Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят WJ 2.7 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Моят WJ 2.7 CRD

    Лакът е задължителен! Не правете компромиси с това. Най-добре е лак от този който нанасят на автомобилите, нанася се с пистолет. Ако нямате условия, поне такъв от шпрейовете, но със UV защита. най добре е повечко ръце, 3-4 докато свърши в шпрея. Ако протече го оставяте да изсъхне добре и стечката отново със шкурките........ Ако имате въпроси -питайте преди да оплескате фаровете, може и на ЛС
    в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
    Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

    Коментар


    • #47
      От: Моят WJ 2.7 CRD

      Мдам. Позаинтересувах се и вече съм поръчал безцветен UV лак. Добре, че бръмча с колелото тези дни и колата седи в гаража.
      WG 2.7 CRD

      Коментар


      • #48
        От: Моят WJ 2.7 CRD

        Тамън.
        в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
        Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

        Коментар


        • #49
          От: Моят WJ 2.7 CRD

          Пиши после как е с лака!
          Дай и една снимка та да се навия и аз да търкам.....че не мога да ги понасям така.
          Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
          O8867З7I78

          Коментар


          • #50
            От: Моят WJ 2.7 CRD

            Момчета, не се търка със шкурка, а с паста 3М. В повечето бояджийски продават и насипно. За двата фара е необходимо по около 50грама от №2 и №3. После миене и лак!
            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

            Коментар


            • #51
              От: Моят WJ 2.7 CRD

              Тъй. Снимал съм с телефон, защото фотоапарата не е в мен, но мисля, че ефектът от лакирането е умопомрачителен. Снимките са направени 10 мин. след последното пръскане и лакът е все още релефен. Използвал съм 90% от флакона за двата фара.(по ~15 доста тлъсти пръскания на фар). На живо изглеждат като чисто нови!(да се надяваме, че ще е по-задълго)






              Между другото явно акумулатора ми заминава. За послендия месец пада 2 пъти и то от раз - няма немощно въртене. Просто щрака отпред нещо и неще да върти и накрая в купето лампите започват да мигат. Интересното е, че като мерих за утечка веднага след затваряне на веригата с мултицета дърпа 3.5А, след ~10 сек. пада на ~1A, след още ~10сек. на 200-300mA и след още ~10 сек. се колебае между 10-30mA без включена аларма(нормално ли е?)

              Някаъв съвет за акумулатор?
              WG 2.7 CRD

              Коментар


              • #52
                От: Моят WJ 2.7 CRD

                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                Тъй. Снимал съм с телефон, защото фотоапарата не е в мен, но мисля, че ефектът от лакирането е умопомрачителен. Снимките са направени 10 мин. след последното пръскане и лакът е все още релефен. Използвал съм 90% от флакона за двата фара.(по ~15 доста тлъсти пръскания на фар). На живо изглеждат като чисто нови!(да се надяваме, че ще е по-задълго)
                Между другото явно акумулатора ми заминава. За послендия месец пада 2 пъти и то от раз - няма немощно въртене. Просто щрака отпред нещо и неще да върти и накрая в купето лампите започват да мигат. Интересното е, че като мерих за утечка веднага след затваряне на веригата с мултицета дърпа 3.5А, след ~10 сек. пада на ~1A, след още ~10сек. на 200-300mA и след още ~10 сек. се колебае между 10-30mA без включена аларма(нормално ли е?)

