Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

    Понеже скоро ще сменям и моя, и ако някой има предложение как можем да направим замерване да дава. И на мен ми е интересно колко ще е реалният ефект. То със сигурност упражнението с двигател от опел ще е по-добре, но винаги ще има нещо което ще е по добре. Варианта с витаровия мотор си има свойте предмиства, като това дето описах по-горе, а също и сравнително лесното му поставяне с минимални преправяния. Също и последващо по лесно узаконяване, повечето не си караме машините на платформи и се налага да си пътуваме с тях до гората, като някои ги ползват и като ежедневни.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

    Коментар


    • #47
      От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

      Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
      Понеже скоро ще сменям и моя, и ако някой има предложение как можем да направим замерване да дава. И на мен ми е интересно колко ще е реалният ефект. То със сигурност упражнението с двигател от опел ще е по-добре, но винаги ще има нещо което ще е по добре. Варианта с витаровия мотор си има свойте предмиства, като това дето описах по-горе, а също и сравнително лесното му поставяне с минимални преправяния. Също и последващо по лесно узаконяване, повечето не си караме машините на платформи и се налага да си пътуваме с тях до гората, като някои ги ползват и като ежедневни.
      Фабрично няма Самурай с Витаров двигател така че узаконяването е еднакво .Дали ще отделиш 2 дена за слагането на Витаровия место 3 за ореловия е все едно като време , важното е да има бира .Ако ползваш Самурая и за ежедневен автомобил почти съм обеден че Опеловия ще хапе по малко от Витаровия , стига да е в добро състояние де
      Лудак

      Коментар


      • #48
        От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

        Една малка подробност само-на Самурай е значително по-лесно да се присади мотор от Омега със все скоростите,отколкото да се сАди каквото и да е друго на Самурайската кутия...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #49
          Re: От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

          Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
          Фабрично няма Самурай с Витаров двигател така че узаконяването е еднакво .Дали ще отделиш 2 дена за слагането на Витаровия место 3 за ореловия е все едно като време , важното е да има бира .Ако ползваш Самурая и за ежедневен автомобил почти съм обеден че Опеловия ще хапе по малко от Витаровия , стига да е в добро състояние де
          По спомен имаше някакви подробности като това да не се надвишава определен процент като мощност на новия спрямо стария, затова си мисля че витаров ще е по лесно. При опеловия може би ще искат и нови спирачки подобрения по окачването и т.н. Та в такъв смисъл мислех, че витаровия ще е по лесно.



          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Една малка подробност само-на Самурай е значително по-лесно да се присади мотор от Омега със все скоростите,отколкото да се сАди каквото и да е друго на Самурайската кутия...
          А защо е по лесно омегов мотор колега, при самурая витаровият двигател се слага директно като се разпробива само на места(може и с фланеца ако го имаш, даже е по лесно), едната стойка на тампоните се преправя минимално и по електрика нищо не пипаш, колекторите на самурая и витарата са заменяеми. Кажи кое ще е по малкото с опеловия мотор ? Като се почне от тампоните, електрониката там която трябва да се преправя, кардана към раздатката примерно ? Кое спестяваш с опеловия, което правиш при витаровия, а също и в домашни условия кое е по лесно, защото аз имам една гаражна клетка пред блока и там ще се състои трансформацията.
          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
          http://www.facebook.com/JeepBG
          LZ1GGC

          Коментар


          • #50
            От: Re: От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

            Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
            А защо е по лесно омегов мотор колега, при самурая витаровият двигател се слага директно като се разпробива само на места(може и с фланеца ако го имаш, даже е по лесно), едната стойка на тампоните се преправя минимално и по електрика нищо не пипаш, колекторите на самурая и витарата са заменяеми. Кажи кое ще е по малкото с опеловия мотор ? Като се почне от тампоните, електрониката там която трябва да се преправя, кардана към раздатката примерно ? Кое спестяваш с опеловия, което правиш при витаровия, а също и в домашни условия кое е по лесно, защото аз имам една гаражна клетка пред блока и там ще се състои трансформацията.
            Хм..при Витаровия няма ли заигравка с електрониката?Омеговия си заслужава главно заради мощноста.Лапите не са проблем,междинния кардан-също.Плюсовете може и да са повече от минусите:По-голям съединител,значително по-бавна 1-ва скорост,за сметка на малко по-голямо общо тегло...Ти си решаваш.Аз бих те посъветвал да покараш Самурай с Витаров двигател и такъв с Омегов.Има колеги и с двата типа преправяни коли.Мое лично мнение е,че ако ще имплантираш 1,6 мотор трябва да смениш и главното предаване.Или да си караш с гуми тип х'аспирин Байер...иначе е много труд за нищо...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #51
              Re: От: Re: От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витар

