Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

    Хайде да драсна последните няколко реда за сега

    Днес успях да събера мотора окончателно.

    Денят започна така !

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13170 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:648.6 КБ
ID:5425606

    Сипах антифриз, сложих задната гума, събрах пластмасите и направих 1-2 кръгчета, обаче някой ме погледна на криво и ми се скъса жилото за съединителя /горе от пъпката , която влиза в ръчката за съединителя/ , а по-странното бе , че жилото нямаше прокъсано , а и бе на не повече от сезон !!

    Както и да е , отидох да взема ново и го монтирах ! Това вече е мотора в готов вид......

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13171 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:685.2 КБ
ID:5425607

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13172 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:673.4 КБ
ID:5425608

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13173 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:519.3 КБ
ID:5425609

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13175 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:527.2 КБ
ID:5425610

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13176 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:703.0 КБ
ID:5425611

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC13180 copy.jpg
Прегледи:1
Размер:712.6 КБ
ID:5425612

    Сипах бензин и запалих мотора да видя за колко време ще пусне перката. Сложих около 1л. гориво / на око/, запалих мотора и зачаках

    Мотора работи 40 минути на место БЕЗ да пусне перката и накрая горивото свърши ! Изглежда доста обещаващо !

    Сложих още гориво и направих 2-3 кръга из махалата и през една пътека близо до нас!

    Резултата :

    1во : Перката не се включи, а радиатора не беше толкова топъл и можеше да се пипне с ръка !!!

    2ро: След смяната на задния зъбак мотора е доста по приятен за каране, поне от първо впечатление! Първа скорост е супер за техничните пътеки, а на втора скорост , мотора има доста повече сила и може да върди доволно, като дори има по-голяма скорост на вдижение в сравнение с преди, когато катерих на 1ва!

    Като извод ще кажа ,че за сега съм доволен от мотора ! Няма проблеми и нещата изглеждат обнабеждаващо!

    Понеже ръката ме боли при преминаване през неравностите , покарах малко, но след като направим бойното кръщение с момчетата от Благоевград в неделя / да се надяваме/ ще видим окончателно как ще се представи мотора и дали ще имам проблеми с охлаждането !

    Това е за сега !! Поздрави и дано на някого инфото да е от полза !

    П.п остана само да направя по-масивен страничен гард за радиатора, но това ще е след теста ! За сега ще почивам, че да ми се възстанови ръката !!!
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

      Днес успях да тествам машината и останах много доволен !

      Теста го направих по една пътека зад нас! Началото на тази пътека винаги съм качвал на 1ва скорост, този път обаче излязох на 2ра без проблем.

      Другото , което ми хареса е това, че се подобри ускорението и то значително !! Вярно макс спийд-а падна / не знам на колко, не съм го мерил, ма няма и нужда/ , но ускорението е жестоко ! В завой ако не се внимава с дясната ръчка , може да се завъртиш буквално !

      Друго, друго... 20тина минути бръмчах из гората и махалата без да имам проблем с охлаждането ! Това също е много, много добре! За съжаление обаче още ме боли ръката и не мога да стискам кормилото за да карам на макс , но до неделя живот и здраве дано всичко да е ок и да направим бойното кръщение на мотора !

      За сега нещата изглеждат чудесно!!

      Ето и едно малко видео от днес !

      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

        [QUOTE=Георги Гущеров - / Жокера /;1998510] Мотора работи 40 минути на место БЕЗ да пусне перката и накрая горивото свърши ! Изглежда доста обещаващо !

        Човече, тези 40 минути не са ли му прекалено много за работа на място ??? И също така времето е по-студено от нормалното за каране на мотор и си мисля, че истинския тест все още ти предстой!
        SUZUKI DRZ SuperMoto

        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

          [QUOTE=Helik;1999621]
          Първоначално публикуван от Георги Гущеров - / Жокера / Преглед на мнение
          Мотора работи 40 минути на место БЕЗ да пусне перката и накрая горивото свърши ! Изглежда доста обещаващо !

          Човече, тези 40 минути не са ли му прекалено много за работа на място ??? И също така времето е по-студено от нормалното за каране на мотор и си мисля, че истинския тест все още ти предстой!
          Да, да прав си ! Множко са 40 минути, ама аз нямам термостат ! Става въпрос , че мотора си вдига работна температура / маркучите и радиатора са топли /, не са врели , топли са ! Може да си сложиш ръката на радиатора за 4-5-6 секунди преди да те изгори ! Просто датчика за перката сработва в диапазона 87-92 градуса !

