Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моят проект Jeep Wrangler JK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

    За предните Хелла питаш нали, дето са ми на колонките? Ами те светят на точка и стават само за дълги. За в гората са напълно неизползваеми, а зор с лампите виждам само там. Аз планирам да ги изхвърля веднага щом ми остане малко време като ще ги заменя с два броя от тези и ще ги насоча под 10-15 градуса навън. Нямам грам колебание, че ще ми свършат много повече работа от светещите на точка Хелла. Тези дето ти си избрал са работни без колиматори и лъча е доста широк и разсеян, та не знам колко ще ти свършат работа отпред. Може би са подходящи за заден ход. За задни аз избрах и вече получих от 2R-BG два броя от 27-ватовия им работен модел. Наумил съм и да сложа под лайтбара насочени директно настрани под 90 градуса два от малките работни фарове от този модел та барем спра да ползвам китайското фенерче за настрани. Ако искаш мога да ти ги донеса хелите да си пробваш. Големите съм ги свалил вече и са в мазето, а малките ще ги смъкнем при теб ако вече съм получил от колегата Русев тия дето съм избрал за вместо малките Hella.
    Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
    Виж за задна има едни правоъгълни от 15 вата, на които снопа им е още по-широк.
    Кокич, мани гия 15-ватовите. Слабички са за отпред дори и за странични. Те май са подходящи за палаткаджий да си светят на софрата
    Последно редактирано от elbgt; 18-04-13, 22:43.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

      На мен ми трябват да светят в точка, само за дълги на пътя. А тези, които избрах са ми задните и ми трябва да разсейват точно. Много съм доволен от тях.
      Мен за предните ме притеснява точно това, че можеби разсейват повече и няма да светят на далече като Hella-та.
      LZ1HKW
      Реглаж на преден и заден мост
      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

      Коментар


      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

        Определено няма да светят в точка. Тоя моя модел лайтбар спокойно хвърля на 120 метра. Все пак е истински 80 Вата от които светлината е при КПД-то на LED. Опасен е обаче за насрещно движещите се. От хелата заслепяването е на моменти, когато си точно в петното, а при това чудо си е пълен флууд. Няма значение ъгъла спрямо насрещния и дали подскача по пътя. Винаги е в обхвата на широкото светлинно петно. А и цветовата температура е 6000 K. Чист електрожен. За светене - свети яко та яко, ама за дълги според мен не е подходящ.
        Последно редактирано от elbgt; 19-04-13, 00:26.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

          Страхотно е станало, поздравления. Как е усещането на пътя и извън него с 37-ците?
          Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
          Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

          0885372997 - Дани

          Коментар


          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

            Нямам идея как е извън пътя. Полуфабрикат е още, а и с тия негърските джанти дето е на досегашните снимки не смея да го вкарам, че ще им се разлетят пластмасовите капачки и освен това не са мои, а са предназначени за другата машина. На шосето обаче си е като с 35-ците. Не усещам разлика. Днес метнах моите гуми BF Goodrich 37x12.5/R17 на оригиналните джанти 7.5х17 от дългата Сахара. Няма такъв грозник. Прилича на Прага. Няма снимки, че ме е срам да го покажа Спешно поръчах бедлок джантите с които мисля да се возя през това лято. 5 бизнес дни за производство + 4 дни от Калифорния до Чикаго и около 10-ина дни още до БГ.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

              Иначе работата по дългата Сахара продължи нормално

              Ето така се постъпва в Jeep Wrangler JK Sahara, а не като мен пак така ама на няколко пъти и за 2 години

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_123400.jpg
Прегледи:1
Размер:208.8 КБ
ID:5473358


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_123613.jpg
Прегледи:1
Размер:197.8 КБ
ID:5473339

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_123627.jpg
Прегледи:1
Размер:165.5 КБ
ID:5473345

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_123658.jpg
Прегледи:2
Размер:167.2 КБ
ID:5473346

              Отстраняване на всички фабрични конзоли на задните линкове

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_123800.jpg
Прегледи:1
Размер:186.1 КБ
ID:5473347

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_133223.jpg
Прегледи:1
Размер:198.3 КБ
ID:5473348

              Новата планка за задните Long Arm линкове е фиксирана на място

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_145850.jpg
Прегледи:1
Размер:192.8 КБ
ID:5473349

              Остава само заварка и боя

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_152339.jpg
Прегледи:1
Размер:208.3 КБ
ID:5473350

