Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витарски неща

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витарски неща

    Първоначално публикуван от Деян Давидов Преглед на мнение
    Имам следния проблем с Витарата(1.6 8V). Вчера ми задържаха спирачките, свалих апаратите почистих ги станаха супер. Тръгвам да карам след 400м пак задържат и предни и задни спирачки. Развих леко "нещото" за обезвъздушаване текна малко течност и всичко се оправи нито задържа нито нищо. Мисля си че проблема ми е в помпата, защото не връща налягането назад. Имате ли идея как може да се оправи?
    Колега, въртенето на щуцера /"нещото"/ е колкото да се прибереш.Аз също мисля, че проблема е в помпата.Без да претендирам,че е същото но преди време имах този проблем с друга марка автомобил и като смених помпата всичко си дойде на мястото.Поздрави и успех!!!

    Коментар


    • От: Витарски неща

      Смяна на гумичките на помпата.
      Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
      Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
      "Mud Angels" Stara Zagora

      Коментар


      • От: Витарски неща

        Къде да намеря такива гумички?
        TT-Tuning Team
        АСК Добрич

        Коментар


        • От: Витарски неща

          Щом с пускане на течност се оправят, изглежда течността ти е много отдавна за смяна.
          В смисъл, сваляй всичко, разглобявай, промивай, нова течност, псуване, обезвъздушаване и си ти.

          Гумички не съм търсил за Витарата, не знам дали се продават отделно. На дъртите Хонди (Сивик, 84-87) размера на маншетите е същия, но дали и за тях се намира нещо - нямам идея.

          Ако опреш до смяна на помпата с някаква друга, добър съвет - сменяй направо комплект с вакуумния усилвател. Надявам се да не стигаш до там де, че аз го играх тоя цирк и се вкарах в доста интересно приключение, заради малкия диаметър на вакуумния на Витарата.

          П.П. Пиши после какво е станало.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: Витарски неща

            Спирачната течност е нова, утре ще ходя до Варна да взимам помпа и дано да се оправи.
            TT-Tuning Team
            АСК Добрич

            Коментар


            • От: Витарски неща

              Първоначално публикуван от Деян Давидов Преглед на мнение
              Спирачната течност е нова, утре ще ходя до Варна да взимам помпа и дано да се оправи.
              Тя течността добре че е нова, въпроса беше дали си промивал системата като цяло? Ако само изтичиш старата течност и налееш нова, ефекта не винаги е задоволителен и може по някое време да ти задъни и новата помпа.


              П.П. Аз пък на връщане от Събора пак останах без ауспух. Въпреки 5те тампона, меката връзка, олекотеното и доста повдигнато гърне, 2 часа по-здраво каране по дупките бяха достатъчни, за да се откъсне Баси, писна ми вече!
              Вярно, че в превди, като си беше с оригиналните гърнета, се прецакваше доста по-често, но явно и това не е правилното решение. Или пък просто аз много искам?
              Верно е и че се качих (не нарочно) на един скрит пън и имаше известно лашкане, подлагане и повдигане, докато се разберем да ме пусне, но съм сигурен, че подпрях само моста и ауспуха изобщо не се е закачал никъде.
              Ако някой има идеи - да подсказва, аз вече се изчерпах
              Винаги се къса на едно и също място - края на тръбата, която слиза от двигателя. Оригинално е двойна и влиза в малкото гърне. преди го кърпих няколко пъти, накрая ми писна, вдигнах прехода малко по-нагоре, изхвърлих гърнетата и сложих само едно дълго (междинно от 10ка, както се оказа), леко преправено, за да е по-тихо. И мека връзка от ония, гофрираните, че оригиналната с ябълката ми писна да се вади и/или криви при най-малкото влизане на кофти терен.
              Спря да закача и няколко месеца си стоеше на мястото, но ...
              Всъщност, скъсала се е самата мека връзка, та има известна вероятност да не съм преценил правилно мястото, на което да я сложа - на хоризонтален участък от тръбите.
              като ми остане време, ще пробвам да я преместя малко по-нагоре, за да не се натоварва на усукване, а само на огъване, дано изкара повече, че наистина ми писна при най-малкия тормоз да започва да трещи и да гърми
              Последно редактирано от tef4o; 05-09-11, 09:27.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Витарски неща

                Някой има ли идея дали за смъкване на бензиномер се сваля целия резервоар? Това нещо е бронирано отгоре и отдолу, на ти сега "жип".

                Коментар


                • От: Витарски неща

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Тя течността добре че е нова, въпроса беше дали си промивал системата като цяло? Ако само изтичиш старата течност и налееш нова, ефекта не винаги е задоволителен и може по някое време да ти задъни и новата помпа.


