Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Някои неща полезни за BMW R1200GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

    Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
    Ами при мен лагера горе на тройника беше ръждясал и с луфт и двата тампона горе на коловете бяха скъсани. След смяната вече всичко се оправи.
    Гледах в сервизната книжка какво трябва да се направи. Това май
    само в сервиза БМВ могат да го направят.
    Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

    Коментар


    • #47
      От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

      Първоначално публикуван от gulemetov Преглед на мнение
      ПС: Да споделя нещо неприятно. Карах в доста силен дъжд и изведнъж ми изчезнаха спирачките светна ABS лампата и т.н.т. Оказа се микроключето на дръжката на спирачката (16евро). Открих го благодарение на GS911 у-вото. Проблема изчезна при смяната на ключето. Бях доста се притеснил да не е серво помпата (1600евро само за части i-ABS ver.1). Симптомите са : (1) задния стоп свети при не-натисната спирачка и (2) не работи серво помпата нито от педала на задна спирачка нито от ръчната спирачка.
      Как ще ти изчезнат спирачките????
      Не мога да повярвам, че съвременно превозно средство може да остане без спирачки заради...електрически проблем.

      Коментар


      • #48
        От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
        Как ще ти изчезнат спирачките????
        Не мога да повярвам, че съвременно превозно средство може да остане без спирачки заради...електрически проблем.
        Казвам каквото стана. Ключето явно е дало на късо, светна червената ABS лампата, изключи се серво помпата (pressure modulator) и както четох по-други форуми тогава ти остава 15% от спирачките. На мен ми се стори като че ги няма никакви.

        Този проблем е решен при по-новите модели (няма серво помпа), тук става дума за модел BMW R1200GS '2004 i-ABS ver. 1
        Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

        Коментар


        • #49
          От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

          Първоначално публикуван от gulemetov Преглед на мнение
          Казвам каквото стана. Ключето явно е дало на късо, светна червената ABS лампата, изключи се серво помпата (pressure modulator) и както четох по-други форуми тогава ти остава 15% от спирачките. На мен ми се стори като че ги няма никакви.

          Този проблем е решен при по-новите модели (няма серво помпа), тук става дума за модел BMW R1200GS '2004 i-ABS ver. 1
          Ясно, не са ти изчезнали спирачките, само усилвателя. Но си е гадно и може да стане причина за сериозен инцидент.

          Коментар


          • #50
            От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

            Първоначално публикуван от gulemetov Преглед на мнение
            Казвам каквото стана. Ключето явно е дало на късо, светна червената ABS лампата, изключи се серво помпата (pressure modulator) и както четох по-други форуми тогава ти остава 15% от спирачките. На мен ми се стори като че ги няма никакви.

            ......
            На дисплея изписа ли някакво съобщение за грешка?

            Тествал съм малко спирачките без серво. Бих казал че са 80% ефективни, но силата на натиск е в пъти по-голяма (със сервото дори са прекалено "меки" лостовете според мен). При пробата задната гума "влачи" (с изкл. ABS), предната спирачка не посмях да я напъвам.

            Реално ако не забележиш предупредителните индикации, почти е сигурно че ще пропуснеш едно спиране , но и с автомобилите е така.

            Много добро изглежда късото стъкло г-н Чуров!
            Последно редактирано от fozy; 12-08-11, 08:56.
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #51
              От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
              Ами при мен лагера горе на тройника беше ръждясал и с луфт и двата тампона горе на коловете бяха скъсани. След смяната вече всичко се оправи.
              Вчера проверих тампоните и лагера изглеждаха като нови. Поставих мотора на центалната стойка и вдигнах предницата на мотора с хидравличен крик - не открих никакви луфтове или ръжда. Мисля си, че тези вибрации при 130км/ч или 4500 оборота са от нещо друго.
              Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

              Коментар


              • #52
                От: Някой неща полезни за BMW f800

                Добри новини и за притежателите на ф800. Качих на същото място на този сайт диска за подръжка от производителя.

