Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee WJ, 4.0

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 9 месеца с Grand Cherokee WJ

    Първоначално публикуван от jumboframe Преглед на мнение
    Чавдаре, има един въпрос:
    В сайта който е цитиран "жълтите" инжектори не ги намерих. Не ми се чете всичко отначало, но с 4.7L ли си ? - Въпросът ми е от любопитство.
    Няма ги на сайта. Показани са друг модел на Бош, зелени. И аз бях малко изненадан като ми донесоха жълти. Ама нали казват, че нямало значение какъв цвят е котката, важното е да лови мишки.

    Моторът е 4.0.

    П.П. Между другото, този, който продава дюзите на сайта, от който поръчахме дюзите, продава и в eBay. На второто място цената на комплекта е с $10 по-висока, но на основния сайт опциите за адрес при поръчка са само САЩ и Канада.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 25-03-11, 09:00.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: 9 месеца с Grand Cherokee WJ

      Кой каза "типови проблеми"?

      Неотдавна изчистихме един такъв. При някои 4.0 двигатели на Jeep масленият филтър се монтира не директно на блока, а на адаптер, така че да сочи назад. Въпросният адаптер обаче не рядко служи и като източник на теч на масло.
      Тъй като омазан с масло двигател определено ме дразни, взех мерки по въпроса. В конкретния случай беше достатъчно да се смени големият О-пръстен, който се беше сплескал и одървил (снимката е от Jeepforum.com).

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:oilfilteradapter-Kit2.jpg
Прегледи:1
Размер:46.4 КБ
ID:5283594

      Въпросният адаптер се държи от един болт, за развиването на който трябва Т60. Мястото между адаптера и рамата е малко и е доста неудобно за работа. Противно на опасенията ми обаче, в този случай Гого успя да се справи бързо със свалянето на адаптера.

      Друг "стандартен" източник на теч на масло от този двигател е задният семеринг на коляновия вал. Той е включен в списъка на чакащите и вероятно редът му ще излезе при следващата смяна на маслото.


      Следващ типов проблем на WJ са задните светлини. Така че, ако видите, че някоя от светлините отзад не свети, не бързайте да вадите резервните крушки, защото проблемът може да не е изгоряла крушка.

      Преди някое време констатирах, че отзад отляво стопът и габаритът поотделно светят, но като натиснеш спирачка при включени светлини всичко угасва.

      Задният блок светлини е изпълнен с една букса, като разпределението на тоците до 3-те крушки е в капака, на който се завиват фасунгите им (снимка WJJeeps.com).

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:zadni_svetlini.jpg
Прегледи:1
Размер:44.7 КБ
ID:5283601


      Огледът показа, че проблемът със светлините е причинен от лош контакт, причината за който е кекава конструкция на капака. С времето основата на гнездото (посочена със стрелка) на която са контактите, пропада надолу.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0014.jpg
Прегледи:1
Размер:78.1 КБ
ID:5283609

      В резултат на това, фасунгата с крушката не се фиксира в правилното положение и освен това получаваме по-лош контакт на пластините в гнездото с крачетата на фасунгата. От първото следва, че (в моя случай) или няма габарит и стоп светлина, или (ако успееш да намамиш фасунгата) при натискане на спирачка светва габаритът. При това положение, излиза че поотделно имаш (някакси светещ) стоп и габарит, но не и двете заедно.

      Лошият контакт води до греене, което с времето допълнително деформира пластмасата и задълбочава проблема, а като бонус идва затрудненото отвиване/завиване на фасунгата.

      Капакът на блока светлини е на щипки, но също така е и залепен с нещо като болкит. С помощта на някакво острие и малко внимание може да се свали без поражения, при което се вижда каква е причината за проблема. От вътрешната страна има капаче от тънка пластмаса, захванато с пластмасови нитове, под което са металните пластини, водещи от куплунга до всяка крушка. Цялата тази конструкция е доста паянтова.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0012.jpg
Прегледи:1
Размер:107.7 КБ
ID:5283608

      Най-бързият начин да я фиксираме беше чрез разтапяне на пластмасата с поялника. Засега изглежда, че това свърши работа.
      По-кардинален вариант е цялостна замяна на задните светлини с нещо по-стабилно (чети НЕоригинално), но това е трудно да се прецени, когато човек няма възможност да види и да пипне преди да купува.


