Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Моят WJ 2.7 CRD

    Явно при твоя 2.7 и моя 2.8 препоръките са различни. За 2.8CRD след 2004 г. даже препоръчват 0W-40:
    Engine Oil Selection (Diesel Engines):
    For best performance and maximum protection for all
    engines
    under all types of operating conditions, the
    manufacturer recommends using synthetic engine oils

    that are API Certified (SL/CF), and meet the requirements
    of DaimlerChrysler Material Standard MS-10725.
    Engine Oil Viscosity (2.8L Diesel Engines)
    Use SAE 0W-40 Mobil 1 Synthetic Engine Oil that
    meets API categories CF or better and the requirements
    of DaimlerChrysler Material Standard MS-10725. If you
    cannot find SAE 0W-40, then SAE 5W-40 Mobil 1
    Synthetic Engine Oil is acceptable.
    Any engine oil that
    does not meet the manufacturer’s requirements should
    not be used.
    Lubricants which do not have both, the engine oil certification
    mark and the correct SAE viscosity grade number
    should not be used.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #92
      Все пак реших да сменя термостатът. Предлагат ми:

      Gates
      Behr
      Mahle
      Vernet
      Wahler

      На сходни цени +/-20лв. Някакви лични впечатления/наблюдения/препоръки?

      В крайна сметка сипах Total Quartz 9000 Energy 5W40 MB 229.5. В магазина ми бяха объркали масления филтър с такъв в цял корпус-капсулован. А обезвъздушаването след смяната на горивния филтър предполагам е голяма веселба ако си със стар акумулатор
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-10-13, 14:03. Причина: Сливане на последователни публикации
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #93
        От: Моят WJ 2.7 CRD

        На горивния филтър отгоре трябва да има едно малко болтче. От там с по-голяма спринцовка би трябвало да се напълни първо корпуса на филтъра с гориво догоре и после болтчето да се завие. След това паленето става по-лесно в сравнение с въртенето на стартер. На 2.7 CRD подкачващата помпа е куплирана на единия разпределителен вал и обезвъздушаване с въртене на стартер си е цяло "приключение".
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #94
          От: Моят WJ 2.7 CRD

          За това хората са измислили, да извадиш чопчето,онова черничкото с бялата х--ка.
          JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

          Коментар


          • #95
            От: Моят WJ 2.7 CRD

            Тъй като до сега го писах на колега по конкретни въпроси ще постна и тук.

            Първоначално публикуван от И.Добрев
            Здравей колега,
            Казвам се Ивайло.....
            Здравей Адаш,

            Пиша ти всичко от моя гледна точка. Не мога да твърдя, че е така по-принцип.
            За семейна кола изборът ти е напълно правилен според мен. Имай предвид само, че колата клатушка и люлее, отзад още повече. Аз като шофьор почти свикнах, но не напълно. Може би защото предишната ми кола беше голямо комби - Форд Мондео. 4ма души (предполагам две малки деца) ще пътувате комфортно и спокойно. Багажника общо взето ще ти стига, дори и с бебешкия багажлък(знам за какво иде реч) особено ако го подреждаш правилно. Но все пак знаеш, че си зависи и жена ти колко е разбрана по отношение подготовката на багажа. Сега почвам по ред на номерата.

            1. Проблемни двигатели
            Относително. Аз лично, да чукна на дърво точно пък с двигателя, не съм имал грам проблем от както съм го взел, но все пак....Знам, че са проблемни дюзите и.........това е. Ако си заделиш 1000-3000(рециклиране или нови)лв. настрана и ги отпишеш, можеш да си спокоен за ~150к км напред, дори и с нашата нафта. Аз лично при всяко зареждане сипвам Castrol TDA 1:1000, както пише на опаковката. Има сервизи с DRBIII четци(като на vladi333), които могат да ти направят диагностика на дюзите(дали има разлики между тях, дали е запушена[по-добрия вариант] или пикае). Oт много места чувам да хвалят при проблеми(запушени) с дюзите една добавка на Pro-tec. Чисто статистически според мен и наблюденията ми тук от темите(знам, че тук има повече бензинови Грандове), количеството(но не и като качество) проблеми с 2.7/4.0/4.7 е сходно. 3.1 май вече никой не купува....

            2. Нафтата.
            Аз до сега съм зареждал само на Ромпетрол и на OMV скъпата и евтината нафта. Веднъж само сипах на морето от малка безименна бензиностанция по нужда. Според момчето на колонката нафтата е лукойлска. До сега не съм усетил грам разлика в работа на двигателя, вървежа и различно количество и цвят дим през ауспуха. Отзад припушва единствено ако я изръчкам и още не е загряла добре или не съм я форсирал дълго(няколко дни). Може и да е заради Castrol-a.

            3. Разхода....хм.....
            Аз карам малко пенсионерски(стрелката на скоростомера права, обороти ~2300, [да знаеш, че скоростите са къси]) според средните разбирания и сутринта излизам от гараж. Пълно-пълно съм я засичал само веднъж от любопитство след като я купих и то след дълго извънградско, докато изключи пистолета, а не докато се покаже през гърловината гориво. След това не съм го мислил разхода повече. По спомени сметките показаха нещо като ~8.5/100. А вътре пишеше 7 и нещо. Имай предвид, че явно съм с повреден термостат, защото стрелката ми не седи там където трябва да седи. Другата седмица ще го сменя и след време ща усетя дали има някаква промяна в това отношение. В София може би 13/100. На evic-a се движи 11-12.

            4. Данъка
            По спомени ~280лв. за 2004 год.

