Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

    Яворе , благодаря ти за ценната информация която споделяш с нас . Надявам се , че ще разрешиш да копирам твоя проект с леки промени .
    Според теб ако охлаждането на маслото е само въздушно със отделен вентилатор / който се включва от термодатчик при достигане на определена температура / дали ще е ефективно както през топлообменника ?
    Колко е вместимостта на резервоара за маслото ?
    За съединителя имах известни опасения , но след теста ти вече отпаднаха , проблема е да намеря такъв подобен на твоя ...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

      Живко ... като се замислиш за особеностите на режима на експлоатация на хидравликата ... трябва ли ти наистина термодатчик? Мисля си, че ако вентилатора се включва едновременно със съединителя, едва ли ще те разори от към разход на енергия, пък ще е доста по надеждно.
      Ако все пак се налага, заради някакъв температурен режим на маслото примерно, сложи 2. Единия силов, да се забавлява с вентилатора, втория какъв да е , около горната гранична температура на позволеното. За индикация, ако все пак първия датчик или вентилатора по някаква причина откажат.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

        Така и ще направя , заедно с със съединителя ще включва и вентилатора - дано успява да охлади маслото ...
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          Така и ще направя , заедно с със съединителя ще включва и вентилатора - дано успява да охлади маслото ...
          Така, или иначе не гониш работна температура, така че директно със съединителя е супер.
          ТКЗС за цял живот

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

          Коментар


          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
            Яворе , благодаря ти за ценната информация която споделяш с нас . Надявам се , че ще разрешиш да копирам твоя проект с леки промени .
            Според теб ако охлаждането на маслото е само въздушно със отделен вентилатор / който се включва от термодатчик при достигане на определена температура / дали ще е ефективно както през топлообменника ?
            Колко е вместимостта на резервоара за маслото ?
            За съединителя имах известни опасения , но след теста ти вече отпаднаха , проблема е да намеря такъв подобен на твоя ...
            Копирай всичко, което ти харесва, затова съм го снимал!
            То пък да не би да съм измислил нещо ново та да имам претенции ...

            Не мога да кажа категорично дали въздушен радиатор ще е достатъчен, но мога да напиша някои съображения...
            1. Трябва да е голям, за да може маслото да постои известно време в него докато преминава през него...
            2. Трябва да бъде най-отпред, защото за разлика от двигателното масло, хидравличното трябва да работи при по-ниски температури, което значи, че температурната разлика между маслото и околния въздух ще е по-малка, оттам за да се охлади маслото достатъчно му трябва повече време, т.е. голям радиатор...
            3. Трябва да е механично здрав, т.е. за хидравлика, защото ако се случи да циркулира голям дебит студено масло, от налягането радиаторът ще се разпилее наоколо...
            4. Трябва да е последен елемент в системата, преди резервоара, за да е подложен на най-ниското възможно налягане...

            Не казвам, че е трудно, но съществена пречка е неголямата температурна разлика между максимално допустимата температура на маслото и температурата на околния въздух - в топли дни това може да се окаже проблем, ако работиш на максимална мощност с малко количество масло дълго време, но тук практиката е многоповече от теорията...
            Мисля, че ще ти трябва голям радиатор... но пак казвам, това е по-скоро усещане, отколкото каквото и да било друго.

            Кога да работи вентилатора са подробности, аз бих извел термометър на видно място при мен и бих се ангажирал да го пускам и спирам по моя преценка спрямо температурата в началото на тегленето. Някакси ми се струва излишно да има "автоматика" за вентилатора. В моя случай трябва да отворя предния капак за да отчета колко е температурата, но ще видя след време дали ще остане така... може и да сложа термометър вътре за по-голямо удобство...
            Но във всички случаи при разходкаджийско ползване на джипа при, автоматика не ми трябва, а пък при теб ти най-добре ще можеш да прецениш...

            Резервоарчето ми е 250 х 180 мм в хоризонталната проекция и 130 мм дълбоко по височина, т.е. 5,85 литра пълно догоре, като в момента нивото на маслото примерно е около 100 мм от дъното, т.е. държа в него 4,5 литра като цялата система побра 7 литра, т.е. в останалите елементи има още 2,5 литра.
            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

            Коментар


            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

              Тестът от днес:
              https://www.youtube.com/watch?v=acIaOqnebNQ
              Отново опознавателна обиколка, без екстремности...
              Абстрахирайте се от коментарите и гледайте това, което виждате...
              Уикенда се надявам да "вържа водата" и ще снимаме отново с някой доброволец
              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