      И, като сме подхванали типови проблеми на WJ, да продължим с още един, който е доста популярен. Сред най-често разискваните теми по форумите за този модел е доста люлеещата се "походка", която не допада на всички. Като едно от стандартните лечения за нея се препоръчва монтирането на усилена задна стабилизираща щанга. Оказва се обаче, че май, както в доста други случаи, решавайки един проблем се натъкваме на други ...

      От някое време при преминаване през неравности започнах да чувам едно доста силно щракане, което май идваше отзад. 1-2 огледа на задното окачване не дадоха резултат, но онзи ден Гого забеляза малки пукнатинки по шасито там, където е захваната задната стабилизираща щанга. След разкачане на същата проблемчето лъсна с цялата си красота:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0015.jpg
Прегледи:1
Размер:74.0 КБ
ID:5283611

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0016.jpg
Прегледи:1
Размер:81.9 КБ
ID:5283612


      Изглежда, че ламарината на шасито не може да устиска на напъна на усилената щанга, особено, когато при монтажа и, въпреки лекия лифт, са оставени оригиналните биелетки. В резултат, и от ляво, и от дясно гредата се е скъсала от външната страна на горния захват на щангата. Пукнатините обаче са скрити и не се забелязват лесно, когато щангата си е на мястото.

      Така че май няма да е зле, който е слагал усилена щанга, да хвърля по едно око на шасито на тези места.
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-04-12, 08:15.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: 9 месеца с Grand Cherokee WJ

        А да я видим сега дали ще къса!

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0021.jpg
Прегледи:1
Размер:74.2 КБ
ID:5285933
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: 12 месеца с Grand Cherokee WJ

          Въпреки, че джипът не се кара на някакъв що-годе по-сериозен офроуд, все пак ми беше неуютно, че отзад нямаше абсолютно никаква кука за теглене. Покрай една поредна Камасутра под Джипа установих, че отляво на резервоара се мъдри някакво много ръждиво желязо с един скъсан болт в долната му част. Същото беше монтирано на лявата греда на рамата с 2 от болтовете, държащи на мястото му резервоара.

          Оказа се, че въпросното нещо е стандартната стойка за монтаж на задна кука за теглене. Поиграх си малко с флекс, четка и спрей, а скъсаният болт, след като му беше заварена една гайка, си излезе без бой.
          Та, в крайна сметка ръжделникът придоби следния вид:






          Монтирана на предвиденото от производителя място, задната кука изглежда така.









          Не знам защо, ама първата ми асоциация беше с опашната кука на самолет от морската авиация.

          Ако тази кола се караше офроуд, куката нямаше да остане там по никакъв начин. Още повече, че конструкцията не ми вдъхва особено доверие, ако ще трябва да се използва за вадене на по-здраво закъсал джип. За такава цел определено ми звучи като по-добра идея използването на щатен теглич с нещо такова.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shackle.jpg
Прегледи:1
Размер:6.2 КБ
ID:5287823
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

            През миналата зима се появи индикация за друг един, често срещан при WJ проблем. Започна се с това, че при студено време, след отпускане на педала на спирачката изпод таблото започна да се чува едно леко съскане, което продължаваше докато педалът се върне в изходното си положение.
            Ако се пусне едно търсене в Jeep форумите, преобладаващата част от резултатите ще касаят смяна на сервото на спирачките. В по-лекия случай може да става дума за скъсан гумен маншон на същото.

            Доколкото със стопляне на времето съскането изчезна, а спирачките си работеха нормално, въпросът беше поставен в листа на чакащи. До преди тази Коледа, когато със застудяването съскането се завърна, само че в съществено "подобрен" вариант. Шумът беше по-силен, а и вече се чуваше не само при отпускане на педала, но и при натискането му, че даже и без да го пипаш. На всичкото отгоре, при празен ход оборотите на двигателя започнаха да играят нагоре-надолу, като в един случай при превключване на скоростите в положение "Р" оборотите изхвърчаха над 1500. Натискане на спирачката ги връщаше надолу и обратното.

            Стана ясно, че въпреки нормално работещите спирачки, сервото вече сериозно си е тръгнало и може окончателно да предаде Богу дух във всеки един момент, поради което е добре да се вземат спешни мерки.
            Точно във времето между Коледа и Нова година най-спешният начин за намиране на замяна е свързан с бързо прозвъняване на автоморгите.

