Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За спецификите на ремонтите в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: За спецификите на ремонтите в София

    Първоначално публикуван от artefekt Преглед на мнение
    Аз бих им казал имената, така или иначе вече си разказал историята.
    Щом истината има две страни и са участници във форума, уважавани или не, имат възможността и правото да представят своята гледна точка ако желаят...
    +1 Има не малко случаи на некоректни колеги във много отношения и те трябва да се знаят , а не да се разбира за тях чак след като изгорят няколко човека !

    Коментар


    • #32
      От: За спецификите на ремонтите в София

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      .. която явно ще се превърне в опллюване на хора, които познавам и уважавам. Приех колата за ремонт, защото моята дейност е "сервиз" и не мога да си позволя отхвърляне на клиенти и работа, което всъщност ми е работа.
      ...
      аз също съм привърженик на позитивния прогрес а не на движението чрез отрицание. Може би това е и една от причините защо не ми се иска да споменавам имена.
      Не отричам че е възможно да съм твърде впечатлителен, да съм направил погрешни изводи или просто всичките ми перипетии да са плод на случайно стечение на обстоятелствата.
      Лично аз бих предпочел тук да се натрупа информация за хора и сервизи с добра репутация отколкото да се хокат и хулят такива.
      За съжаление засега аз нямах възможност да похваля някого просто защото не ми вървеше.
      Андро е прав че погледнато от определен ъгъл темата изглежда като поръчкова за възхвала на неговия сервиз.
      Не беше това целта ми!
      Просто бях изчерпал всичките си възможни източници на информация, а много ми се иска да се возя из балканите със здрава и надеждна кола (каквато я описват моята по разни форуми).
      Съгласете се че е доста... ъ-ъ-ъ ... изнервящо (?) две години и пет сервиза да не могат да се справят с едно, било и голямо, но все пак парче желязо! Даже игнорвайки солидното количество пари изсипани за този период.
      Моят характер е такъв че като се спра на нещо (или някой) който се справя добре в дадена област аз нямам нужда и желание да го сменям.
      Към всеки нов сервиз от моите приключения (изключвайки официалния на тойото по съвсем разбираеми причини) аз се отнасях като към сервиз в който имам намерение да си ремонтирам и поддържам колата и занапред. От никой от тях не съм си тръгнал веднага след първото ми неудовлетворение. Прощавал съм имайки предвид че всеки може да сбърка.
      Извинявайте ако съм предизвикал домисли и негативи върху когото и да било.
      Лошото е че в нашата страна сякаш засега още няма култура на обслужване. И не говоря само за сервизите. Огледайте се! - колко пъти сте попадали на лошо облужване в магазин, звънване на телефон на някой чиновник и пълното му пренебрежение към човека който стои пред него само защото МУ ЗВЪННАХА.. всеки сам може да се сети за купища примери.
      За мен е крайно непонятно как човек взел от мен да 2000 лв и разчитащ да вземе още, първо няколко пъти да ме подминава без даже да ме поздрави, а после като му звънне телефонът на средата на разговор с очевидно платежоспособен клиент, да се качи в колата си и да замине нанякъде без да ти каже нищо. Окей, приятели идват да си побъбрят, но пък нали именно на приятел можеш да му кажеш: "пич, изчакай две минути да се разбера с клиента и ще си говорим".
      окей, съгласен съм - външният ми вид не предполага че съм платежоспособен. Но след като си видял че плащам. Не се пазаря, не роптая за срокове които ти сам си си определил. Идвам три пъти за един и същи проблем и ти всичките тези три пъти ми взимаш пари и не ти и хрумва че вторият и третият по същество са рекламации!? И на края проблемът пак си остава...
      Защо за да ми обърне внимание човекът който де факто си изкарва пари от мен аз трябва да тичам подир него и да му се моля просто да забележи че съм дошъл и вече да кажем половин час го чакам да се наприказва с някой безделник и да си допие кафето?
      Защото не съм два-на-два метра с кило злато на врат си? Защото по стечение на обстоятелствата съм възпитан да не викам, да не размахвам ръце и да не му тикам под носа новия си айфон?
      Нека първия път да ме посрещат по външния ми вид но защо след като са видяли че не съм някой безполезен нему нехранимайко, а даже напротив си плащам и даже съм готов да си плащам и занапред те не се опитват да задържат един източник на пари за тях?
      Смятам че е крайно време да се смени това отношение иначе никога няма да можем да се наречем културна и европейска нация колкото и да се бием в гърдите че сме най старият народ на континента.
      Нас мало, но мы в тельняшках!