              Коментар


              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                Готино. Малко бавна ми се струва, ама пък няма да ходиш на състезания. До тук е перфектна. Ако сложиш по-голяма помпа за скорост, може да не устиска съединитела. Честито. Сега ще ме накараш да почна да слагам моята.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                  Благодаря!
                  За теб малко бавна, за мен МНОГО бавна . И онзи ден, и вчера гледах дизела да поддържа около 2000 об/мин, защото налягането там отиваше на 95-100 бара. Тези 2000 на коляновия вал са около 1600 на помпата, или грубо около 35 л/мин дебит (на теория), а до 55-60 л/мин имам още място... само дето не мога да ги вдигна защото предпазния клапан отваря, та ако го натегна ще вдигна скоростта на теглене без да пипам друго. Остава да видиме дали ще е достатъчна, или да мисля за смяна на елементи.
                  Ако реша да сменям, ще бъде хидромотора с по-малък, а не помпата, и може би разпределителя с такъв, който прави по-малък пад на налягане (по-големия типоразмер).
                  Но всичко по реда си... - аз затова избързвам да пускам информацията, щото изводите дето вадя може да са полезни на Бакалов, или друг, преди да са си изпонакупи железата...
                  V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                  Коментар


                  • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                    Две проби от днес (клипове от мобилен телефон), променена е регулировката на предпазно-преливния клапан (натегнат е), респективно мога да натоваря повече системата и да поддържа по-високи обороти на дизела, а също би следвало и лебедката да тегли по-бързо, но без измерителен ориентир е трудно да се каже каква е числената стойност на скоростта на теглене:
                    http://www.youtube.com/watch?v=1L8xX...ature=youtu.be
                    http://www.youtube.com/watch?v=E5kQv...ature=youtu.be
                    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                    Коментар


                    • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                      Мисля, че така е доста по-добре
                      Чакаме измерванията.
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                        Напълно възможно е да се монтира само радиатор за хидравликата, със съответната перка с по-голям въздушен дебит. Ако филтъра е преди радиатора, практически няма да има натоварване от налягане на последния.
                        Въпреки това не трябва да се забравя, че във всички случаи радиаторът трябва да е с напълно затворен контур. Без капачки и тръбичка за преливане. Т.Е. трябва си хидравличен радиатор.
                        А относно перката- май и една от Лада, с електромотор, би свършила работа.
                        Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                        Коментар


                        • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                          Аз за охлаждане на хидравличното бутало което управлява предницата да завива,използвам воден радиатор/който служи и за охлаждане на двигателя/от Мерцедес МЛ автомат!През радиатора минава и охлаждането на маслото на автоматичната ск.кутия на МЛа
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                            В крайна сметка колко оборота имате на барабана при максимални обороти.Аз изчислявам моята да е на 17.5 оборота в минута масимум.Не знам това как е бърза или бавна.
                            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                            Коментар


                            • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                              При мен предавателното число между хидропомпата и барабана е 151,4:1. От каталога на помпата, максималните й обороти са 2000 - това прави 13,2 об/мин на барабана, ако обаче взема максималните обороти, при които помпата дава дебит 60 л/мин (колкото е ограничението на хидромотора) това прави 2730 об/мин на помпата и 18 об/мин на барабана.
                              Барабанът ми е 88мм и въжето е 12мм, т.е. като започне да се навива върху по-голям диаметър, линейната скорост на въжето ще е по-висока отколкото при по-малък барабан и по-тънко въже.

                              Според сметките ми, най-ниската скорост при мен е на първи ред на барабана и минимални обороти на помпата (~700 об/мин) и това е 2,8 см/сек (1,67 м/мин), а най-високата скорост на последен ред и максимални обороти (~2730 об/мин), което е 20,8 см/сек (12,46 м/мин).
                              Дали е бавно или бързо всеки ще прецени според собствените критерии и наблюдения...
                              V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                              Коментар


                              • От: Монтаж на хидравлично задвижване към механична лебедка

                                Здравейте колеги .Поздравявам ви за перфектната работа !!!И аз смятам да постава хидро система на Toyota Landcruiser 70 1 KZ 3000cc.На мен ми е необходима такава система за задвижване на роторен снегорин и евентуално още един изход за хидравлична лебетка отзад понеже отпред имам електрическа .Ще съм благодарен ако ми помогнете да да завърша и аз моя прект.За целта смятам да поставя хидравлична помпа на мястото което е определено за компресора за климатик /аз намам климатик/ но шайбите за ремъка са там !отпред искам да става закачването на маркучите с бърза връзка !Въпроса ми е дали мога да ползвам същата схема от по горния пост? ще е пиракча отново -и роторния снегорин също .
                                Питането ми е каква помпа трябва да закупя и какъв хидромотор .Ако може да споделите от къде да си набавя всичките кунсомативи и колко излиза като цена цялата инвестиция ?!

                                Благодаря предварително
                                TODAY TOMORROW [COLOR=red]TOYOTA[/COLOR]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X