            На първо четене серво от WJ с 3.1 дизел изглеждаше да е подходящо за заместител.

            Замяната не е особено сложна и може да се направи без да се разкачват спирачните тръбички. Просто за целта трябва да се отвори малко място, за да може да се измъкне "тенджерата".

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000496.JPG
Прегледи:1
Размер:103.5 КБ
ID:5330867


            Като се разкара кутията на въздушния филтър и се разкачи ABS-ът, става възможно помпата да се отдели и да се отмести достатъчно, за да може да се извади сервото.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000499.JPG
Прегледи:1
Размер:124.4 КБ
ID:5330869
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000500.jpg
Прегледи:1
Размер:95.1 КБ
ID:5330870


            Сваленото от колата серво не изглеждаше особено добре.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1000501.JPG
Прегледи:1
Размер:116.6 КБ
ID:5330868


            Особени проблеми при монтажа на заместника му не бяха констатирани. Даже и спирачките си работеха нормално след това.

            Не се мина обаче без малко емоции. Когато понечих да си тръгна от сервиза установих, че стоповете светят нон-стоп. Бърз оглед показа, че педалът не се връща достатъчно, за да задейства прекъсвача.
            Дали пък на сервото от 3.1 не му е малко по-къс, отколкото на онова, което си беше на колата? Както и да е, Гого побая малко под таблото и всичко си отиде на мястото - стоповете си светят, когато трябва.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Когато понечих да си тръгна от сервиза установих, че стоповете светят нон-стоп. Бърз оглед показа, че педалът не се връща достатъчно, за да задейства прекъсвача.
              Дали пък на сервото от 3.1 не му е малко по-къс, отколкото на онова, което си беше на колата? Както и да е, Гого побая малко под таблото и всичко си отиде на мястото - стоповете си светят, когато трябва.
              Не, просто стоп машинката е за "еднократна употреба". В нея има тресчотка. Като е нова е напълно излязъл щока. Слага се на място и като го подпре педала се саморегулира.

              Решението - вадиш стоп машинката, издърпваш щока да излезе максимално и монтираш докато педала на спирачката е натиснат. После пускаш педала и той натиска щока (тресчотката) колкото е необходимо.
              Най ме е страх от хора без мечти...

              Коментар


              • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

                Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
                Не, просто стоп машинката е за "еднократна употреба". В нея има тресчотка. Като е нова е напълно излязъл щока. Слага се на място и като го подпре педала се саморегулира.

                Решението - вадиш стоп машинката, издърпваш щока да излезе максимално и монтираш докато педала на спирачката е натиснат. После пускаш педала и той натиска щока (тресчотката) колкото е необходимо.
                Човек винаги има какво да научи. Благодаря за информацията!
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

                  Този уикенд тъмнозеленият американец реши да ме върне към въпрос, който още миналата зима беше сложен в папка "Решени".

                  При движение по магистралата се наложи да сритам магарето за да освободя пътя за едно нисколетящо Ауди. Малко след това чух под краката си силно тропане, което недвусмислено показа, че имам проблем с предния кардан. Бърз оглед в аварийната лента показа, че карданът е изскочил от задното каре. Най-спешното решение беше ясно - трябва да се свали кардана. Проблемите бяха 2 - на първо място само в случай на много крайна необходимост бих легнал под колата за ремонт в аварийната лента, а вторият беше, че за разлика от бегачката, в която имам всякакви ключове, в "леката кола" бяха останали само едни клещи и 1 отвертка, но не и необходимото за случая ключе 8.

                  За късмет, вече бях съвсем близо до Пловдив, та, макар и със скоростта на контузен пешеходец, успях да прилазя до най-близката бензиностанция. Вторият проблем беше решен много бързо с помощта на Стоян (ssspeed), който реагира моментално на молбата ми за съдействие, за което съм му много благодарен.

                  След сваляне на кардана вече си имах тежка лека кола със задно. Добре, че магистрала "Тракия" беше почистена, че само на задно с АТ гумите ...