                Някаъв съвет за акумулатор?
                Не се притеснявай за лака, ще изкара поне 3-4 године, дори да се отлепи някой слой има още много отдолу.
                А за акум. Нормално е тази консумация-милиампери. Аларма, памет....и др са си включени и се захранват постоянно. Внимавай как изключваш ключа да не е на най-крайно положение, когато почти всичко е включено и си дърпа яко ток.
                в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                Коментар


                • #53
                  От: Моят WJ 2.7 CRD

                  Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                  Не се притеснявай за лака, ще изкара поне 3-4 године, дори да се отлепи някой слой има още много отдолу.
                  А за акум. Нормално е тази консумация-милиампери. Аларма, памет....и др са си включени и се захранват постоянно. Внимавай как изключваш ключа да не е на най-крайно положение, когато почти всичко е включено и си дърпа яко ток.
                  В най-крайно положение(ляво, а не на контакт, на включено радио, ел. прозорци, и т.н.), мисля, че ключът не може да се извади.
                  WG 2.7 CRD

                  Коментар


                  • #54
                    От: Моят WJ 2.7 CRD

                    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                    В най-крайно положение(ляво, а не на контакт, на включено радио, ел. прозорци, и т.н.), мисля, че ключът не може да се извади.
                    Не би трябвало, но на WJ може и още как, когато се износи достатъчно.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Моят WJ 2.7 CRD

                      Ако забравиш фаровете да светят и извадиш ключа, мисля че след известно време трябва да се изключат сами, ако не греша. Моите не се изключват - всъщност не съм правил експеримент - трябва да седна веднъж и да видя какво се получава!
                      Volkswagen Touareg 7L 3.0 TDI V6 (224Hp)
                      O8867З7I78

                      Коментар


                      • #56
                        От: Моят WJ 2.7 CRD

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        Не би трябвало, но на WJ може и още как, когато се износи достатъчно.
                        Не става. Току що пробвах.

                        Първоначално публикуван от Savador Преглед на мнение
                        Ако забравиш фаровете да светят и извадиш ключа, мисля че след известно време трябва да се изключат сами, ако не греша. Моите не се изключват - всъщност не съм правил експеримент - трябва да седна веднъж и да видя какво се получава!
                        И моите не се изключват, и не мисля че би трябвало.

                        Зареждах акумулатора 22ч, отначало с 4А, накрая с 1А и до 14.8В.
                        Докато работеше на празен ход, независимо от броя и типа включени консуматори(пробвах с всичко възможно) напрежението на заряд се колебае между 14.1-14.2В мерено с мултицет, на таблото волтметъра седна на един косъм преди 14В. Нормално ли е да е така? Чудя се за нов акумулатор, защото сега падна за два дни без никакви включени консуматори и то след доста продължително шофиране в неделя. На морето падна тотално за 7-8 дни, с едно припалване за 10 мин. на 6тия ден и два пъти по 8ч заряд на радиостанции от запалката. Но пък зареди добре, завъртя енергично, параметрите са в нормите според мен...
                        Последно редактирано от imarh; 07-08-13, 19:33.
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #57
                          От: Моят WJ 2.7 CRD

                          Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                          ....нормално ли е?...
                          На ръба на нормалното, звънни.....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #58
                            От: Моят WJ 2.7 CRD

                            Така. Четох, но не можах да се ориентирам за конкретната ситуация.

                            Каране из София, по магистрала и извънградско. Под и до ограниченията, нормално натоварен. Външна температура 6-35°C:



                            Изкачване на Петрохан, 5 възрастни с многo багаж + климатик.(сам с пуснато парно на 6 същата работа). Външна температура - горе 21°C, долу 32°C:




                            Спускане на Петрохан на 3та, като до Бързия не се съм докосвал педала на газта(разход 1.9/100 според EVIC-a). без значение от това колко съм натоварен, климатик и т.н. Външна температура - горе 21°C, долу 32°C:




                            Парното във всички случаи си е здраво жега. Да мисля ли за термостат или е в реда на нещата при тези условия и този двигател.?
                            Последно редактирано от imarh; 18-08-13, 18:20.
                            WG 2.7 CRD

                            Коментар


                            • #59
                              От: Моят WJ 2.7 CRD

                              Според мен без температурата не би трябвало да ти варира.
                              Определено положението е термостат.
                              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

                              Коментар


                              • #60
                                От: Моят WJ 2.7 CRD

                                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                                Така......
                                Перфектно.....изчакай захлаждането на есен.
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X