От: Кой какво направи днес по Фронтерата?
На бях карал Фронтерата 2 седмици. Тръгнах да я паля, но усетих една мудност при въртенето на стартера. Направо си го мързеше да се върти. Взех да се съмнявам дали ще запали или ще трябва да правя неприятни финтове да я паля на кабели от другата кола. Разходих се до 2-3 магазина - ама все градско и все за по 4-5 км. На всяко тръгване стартерът го мързеше. Викам си: Ясно! Акумулаторът е доста паднал.
Бях чел за малки соларни панелчета на 12 волта с мощност 5 вата. Може да е малко, но зарядният ток 300 милиамперчаса със сигурност е повече от саморазряда на акумулатора плюс консуматорите в покой. Монтирах го на предния капак и с едно тънко кабелче го свързах директно към акумулатора.
Останах също приятно изненадан от цената: 25 лв. Преди няколко месеца като ги гледах, мисля, че бяха около 50 лв.


На бях карал Фронтерата 2 седмици. Тръгнах да я паля, но усетих една мудност при въртенето на стартера. Направо си го мързеше да се върти. Взех да се съмнявам дали ще запали или ще трябва да правя неприятни финтове да я паля на кабели от другата кола. Разходих се до 2-3 магазина - ама все градско и все за по 4-5 км. На всяко тръгване стартерът го мързеше. Викам си: Ясно! Акумулаторът е доста паднал.
Бях чел за малки соларни панелчета на 12 волта с мощност 5 вата. Може да е малко, но зарядният ток 300 милиамперчаса със сигурност е повече от саморазряда на акумулатора плюс консуматорите в покой. Монтирах го на предния капак и с едно тънко кабелче го свързах директно към акумулатора.
Останах също приятно изненадан от цената: 25 лв. Преди няколко месеца като ги гледах, мисля, че бяха около 50 лв.
Коментар