      Коментар


      • #33
        От: За спецификите на ремонтите в София

        не пиши имена!!! нищо позитивно няма да последва !
        ________________________________________________
        Subaru OUTBACK 2,5
        Hyundai TUCSON 2.0

        Коментар


        • #34
          От: За спецификите на ремонтите в София

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          не пиши имена!!! нищо позитивно няма да последва !
          +1
          Jeep Grand Cherokee 4.7 V8 Quadra Drive...отново
          0877стоидевет215–Радослав

          Коментар


          • #35
            От: За спецификите на ремонтите в София

            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
            не пиши имена!!! нищо позитивно няма да последва !
            Всъщост не съм съвсем съгласен с теб.
            Във форума имаше един стар и доста уважаван,учасник (даже модератор),който след подобна тема беше преселен във вечните ловни (баннати) полета.
            "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
            Mark Twain
            СтоЕнчA

            Коментар


            • #36
              От: За спецификите на ремонтите в София

              Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
              Всъщост не съм съвсем съгласен с теб.
              Във форума имаше един стар и доста уважаван,учасник (даже модератор),който след подобна тема беше преселен във вечните ловни (баннати) полета.
              имаш право да не си съгласен......... но и да ги напише, какво ще последва?

              10 човека ще го обвинят в лъжа, 5 ще кажат, че и те се чувстват прецакани от х у z............. 20-30 ше се намесят без изобщо да са им виждали очите........... после са оплакванията до Венци......в модераторския форум ще настанат вълнения и някой ще изгърми......... и т.н...... филма сме го гледали ........ и пак казвам - форума няма да спечели от това, главно заради търговски интереси от тук се преселиха поне 20-30 качествени участници и от това форума, като форум, само загуби.

              който е много любопитен, да го пита колегата нс л.с.
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #37
                От: За спецификите на ремонтите в София

                В цялата история има един същесвен въпрос - 2000 лв. за кола дето струва 5000 лв. - дали не е разумно да купиш една ударена за още толкова и да носиш агрегатите на майсторите - май ще е по-евтино.
                В смисъл - да избегнем лъжливите смени.
                Няма! Свършиха.

                Коментар


                • #38
                  От: За спецификите на ремонтите в София

                  Какво пък толкова като напише от кой не е доволен, кой не си върши работата както трябва?!

                  Темата е напълно безполезна ако не се знае от кой да се предпази следващ евентуален клиент на въпросните хора.
                  А те имат и пълното право да опровергаят написаното, ако не е така.

                  Като се премълчава това-онова излиза, че в София няма свестен майстор, особено от заглавието на темата-" За спецификите на ремонтите в София", с което аз не съм съгласен.

                  Премълчавайте, то си е за Вас, аз зная при кой да ходя.
                  ТЛК 80 4,2ТД-95г

                  Коментар


                  • #39
                    От: За спецификите на ремонтите в София

                    Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                    имаш право да не си съгласен......... но и да ги напише, какво ще последва?

                    10 човека ще го обвинят в лъжа, 5 ще кажат, че и те се чувстват прецакани от х у z............. 20-30 ше се намесят без изобщо да са им виждали очите........... после са оплакванията до Венци......в модераторския форум ще настанат вълнения и някой ще изгърми......... и т.н...... филма сме го гледали ........ и пак казвам - форума няма да спечели от това, главно заради търговски интереси от тук се преселиха поне 20-30 качествени участници и от това форума, като форум, само загуби.

                    който е много любопитен, да го пита колегата нс л.с.
                    Не я разбирам тази логика.
                    От изясняване на истината винаги има полза.
                    И не става дума за любопитство, а за полезна информация.

                    П.П.А според мен точно част от проблемите на форума са, че достатъчно много хора имат търговски интереси в него

