Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

    Здравейте, изправен съм пред следната дилема:
    Ползвам като втори автомобил Forester'98. Тъй като вече твърде често се налага да го ремонтирам, реших да го сменя с нещо по-ново, като не ми се дават повече от 15-16К. Автомобила се ползва основно по софийските улици, но от време на време ходи на разходки в Родопите, включително и по черни пътища. Не ми се иска да вземам нещо, което би му отстъпвало като проходимост и надеждност при по-тежки условия, за това не мисля за Freelander, RAV4, X-trail, Tucson. Forestera поне има бавни и симетрично 4х4.
    Идеята е автомобила да е относително пригоден за градски условия- тоест да не е огромен, да има възможност да пътува с постоянно 4х4, да е поне 2003г. и все пак, някакви офроуд качества.
    Изчетох, каквото намерих по въпроса във форума и изобщо в нета и стигнах до извода, че Cherokee 2.8/2.5 CRD със селект-трак раздатка, би било подходящ автомобил. Установих обаче, че Grand Cherokee 2.7 CRD на същите години има приблизително същата цена и по-приятен двигател. Вероятно би бил по-комфортен и пъргав на дълъг път- все пак трябва да се стигне до планината, но ми се струва малко големичък за града. Моля за мнение, хората, които имат впечатление от тези машини. Мислех си също и за Pajero 3.2 DID къса база.
    Като цяло свикнах с автоматични скорости напоследък и ми се ще машината да е автоматик, макар и да не е задължително.
    Зная, че има много изписано по тези въпроси във форума, изчетох всичко, но не открих точно такава тема, за това си позволявам да попитам :-)

  • #2
    От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

    До скоро един от гуровците на джиповете имаше Чероки либерти 2,5 мисля, та след като той имаше мисля, че е добра машинка за ежедневна употреба + лоши пътища. за около 10 мисля че ще се намери добър черок. Лично на мен Либертито по-ми харесва от гранда, камо ли за това което си писал. Но гранда не е толкова голям колкото ти изглежда спокойно се кара в града и за 2,7 има голяма тема, мисля че не е хич лош избор също. Несравнимо е Чероки с по-горе описаните паркетници.

    Коментар


    • #3
      От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

      Аз точно заради това съм се насочил към Cherokee/Liberty. Фактически, паркетниците пак толкова струват. Само, че не съм виждал 2.5CRD със селект-трак. По лесно се намира 2.8CRD с такава раздатка. Но се загледах и в Гранда 2.7CRD, защото има много предложения, а не е кой знае по-голям от Черокито и вероятно с него се пътува по-комфортно.

      Коментар


      • #4
        От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

        Външните габарити са сходни. Гранда е с "Куадра драйв",а това е по-хубаво.......но е "Мерцедес" което е скъпо.....не съм фен на дизелите
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

          Аз му дадох тел.

          Коментар


          • #6
            От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

            По съвет на Rady1st се посъветвах с Димата и по негова препоръка се насочих към Cherokee/Liberty 3.7 бензин- има едно интересно в Пловдив - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...556&f1=details
            Ако не става, ще търся други алтернативи. В моя случай, дизела минава за разход покрай транспортната фирма и мога да ползвам ДДС, което не е малко. Но пък от друга страна с тази машина ще изминавам не повече от 10-15000 км на година (все пак е втора кола), така че не съм сигурен, че си струва, щом бензиновите двигатели в случая са толкова по препоръчителни.
            Много благодаря на Димата и Rady1st!

            Коментар


            • #7
              От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

              Е щом взимаш ДДСто и ти е разход си вземи дизел, не е малко, ама пак питай за кой. Иначе тая на 1ви поглед лови око и то доста.

