От: CR-V  Клапани
Zero, колегата Жоро Нешев е пускал снимки за реглаж но поне аз ги виждам всичките.
					Zero, колегата Жоро Нешев е пускал снимки за реглаж но поне аз ги виждам всичките.
 чакаи да пробвам с експлоилера
 чакаи да пробвам с експлоилера 
 
							
						
 .Направо ме успокои..,че има майстори,които наистина са на "Ти"с двигателите на нашите машинки.Ако не е тайна..
.Направо ме успокои..,че има майстори,които наистина са на "Ти"с двигателите на нашите машинки.Ако не е тайна.. ,на какви хлабини остави клапаните след реглажа,че мойта сага със "скопения" двигател след регулиране на клапани
,на какви хлабини остави клапаните след реглажа,че мойта сага със "скопения" двигател след регулиране на клапани (съответно всмукателни на 0,10 и изпускателни на 0,20).. продължава(настройвахме газови..,сменяхме свещи.. и нищо не помага.., не върви като преди реглажа.. и не върви..
(съответно всмукателни на 0,10 и изпускателни на 0,20).. продължава(настройвахме газови..,сменяхме свещи.. и нищо не помага.., не върви като преди реглажа.. и не върви.. ) Сега "намерих" един майстор..,който пък казва че клапаните на тези Хонди,трябвало да са регулирани съответно всмукателни на 0,15 и изпускателни на 0,20  и не знам кво става..,дали да му се доверя..! За сега нови 30лв няма да давам..
) Сега "намерих" един майстор..,който пък казва че клапаните на тези Хонди,трябвало да са регулирани съответно всмукателни на 0,15 и изпускателни на 0,20  и не знам кво става..,дали да му се доверя..! За сега нови 30лв няма да давам.. ,за нов реглаж..,ще изчакам след 20 000км.
,за нов реглаж..,ще изчакам след 20 000км.
							
						 ,благодаря че ми обърна внимание..! Колата я взех "уж" обслужена..(каквото и да означава това), и във връзка с това искам да кажа,че до момента на регулирането на клапаните..,Хондето се държеше прилично..,но... след реглажа на съответните стойности 0,10/0,20..(както казах в една друга тема...,преди реглажа бяха съответно всмукателни- 0,12 и изпускателни-0,19) ,колата стана по-мудна
,благодаря че ми обърна внимание..! Колата я взех "уж" обслужена..(каквото и да означава това), и във връзка с това искам да кажа,че до момента на регулирането на клапаните..,Хондето се държеше прилично..,но... след реглажа на съответните стойности 0,10/0,20..(както казах в една друга тема...,преди реглажа бяха съответно всмукателни- 0,12 и изпускателни-0,19) ,колата стана по-мудна ..,нищо друго по колата не е пипано.. Колата е с "ГИ". Свещите са по каталог-NGK-ZFR6F-11 и са работили добре(ако съдим по цвета на електр....),но мисля да ги сменя с DENSO-KR(J)20CR-L-11,понеже НЖК-то не се знае на колко километра са.Катализатора наистина го няма(явно по вина на предишния собственик,и на негово място има резонаторно гърне),но както споменах и така колата беше "самолет",но след регулирането на клапаните
..,нищо друго по колата не е пипано.. Колата е с "ГИ". Свещите са по каталог-NGK-ZFR6F-11 и са работили добре(ако съдим по цвета на електр....),но мисля да ги сменя с DENSO-KR(J)20CR-L-11,понеже НЖК-то не се знае на колко километра са.Катализатора наистина го няма(явно по вина на предишния собственик,и на негово място има резонаторно гърне),но както споменах и така колата беше "самолет",но след регулирането на клапаните М/у другото газаджията каза ,че наистина след реглажа на кл...,вакуума на изпарителя се бил променил и уж го "оправи" ,но аз ходих пак на "тестовата отсечка" и пак същото(Хондата не може да вдигне повече от 130-140км/h, а преди реглажа на клапаните, на същата отсечка с лекота развиваше 160км/h и на газ и на бензин..
  М/у другото газаджията каза ,че наистина след реглажа на кл...,вакуума на изпарителя се бил променил и уж го "оправи" ,но аз ходих пак на "тестовата отсечка" и пак същото(Хондата не може да вдигне повече от 130-140км/h, а преди реглажа на клапаните, на същата отсечка с лекота развиваше 160км/h и на газ и на бензин.. .
.
							