                    Коментар


                    • #40
                      От: За спецификите на ремонтите в София

                      Няколко пъти и на мен ми е идвало да напиша подобна тема, за много години и доста стари машинки се нагледах на много разтакаване, фриволни лъжички, че и Големи Измами... Но накрая (на няколко пъти) разбрах, че затова Хората карат Нови Коли - Жалко, Но Факт - За да ти свърши един Иначе Прекрасен Майстор работа, ТРЯБВА да му ВИСИШ на Главата и да го гледаш в Ръцете, нещо което аз Нямам Нерви и Време да правя, оставиш ли си колата без надзор, се започва разтакаването, Не от лоши чувства, просто тези дето му висят на главата им оправя колите, а твоята "отлежава" за момента когато няма да има друга работа или му Виснеш на главата. Той Няма да те върне защото кой отказва работа, при това работа дето не бърза и ще му запълни някое свободно време.
                      Жалкото е че освен мотането, когато не му Висиш на главата, често се случва и работата да не е свършена Баш така както ти се разказва после (смяна на масла и всички останали консумативи включително съм имал случай с НАКЛАДКИ), пред очите ми един човечец разбра, че Буталата са си същите след платен Основен ремонт на двигателя и занесени Нови такива, как разбра ли, ми по една случайност си поиска старите. И не на последно място при свършена работа за "5 лв." Много често откриваш Щети за "500 лв." (пример - дребен ремонт в отсека на двигателя и след ден два забелязвам, че климатика не работи, викам си "стара кола" и отивам в специализираният сервиз, където надлежно ми сменят фреон-а, масълце, това онова (за доста парички) и Чак накрая откриват Откачената от предишният "майстор" клема (за да му е по удобно да стигне до някъде, ама кой да я включи пак накрая???) ... .............
                      И накрая колкото и да ми беше тъжно, а и още ми е Продадох старите макар и прекрасни Возила и сега изплащам Лизинг Почти не излизам в гората, освен Пеша или с колело и с Умиление си спомням за Хубавите времена.
                      Като заключение Офроуд-а е СКЪПО занимание!!! Или трябва да имаш МНОГО Пари или ти самият да си Майстор и/или да имаш Сервиз!

                      Коментар


                      • #41
                        От: За спецификите на ремонтите в София

                        Най-опасни са тенекедвиите! Също така висенето ннад главата в сервизите е задължително! Аз си оставих само еднаж колата без мен в сервиз и ми отне над 3 месеца да си я прибера, след като я разкостиха и не я събраха повече, докато не ги заплаших, че след 2 дни съм там с пладформа и го прибирам на части ако трябва. Сега диското просто не го карам ако не мога да си го оправя сам или някой като Дядо Владо не удари едно рамо /с тоците още сме на Вие някак/. Не виждам обаче проблем да се каже кой се прави на луд, особенно ако е член на форума. Но уважавам решението ти да си затраеш, макар и не защото съм сагласен с този страх, че нещо ще ти стане с колата. Всеки трябва да може да си понесе отговорността за действията или бездествието си. Номера с главата е класически де, случвало ми се е и на мен. Докато ми държаха диското 3 месеца, няколко пъти минавах да видя работи ли се и като нямаше никой, дебнех ги на пътя. Там ми казваха, ми аз до сега работих по колата и отивам до другия град за нещо си, но скоро съм готов . А гаража заключен и вътре диското разкостено. Май ми бяха сменили и окачването, потрошиха, какво ли не... Така съм наплашен, че не смея да изкърпя диското от няколко години, а то се разпада почти.

                        Коментар


                        • #42
                          От: За спецификите на ремонтите в София

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          ... Така съм наплашен, че не смея да изкърпя диското от няколко години, а то се разпада почти.
                          Купи си ЦО, дори и евтинджос ще ти свърши работа. Допреди 2 години не знаех от къде се слага тела в това чудо, сега си се справям съвсем добре, даже като гледам от време навреме какви кютници ми карат - по-добре от повечето набедени мастури (не е грешка ). А, и ъглошлайф, ако случайно нямаш вече
                          Майтапа настрана, какво да е ЦО струва по-малко от труда в сервиз, а за работа от дъжд на вятър става.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #43
                            От: За спецификите на ремонтите в София

                            Е аз си го купувам това телоподаващо от горе долу толкоз години. Пусто, нямам къде да работя с него. Като се сдобия с място за работа, ще купя и таквоз чудо, последно ми искаха 1000 лева за кърпежа, пък аз имам праговете даже, та за матрял ще ида само 1 ролка, 1-2 бутилки газ, и малко ламарина. Трябва да се огънат и няколко профила за тампоните. Дам, и флекс си нямам, но за 1000 лева мисля ще се вместя +/- 100-200 кинта... После ако го оправя това диско, че е така посукано и изгнило, че бая ще има да търся съвети, та ако го оправя ще съм напреднал тенекеджия.

                            Коментар


                            • #44
                              От: За спецификите на ремонтите в София

                              Я да питам ЦО и телоподаващото са един и същи начин на заваряване, нали? Щото май телоподаващото използва ЦО при заварките. Или говорим за различни принципи?

                              Коментар


                              • #45
                                От: За спецификите на ремонтите в София

                                Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                                Я да питам ЦО и телоподаващото са един и същи начин на заваряване, нали? Щото май телоподаващото използва ЦО при заварките. Или говорим за различни принципи?
                                За едно и също става дума.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X