              Коментар


              • #8
                От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                По принцип бензиновият агрегат 3.7L -V6 е за предпочитане пред дизеловия вариант при Jeep, особено при сегашните цени на горивата. Но все пак не изхвърляй от списъка 2.8CRD мотора при Liberty, както от 2002-2004г, така и след модифицирането му през 2005 год, когато слагат турбокомпресор с променлива геометрия (Variable Geometry Garrett Turbo) и става 160 к.с. Аз от три години и половина карам такъв Jeep 2.8CRD, с автомат и NP242 full time раздатка и бих казал, че имам поглед върху него. Двигателят 2.8CRD е Common rail дизел./R428 DOHC/, от сравнително ново поколение, с мощност 150 к.с./160 след 2005г/ при 3800 об/мин и въртящ момент - 360 Nm /400 Nm след 2005г/ при 1800-2600 об/мин. Този със 150 к.с. е с обикновен турбокомпресор с вакумно управление и не е претенциозен към гориво, или поне аз за сега не съм забелязал някаква разлика в динамиката му, с горива от различни бензиностанции. За мен това е Jeep с добро съчетание на мощност, динамика и сравнително добър комфорт за движение с високи скорости по магистрала, като също така има и сравнително добри offroad възможности за движение извън пътя. Спокойно поддържа при необходимост скорости от 150 дори 160 км/ч. по магистрала, без това да се отразява на двигателя - не прегрява, не се натоварва и при 120 km/ч. е с 2300 оборота а при 150-160 е с между 3000 и 3500об/мин. Разполага с достатъчно въртящ момент и динамика, като изпреварванията са с лекота и без особен риск. Разход на гориво извън града е м-ду 9 и 10л/100км, а в града 11- 12л. /13-14,5 зимно време/ Ако имам някакви забележки, то това са единствено в усещането за малко "по-камионския" му вид и звучене. За мен Liberty задължително трябва да е с NP242 full time раздатка, която позволява движение във режим 4х4 на всички терени, както и на понижаваща предавка с предавателно съотношение 2.72/1 - бавни/. Май почти всички 2.8CRD мотори са с full time раздатка и автоматична скоростна кутия, за разлика от 2.5CRD и някои бензинови.
                За това време освен задължителните консумативи /масла и филтри на мотора, автомата раздатката и диференциалите, както и антифриз/ съм сменил инерционната ролка на генератора, накладки, и два тампона на "V" образната стабилизираща щанга /CONTROL ARM BUSHING / на задния мост.
                Ако имате някакви въпроси относно дизелите при Liberty и мога да съм полезен, с радост ще помагам /може и на Л.С./
                Поздрави!
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                  Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                  По принцип бензиновият агрегат 3.7L -V6 е за предпочитане пред дизеловия вариант при Jeep, особено при сегашните цени на горивата. Но все пак не изхвърляй от списъка 2.8CRD мотора при Liberty, както от 2002-2004г, така и след модифицирането му през 2005 год, когато слагат турбокомпресор с променлива геометрия (Variable Geometry Garrett Turbo) и става 160 к.с. Аз от три години и половина карам такъв Jeep 2.8CRD, с автомат и NP242 full time раздатка и бих казал, че имам поглед върху него. Двигателят 2.8CRD е Common rail дизел./R428 DOHC/, от сравнително ново поколение, с мощност 150 к.с./160 след 2005г/ при 3800 об/мин и въртящ момент - 360 Nm /400 Nm след 2005г/ при 1800-2600 об/мин. Този със 150 к.с. е с обикновен турбокомпресор с вакумно управление и не е претенциозен към гориво, или поне аз за сега не съм забелязал някаква разлика в динамиката му, с горива от различни бензиностанции. За мен това е Jeep с добро съчетание на мощност, динамика и сравнително добър комфорт за движение с високи скорости по магистрала, като също така има и сравнително добри offroad възможности за движение извън пътя. Спокойно поддържа при необходимост скорости от 150 дори 160 км/ч. по магистрала, без това да се отразява на двигателя - не прегрява, не се натоварва и при 120 km/ч. е с 2300 оборота а при 150-160 е с между 3000 и 3500об/мин. Разполага с достатъчно въртящ момент и динамика, като изпреварванията са с лекота и без особен риск. Разход на гориво извън града е м-ду 9 и 10л/100км, а в града 11- 12л. /13-14,5 зимно време/ Ако имам някакви забележки, то това са единствено в усещането за малко "по-камионския" му вид и звучене. За мен Liberty задължително трябва да е с NP242 full time раздатка, която позволява движение във режим 4х4 на всички терени, както и на понижаваща предавка с предавателно съотношение 2.72/1 - бавни/. Май почти всички 2.8CRD мотори са с full time раздатка и автоматична скоростна кутия, за разлика от 2.5CRD и някои бензинови.За това време освен задължителните консумативи /масла и филтри на мотора, автомата раздатката и диференциалите, както и антифриз/ съм сменил инерционната ролка на генератора, накладки, и два тампона на "V" образната стабилизираща щанга /CONTROL ARM BUSHING / на задния мост.Ако имате някакви въпроси относно дизелите при Liberty и мога да съм полезен, с радост ще помагам /може и на Л.С./Поздрави!
                  Подкрепям напълно. Аз също вече две години карам Черок 2.8 CRD 163 к.с. Като изключим, че имах известни премеждия, които не се дължат от МПС-то, съм абсолютно доволен. Разход извънградско/градско: 10/12 л. на 100 км. Моят е с турбокомпресор с променлива геометрия, не е капризен към горивото, съответно няма проблем по горивната система. Досега не е преяждал до степен, та да върне. Окачването е стегнато, но не е некомфортно. Багажникът е с достатъчен обем за багажа на 5 пътника. Вътрешното пространство е широко дори за високи хора. Автоматикът е безпроблемен, превключването между скоростите не се усеща. Черо-то има достатъчно запас от мощ, за да те изкара от неприятна ситуация. Единствената ми забележка е малко грубият звук на двигателя и ниската обезшуменост на купето. Успех при избора! Поздрави.
                  Jeep Cherokee, 2.8 CRD Wild Dream Edition
                  Nissan Almera N16 2.2 DI
                  LZ1MAS