                Ако някой се интересува от GS-911 за БМВ сега има китайски копия , който са по-ефтини. Успех
                Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                Коментар


                • #53
                  От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                  Нещо ново полезно за BMW R/K/F моторите. Лъскане на газо-отходните тръби препоръчано от месния ГС-клуб /BMW GS Club NL/ тръби с ето това:



                  И така преди:



                  И след 30мин търкане:



                  И така някой ако иска да си направи мотора гаражна красавица или да му придаде по търговски вид, яко търкане.
                  Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                    Здравейте,
                    Първо искам да благодаря на колегите за двете много хубави и полезни теми: „Някой неща полезни за BMW R1200GS” и „Голямо годишно сервизно обслужване на BMW R1200GS + някои други”, които прочетох с интерес .

                    Конкретно,
                    купх BMW 1200GS/2004 от мой бивш шеф от Швейцария, и мотора поне на мен ми изглежда като мотора на колегата Gulemetov, но със спици. Към края на месеца ще пътувам до Швейцария за да го докарам и тъй като също така мисля да използвам възможността да повъртя малко през Алпите, искам да съм подготвен доколкото мога с най- простите сервизни неща и в тази връзка имам следните, може би изглеждащи елементарни въпроси:

                    -След като мотора е със спици, дали това означава, че е с вътрешни гуми? Ако не греша някъде бях чел, че БВМ имали варианти със спици и безкамерни гуми. Виждал съм такова изпълнение на Хонда XL600, модел преди около 30 години, т.е. според мен такъв вариант, не е за изключване…..

                    -Ако съм разбрал правилно ръководството за експлоатация за тази машина, за да се свали предната гума е необходим някакъв специален ключ или преходник към М22. Дали е така и дали този преходник е наличен в оригиналните инструменти, с които върви мотора или трябва да си го закупя допълнително?

                    -За зареждане на елементарни неща, като GPS, телефон и зарядно за батерии, разбрах, че мотора има изход 12В, който обаче не е стандартен жак за запалка. Може ли да се поръча само някакъв преходник, който да мога да използвам само за това пътуване?
                    Аз след това на спокойствие в България ще се сложа отделен такъв изход….

                    -Има ли технически начин да изтегля цялата директория от FTP-то:
                    https://htftp.offroad-bulgaria.com/churov/BMW_R_diska/
                    или трябва да изтеглям нещата файл по файл?

                    -Въпреки, че мотора би трябвало да е в отлично техническо състояние, тъй като е сервизиран само в официални БВМ сервизи, разбира се ще бъда благодарен за всякакви други идеи и насоки, които бихте ми дали в предвид очертаващото ми се около 3000км пътуване с непознат за мен, като концепция мотор.

                    П.п.
                    Ще попитам и моя колега за същите въпроси, но тъй като той си сервизира моторите единствено в официални сервизи, бих искал да получа и мнение от хора, които са разглобявали такава машина.

                    П.п.2
                    Ето и снимка мотора, която е изрязана от една обща снимка от каране, което направихме заедно миналата година в Алпите:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BMW Picture.JPG
Прегледи:1
Размер:116.6 КБ
ID:5597136

                    Коментар


                    • #55
                      От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                      Първоначално публикуван от asobgbg Преглед на мнение
                      Здравейте,
                      Първо искам да благодаря на колегите за двете много хубави и полезни теми: „Някой неща полезни за BMW R1200GS” и „Голямо годишно сервизно обслужване на BMW R1200GS + някои други”, които прочетох с интерес .

                      -След като мотора е със спици, дали това означава, че е с вътрешни гуми? Ако не греша някъде бях чел, че БВМ имали варианти със спици и безкамерни гуми. Виждал съм такова изпълнение на Хонда XL600, модел преди около 30 години, т.е. според мен такъв вариант, не е за изключване…..

