 до 5 хил.км. на година макар, че не слизам от нея и я ползвам ежедневно целогодишно. На този двигател проблеми с главите се получават според статистиката евентуално след 350 х.км. На практика в този живот няма да ги стигна и при евентуална продажба ще си стъпи на годините и километрите по българските стандарти 15-20 х. км. на година.
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проверка за "реални километри"

                              Преди години си купих 10- годишен Ровър 400 дизел на 180000 МИЛИ. Покарах го няколко месеца, докато тъщата дойде да се порядва на новородената си внучка. Таа тъста вика - я, тоя Ровър много запазен, и много върви! И понеже техния Гоуф 2 беше пред разпад, му викам, ако си навит да караш кола с десен волан, вдругиден, като си тръгнете, ви качвам в Ровъра и за БГ, аз ще се върна със самолета. Кара го почти 2 г., и когато го продаде, вече 12 годишния Ровър беше на 230000 МИЛИ. Една година по-късно го видях случайно да се продава в c**s.bg за 1000 лв. в цветущо здраве.
                              И веднага другия полюс - Ровърът беше продаден, защото тъста рече - аз съм горски, а горския требе да кара "джип", ама да не гори много, че не ми се занимава да му слагам газова.
                              Знам, къде живее, знам къде работи, и прецених, че Пинина GDI Super select се вписва в изискванията му. Намерих му 9-годишен на ... забележи ... 70000 мили. Вече 4-та година безпроблемно обикаля баирите около Вакарел.
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проверка за "реални километри"

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                Много ми е интересно как се правят 100 000 км годишно, както непрекъснато чета в такива теми ? 275 км на ден - мечтата на БГ-таксиджията, ама познавам много такива и ми казват, че те лично никога не са имали такава заетост, вкл. и денонощна с "ортака на смени", пък и средната скорост на движение в София е макс. 30 км/ч, което значи 9 часа нон-стоп движение. Куриерските фирми нали и те спират за товарене и разнасяне на пратки, нощем разнасят ли ? За ТИР по-става, ама там нали тахографи, гледат им задължителни почивки, не можеш да шофираш денонощно, дори двама водачи да сте...
                                Е то и шопа казал :"Такова животно нема !" , което не пречи на жирафа да си съществува като вид

                                ...и както обикновено , ти пак с твоя маниер за доказване на собствената си теза , без да си "виждал жираф" ....
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X