              И след това същата операция и от другата страна

              През това време връщаме на моята машина предишните 35-ци, които трябва да дотъркалям до Диана-Люлин, където ме чакат монттираните вече BF Goodrich 37x12.5/R17 върху оригиналните 17-ки от дългата Сахара. Моите джанти все още не бях ги измислил какви ще са в края на краищата.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_153456.jpg
Прегледи:1
Размер:192.7 КБ
ID:5473360

              Така изглежда на старите 35х12.5/R16

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130419_160546.jpg
Прегледи:1
Размер:202.3 КБ
ID:5473352

              Пристигнах в Диана, монтирахме 37-ците и резултатът е потресаващ. Нема такъв щъркел! Причината е в джаните. Въпреки, че са монтирани на 1.25" фланци гумите са под калниците на 100%. Малко по-силен вятър може да преобърне джипа. Утре ги махам и си връщам 35-ците докато не пристигнат поръчаните набързо тази вечер правилни джанти 17-ки.
              Последно редактирано от elbgt; 19-04-13, 20:43.
              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

              Коментар


              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                Известно време ще става дума само за дългата Сахара и мисля, че ще е добре да изясня предназначението, заданието и избраните модификации. Както и кратки мотиви за изборът им.

                Целта на модификациите по дългата Сахара са основно с цел постигане на по-агресивен вид без амбиции за сериозни оффроуд изпълнения. По мои наблюдения на многобройните проекти за дълга база JK минималния размер колела за постигане на по-агресивен вид е 37 инча. За късата са достатъчни и 35 инчови, но при дългата някак си се губят и се налага една идея по-големи. За този проект се спираме на размер 37 инча и по-конкретно:

                Джанти 17х9 и гуми 37х13.5/R18 Конкретния избор на тези размери е предимно заради избраните от собственика му джанти KMC 775 XD Rockstar, които се предлагат само в размери 18 и 20 инча. Този модел е може би най-красивия на пазара за JK, но е откровено паркетнишки, което пък напълно отговаря на концепцията ни. Капачките със звездите са пластмасови и се монтират върху джантата с 10 сантиметрови болтове 6 мм и дистанционни втулки. Не е желателно дори да се стъпва на тях, но красотата иска жертви За гумите изборът беше мой - Toyo Open Country M/T 37x13.5/R18. Този модел няма никаква алтернатива по отношение на екстериорни и експлоатационни качества, а не на последно място и по отношение на комфорта. За мен това е най-добрата офроуд гума за лятна употреба. За зимата не става категорично, но пък машината е обзаведена вече с GoodYear Wrangler Duratrac за зимния сезон.

                Оттук нататък всички следващи модификации са следствие от избрания размер колела:

                1. За този размер колела е необходимо повдигане с около 4.5 инча.
                2. Отзад ще го осъществим с с +4.5 инча пружини и 12 инчови емулсионни амортресьори с резервоари на FOX. За да можем лесно да нивелираме машината на финала. За отпред съм избрал 12 инчови коиловъри без резервоари на FOX в комплект с кулите за монтаж към шасито. Отпред ще използваме и кит за конверсия към емулсионни бъмп стопове на FOX.
                3. При такова повдигане е силно препоръчително да се вземат мерки по линковете на окачването. Отпред ще свалим точката на закрепване към шасито с хитрите планки на AEV. Другия вариант беше да преработим окачването за Long Arm, но при дизеловата версия това е свързано с някои усложнения с преместването на горивния филтър и една камара маркучи. В коша няма място за нищо повече и такова едно местене е доста неприятна и с неизвестен край задача. Затова се спирам на тези планки, които имам и при мен и резултатът е повече от прекрасен. За отзад такива планки обаче не се предлагат и затова нямам избор освен да минем на Long Arm.
                4. Бившите мостове от моята машина ще осигурят необходимата здравина при използваните тук 37 инчови колела. Да напомня, че те са усилени с HD корони и пиньони, 35 шлицови хром-молибденови полуоски и ARB отзад и хром-молибденови полуоски и карета отпред, както и нова HD касета. Предния мост е със сменени 70/10 ръкави от стомана 20 и с усилени планки за всички линкове. Към него в комплект вървят 35 мм кормилна щанга с накрайници от Unimog/Neоplan от плътен и закален хром-молибден, както и 35 мм панхард от плътен хром-молибден с унибал на INA и полиуретанов тампон към шасито.
                5. Всички линкове по окачването са производство на Synergy Suspension:

                - Предни горни
                - Предни долни
                - Задни горни
                - Задни долни
                - Планки за задните линкове към шасито
                - Заден панхард

                6. Карданите са от чичо Том
                - Преден двоен кардан
                - Заден двоен кардан

                7. Други
                - Предна двурежимна стабилизираща щанга управляема с въздух
                - Планки за задна стабилизираща щанга
                - Спирачни маркучи
                - ARB компресор

                По окачването като че ли е това. Утре ще продължа с останалото оборудване - брони, слайдери, калници, фарове и т.н. по купето.
                Последно редактирано от elbgt; 22-04-13, 00:13.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                  Работата по предното окачване продължава. Сега имам малко време за да довърша описанието на проекта за дългата Сахара.