            5. 4.7 бензин с евентуална газификация(противник съм по принцип за газ заради децата)?
            Напълно те разбирам за газта, но на този въпрос не мога да ти отговоря. Никога не съм карал и нямам лични наблюдения, но съм чувал че апетита идвал с яденето. От наблюденията ми само до едно заключение съм стигнал. Качествена газовата уредба с качествен монтаж(изключително важно според мен) на този V8 струва колкото смяна на средностатистически брой(2-3) повредени дюзи на 2.7 или два пъти рециклиране на всички. Изхождайки от тази база(4.7 с газова и 2.7 с нови дюзи), (пак повтарям лично според мен) 2.7 е чувствително по-икономичен на пари за гориво.

            6. 3.0 crd също е на Мерцедес. И дали 3,0 е проблемен?Верно,че е по-нова година и съответно по-скъп,но заслужава ли си ?
            Аз нямам преки наблюдения, но съм чувал че комплектацията с този двигател(следващия гранд) e доста по-успешна. Проблема с дюзите не бил чак такъв.

            Успех с избора и ако има друго - питай.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #96
              От: Моят WJ 2.7 CRD

              Изхождайки от тази база(4.7 с газова и 2.7 с нови дюзи), (пак повтарям лично според мен) 2.7 е чувствително по-икономичен на пари за гориво.
              Абе не е точно така - ако е с газ, парите са едни и същи. Разхода е двоен на твоя - градско и извънградско, но и цената на газта е наполовина на цената на дизела. А кефа на V8 си е бонус отвсякъде, не може да се сравнява с нафтата

              Коментар


              • #97
                От: Моят WJ 2.7 CRD

                Не ми се задълбава, макар че с газта идват и други неудобстава, но така да бъде.
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #98
                  От: Моят WJ 2.7 CRD

                  Днес сменихме термостатът(Vernet, след като се чух и четох Калин за отзиви) и о, чудо! Стрелката заспа на едно деление преди 100 за няма и 4км при спускане от Младост към Дружба, а вчера едвам подмина първото деление след 40.
                  WG 2.7 CRD

                  Коментар


                  • #99
                    От: Моят WJ 2.7 CRD

                    Някой да е сменял малките крушки, които се явяват подсветка на бутоните на EVIC-а? От къде и за колко? Тези по таблото и централната конзола са по-големи и ги има почти навсякъде, ама тези нестандартни ми се виждат. Явно работата отива на припояване с лед-ове....
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • От: Моят WJ 2.7 CRD

                      Ако си малко по-сръчен може да смениш лампичките в EVIC-а с такива, предназначени за приборно табло - от тези, които могат да се извадят от цокълчето. Те са с с две телчета за изводи и може да се запоят във фасунгата на EVIC-а. Според мен по-добрия вариант е да се монтират LED диоди от по-ярките бели, като им се матира леко корпуса отвън с някаква шкурка. Така светят по равномерно. Трябва и да им се добави по един токоограничаващ резистор.

                      Ето пример за подмяна на подобни лампи в таблото на Пасат, като при него в приборното табло осветлението е от подредени в една линия лампи, които осветяват приборите отгоре през един оцветен в зелено светлофилтър. За целта се наложи оригиналните лампи да бъдат свалени, а за светодиодите да се пробият малки отвори за монтаж и опроводяване. Това е резултатът:

                      Поздрави!
                      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                      First impression is not always true. Get inspired.
                      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                      Reading is sooo boring, unlike writing!

                      Коментар


                      • От: Моят WJ 2.7 CRD

                        Някой би ли споделил за фланците? Чудя им се.......
                        Предполагам, в завой ще има подорение(по-голямо разстояние между 4те контактните точки върху терена при непроменен център на тежестта). Ами клатушкането? Фланици 30-38мм биха ли помогнали и осезаемо ли ще?(знам, че клатушкането се лекува основно с друго, но си мисля за фланци в момента). И още нещо. Оказват ли някакво негативно влияние върху натоварването на мостовете, полуоски, диференциали и т.н.?
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • От: Моят WJ 2.7 CRD

                          Клатушкането остава, негативно влияне върху окачването има, но е малко, сложи ги ако са ти на сърце..........
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • От: Моят WJ 2.7 CRD

                            Ако трябва да сме максимално конкретни - влиянието им е най-вече върху полуоските. Колкото по-раздалечени са точките в които окачването контактува с моста и главините (гумите) толкова по-големи натоварвания (усуквания) се получават. По принцип фланци и джанти с отрицателен офсет се слагат от необходимост (за да се изнесат по-големите гуми извън сводовете на калниците и да се отдалечат от носачите, за да не се губи процент от радиуса на завиване), а не за да спре клатенето или от гъзария...
                            Това е към колегата задал въпроса, а не към Дедо! Той си знае...

                            Коментар


                            • От: Моят WJ 2.7 CRD

                              Благодарско и на двамата. Отказахте ме.
                              WG 2.7 CRD

                              Коментар


                              • От: Моят WJ 2.7 CRD

                                Мисля си след празниците да подменя малко нещица по окачването(всичко стоково, никакви извращения ). И гледам разни сервизни ръководства, схеми и т.н. и до колкото разбирам няма значение модификацията/двигател.
                                - Та носачите - control arms на всичките WJ-ове(бензини/дизели) едни и същи ли са? Тампоните? Шарнири(при колелета с гресьорките дето са)
                                - Предполагам само тампоните е тъпо да сменям. Най-добре с целите носачи?
                                - И последно питане към дядо Владо за второ мнение - между празниците с лимонени резенчета приемаш ли?
                                WG 2.7 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X