Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Анкета: 2.7 или 3.1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Анкета: 2.7 или 3.1

    Ударил си джак пот с тоя джип колега N1, и аз карам чисто нов С4 и докато го карам все си мисля за някой от джиповете ми

    Коментар


    • #32
      От: Анкета: 2.7 или 3.1

      Това не означава ли, че трябва висчко да му правиш като на товарен- винетка за 600 лева, 2 пъти в годината на технически и всички просотии? Иначе хубаво, че си попаднал на добра бройка. Аз съм с 3.1 и нищо освен двигателя не беше читаво, може би и той не е бил, но са решили поне него да оправят преди продажбата, та от него съм доста доволен и турбото едно тънко съскащо... Иначе като мотор си е стар и не особено здрав.
      R 727cc BB KIT
      ZJ V8
      WK2 V6

      Коментар


      • #33
        От: Анкета: 2.7 или 3.1

        Не, N1 си е най-обикновена кола, кара се с всичко както на обикновена кола, само че данъка ти е 10лв на тон товароподемност Мен С4ката ми е N1, а С2ката само товарен 1+1 което е кофти че нямам задна седалка.

        Коментар


        • #34
          От: Анкета: 2.7 или 3.1

          За N1-то разбрах чак на канала в КАТ. Катаджията беше адски кисел и сърдит заради това N1 и поне пет пъти повтори ( направо ми се скара ), че ако искам да стане лека кола трябва да ходя на технотест, той нищо не можел да направи. После четох закони, правилници и накрая питах катаджия. В големия талон пише собствено тегло 2100кг, максимална маса 2560кг и максимална маса на композиция 6 хиляди и нещо кг. Та докато си карам джипката или закача ремарке до 750кг се кара с винетка за лека кола и категория B. Ако реша да закача по-тежко ремарке, вече трябва C+Е категория + винетка за над 3.5, но само за времето за което тегля ремаркето. Т.е. лепя си годишна винетка за лека кола и допълнително седмична примерно ако ще тегля нещо по-тежко.
          За прегледа: до 10-тата година си е един път годишно, само че е 10-тина лв по-скъп от този за M1. След 10-тата година N1 трябва да ходи на преглед 2 пъти годишно. G-то означава просто "автомобил с повишена проходимост". За момента тая буква G нищо не променя в данъци, винетки и застраховки. Между другото се оказа че гражданската за N1 е 30-тина лв по-евтина от тази за M1, та вкарах застрахователя в приключение: хем трябваше да поправи и преиздаде гражданската (заради N1-то и 3+1), хем да ми връща пари.
          За данъка: в момента данъка за товарен автомобил до 12т е 10 до 30лв за всеки започнат тон товароносимост, колко е точно всяка община си го определя сама в тези граници. Аз платих 6лв, минимума е зa 6 месеца, така че в Люлин данъка за 2011 явно е бил 12лв на тон.
          Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
          Suzuki Grand Vitara 1.6
          LZ1ZPM