                      -Ако съм разбрал правилно ръководството за експлоатация за тази машина, за да се свали предната гума е необходим някакъв специален ключ или преходник към М22. Дали е така и дали този преходник е наличен в оригиналните инструменти, с които върви мотора или трябва да си го закупя допълнително?

                      -За зареждане на елементарни неща, като GPS, телефон и зарядно за батерии, разбрах, че мотора има изход 12В, който обаче не е стандартен жак за запалка. Може ли да се поръча само някакъв преходник, който да мога да използвам само за това пътуване?
                      Аз след това на спокойствие в България ще се сложа отделен такъв изход….

                      -Има ли технически начин да изтегля цялата директория от FTP-то:
                      https://htftp.offroad-bulgaria.com/churov/BMW_R_diska/
                      или трябва да изтеглям нещата файл по файл?

                      -Въпреки, че мотора би трябвало да е в отлично техническо състояние, тъй като е сервизиран само в официални БВМ сервизи, разбира се ще бъда благодарен за всякакви други идеи и насоки, които бихте ми дали в предвид очертаващото ми се около 3000км пътуване с непознат за мен, като концепция мотор.

                      П.п.
                      Ще попитам и моя колега за същите въпроси, но тъй като той си сервизира моторите единствено в официални сервизи, бих искал да получа и мнение от хора, които са разглобявали такава машина.

                      П.п.2
                      Ето и снимка мотора, която е изрязана от една обща снимка от каране, което направихме заедно миналата година в Алпите:
                      Поздравления колега за мотора. Набързо отговори на твойте въпроси
                      1./ Нямаш вътрешна гума освен ако нещо не майсторено допълнително
                      2./ Да има един "камък", който е необходим и не е част от стандартния комплект към мотора. Аз го купих от Luois.de. Ето снимка на някой дребни неща за този мотор


                      -Torx комплект ~10euro
                      -Ключ за маслен филтър - също много спецефичен и рядко се намира точния
                      -"Камъка" за предната гума
                      -Преходника от Ducati малук куплунг към евро цигарен/запалка
                      Всичко съм го купувал от Louis.de

                      Куплунга се намира под седалката, неудобно за зараждане на телефон. Ето снимка къде се намира:


                      Аз съм свързал стандартен куплунг от акумулатора, така ми показва и какаво е състоянието на акумулатора. Пак снимка:


                      Риска тука е ако имаш някое евтоно зарядно за талефона,gps е че ще гръмне много бързо. Като се кара волтовете се качват на 14.4V.

                      Ето и нещо много полезно ако ще си го подържаш сам GS911. Пак снимка:



                      А това е един проект, за който все не ми остава време да го направя. Емблемата става като мигачите на BMW Z3 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:blau_weiss.gif
Прегледи:1
Размер:440.6 КБ
ID:5597294 , ето ги материалите


                      За да свалиш всичко от папката на фтп-то ти трябва FileZila client и се логваш без парола на сервера.

                      За пътуването ти е важно , кога е обслужван последно - км и време. Ако спирачната течност не е сменяна повече от 2 год си е риск из Алпите спирачките да откажат.
                      За маслото ако е на повече от година или 8000км бих го сменил с филтъра. Ако искаш последния RepRom пусни едно ЛС.

                      Преди да тръгнеш на дълъг път му врътни едни 100км , машината сама ще се покаже какво и трабва

                      Ако имаш въпроси питай има вече много колеги с този модел мотори. Аз лично ако го продам веднага купувам KTM 1190R


                      BTW, ако трабва да купуваш екипировка в motoin.de има в момента 20% отстъпка на всичко - код wmde2014.


                      Последно редактирано от gulemetov; 06-07-14, 16:17. Причина: граматикатааааа
                      Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                        Според мен:
                        Провери задната джанта за луфт, врътни едно кръгче и провери за омасляване около диференциала, смени си маслото и филтъра да ти е мирна главата и си готов за сезона.