          А и прав си времето е студенко, днес в Петрич беше към 15градуса. Аз лично съм удоволетворен ! Е, преди излизане, може да се наложи мотора да поработи малко на место 2-3-5 мин. , но поне да не грее, че ми писна вече с това греене !

          В неделя живи здрави , след като направим истинския тест ще споделя мнение , или ще съм с усмивка до ушите, или ще псувам като каруцар ! Силно се надявам и имам чувството ,че ще е първото , но ще видим !
          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

            Жорка , с радиатора си се справил много добре , като е по-студено може да покриваш част от радиатора с парче найлон , защото и ниската температура не е полезна за двигателя. С предавките проблема е по-сложен , нашите мотори са правени за асфалта , и между предавките 1,2,3... има голяма разлика , винаги има места на които първа е къса , а втора е дълга. Аз го компенсирам това с много мощния двигател , като ползвам предимно първа и втора скорост , трета само на мото крос трасе , четвърта и пета само като се придвиждам , но пак на някои места първа ми е къса , а втора дълга. По напред в темата Чинела ти е казал относно тунинга , ще ти го кажа и аз: този мотор няма потенциал за повече тунинг по него , единственно може да преработиш часта под седалката и задния калник с цел олекотяване. Поздави!
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #51
              От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Жорка , с радиатора си се справил много добре , като е по-студено може да покриваш част от радиатора с парче найлон , защото и ниската температура не е полезна за двигателя. С предавките проблема е по-сложен , нашите мотори са правени за асфалта , и между предавките 1,2,3... има голяма разлика , винаги има места на които първа е къса , а втора е дълга. Аз го компенсирам това с много мощния двигател , като ползвам предимно първа и втора скорост , трета само на мото крос трасе , четвърта и пета само като се придвиждам , но пак на някои места първа ми е къса , а втора дълга. По напред в темата Чинела ти е казал относно тунинга , ще ти го кажа и аз: този мотор няма потенциал за повече тунинг по него , единственно може да преработиш часта под седалката и задния калник с цел олекотяване. Поздави!
              Благодаря за съветите ! То аз и затова друго не правя, понеже както казваш ти , а и Ванката няма смисъл да се хвърлят пари по този мотор, защото ефекта ще е крайно незадоволителен. За радиатора си беше необходимост просто ! Няма как, не става , при високо темпо на каране пак не беше добре !
              Иначе , да , прав си ! То с предавките на нашите мотори си е тегаво. За сега обаче с тази промяна съм доволен. Много бързо стига до високите обороти, в които си върви добре ! Пробвах и 1ва скорост на една спъната пътека, добре е , но ръката не ми издържа и не я качих и се върнах ! Има време

              Иначее и подобренията по радиатора и зъбаците пак си влизат май в графата тунинг или си е по-към мунинга Хахаха

              Промените за опашката искам да ги направя и аз, обаче там имам малко проблем.. Понеже отдолу имам като подкалник , който стига до резервоара ! А на този подкалник е и местото за батерията / акумулатора /. Освен това ще трябва да преработвам и задните спойлери, а в момента въобще не ми се захваща. Най-малкото ще трабва да си правя нови спойлери /не че е проблем де/ , но е студено вече и смолата съхне много бавно ! . Ако се сложи повече втърдител - стават много чупливи ! Иначе имам заден калник, който чака да се монтира

              Ще видим , за сега толкова ще му е . През студените месеци ако ме избие нещо, ще направя и опашката и да се знае ,че съм приклчил с всичко

              Поздрави !
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • #52
                От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                Здравейте за пореден път! Искам да попитам нещо , което наскоро ми се зароди в главата !

                Моята моторетка /Ямаха ТДР 125 / е с карбуратор 30 мм дел'орто, стандартно е с 28мм/ , та последните няколко дни ми се завъртя една идея в главата....

                Мисля си дали да не пробвам да сложа карбуратор /отново 30мм/ , но с ускорителна помпа. Мога да намеря от приятели въпросния карбуратор за много тънки пари , около 60тина лева, но въпроса е дали нещо в поведението на мотора ще се промени и ако да какво ?!

                Изчетох сума теми , но бяха основно за 4т двигател, а и като цяло няма много инфо по въпроса....

                До колкото знам Cagiva SuperCity 125 е с карбуратор с ускорителна помпа. Един приятел караше такъв и твърдеше ,че мотора върви като луд!

                Какво мислите вие , дали ще се отрази добре един такъв карб, на моята машинка ?!?