                  Когато чух трополеното на кардана, първата ми мисъл беше, че карето може да е било твърде китайско и да се е счупило. Все пак случаят се оказа по-лек. Карето, общо взето, беше цяло, като изключим ламаринената капачка със запресования в нея маншон, която беше тотална щета.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0002.jpg
Прегледи:1
Размер:93.8 КБ
ID:5334386


                  Не ми е ясна точната причина карданът да се измъкне от карето. Изглежда, че възможните варианти са 2. Или зегерката, която намерихме счупена на 2 части, е била нефелна и не е издържала, или карданът се е бил износил дотолкова, че зегерката е излязла от мястото си.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0003.jpg
Прегледи:1
Размер:90.3 КБ
ID:5334388


                  Покрай подновения проблем "преден кардан", се оказа, че в сервиза на Симеоновско шосе (до Зоологическата градина), където рециклират кардани, полуоски и т.н., предлагат решение за проблема скъсан маншон на задното каре. Предстои да се провери на практика колко е добро то.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0006.jpg
Прегледи:1
Размер:67.3 КБ
ID:5334387
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

                    Преди 2 месеца , пак на път за Пловдив , на тридесетина км. от София имах точно същия проблем с кардана, като щетите бяха още по - голями - сцепен преден капак на раздатката. Финал - раздатка втора употреба, два месеца без преден кардан. Благодарение на Жоро бе доставено карето , тръбата изправих на струга/ 0,1мм отклонение/ и сега съм 4х4. Ходих и в сервиза до Зоологическата градина - там не могат да балансират кардани , рециклират карета , но нямат маншони. Най- добре е доставка на ново каре /240лв./ от Жоро - идва за 10тина дни и ако се налага - изправяне на кардана. Все пак си имал късмет , че щетите са ограничени до едно каре. Успех в борбата с американския Москвич!

                    ПП. А аз си въобразявах , че само 3.1тд правят такива бели, а то "преден кардан" било неизлечима болест за Jeep !
                    Последно редактирано от stilnik; 10-01-12, 01:29.

                    Коментар


                    • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

                      Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                      Преди 2 месеца , пак на път за Пловдив , на тридесетина км. от София имах точно същия проблем с кардана, като щетите бяха още по - голями - сцепен преден капак на раздатката. Финал - раздатка втора употреба, два месеца без преден кардан. Благодарение на Жоро бе доставено карето , тръбата изправих на струга/ 0,1мм отклонение/ и сега съм 4х4. Ходих и в сервиза до Зоологическата градина - там не могат да балансират кардани , рециклират карета , но нямат маншони. Най- добре е доставка на ново каре /240лв./ от Жоро - идва за 10тина дни и ако се налага - изправяне на кардана. Все пак си имал късмет , че щетите са ограничени до едно каре. Успех в борбата с американския Москвич!

                      ПП. А аз си въобразявах , че само 3.1тд правят такива бели, а то "преден кардан" било неизлечима болест за Jeep !
                      Според тебе кое е било причината да изскочи кардана?

                      Щетата освен капачката на карето, естествено, включва и самия кардан. Хич не съм го гледал дали не се е изкривил. Така или иначе не бих посмял да го използвам повече, защото никак не съм убеден, че зегерката ще може да стои на мястото си. Просто имах резервен, на който миналата година сложих новите карета, а този от колата с износените карета остана запас. Сега просто от 2 направихме един.

                      А иначе доставка на ново каре хубаво, ама това вече го правих миналата зима, когато смених и двете карета с нови. Сега само заради един маншон да поръчвам ново каре някак не ми звучи добре.
                      То е ясно, че никой няма само маншон, просто защото никой не произвежда точно такъв като резервна част. Като ги гледам, тези на Симеоновско са взели от нещо друго и са приспособили. При първа възможност ще изпробвам как се държи на висока скорост (евентуални вибрации).

                      Един от проблемите с този модел изглежда да е, че счетоводителите твърде много са се мешали на инженерите, в резултат на което използването на говнолин е доста широко застъпено.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • Re: Grand Cherokee WJ, 4.0

                        Чаво, тази зегерка не трябва да бъде под напрежение. Шлиците трябва свободно да се движат аксиално. Зегерката е просто осигурителна. Вероятно имаш проблем с тампони. При по-голямо натоварване да се деформират над допустимото, агрегатите да се изместват и зегерката да отнася натоварване, за което не е предвидена.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Grand Cherokee WJ, 4.0

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Според тебе кое е било причината да изскочи кардана?