              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
              Хм..при Витаровия няма ли заигравка с електрониката?Омеговия си заслужава главно заради мощноста.Лапите не са проблем,междинния кардан-също.Плюсовете може и да са повече от минусите:По-голям съединител,значително по-бавна 1-ва скорост,за сметка на малко по-голямо общо тегло...Ти си решаваш.Аз бих те посъветвал да покараш Самурай с Витаров двигател и такъв с Омегов.Има колеги и с двата типа преправяни коли.Мое лично мнение е,че ако ще имплантираш 1,6 мотор трябва да смениш и главното предаване.Или да си караш с гуми тип х'аспирин Байер...иначе е много труд за нищо...
              Колега аз не оспорвам предимствата на опеловия, мен ако ме питаш и по силен бих сложил, но витаровия мотор е по бюджетен ако го намериш на прилична цена, колектора входящия оставям самурайския, аз не целя някакви много големи гуми, просто малко повече мощност. Така оставам с витаров мотор с входящия колектор от самурая които е карбураторен при мен и съм доволен като разход. Вчера си карах разни неща със самурая и минах 247 км с 32 лв, като около 150 от километрите бях закачил пълно ремарке, а самурайчето с 3 ма човека. Иначе и на мен ми се върти самурайче с двигател от опел, както и други раздатка и мостове, но това бих го направил за кола която ще се кара предимно в гората и няма да си идвам до София с нея. В момента със самурайчето си пътувам до вилата и там карам из околноста, мощността почти ме задоволява и затова съм избрал този вариант. Миро си кара със самурайските скорости и мостове пък е с прилично големи гуми, а мойте цели са по малки.
              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
              http://www.facebook.com/JeepBG
              LZ1GGC

              Коментар


              • #52
                От: Re: От: Re: От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция В

                Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                ... Миро си кара със самурайските скорости и мостове пък е с прилично големи гуми, а мойте цели са по малки.
                Тц...Миро си кара с главно предаване от Витара-5,125:1.Две на ръка е,че на бавни ПЧ на РК е 4,16:1,а това в комбинация с бавни дифове е доста добър ВМ на колелата.Затова пак казвам,ако ще засилваш мотора само с 300кубика ще трябва да си останеш с малките гуми.Ако искаш по-големи гуми(примерно 32"-34") ще трябва да смениш и предавките.Рано или късно ще стигнеш до този извод.
                Само за пример мога да ти дам:
                Самурай с 1,6 л мотор и гуми 31" не е равен на Витара с 31-ци.Много по-малко и слабо ще върви...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #53
                  От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                  А Витара с 31-ци и е труднично и почти забравяш за 5-та скорост .Бирата е голема и говорена много.Gogosi ела някоя Сряда на седмичната среща на Сузуки и приятели в София и там ще ти се обясни от хора минали по този път
                  Соти мислете и за мойта Витара че сам няма да мож да си сложа преден мост както трябва а и някаква "бира" за 2.5 V6 моторетка ми се върти .Ако в Сряда успея ще дойда ще Ви обясня какви идейки са ми в главата
                  Последно редактирано от Людмил Кюковски; 24-04-11, 21:22. Причина: допълнение
                  Лудак

                  Коментар


                  • #54
                    От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                    Немаш ядове...нали знаеш,че "слагам мостОве сек'ви"...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #55
                      Re: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                      Колеги за едно и също говорим ама айде, иначе то е ясно, че ако се слагат големи гуми ще трябва нещо да се преправя визирам дифове или раздатка. И когато преправя и дифовете и раздатката докъде ще стигнем ? Ще почне да къса примерно полуоските, както писах по нагоре с опеловия мотор ще е най-добре други мостове и раздатка. Примерно по темата може да се изкаже и Eti той е също с витаров мотор с дифове 5.12 витарови и си ги върти 31 ците без проблем, та дори и по големи. Скоро ще сменя и витарския с друг по силен и най-добре ще може да се изкаже с кой мотор какво. Иначе е хубаво ако може тези мнения последните да се отделят в отделна тема "Подходящ двигател за самурай" защото тази беше специално за витаровия как става и само я разводняваме така.
                      Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                      http://www.facebook.com/JeepBG
                      LZ1GGC