          Коментар


          • #35
            От: Анкета: 2.7 или 3.1

            Между другото тия анкети са малко безмислени. Половината отговорили ще са попаднали на добра бройка и ще похвалят тяхното си. Другата половина ще са брали ядове и ще наплюят каквото са купили. Най много да се разбере кой мотор е по-често срещан ( във форума ), ама такава тема/анкета/статистика вече има: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=76096
            Аз заради това не питах, ами четох. Знаех две неща, че задължително ще е Гранд и желателно да е дизел ( все пак 2006-та разкарах бензина и съм само на HDI-та ).
            Та четох, четох, заплетох се в KJ,ZJ,WJ,WG,БС, и подобни съкращения и почнах отначало. Разбрах че Гранд-а е "обикновен", Limited и Overland. От последния се отказах бързо, прекалено рядко е срещан и екземпляр, който да е каран само по пътя е по-рядък от 6-ца от тотализатора. Спрях се на Limited.
            След това четох за двигателите:
            3.1TD: италиански дизел, това ме отказа наполовина. Пука глави, а са и 5 броя, има "нормални" и "подобрени", 200 до 500 (лева май, не помня, може и евро да беше) за нова, шлаифане... После пък гарнитурите били тънки, средни, дебели, така и не разбрах кои са правилните. Проблема се решавал с монтирането на електрическа водна помпа с реле да върти водата 2-3 минути след гасене. Турбото и неговата майка се споменава често. Да се занимавам с мотор който си има фабрични недостатъци не искам. Пък и даже аз да го опазя от прегряване, жената ще му види сметката.
            2.7CRD: дюзи,дюзи,дюзи и пак дюзи. Едно-две оплаквания от термостати, едно мнение че всички 2.7 на 150 хил задължително пукали глава, ма не било проблем, била 1000лв нова. Нито дума за турбото, чак почнах да се чудя тоя common-rail може ли да няма турбо. Прочетох наново всичко писано за тия дюзи - ми дават проблеми, ама се споменава пробег 150 до 200 хиляди. Ми щом ресурса на тия дюзи е 150 хил, добре, аз всеки ден да го карам ще минавам 800км месечно, с почивките лятото да направя 10-12хил. км годишно. Значи купувам му 5 нови дюзи и зaбравям зa тоя проблем. И се оказа че друг проблем специфичен за 2.7 май няма.
            Вече си бях избрал: Гранд, Limited, 2.7CRD. Обиколих за една седмица автокъщите в София, намерих си един който палеше добре и работеше перфектно, дюзите изглеждаха нови, диференциалите и раздатката бяха абсолютно сухи, без никакви следи от течове, без следи от удари и без драскотини по мостовете и гредите отдолу, с няколко капки масло под автоматика... И го купих. И не съжалявам изобщо за избора.
            Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
            Suzuki Grand Vitara 1.6
            LZ1ZPM

            Коментар


            • #36
              От: Анкета: 2.7 или 3.1

              Как няма да е кисел милиционера като си ударил джакпота, те са кисели на чисто нови коли N1 се мръщат, даже като ни спрат с сУтерена и викат що имаме седалки отзад, що нямаме решетка, еми пичове четете законите, то ако си го регистрирал на фирма може да си вземеш ДДСто + ДДСто на гориво всичко.

              Коментар


              • #37
                От: Анкета: 2.7 или 3.1

                Мнението на Zarhi синтезира много добре основните разлики между 3.1 и 2.7 имам дамо една забележка - за пукането на глави или си се заблудил или по погрешка си го написал към 2.7. Глави пукат 3.1 заради прегряването.

                Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
                ... едно мнение че всички 2.7 на 150 хил задължително пукали глава ...
                Само да добавя отново - според мен дюзите изобщо не са проблем, при условие, че се оказа, че никак не са скъпи. Проблем е само смяната на конкретната 5-та дюза, която не може да се смени без да се смъкне двигателя.
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #38
                  От: Анкета: 2.7 или 3.1

                  Не съм се заблудил, само съм сбъркал цената на главата: http://www.offroad-bulgaria.com/show...086#post804086

                  А и първоначалното ми впечатление за тия дюзи беше не че са чак толкова проблемни, а че се кометират цени от порядъка на 1600лв бройката. Бърза проверка в немския ebay показва цени от 99 до 199 евро за бройка, при това от фирми със 100% позитивен рейтинг. Така че за мен дюзите не са толкова страшни, по-важното мисля е да се "хване" течаща дюза навреме, преди да направи дупка в буталото.
                  Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                  Suzuki Grand Vitara 1.6
                  LZ1ZPM

                  Коментар


                  • #39
                    От: Анкета: 2.7 или 3.1

                    До тук 2:8 за 2.7CRD

                    Иска ми се да попитам две неща.
                    1. Колко пари като труд към момента излиза въпроснотото разкачане/закачане на двигателя за подмяна на въпросната 5та шu6aн@ дюза при 2.7 ?
                    2. Тъй като в момента карам Мондео МК1 което е 4631мм x 1925мм(с огледалата), а 2.7ЦРД e 4605 mm x 2239мм(с огледалата) и малко ме притеснява вкарването му в гаража. Има ли опция огледалата да му се прибират, при всички ли я има, или изобщо няма такава опция?
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #40
                      От: Анкета: 2.7 или 3.1

                      Определено я има, не мога да ти каже на 100% дали при всички.
                      Grand Cherokee ZJ 96 5.9 Limited + 4'' Rubicon Express Coils. 4'' Rough Country 2.2 shocks, MAxxis Mudder 33/12.5/15

                      тел. 0897818449

                      Коментар


                      • #41
                        От: Анкета: 2.7 или 3.1

                        Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                        До тук 2:8 за 2.7CRD