						 Малко ме развесели. Къде го намери този човек дето хваща до 1 стотна хлабина на клапани бе? Аз не мога. Сега гледам аутодата. За мотор В20Z1 хлабините са 0,08-0,12 всмукателни и 0,16-0,20 изпускателни - мерено на студено. Впрочем и за останалите май са такива. Не проверих всички. Спокойно е можело да ги оставите без да пипате с други думи. Аз не бих. Но пак казвам. Не може това да е причината за такъв чувствителен спад в мощността. Особено при високи обороти. Търси друго. Някое вакумче или щепселче да не сте отървали?
 Малко ме развесели. Къде го намери този човек дето хваща до 1 стотна хлабина на клапани бе? Аз не мога. Сега гледам аутодата. За мотор В20Z1 хлабините са 0,08-0,12 всмукателни и 0,16-0,20 изпускателни - мерено на студено. Впрочем и за останалите май са такива. Не проверих всички. Спокойно е можело да ги оставите без да пипате с други думи. Аз не бих. Но пак казвам. Не може това да е причината за такъв чувствителен спад в мощността. Особено при високи обороти. Търси друго. Някое вакумче или щепселче да не сте отървали?
							
						 Малко ме развесели. Къде го намери този човек дето хваща до 1 стотна хлабина на клапани бе? Аз не мога. Сега гледам аутодата. За мотор В20Z1 хлабините са 0,08-0,12 всмукателни и 0,16-0,20 изпускателни - мерено на студено. Впрочем и за останалите май са такива. Не проверих всички. Спокойно е можело да ги оставите без да пипате с други думи. Аз не бих. Но пак казвам. Не може това да е причината за такъв чувствителен спад в мощността. Особено при високи обороти. Търси друго. Някое вакумче или щепселче да не сте отървали?
 Малко ме развесели. Къде го намери този човек дето хваща до 1 стотна хлабина на клапани бе? Аз не мога. Сега гледам аутодата. За мотор В20Z1 хлабините са 0,08-0,12 всмукателни и 0,16-0,20 изпускателни - мерено на студено. Впрочем и за останалите май са такива. Не проверих всички. Спокойно е можело да ги оставите без да пипате с други думи. Аз не бих. Но пак казвам. Не може това да е причината за такъв чувствителен спад в мощността. Особено при високи обороти. Търси друго. Някое вакумче или щепселче да не сте отървали?
 ..(на всички съпричастни към моя проблем),непосредствено преди регулирането на клапаните смених летните със зимни гуми-Мишелин Алпин-4х4,които въпреки еднаквия размер с летните(205/70/15),ми изглеждат някакси по големи(дали заради по-големия грайфер
..(на всички съпричастни към моя проблем),непосредствено преди регулирането на клапаните смених летните със зимни гуми-Мишелин Алпин-4х4,които въпреки еднаквия размер с летните(205/70/15),ми изглеждат някакси по големи(дали заради по-големия грайфер ),та... дали гумите нещо.. не ми правят номера..
),та... дали гумите нещо.. не ми правят номера.. . Възможно ли е..,заради  "по-агресивния" грайфер  колата да е по мудна...(те сигурно са и по-тежки)..
. Възможно ли е..,заради  "по-агресивния" грайфер  колата да е по мудна...(те сигурно са и по-тежки).. !
!
							