                      Коментар


                      • #56
                        От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                        колега и аз не се стърпях ама не си наред май с очите или не четеш добре български от твоето написано излиза че има ниски с олекотен маховик ? така ли? че май всички твърдим че няма а ти да колегата нинджа 1 ти го е описал много добре в п.п са , а за да вдигнеш и обороти заедно с неговите обяснения (раз.вал с големи гърбици , маховик) се слагат и по твърди пружини на клапаните , защото оригиналните са изчислени за около 8 000 оборота и след тези обороти пружините немогат да сварват да затварят клапаните , и се слагат по твърди , не искам да се хваля ( умря циганката дет ме хвалеше ) правил съм ладов двигател 1,6 да върви повече от 160 кс атмосверека(без значение марка) с горе посочените интервенции , правят се и ред други неща като биели от ланчия ,шлайф на колектори и т.н. спирам че пооцапахме темата на колегата извини ме колега
                        Не просто погрешно съм се изразил Слагал съм олекотен маховик знам точно както и как се променя и то точно на Лада Много ми е интересно как я докарахте до 160кс. да ти пратя един двигател да ми направиш ? Поздрави
                        Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                        Коментар


                        • #57
                          От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                          Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                          Не просто погрешно съм се изразил Слагал съм олекотен маховик знам точно както и как се променя и то точно на Лада Много ми е интересно как я докарахте до 160кс. да ти пратя един двигател да ми направиш ? Поздрави
                          нямаш грижи само ми намери необходимите части и ще го направя , ако си сериозен ето ти тела 0897951757 , само 3бр. части са трудни за намиране , но ако имаш пари няма да са проблем , другото е фрези и шлайфове , ако не са се променяли цените на частите ще ти излезе около 2500,3000лв. без труда . Поздрави
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                            Накрая дойде времето и аз да почна смяната. Тъй като не бързам за никаде, вчера поразкичих кабелите и днеска махнах мотора. Незнаех дали ще има кой да ми помага с мотора, пък и смяната я правя пред гаражната ми клетка до блока, та скалъпих някакво приспособление за изваждане на мотора. Имах една китайска лебедка за атв, дават и към 900 кг и ми свърши перфектна работа. Може и да е малко смешна системата, ама такива са ми възможностите тука пред блока. Ето и малко снимки от началото:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120920112093.jpg
Прегледи:1
Размер:111.2 КБ
ID:5303454Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120920112089.jpg
Прегледи:1
Размер:115.7 КБ
ID:5303455Натиснете снимката за да я уголемите

Име:120920112091.jpg
Прегледи:1
Размер:133.0 КБ
ID:5303456

                            с лебедката става супер удобно, понеже има и дистанционно и може и сам човек да се оправя.

                            Сега ми остава да прехвърля колекторите и маховика върху другия мотор. На него пък му поставих 90А алтернатор от VW Golf, надявам се да работи добре и той. Ето го и него както и фланеца и ламарината която пази от боклуци при стартера.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:110920112088.jpg
Прегледи:1
Размер:123.2 КБ
ID:5303457Натиснете снимката за да я уголемите

Име:110920112086.jpg
Прегледи:1
Размер:112.3 КБ
ID:5303458Натиснете снимката за да я уголемите

Име:110920112087.jpg
Прегледи:1
Размер:136.1 КБ
ID:5303459

                            Имам и един въпрос, ако някой е наясно картерите заменяеми ли са и въобще витаровия пречи ли ако се постави без да са поставени мостовете под ресьорите. Говорим за 8V мотора.
                            Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                            http://www.facebook.com/JeepBG
                            LZ1GGC

                            Коментар


                            • #59
                              От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                              Тъй като не получих отговор свалих и двата картера и се оказа че са заменяеми, единствения проблем е сондата с цедката от където смуче масло, витаровата е различна от самурайската. Наложи се от 2 те да направя една. Ето и малко снимки на картерите и сондите. И къде съм срязал сондата за най-лесно преправяне:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:140920112094.jpg
Прегледи:1
Размер:130.9 КБ
ID:5303657Натиснете снимката за да я уголемите

Име:140920112095.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:5303658Натиснете снимката за да я уголемите

Име:140920112097.jpg
Прегледи:1
Размер:112.4 КБ
ID:5303659Натиснете снимката за да я уголемите

Име:140920112098.jpg
Прегледи:1
Размер:127.2 КБ
ID:5303656
                              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                              http://www.facebook.com/JeepBG
                              LZ1GGC

                              Коментар


                              • #60
                                От: Смяна двигател на Самурай 1.3 карбуратор с 1.6 8v моноинжекция Витара

                                Може ли да разкажеш малко по подробно за алтернатора?
                                Какъв голф, какви преработки се налагат на закрепването и т.н. По снимките ми се вижда, че само си обърнал планката за обтягане? Ролката пасва ли?
                                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X