                Благодаря предварително на отзовалите се
                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                Коментар


                • #53
                  От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                  2-тактовият двигател на ниски обороти работи с богата горивна смес , и с ускорителна помпа ще се дави. Освен това , при 2-тактовия двигател горивната смес първо минава през подбуталното пространство , след което , от налягането създадено при движението на буталото надолу , преминава в цилиндъра над буталото. Навремето пистовите 2-тактови мотори имаха обогатител , при ниска скорост/завои/ моторите работеха с по -малко гориво , на правите при високи обороти се впръскваше допълнително гориво. Кросов 2-тактов мотор с ускорителна помпа нямаше , затова мисля , че и при твоя мотор няма да има ефект.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    2-тактовият двигател на ниски обороти работи с богата горивна смес , и с ускорителна помпа ще се дави. Освен това , при 2-тактовия двигател горивната смес първо минава през подбуталното пространство , след което , от налягането създадено при движението на буталото надолу , преминава в цилиндъра над буталото. Навремето пистовите 2-тактови мотори имаха обогатител , при ниска скорост/завои/ моторите работеха с по -малко гориво , на правите при високи обороти се впръскваше допълнително гориво. Кросов 2-тактов мотор с ускорителна помпа нямаше , затова мисля , че и при твоя мотор няма да има ефект.
                    Благодаря ти за отговора , стана ми ясно , но ми е и любопитно как Cagiva-та ,която също е 2т , работи с карб с ускорителна помпа и то по думите на момчето дето има мотора , повече от доволно ?!?!? Предложения имаш ли някакви?
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                      Не съм запознат с модела , може да се задейства при високи обороти , когато сместа обеднява. При рязко подаване на газ няма да има ефект , забелязал ли си когато на 2-тактовият двигател му свърши горивото ,как му се вдигат оборотите.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                        Мда , забалезъл съм , така е при 2т машинките. Като свърши горивото доста се вдигат оборотите

                        Благодаря ти за отвогорите , няма да пипам нищо и ще се въздържа от такива интервенций. По-скоро бих пробвал с по-големи жигльори !

                        Благодаря ти още веднъж за отговора
                        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                          Колеги , искам да попитам нещо.... Естесвено за сега единствено и само теоритично !!!

                          Понеже ми остана стария цилиндър от Ямахата / надрания / , искам да попитам ! Мога ли да го дам някаде да го направят на т.нар. биг бор кит ?!
                          Нещо от рода на 160-170сс / поне така дават кит-овете за тоя мотор / .

                          Има ли някой , който може да го направи ?! Предполагам трябва да се разстърже до по-голям размер бутало , после да се направи риза и портване или де да знам...

                          Интересен ми е въпроса , понеже чета в нета /чуждите сайтове/ , че кит-а вършел много добра работа върху ДТ , ТЗР и ТДР 125 ! Самия кит от своя страна е 1200 лв /което абсолютно не си заслужава , освен ако не си луд с много пари / , а аз от своя страна имам наличен цилиндър за експерименти !
                          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                            Гледай какво прави http://www.youtube.com/watch?v=dCY071hQcJ0 Има китове и като гледам като се направи върви и то бая. 165 км на гпс леле само не знам кой ще ти направи кита

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                              Преди време имах проблем с износен и надран алусил. Чистак-бърсак сегмент влизаше с 1.1мм хлабина в ключа.Ризите ги поръчаха, оформиха по размер и набиха в "Интерсервиз"
                              Това е шлайф-база към официалния представител на Мерцедес,намира се на гърба на представителството,София кв. “Хаджи Димитър”, ул. “Резбарска , № 5 ремонтират предимно камиони,но съвсем официално си работят и с частни поръчки. Работата я свършиха много грамотно,1бр риза излезна с поръчката 65лв.играчката по нея и хонинга 50лв. Предполагам че при теб играчката ще е малко повече че трябва да се правят и прозорци по ризата, но си мисля че едва ли цената ще надхвърли за всичко 150лв. Все пак няма да е лошо да ги питаш предварително,
                              цените са от преди малко повече от година. Иначе ще стане интересна моторетка... Може би на мотовилката леко ще и се разказва по-бързо играта...



















                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.

                                Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
                                Гледай какво прави http://www.youtube.com/watch?v=dCY071hQcJ0 Има китове и като гледам като се направи върви и то бая. 165 км на гпс леле само не знам кой ще ти направи кита
                                Колега , на мен не ми трябва максимална скорост !! Мотора и в момента си върви много прилично на рали отсечки ! Мен ме интересува силата, която ще има машината за да катери, а не да си правя гонки
                                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X