                        Първоначално публикуван от gulemetov Преглед на мнение
                        ...... Аз лично ако го продам веднага купувам KTM 1190R ......
                        A какво ще правиш после GS911???
                        още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                        Коментар


                        • #57
                          От: Някой неща полезни за BMW R1200GS

                          Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                          A какво ще правиш после GS911???
                          Е то е ясно, ще го продавам. За членове на форума 10% отстъпка

                          Имам и много други части да стигнеме до там...


                          Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Някои неща полезни за BMW R1200GS

                            Здравейте,
                            Благодаря за отговорите- бяха ми доста полезни
                            Тъй като живот и здраве ще се видя с мотора чак в Швейцария и след като оправим документите ще тръгна директно на път, т.е. към момента съм се насочил само към общи сервизни инструменти, които по принцип се старая за нося при пътуване…… след като се върна обратно в България, вече ще имам възможност да се заиграя по-серизно

                            Относно буксата за 12В: Намерих преходник в Ебей, но може би няма да успее да дойде преди да замина и ще взема на заем подобен от Иво Марков:
                            http://www.ebay.co.uk/itm/3009331133...84.m1423.l2649

                            Относно безкамерните гуми- ще си купя комплект за ремонт на безкамерни гуми, който ще взема с мен.

                            Относно „камъка” за предната ос- поръчах го и него, но ме съмнява, че ще успее да пристигне на време…… ако се забави ще търся някаква алтернатива за пътуването, като дано не ми се налага да го ползвам
                            http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1200-...item4d0d4b9e4d

                            Като цяло мотора го купувам от мой колега и приятел и е сервизиран изцяло и само от БМВ сервиз, т.е. би трябвало да го взема отлично прегледан и подготвен за връщането ми….
                            Аз няма да имам възможност на място да правя някакви интервенции, тъй като ще пътувам със самолет и няма да мога да нося масла, филтри и пр., т.е. ако открия нещо на място, ще трябва да се оправям в движение.

                            Коментара за торксовете, ми е също доста полезен…… мой приятел имаше БМВ и бях забравил, че почти всичко е на торкс….. ще си взема всички торкс камъни от голямото ми гедоре.

                            Имам и въпрос относно „нормалното” харчене на масло за този мотор…… да очаквам ли, че за около 3000км ще трябва да доливам масло и колко? Аз може би все пак ще помоля моя колега да ми приготви около 1л масло от това, което е налято в мотора…… за всеки случай……

                            Благодаря още веднъж за съдействието, летя за мотора на 22-ри този месец, ако до тогава се сетя още нещо ще питам.

                            Поздрави
                            Асен

                            Коментар


                            • #59
                              От: Някои неща полезни за BMW R1200GS

                              Ориентирал си се. Взимай един спрей за гуми, торксовете, ако няма да ти пречат, екипировката за каране и отлитай за Швейцария. Буксата ще ти трябва, ако включваш ГПС там, или компресор за помпене на гумите.
                              Колкото до маслото. Моята стара бангия при последното ми по-дълго каране за 2000 км изгори 50 (петдесет) грама масло. Така че 1 литър е малко множко за 3000 км. Но ако ти даде масло безплатно взимай.
                              И да не забравиш спрея за смазване на веригата... Майтап бе човек...
                              Най-трудно ще свикнеш с мигачите. Ще има да посягаш с левият палец, да се опитваш да включиш десен мигач, или да изгасиш мигачите...
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • #60
                                От: Някои неща полезни за BMW R1200GS

                                Няколко хора от форума са споменавали разни дистрибутори на спир. накладки. Предпочитам органични.
                                Аз търся предни 2-комплекта (чифта) за BMW R1200GSA, каталожния номер на
                                BMW Номенклатурен номер : 34117671780
                                brembo 07BB2607 ~ EUR 50,00 за 2-комплекта
                                LUCAS MCB748 ~ EUR 33,00 за 1-комплект

                                Та интресувам се от координати или кой както помогне. На ЛС или pl_lazarov@hotmail.com
                                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X