                          Щетата освен капачката на карето, естествено, включва и самия кардан. Хич не съм го гледал дали не се е изкривил. Така или иначе не бих посмял да го използвам повече, защото никак не съм убеден, че зегерката ще може да стои на мястото си. Просто имах резервен, на който миналата година сложих новите карета, а този от колата с износените карета остана запас. Сега просто от 2 направихме един.

                          А иначе доставка на ново каре хубаво, ама това вече го правих миналата зима, когато смених и двете карета с нови. Сега само заради един маншон да поръчвам ново каре някак не ми звучи добре.
                          То е ясно, че никой няма само маншон, просто защото никой не произвежда точно такъв като резервна част. Като ги гледам, тези на Симеоновско са взели от нещо друго и са приспособили. При първа възможност ще изпробвам как се държи на висока скорост (евентуални вибрации).

                          Един от проблемите с този модел изглежда да е, че счетоводителите твърде много са се мешали на инженерите, в резултат на което използването на говнолин е доста широко застъпено.


                          Да , за жалост е така. Автомобилите , а не само те , и всичко което се произвежда се ръководи не от инженерната мисъл, а от икономическата изгода, от това колко ДДС трябва да внесем за един и същ детайл. Това е причината за настоящата и бъдещите кризи на капиталистическото общество - но това е друга тема.

                          Сега по твоя , вероятно и на други, случай. Можеш спокойно да преправиш маншона от снимката/ Ланча тема/, срязваш го и го завалцоваш. Лошото при тебе е , че капачката е разрушена. Ако намериш здрава и го монтираш се получава - пробвано е!

                          Колкото до това , кое е причината да излезе кардана от шлиците, в моя случай е ясно - избягала е зегерката поради аксиалните удари в кардана , колкото и ограничени по сила да са те/ предното каре позволява аксиално преместване/. И като имам предвид , че много лесно стана сглобката "каре- шлици", без каквото и да е усилие, резултата е видим.



                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение087.jpg
Прегледи:2
Размер:93.7 КБ
ID:5334446

                          Коментар


                          • От: Re: Grand Cherokee WJ, 4.0

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Чаво, тази зегерка не трябва да бъде под напрежение. Шлиците трябва свободно да се движат аксиално. Зегерката е просто осигурителна. Вероятно имаш проблем с тампони. При по-голямо натоварване да се деформират над допустимото, агрегатите да се изместват и зегерката да отнася натоварване, за което не е предвидена.
                            Ти сега ме хвърли в размисъл. По принцип задното каре, за разлика от предното, не е предвидено да има аксиален ход. То си му личи и по вида на маншона.
                            А, когато има такъв ход на кардана, той би трябвало да се поеме от хода на предното каре.

                            П.П. Между другото, на времето Галоперът на 3 пъти ми вадеше предна дясна полуоска от дифа. След всяко вадене падаше див оглед на всичко отпред без да намерим проблем. След последното вадене сменихме зегерката и това беше. После един път се опитахме да извадим полуоската зорлем и така и не успяхме ...
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 10-01-12, 18:22.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: 9 месеца с Grand Cherokee WJ

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Ама Грандът излезе черен неблагодарник! Вместо да се кефи на по-читавите дюзи, той взе, че ми сви номер. В събота вечерта в Трявна взех да подочувам някакво тихо ромолене. На следващия ден, на магистралата обратно за София шумът започна да се засилва, като накрая стигна до такова ниво, че вече му обърна внимание и навигаторът.

                              С известно слухтене стигнах до извод, че май помпата на хидравликата иска да ми каже нещо. След консултация в сервиз в София се добави още един заподозрян - лагерът на ролката на компресора, който се намира точно под спомената помпа.
                              В сряда с бодра стъпка се запътих към Флекс брадърс. Обаче още с потеглянето ромоленето се засили и към него се добави на приливи и отливи звук с доста зловещ характер. С галене на газта и възможно най-ниски обороти продължих към сервиза. На има няма 200-300 м от целта шумът утихна, за сметка на което се понесе някаква миризма на нагрято и усетих, че воланът взе да става по-тежък.

                              С вдигането на капака получих потвърждение на първоначалната диагноза. Под и около помпата всичко беше оплискано с хидравлична течност.