                  По екстериора:
                  - предната броня е модел на Teraflex. Някога ако се промени предназначението бронята ще е готова да приеме лебедка;
                  - Задна броня от Smittybilt без стойка за резервна гума, но с опция за добавяне. В бронята е интегриран 2" рисивър за теглич;
                  - със слайдерите имаше проблем при избора. Почти всички модели се монтират на шасито отдолу като покриват конзолите за тампоните на купето. Това поражда конфликт с конзолите за задните Long Arm линкове. Единствено модела на HyLine се монтират отгоре върху шасито между тампона и купето и нямахме избор освен да се спрем на него. Малко приличат повече на стъпенки, но само приличат. Масивни и здрави са и ще си изпълняват задачите;
                  - калниците са изключително практични и могат да се ползват по два начина. С уширители и без и демонтажа става за секунди. Моделът е на TrailMods. Ето на това видео се вижда как се случват нещата;
                  - лайтбара над предното стъкло е модел на Delta. Монтирахме го още през зимата;
                  - във фабричен вид предния капак не се заключва. Мопар са помислили за това като предлагат фабрична система за заключване. Патронника е отворен за еднократно програмиране към фабричния ключ с проста процедура;
                  - декорация за предната решетка. Скрива разните карантии и придава малко по завършен вид;
                  - основнитте фарове са вече заменени с два броя от светодиония модел на J.W. Speaker

                  Интериор и вътрешна ел.инсталация

                  - за управление на лайтбара, компресора, стабилизиращата щанга и задния блокаж са ни необходими допълнително 4 прекъсвача. Конзолата на Rugged Ridge е добре измислена. Отстранява се детайл от облицовката на рамката на челното стъкло и се заменя с модифициран, в който са вградени необходимите ни допълнително 4 прекъсвача;
                  - допълнителни дръжки в купето никога не са излишни
                  -още една камара дреболии от сорта на резервни части, специализирани инструменти и разни други, които не си струва да изброявам по отделно;

                  Планирам всичко изброено в този и предишния пост да бъде на мястото си до средата на следващата седмица. Разбира се живот и здраве.
                  Последно редактирано от elbgt; 22-04-13, 14:47.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    Спешно поръчах бедлок джантите с които мисля да се возя през това лято. 5 бизнес дни за производство + 4 дни от Калифорния до Чикаго и около 10-ина дни още до БГ.
                    Е да ама не. Току що получих мейл, че не можели да ми ги произведат за 5 бизнес дни. Можели до .... 4 седмици щото еди-кво си. Ами да си ги произвеждат няма какво да направя - ще чакам. Ама сърце не трае и до сега рових и звънях за някакви бързи и най-важното налични на склад джанти отговарящи на размера, който ми трябва. От 5 модела за които разпитвах единствено едни тенекиени 17х9 4.5" BS се оказаха на скалд и могат да тръгнат веднага. Тенекиени-нетенекиени няма къде да ходя и ги поръчах. Тъкмо после като ми пристигнат бедлоците ще им купя на тия тенекета едни 40-ки да не стоят празни. Може пък да е за добро
                    Последно редактирано от elbgt; 22-04-13, 23:32.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Тъкмо после като ми пристигнат бедлоците ще им купя на тия тенекета едни 40-ки да не стоят празни. Може пък да е за добро
                      И според мен това са гумите, а и съм пристрастен. Въпреки че победителят от Сливен 4x4 не ги харесваше и на последното състезание не беше с тях...
                      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                      Коментар


                      • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                        След двудневно прекъсване днес бе един добър ден. Вижда му се края. Уморен съм и не ми се пише. Днес ще са само картинки.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_100352.jpg
Прегледи:1
Размер:153.9 КБ
ID:5474652

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_104111.jpg
Прегледи:1
Размер:157.4 КБ
ID:5474654

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_104243.jpg
Прегледи:1
Размер:167.1 КБ
ID:5474655

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_110028.jpg
Прегледи:1
Размер:185.1 КБ
ID:5474656

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_105331.jpg
Прегледи:1
Размер:192.8 КБ
ID:5474657