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                    Първоначално публикуван от vikir Преглед на мнение
                    По съвет на Rady1st се посъветвах с Димата и по негова препоръка се насочих към Cherokee/Liberty 3.7 бензин- има едно интересно в Пловдив -
                    Това в Пловдив ще да е "далаверата на века", ако няма някоя скрита лимонка. Цената е изгодна, явно заради кризата и ужаса, обзел народонаселението от постоянно нарастващите цени на горивата - бягат от бензинови "малолитражки" Запиши си VIN-номера на предното стъкло откъм водача и ще му направиш с помощта на участниците тук във форума нЕкои проверки
                    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                      Пратих един приятел да разгледа въпросното Cherokee/Liberty 3.7L в Пловдив. Каза, че по негова преценка изглеждало и звучало добре. Светел индикатора за двигателя. По думите на собственика, някакъв датчик на коляновия вал бил за смяна, а той го бил купил, но не го е сменил (показал го в кутия на приятеля ми). По принцип бил на зор- тоест мога да попреговарям за цената.
                      По съвета на Bogoljub Gagic,накарах приятеля ми да препише номера на предното стъкло откъм водача- 1J4JL58K62W220164
                      Това което ми звучи притеснително, при този двигател е разхода на градско 19.5-18.8 в зависимост от източника.
                      А и това с индикатора...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                        Според мен, ако е на зор, да си смени датчика и тогава да я продава. Така и така нали го е купил.
                        В противен случай се получава като с неработещите климатици по авто-къщите: "Само трябва да се напълни!"
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                          Напълно подкрепям колегата, като е толкова лесно та даже и го има да го смени. То е ясно че АГУ трябва да се сложи на бензинката. Цената е добра на джипа, но да ти кажа честно, като гледам кола какво ми говори продавача и 1 дума не чувам, ако ти харесва се спазарете да го смени и щом го смени му даваш парите, след като не свети лампата, може и така да е както казва може и да е нещо сериозно. Обаче след като имаш фирма и си взимаш ДДС и си ти е разход според мен си за дизеляка. Отиди на диагностика то мисля че веднага ще си покаже дали е тоя датчик или не е, Димата има лаптоп за диагностика.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                            Първоначално публикуван от vikir Преглед на мнение
                            Пратих един приятел да разгледа въпросното Cherokee/Liberty 3.7L в Пловдив. ...накарах приятеля ми да препише номера на предното стъкло откъм водача- 1J4JL58K62W220164
                            Това което ми звучи притеснително, при този двигател е разхода на градско 19.5-18.8 в зависимост от източника.
                            А и това с индикатора...
                            На първо четене оттук http://jeep.avtograd.ru/VIN/vin_decoder.htm
                            дава това
                            VIN-код: 1J4JL58K62W220164
                            Производитель: Jeep (США)
                            Модель: Liberty - полноприводный
                            Модификация: Limited
                            Кузов: 4-дверный
                            Двигатель: 3,7 литра, V-образный, 6-цилиндровый
                            Сборочный завод: Toledo №3, Ohio, USA
                            Страна: США
                            Модельный год: 2002
                            Производственный номер: 220164
                            Контрольная цифра: не прошла проверку, символ на 9-й позиции должен быть 9

                            В Карфакс излиза нещо подобно:
                            CARFAX Check Results
                            The VIN you entered, 1J4JL58K62W220164, is invalid. However, it is very close to the one(s) listed below. If your VIN is listed below, click on it to continue.
                            1. 1J4GL58K62W220164 2002 JEEP/LIBERTY LIMITED/3.7L V6 FI

                            YOUR SEARCH RESULTS
                            · Vehicle:2002 JEEP LIBERTY LIMITED
                            · VIN:1J4GL58K62W220164
                            Your vehicle has
                            13 history records
                            Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 22-02-12, 08:28.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помощ - Cherokee 2.8 CRD, Grand Cherokee 2.7 CRD. Pajero 3.2 DID

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Контрольная цифра: не прошла проверку, ... is invalid.
                              Какво излиза краден и легализиран, или "салвидж" май не е удачен за покупка
                              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X