                        Иска ми се да попитам две неща.
                        1. Колко пари като труд към момента излиза въпроснотото разкачане/закачане на двигателя за подмяна на въпросната 5та шu6aн@ дюза при 2.7 ?
                        2. Тъй като в момента карам Мондео МК1 което е 4631мм x 1925мм(с огледалата), а 2.7ЦРД e 4605 mm x 2239мм(с огледалата) и малко ме притеснява вкарването му в гаража. Има ли опция огледалата да му се прибират, при всички ли я има, или изобщо няма такава опция?
                        1. За сваляне и качване на двигателя мисля, че Еди ми обяви нещо от порядъка на 300 лева. Плюс разбира се труда и цената на дюзата, които са още 250
                        2. Огледалата са прибират електрически. Това е стандарт за Лимитед, за Ларедо не е сигурно.
                        Последно редактирано от Veselinv; 17-02-12, 15:23.
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • #42
                          От: Анкета: 2.7 или 3.1

                          Първоначално публикуван от Zarhi Преглед на мнение
                          Не съм се заблудил, само съм сбъркал цената на главата: http://www.offroad-bulgaria.com/show...086#post804086
                          Не искам да се изказвам много неподготвен, но не винаги сравняването на "почти еднакви" неща е показателно. Всички там говорят за ML-и, а не за Грандове. В
                          тази посока имам опит с моя мотор - Априлия Пегасо 650. Двигателя й е същия като на BMW F650. "Същият" е в много отношения, но не и във всички. Едната от разликите е, че почти всички с такива Пегаски са сменяли гарнитури на главата, докато аз поне до сега не съм чул за нито един с F650, който да го е докарал до там. Давам примера не, за да спорим, а за да обърна внимание, че "сравнителния анализ" на "почти еднакви" двигатели много често не е покзателен.
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #43
                            От: Анкета: 2.7 или 3.1

                            А огледалата за да се приберат трябва да натисна бутон някъде или когато скоростния лост влезе/излезе от/в P те се сгъват/разгъват сами?
                            Още тази опция има ли я в Liberty?
                            Последно редактирано от imarh; 17-02-12, 15:36.
                            WG 2.7 CRD

                            Коментар


                            • #44
                              От: Анкета: 2.7 или 3.1

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Вероятноста 2.7CDI на МЛ или 2.7CRD на ГЧ, да спука глава между 150 и 200 хиляди километра е почти сто процентова. Не е страшно. 2500лв струва главата.
                              На такова мнение бях длъжен да обърна внимание. Разтършувах се из нета и установих че двигателя е "Mercedes OM647", но с различни всмукателни и изпускателни колектори ( ML и Гранд ). И с много търсене успях да открия няколко зова за помощ "търся глава за Гранд 2.7 CRD, моята е спукана"... от южна африка Аз там няма да ходя, така че не се притесних особено.

                              Иначе инжекцията е Bosch EDC15C2. Същото ECU (с друг софтуер) се монтира на PSA HDI моторите. Аз понеже имам 3 HDI-та си купих и Лексия. Та Лексията много хубаво показва в какво състояние са инжекторите, в реално време се виждат корекционните коефициенти на всяка дюза по отделно (и купчина други датчици). Не вярвам за гранд-а да няма нещо което да показва същите параметри в реално време, въпрос на време е да го открия и купя ако е на разумна цена за любител. При лексията корекция в "-" означава течаща дюза, в "+" запушена, стойности до +/- 5 са добре, повече иска смяна да инжектор. Една сравнително малка сума за "диагностика" на уред/софтуер, който може да покаже тези коефициенти и си наясно дали изобщо има нужда от смяна на дюза(и) и коя(и) точно.
                              Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD
                              Suzuki Grand Vitara 1.6
                              LZ1ZPM

                              Коментар


                              • #45
                                От: Анкета: 2.7 или 3.1

                                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                                А огледалата за да се приберат трябва да натисна бутон някъде или когато скоростния лост влезе/излезе от/в P те се сгъват/разгъват сами?
                                Още тази опция има ли я в Liberty?
                                На всички Jeep, на които я има тази опция за прибиране на огледалата, има още един допълнителен бутон до тези, които са за управление на огледалата. На Liberty бутоните са на вратата на шофьора и изглеждат така:

                                Поздрави!
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X