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_113421.jpg
Прегледи:1
Размер:140.0 КБ
ID:5474659

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_121814.jpg
Прегледи:1
Размер:191.5 КБ
ID:5474660

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_124841.jpg
Прегледи:1
Размер:213.9 КБ
ID:5474661

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_130111.jpg
Прегледи:1
Размер:211.7 КБ
ID:5474662

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_130126.jpg
Прегледи:1
Размер:184.1 КБ
ID:5474663

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_131452.jpg
Прегледи:1
Размер:191.8 КБ
ID:5474664

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_140847.jpg
Прегледи:1
Размер:188.1 КБ
ID:5474665

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_152234.jpg
Прегледи:1
Размер:204.1 КБ
ID:5474666

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_163524.jpg
Прегледи:1
Размер:213.6 КБ
ID:5474667

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_183303.jpg
Прегледи:1
Размер:225.4 КБ
ID:5474668

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130423_183354.jpg
Прегледи:1
Размер:224.2 КБ
ID:5474669
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                          Утре приключваме на този етап. И двете машини са с едно и също окачване, както отпред така и отзад. Разликата е в настройките.
                          В ляво дългата Сахара с окачване регулирано на +4.5" за гуми с размер 37х13.5/R18, а в дясно моя лилипут с окачване регулирано на +3.5" и гумета 35х12.5/R16.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130425_174008.jpg
Прегледи:1
Размер:157.1 КБ
ID:5475053

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130425_182342.jpg
Прегледи:1
Размер:308.4 КБ
ID:5475054
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                            Ами приключихме. Слайдерите ги оставихме за накрая, защото се налагаше лека преработка заради конфликт на една от конзолите им с конзолатите на задните линкове. Трябваше тази конзола да бъде преместена.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_125058.jpg
Прегледи:1
Размер:309.7 КБ
ID:5476120

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_125151.jpg
Прегледи:1
Размер:298.4 КБ
ID:5476121

                            След това остана само проверка и евентуална фина настройка на всички линкове. И това мина и остана само автомивката за да видим какво ще се покаже под прахоляка. Ами ето го крайния резултат. Краен е само на този етап. Следващата поръчка за този убавец вече се доуточнява.

                            На тази снимка е с +2.5" колкото да му напъхаме 35-ците за зимния сезон. Голям смешник, нали

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130411_173432.jpg
Прегледи:1
Размер:309.1 КБ
ID:5476122

                            От днес и поне още около месец и половина ще е така:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_173333.jpg
Прегледи:1
Размер:228.1 КБ
ID:5476123

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_173231.jpg
Прегледи:1
Размер:241.7 КБ
ID:5476124

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_173347.jpg
Прегледи:1
Размер:257.2 КБ
ID:5476125

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_173439.jpg
Прегледи:1
Размер:106.9 КБ
ID:5476126

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_173447.jpg
Прегледи:1
Размер:242.0 КБ
ID:5476127

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_174054.jpg
Прегледи:1
Размер:163.2 КБ
ID:5476128

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_174107.jpg
Прегледи:1
Размер:148.5 КБ
ID:5476129

                            И до тук по въпроса за дългата Сахара. На края моя полуфабрикат успя да се класира за фина настройка на всички линкове. Я.... единия стоп нещо дал фира

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20130426_190446.jpg
Прегледи:1
Размер:278.6 КБ
ID:5476130

                            Равносметката: Двата джипа за общо 15 дена от които 7 пълни работни дни, 4 половинки и 4 почивни или в престой по обективни причини. Монката е фадрома! Дори масла вече ще сменям в Самоков
                            Последно редактирано от elbgt; 26-04-13, 23:50.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                              Благодарение на колегата kok4o1 и на неделната скука имаме вече някакви читави снимки на това как светят LED фаровете и лайтбара. За съжаление на този етап не мога да ги пускам оттделно. Или само късите от основните LED фарове или на дълги всичките.

                              Ето само късите

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7152.JPG
Прегледи:1
Размер:309.0 КБ
ID:5476857

                              А тук са на дълги всичките

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7157.jpg
Прегледи:1
Размер:71.7 КБ
ID:5476858

                              И пак при дълги ама снимано от 80-100 метра напред пред джипа.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7175.JPG
Прегледи:1
Размер:340.4 КБ
ID:5476859

                              Снимките са от Суходол точно над мястото където се подготвя трасето за фестивала.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Моят проект Jeep Wrangler JK

                                Напомня ми кацане / излитане на летяща чиния от "ЕТ" ли беше, "Срещи от третия вид", някой такъв филм...
                                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X