От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.
Хайде да драсна последните няколко реда за сега
Днес успях да събера мотора окончателно.
Денят започна така !
Сипах антифриз, сложих задната гума, събрах пластмасите и направих 1-2 кръгчета, обаче някой ме погледна на криво и ми се скъса жилото за съединителя /горе от пъпката , която влиза в ръчката за съединителя/ , а по-странното бе , че жилото нямаше прокъсано , а и бе на не повече от сезон !!
Както и да е , отидох да взема ново и го монтирах ! Това вече е мотора в готов вид......
Сипах бензин и запалих мотора да видя за колко време ще пусне перката. Сложих около 1л. гориво / на око/, запалих мотора и зачаках
Мотора работи 40 минути на место БЕЗ да пусне перката и накрая горивото свърши ! Изглежда доста обещаващо !
Сложих още гориво и направих 2-3 кръга из махалата и през една пътека близо до нас!
Резултата :
1во : Перката не се включи, а радиатора не беше толкова топъл и можеше да се пипне с ръка !!!
2ро: След смяната на задния зъбак мотора е доста по приятен за каране, поне от първо впечатление! Първа скорост е супер за техничните пътеки, а на втора скорост , мотора има доста повече сила и може да върди доволно, като дори има по-голяма скорост на вдижение в сравнение с преди, когато катерих на 1ва!
Като извод ще кажа ,че за сега съм доволен от мотора ! Няма проблеми и нещата изглеждат обнабеждаващо!
Понеже ръката ме боли при преминаване през неравностите , покарах малко, но след като направим бойното кръщение с момчетата от Благоевград в неделя / да се надяваме/ ще видим окончателно как ще се представи мотора и дали ще имам проблеми с охлаждането !
Това е за сега !! Поздрави и дано на някого инфото да е от полза !
П.п остана само да направя по-масивен страничен гард за радиатора, но това ще е след теста ! За сега ще почивам, че да ми се възстанови ръката !!!
Хайде да драсна последните няколко реда за сега
Днес успях да събера мотора окончателно.
Денят започна така !
Сипах антифриз, сложих задната гума, събрах пластмасите и направих 1-2 кръгчета, обаче някой ме погледна на криво и ми се скъса жилото за съединителя /горе от пъпката , която влиза в ръчката за съединителя/ , а по-странното бе , че жилото нямаше прокъсано , а и бе на не повече от сезон !!
Както и да е , отидох да взема ново и го монтирах ! Това вече е мотора в готов вид......
Сипах бензин и запалих мотора да видя за колко време ще пусне перката. Сложих около 1л. гориво / на око/, запалих мотора и зачаках
Мотора работи 40 минути на место БЕЗ да пусне перката и накрая горивото свърши ! Изглежда доста обещаващо !
Сложих още гориво и направих 2-3 кръга из махалата и през една пътека близо до нас!
Резултата :
1во : Перката не се включи, а радиатора не беше толкова топъл и можеше да се пипне с ръка !!!
2ро: След смяната на задния зъбак мотора е доста по приятен за каране, поне от първо впечатление! Първа скорост е супер за техничните пътеки, а на втора скорост , мотора има доста повече сила и може да върди доволно, като дори има по-голяма скорост на вдижение в сравнение с преди, когато катерих на 1ва!
Като извод ще кажа ,че за сега съм доволен от мотора ! Няма проблеми и нещата изглеждат обнабеждаващо!
Понеже ръката ме боли при преминаване през неравностите , покарах малко, но след като направим бойното кръщение с момчетата от Благоевград в неделя / да се надяваме/ ще видим окончателно как ще се представи мотора и дали ще имам проблеми с охлаждането !
Това е за сега !! Поздрави и дано на някого инфото да е от полза !
П.п остана само да направя по-масивен страничен гард за радиатора, но това ще е след теста ! За сега ще почивам, че да ми се възстанови ръката !!!
Коментар