                  П.П. Аз пък на връщане от Събора пак останах без ауспух. Въпреки 5те тампона, меката връзка, олекотеното и доста повдигнато гърне, 2 часа по-здраво каране по дупките бяха достатъчни, за да се откъсне Баси, писна ми вече!
                  Вярно, че в превди, като си беше с оригиналните гърнета, се прецакваше доста по-често, но явно и това не е правилното решение. Или пък просто аз много искам?
                  Верно е и че се качих (не нарочно) на един скрит пън и имаше известно лашкане, подлагане и повдигане, докато се разберем да ме пусне, но съм сигурен, че подпрях само моста и ауспуха изобщо не се е закачал никъде.
                  Ако някой има идеи - да подсказва, аз вече се изчерпах
                  Винаги се къса на едно и също място - края на тръбата, която слиза от двигателя. Оригинално е двойна и влиза в малкото гърне. преди го кърпих няколко пъти, накрая ми писна, вдигнах прехода малко по-нагоре, изхвърлих гърнетата и сложих само едно дълго (междинно от 10ка, както се оказа), леко преправено, за да е по-тихо. И мека връзка от ония, гофрираните, че оригиналната с ябълката ми писна да се вади и/или криви при най-малкото влизане на кофти терен.
                  Спря да закача и няколко месеца си стоеше на мястото, но ...
                  Всъщност, скъсала се е самата мека връзка, та има известна вероятност да не съм преценил правилно мястото, на което да я сложа - на хоризонтален участък от тръбите.
                  като ми остане време, ще пробвам да я преместя малко по-нагоре, за да не се натоварва на усукване, а само на огъване, дано изкара повече, че наистина ми писна при най-малкия тормоз да започва да трещи и да гърми
                  И аз късах, само че горе, почти до колектора. След това разбрах че има разпорка, захваната за скоростната кутия с два болта при мен липсваше нещо ))
                  Ако я няма, късането е сигурно, въпрос на време и каране.


                  ПС. То на събора днес почна интереното :Р
                  Харесвам хората с претенции. В повечето случаи са ужасно забавни.

                  www.facebook.com/BgOffroadPhotographer

                  Коментар


                  • От: Витарски неща

                    Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                    Някой има ли идея дали за смъкване на бензиномер се сваля целия резервоар? Това нещо е бронирано отгоре и отдолу, на ти сега "жип".
                    Да, сваля се целия резервоар. Хванат е на 5-6 болта заедно с бронята. Ето и снимки да видиш къде е хванат.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020448.jpg
Прегледи:1
Размер:218.9 КБ
ID:5300360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020449.jpg
Прегледи:1
Размер:204.6 КБ
ID:5300361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020450.jpg
Прегледи:1
Размер:225.5 КБ
ID:5300362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020451.jpg
Прегледи:1
Размер:251.5 КБ
ID:5300363Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020452.jpg
Прегледи:1
Размер:213.4 КБ
ID:5300364 Внимавай да не си скъсаш някой кабел или тръбичка, както направих аз - на последната снимка се вижда . Иначе нее трудно - 10-15 мин. работа.
                    898450701

                    Коментар


                    • От: Витарски неща

                      Благодаря, добре, че не го смъкнах! Това, дето няма закачен кабел, нали това е датчика? А това с кабела е бензиновата помпа?

                      Коментар


                      • От: Витарски неща

                        Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                        Благодаря, добре, че не го смъкнах! Това, дето няма закачен кабел, нали това е датчика? А това с кабела е бензиновата помпа?
                        Да , точно така
                        898450701

                        Коментар


                        • От: Витарски неща

                          Първоначално публикуван от Calico Преглед на мнение
                          И аз късах, само че горе, почти до колектора. След това разбрах че има разпорка, захваната за скоростната кутия с два болта при мен липсваше нещо ))
                          Ако я няма, късането е сигурно, въпрос на време и каране.


                          ПС. То на събора днес почна интереното :Р
                          Е, недей да дразниш де, и аз знам, че на Събора днес е по-интересно, но бях на бачкане, тъкмо се прибирам.

                          Иначе за ауспуха - както се казва, една лоша и една добра новина. Лошата е, че малко не съм преценил размера на една от ограничителните шайби на най-предния тампон на ауспуха и съответно мръсната гад е изскочила от лашкането.

                          Добрата е, че всъщност няма нищо потрошено, просто една връзка, която бях оставил за "бушон", ако види зор, се е измъкнала заради тампона, но снощи по тъмното не съм видял добре и съм набедил меката връзка, която е непосредствено след това, а тя си е здрава.
                          Все пак се оказа, че идеята като цяло е читава и няма нищо да преправям. Тъпата шайба се сменя за минута и половина, "бушона" се набутва обратно за още толкова и това е
                          хепи хипи
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Витарски неща

                            Трябва ми размера на семерингите които са на раздатката на изхода за задния и предния кардан.
                            TT-Tuning Team
                            АСК Добрич

                            Коментар


                            • От: Витарски неща

                              Проблема ми е, че витара не пали и върви на бензин. На газ е ок. Колата е 8 клапана, моно инжекцион.

                              След констатиране на неработеща бензинова помпа и подмяната с друга обаче пак не пали. Помпата качва гориво, прекарва го през филтъра(ще го сменя, но днес не успях да хвана магазина). Откачих и тръбичката за обратния бензин - има такъв.
                              Разсъждавам си, че щом на газ си върви и бензин има в бензинопроводите, значи следва нещо с инжектора да не е наред. Запушен или пък проблем нещо с тоците??? Какво мислите, как да тествам?

                              Дайте метод за прочисване на резервоара, че май има нужда.
                              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                              Коментар


                              • От: Витарски неща

                                Аз последно страдах от компютъра, дано не е ти е това проблема, но при тази информация която даваш.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X