От: Land Rover Discovery 300ТTdi - Проблем с турбото
Не е странна, даже проблема е класически. Казва се "много високо подкартерно налягане". Получава се точно като твоя случай - над определено натоварване на ДВГ (между другото турбото винаги работи, но с разлини обороти в зависимост от натоварването на ДВГ), подкартерното налягане е толкова високо, че преодолява уплътняващите елементи - сегменти в централния корпус на турбокомпресора и маслото се изхвърля през студената, или топлата част на турбокомпресора - както е станало при теб. Сега, това не значи, че старата турбина е била читава (ДВГ и турбината имат приблизително еднакъв живот), просто освен турбина имаш да правиш и ДВГ. Разбира се има малък шанс тая хуьовина по горе да е запушена и тя да е причината, ама едва ли.
Първоначално публикуван от bestbg
Преглед на мнение
Коментар