                              След свалянето на помпата причината лъсна като тиган на месечина



                              Сепараторът на лагера в крайна сметка се беше скъсал и съчмите се бяха събирали на производствено съвещание, по време на което вероятно са напъвали оста на една страна и това е довело до теча през семеринга на финала.

                              Общо взето, ситуацията беше неприятна. Според сервизните наръчници в такъв случай се препоръчва замяна на помпата.
                              Нова оригинална се обаждаше на сума от порядъка на 700 лв и, естествено, с поръчка.
                              Фабрично рециклирана от 2 места предлагаха срещу по-скромните 468 лв (с поне 2 седмици за доставка). Честно казано, някои фирми, търгуващи с американски части леко се пооливат с цените, защото същата такава рециклирана помпа сам мога да си я доставя от САЩ за 1 седмица и на цена не повече от 280 лв (с включени доставка, ДДС и мито).

                              Имаше и още един вариант - рециклиране при Жан. Колко би струвало не успях да разбера, тъй като хората искаха да им се занесе помпата.

                              До там обаче не се стигна. След като Гого Флекс разчасти помпата, се установи, че с изключение на лагера, всичко останало изглежда съвсем прилично.






                              Освен лагера, друг проблемен елемент може да бъде семерингът зад него, който е по-специфичен.



                              За мой късмет, в случая въпросното чудо изглеждаше да е в прилично състояние, а лагерът се оказа стандартен.




                              Реших да се пробваме с подмяна на лагера, а пък, ако семерингът вземе да протече, ще се поръчва ремонтен комплект от Рокауто (GATES Part # 348489), който включва лагер, семеринг и 4 О-пръстена и струва 13-14 долара.

                              Проблемни моменти при ремонта на помпата могат да бъдат свалянето и особено обратното монтиране на ролката. За свалянето става подходяща скоба, макар че ние не се церемонихме особено, тъй като ролката беше така или иначе повредена и нарочена за смяна още от ден 1.

                              По-тегаво е набиването й обратно на място. За целта (при липса на нарочния инструмент) е необходим достатъчно дълъг и здрав болт с подходяща инчова резба.
                              Поради невъзможност да се използва чук, броят на майките може да се увеличи малко ...

                              С малко внимание и търпение номерът се получава. Ще им се не знаят и пластмасите!!!





                              За момента нещата изглеждат добре. На първо четене течове не бяха констатирани. Надявам се това да си остане така.

                              Покрай помпата - опраскахме и ролката на компресора. Лагерът й беше взел да шумоли и реших да го сменим и него, въпреки, че можеше да изкара още едно изестно време.
                              Там също нямаше проблеми с намирането на подходящ от същата марка - Koyo

                              И като капак на всичко, най-накрая успяхме да намерим причината за едно проблемче, което напоследък беше взело много да ме дразни. Пръскалките, които отначало църкаха слаба единична струйка вместо да пръскат нормално, вече взеха да пускат едва-едва и почистването на стъклото стана доста проблематично.

                              По-подробният оглед установи, че в тройника, през който минава течността за предното стъкло, имало клапанче, което не е работело добре, а напоследък направо е сдало багажа. Същото беше набързо подменено с подобно от някакъв Фиат и отведнъж видях, че можело предният джам да се мие нормално.
                              И то, без да купувам нови мопарски пръскалки, както ме съветваха (пък те май вървят комплект с пластмасата под чистачките).


                              Поне на външен вид, помпата изглежда същата като на моя 4.7. От известно време, чувам едно свирене от към нея, при завиване с ниска скорост. Не е като на лагер. Напоследък обаче, като стои на място и работи, се чува едно стържене като от лагер. Като завъртиш волана и затихва. Засега се чува само от купето...от вън не се чува. Гледах тия ремонтни комплекти от Рокауто, и мисля да поръчвам. Август ще си идвам до България, и смятам да сваля помпата и да я донеса там някой да я ремонтира. Ако може да ми препоръчате място, където си разбират от работата, да я занеса. Благодаря предварително.
                              Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                              0877стоидевет215–Радослав

                              Коментар


                              • От: 9 месеца с Grand Cherokee WJ

                                Никой ли не знае, къде мога да дам помпата за ремонт? Аз намерих разни фирми, но искам да е препоръчан човек или сервиз. Помагайте моля, че не остана време.
                                Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
                                0877стоидевет215–Радослав

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X