Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Има тунингови,изцяло алуминиеви и с по-голям дебит.Вече и на по-сносни цени.Този колко струва?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      Има тунингови,изцяло алуминиеви и с по-голям дебит.Вече и на по-сносни цени.Този колко струва?
      Достатъчно по-евтин излиза от оригинален.
      А за тунинговите се чудя доколко би могло да се намери нещо, което да пасне за конкретния автомобил като директна замяна на щатния, без да се налагат други промени по охладителната система.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        Разходи се до Проспийд...Има доста вариянти...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          Разходи се до Проспийд...Има доста вариянти...
          Тунинговите, които гледам по каталозите, са за леки коли, а не за камиончета. Американците имат доста варианти, но там пък Патрул-ът е силно непознат като модел.
          Както и да е. Поне за момента въпросът изглежда решен. При пробните карания досега температурата не надвиши 90*, а виското се чува, когато съм свикнал да го чувам. Оригиналният радиатор на Патрула е добре оразмерен и с него никога не съм имал проблеми с греене, когато не е яко задръстен и виското е изправно.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            E, днес ни се събраха очите!

            В събота отидох да поръчкам из Плана с новия радиатор. Докато кача баира над Железница, всичко беше "ток и жици". След това обаче стрелката на температурата клюмна надолу и в един момент направо се притесних да не би двигателят да се простуди. То бива охлаждане, ама чак пък толкова!

            В неделя се потвърди, че двигателят категорично не може да загрее до нормална температура. А сега де! До миналата седмица се борим с пристъпи на висока температура, а сега - работата отива на измръзване.

            Бързо стана ясно, че термостатът не затваря, в резултат на което охладителната течност си циркулира нонстоп.

            Тъй като много хубаво не е на хубаво, днес тръгнахме да сменяме термостат.
            В момента, в който го извадихме, ченетата ни направо увиснаха. Причината да остане отворен беше очевАдна ...




            Две топчета калай бяха останали защипани в термостата и ефективно го бяха блокирали в отворено положение. Източникът им изглежда очевиден. Най-вероятно са били залепнали от вътрешната страна на изходящото казанче на новия радиатор и след известно друсане по черно са тръгнали да пътешестват из охладителната система.
            За щастие, тези не са стигнали далеч, защото са заседнали в термостата. Дали е имало и други - един господ знае.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Освен спешния "ремонт" на термостата, днес затвърдих и тенденцията напоследък да правя тунинг наопъки. Т.е. да връщам нещата към оригиналния им вид.

              Още преди 4 години Патрула го взех с "тунингован" (с цел поставяне на интеркулер) смукателен колектор.



              Това заварено положение използвахме и при монтажа на друг интеркулер.

              След като покрай перипетиите с радиатора барем 100 пъти махахме и слагахме кулера, в един момент ми писна и реших да покарам без него. Още повече, че откак ремонтирах турбото, взех да се чудя дали тръбата, водеща от него към кулера не е твърде тясна.


              А след като покарах без интеркулер, реших да направя това положение по-постоянно, като за целта сменя модифицирания колектор с оригинален. Целта на занятието беше да се избегнат врътките, която правеше въздухът от турбото, преди да отиде там, където му е мястото.

              Операцията по замяна на колектора е наглед проста, но само наглед. С времето изпускателният колектор на Патрула се деформира и като тръгнеш да сменяш онзи над него с друг, установяваш, че изпускателният колектор подпира тук и там и не дава на другия да си легне на мястото.
              Гого днес направи мускули от сваляне и махане на колектор, доде успее да го намами. Но в крайна сметка стана.

              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                След доста ръчкане по състезания и над година каране с разхлабени (вероятно недобре затегнати при смяна на съединител) тампони на скоростната кутия, миналата година установихме, че има малко нещо проблем с някои синхронизатори. В резултат на това, при по-бързо превключване на 3-а и 4-а, от време на време скоростите прихъркваха. Постепенно се появи и някаква вибрация, която беше особено осезаема при връщане на газта на 3-а.

                Миналата седмица проблемите изплуваха на повърхността. На магистралата преди Варна 5-а отказа да се включва без междинна газ. Четвърта също направи подобен номер. На втория ден от състезанието констатирах, че почти нямам 3-а скорост, която започна да се включва след поне 2-3 опита и биваше изплювана моментално при малко по-здраво подаване на газ. Единственият начин някак да се използва 3-а беше да се натиска лоста със сила напред. Четвърта също започна да изскача сама от време на време.

                Онзи ден свалихме скоростната кутия за да видим какво е положението. Още с източването на маслото стана ясно, че нещата не изглеждат добре. Въпреки, че от последната смяна на масло едва ли имаше и 10,000 км пробег, маслото беше сивочерно и доста гъсто, а заедно с него от кутията "изтекоха" и парчета метал. Оказа се, че на едно място дори корпусът на кутията е спукан, макар и не толкова, че да потече масло.

                Изобщо, скоростите вече бяха тотална щета ...

                И въпреки всичко, камиончето не само устиска на около 600 състезателни километра, но и ни върна от другия край на България. Колкото повече карам тази машина, толкова повече я уважавам.

                Покрай другото се видя, че е имало и проблем, който вероятно е дал своя принос в "довършването" на механизмите.

                Маншонът, който защитава отвора за лоста, беше скъсан

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0058.jpg
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5277848

                и през скъсаното в кутията е влизала вода и кал, която не беше много малко. Как е работило маслото с такива "добавки" е ясно ...

                Така че, патрулджиите не е лошо да погледнат какво е положението с този маншон и при необходимост да го сменят. Като отидох с него в един магазин за части на руски коли, в рамките на 5 минути си излязох с общо-взето подходящо маншонче срещу 3 лв.
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-06-11, 08:34.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Това с маншончето при тебе е малко.Виж при мен какво беше.
                  http://offroad-bulgaria.com/showthre...=111342&page=1
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Някой приспособявал ли е пластмасови подкалници от друг автомобил? От някоя година карам с гумени, но едно, че идат малко тежички, а нещо им е доста кратък животът. Нито 4-мм гума, нито 2-мм, армирана с плат, оцеляха особено дълго. Изглежда, че доста бързо старее материалът и особено когато се налепи с тежка кал се съдира за норматив.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Просто идея - защо не ги мажете с нещо мазно преди "окалянето"? Може да не задържат толкова много кал...
                      Последно редактирано от NovemberCharlie; 17-05-11, 09:13.
                      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                      Коментар


                      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        А от пластмасовите калници на тир - влекач не може ли да се изреже и да се приспособи на джипа.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                          А от пластмасовите калници на тир - влекач не може ли да се изреже и да се приспособи на джипа.
                          Може и да може. Просто питам дали някой вече е нацелил нещо подходящо, за да не си играя по метода "проба-грешка". Че иначе ще ми е най-лесно да си взема пак едно парче гума и да си изрежа от него подкалници, дето да изтраят още някой месец.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Точно на Нисан Ник Николов ги направи от половинки на пластмасов варел за туршия. Виж му темата за сервиза и конретно за Нисана, там ги има. Но според мен и тази пластмаса ще старее много бързо и ще става чуплива.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Мисля, че най добре стават от каиш с оплетка с дебелина 7-8 мм, обаче струва към 25 лв. метъра.
                              Samurai Gemax

                              Коментар


                              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                                Мисля, че най добре стават от каиш с оплетка с дебелина 7-8 мм ...
                                7-8 мм ми се вижда твърде дебело. Това нещо няма да има сгъване по извивките на калника. Освен това предполагам, че ще е прекалено тежко.
                                Дори 3-мм гума си тежи. Едно парче 1,20 х 2 м излиза около 11,3 кг.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X