						 Също така и аз се чудя на акъла при така замерените хлабини защо въобще е тръгнал да ги регулира като са в перфекни норми, и де вика Жорето тая 1 стотна нито има как да я хванеш нито има как да я нагласиш че да си играеш с нея. Въобще го е направил колко да има за кво да ти вземе парите. И да питам след като ги е регулирал ти видя ли с очите си кви пластини като дебелени влизат между тях? или си взе колата готова и не си ги проверявал. Ако не си ги проверявал те съветвам да го сториш много скоро!!!! Това че вакума на изпарителя е паднал може да е признак за прекалено големи хлабини на клапаните макар че не споменаваш да трака като шевна машина.
 Също така и аз се чудя на акъла при така замерените хлабини защо въобще е тръгнал да ги регулира като са в перфекни норми, и де вика Жорето тая 1 стотна нито има как да я хванеш нито има как да я нагласиш че да си играеш с нея. Въобще го е направил колко да има за кво да ти вземе парите. И да питам след като ги е регулирал ти видя ли с очите си кви пластини като дебелени влизат между тях? или си взе колата готова и не си ги проверявал. Ако не си ги проверявал те съветвам да го сториш много скоро!!!! Това че вакума на изпарителя е паднал може да е признак за прекалено големи хлабини на клапаните макар че не споменаваш да трака като шевна машина. хубаво е да се ивждат такива неща, лошото е че и аз нямам навика да снимам като правя нещо а хем съм фотограф
 хубаво е да се ивждат такива неща, лошото е че и аз нямам навика да снимам като правя нещо а хем съм фотограф 
							
						 хубаво е да се ивждат такива неща, лошото е че и аз нямам навика да снимам като правя нещо а хем съм фотограф
 хубаво е да се ивждат такива неща, лошото е че и аз нямам навика да снимам като правя нещо а хем съм фотограф

 !Жълтата лампа(чека),наистина светва през 3-4 дена след като изтрия грешката по"модерния начин"..
 !Жълтата лампа(чека),наистина светва през 3-4 дена след като изтрия грешката по"модерния начин".. ,с бушона в коша..,но... аз попитах газаджията дали като светне лампата нещо по работата на двигателя се променя(дали влиза в авариен режим,както казвате)  и той ми каза ,че "няма страшно"(дори ако ме дразни мога да я извадя от таблото..
,с бушона в коша..,но... аз попитах газаджията дали като светне лампата нещо по работата на двигателя се променя(дали влиза в авариен режим,както казвате)  и той ми каза ,че "няма страшно"(дори ако ме дразни мога да я извадя от таблото.. ). И те така..,чистя грешката през 3-4 дена и си карам.. Искам да ви кажа,че всички тестове за вървежа на колата съм ги правил с несветеща чек-лампа.. "Zero"...,разлика в шума на двг почти не усещам,не трака като шевна машина,както казваш(то нали всмукателните даже ги намалихме от 0,12 на 0,10..) При самото сглобяване не присъствах и не знам майстора дали е мерил отново хлабините преди да сложи капака(както казваш..,защо ли изобщо ги е пипал като са били почти във норма..
). И те така..,чистя грешката през 3-4 дена и си карам.. Искам да ви кажа,че всички тестове за вървежа на колата съм ги правил с несветеща чек-лампа.. "Zero"...,разлика в шума на двг почти не усещам,не трака като шевна машина,както казваш(то нали всмукателните даже ги намалихме от 0,12 на 0,10..) При самото сглобяване не присъствах и не знам майстора дали е мерил отново хлабините преди да сложи капака(както казваш..,защо ли изобщо ги е пипал като са били почти във норма.. ) С клапаните ще се занимавам,както казах след 20 000км. Сега ще правя втулка на стругар за повдигани на втората ланда сонда...,да не отчита грешки..
) С клапаните ще се занимавам,както казах след 20 000км. Сега ще правя втулка на стругар за повдигани на втората ланда сонда...,да не отчита грешки.. !
!
							
						 ама ква втора ламбда сонда бре, тая кола е с една сонда, еле пък ваща да е с две като е 147 коня, ама лично много се съмнявам
 ама ква втора ламбда сонда бре, тая кола е с една сонда, еле пък ваща да е с две като е 147 коня, ама лично много се съмнявам 
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар