Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Част от житието на един боец-ГАЗ69

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

    Жоро и аз съм с блокажи но не ми се развиват.Защо мислиш ,че е от тях?
    Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

    Коментар


    • #92
      От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

      АЗ нямам блокажи.Така като се разхождам из форума ми прави впечетление че тоста джипки имат но немога да разбара как се включват.

      Коментар


      • #93
        От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

        Първоначално публикуван от slavchovt Преглед на мнение
        АЗ нямам блокажи.Така като се разхождам из форума ми прави впечетление че тоста джипки имат но немога да разбара как се включват.
        Масово слаганите тук блокажи от БТР са автомеханични - водачът няма контрол над работата им.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #94
          От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

          Разбира се че има - ако не даваш газ няма да се включва
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #95
            От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

            Да продължа с хидравликата.

            След като монтирах сектора дойде и време за монтиране на помпата.Отначало мислех да ползвам двойна ремъчна шаиба за коляновиа вал от 24-ка,но трябваше да премествам доста неща осево,напред или назад и се отказах.Двойната шайба си направих като заварих две еденични от оригиналния си мотор,като преди това на струг ги центровахме.Получи се здрава и много лека шайба за разлиика от 24-ката която е здрава,но и много тежка!
            Окачването на помпата върху блока бе трудничко,но не невъзможно.На по новите мотори има шпилки и отстрани срещу тези на водната помпа и монтажа се улеснява доста.При моя случай мога да ползвам само две от шпилките на водната помпа(някои захващат хид.помпа само на тези две шпилки)и реших да ползвам и две от шпилките на капака на ангренажните колела.Получи се една гредичка от две части,захваната на четири здрави точки.





            Двоината ремъчна шаиба и части от окачването на хид.помпа.
            Ползвах стари шаиби и се наложи да оправям и отворите за захващане към коляновия вал.


            Вече с инсталирана и захранена хид.помпа.Отначало при пробите имах проблем с помпата,правеше мехурчета и издаваше странни звуци.Правих консултаций с Ник и други колеги по телефона и се оказа,че дърпаше въздух от самия корпус на помпата понеже не бях наредил всички болтове пристягащи корпуса на въпросната помпа.


            Помпата е от Мерцедес 124 и има вграден филтър в казанчето.След като изчистих проблемите с мехурчетата помпата заработи като часовник!Вижда се и решението за обтягане на ремъка на хидравличната помпа.Получи се много здраво захващане без грам да вибрира помпата.






            Перката минава на около 5мм.от болтовете закрепващи шайбата на помпата,затова исках надеждно захващане на новата екстра.
            ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

            Коментар


            • #96
              От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

              Продължавам и с най интересната и трудна част,а именно регулировката и напасването на хебела.


              Няколко варианта се практикуват до момента:
              -оригинален хебел от БМВ като му се разпробива нов конус за Газков болт-моста не дозавива хубаво и се отслабва конуса
              -оригинален хебел от БМВ като се ползва и болт от БМВ-не се отслабва конуса,но пак има недозавиване
              -хебел смесица от БМВ и ГАЗка-най добрия вариант стига да се изработи монолитен.

              Избрах варианта с хебел от две части-едната от БМВ,а другата ог ГАЗ-69,като двете части бъдат заварени в последствие(имаше тема против заваряването на хебела,но точно това правя и аз,показвам как не трябва да се прави).Първоначално направих дължината да е като тази на ГАЗковия хебел,и джипа завиваше ,викам си супер лесно и хубаво стана,докато не легнах под джипа и в запалено състояние щерката въртеше волана от едната крайна точка до другата крайна.Излязох изотдолу ЛЕКО притеснен,завиваше ,но прекалено много и в крайно положение вече се опитваше да измества целия мост спрямо рамата!Правих какви ли не реглажи и презацепвах хебела на различни положения и не се получаваше-все на някоя от страните имаше по-голямо завиване от нужното.Чак когато махнах напълно стопорните болтове се получаваше някак завиването ,но всички знаем проблемите на тези мостове при прекомерното завиване.
              Стигнах до извода,че само скъсяване на хебела ще реши проблема с прекаленото завиване,имаше и друг вариант да огранича хебела като заваря някъкво рамо и да се бие в него,но хич не ми допадаше тоз вариант!
              Скъсих хебела и в момента е с дължина 8мм по-дълъг от оригиналния на БМВто,исках да е 10мм,но толкова се получи в крайна сметка.






              На новия хебел заварката е диагонално и сме го подсилили странично с две ребра,по предложение на брат ми.


              Как лъжат снимките,новия хебел изглежда по къс от оригиналния от БМВ,а не е така!


              Разликата в отворите на конусите се вижда и с просто око.


              Боядисан и готов за монтаж.


              Отново поставих хебела на мястото му ,като преди това навих стопорните болтове(ограничителни болтове на завиването върху сферите),и наново настройх дължината на предната щанга като щерката въртеше ту на ляво ,ту на дясно.Получи се!Сега и на двете страни хебела завиваше в синхрон с моста,след това настройх стопорните болтове да се припокриват с крайните положения на хебела и всичко заспа.Получи се много добре,лежах отдолу и не ми се ставаше,наблюдавах как завива моста след толкоз работа и проблемчета.

              За по-голямо завиване трябва хебела да се удължава,но мисля,че моя вариант с около 8-10мм.макс.12мм.удължаване. щади полуоските и завойте ги взима що годе нормално.



              Хебела е монтиран и с настроена щанга завива перфектно.Сега маневрирането на едно място е песен и се прави буквално с два пръста.Това е много полезна екстра при карането из горите и с по големите гуми.Резултата е невероятен.
              Последно редактирано от Светозар Стеев; 28-02-11, 01:39.
              ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

              Коментар


              • #97
                От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                Професионално изпълнение както винаги, дано не ти създава проблеми

                Поздрави
                Газ 69 2.4i
                Густо майна, пътят свърши !!!
                GSM: О895 7О6О59

                Коментар


                • #98
                  От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                  Браво Зари! Перфектен монтаж!
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #99
                    От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                    Направил си го перфектно!Поздравления!
                    0осем9осем7шест0осем7едно
                    Миро

                    Коментар


                    • От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                      Здравей Зари , хебела изглежда перфектно укрепен. Дано издържи на хард разходките , които правиш из вашия красив край. Нека да ти свети винаги една лампа , че стоманата е Х40 /проверявал съм го в лаборатория/ , и трябва да се заварява със специални електроди . Моя също е така направен , и не съм имал проблеми досега.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                        Здравей Зари , хебела изглежда перфектно укрепен. Дано издържи на хард разходките , които правиш из вашия красив край. Нека да ти свети винаги една лампа , че стоманата е Х40 /проверявал съм го в лаборатория/ , и трябва да се заварява със специални електроди . Моя също е така направен , и не съм имал проблеми досега.
                        Здрасти Коко!Карам с този хебел почти 8-9месеца и няма проблеми за сега.Тествах го на доста екстремни местенца и държи,пък и хидравликата се представя отлично!
                        ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                        Коментар


                        • От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                          Вече джипката си има и "немски улуци" с филтриращ елемент!Под капака беше доста тесничко и реших да поосвободя малко място.Мислех да правя шнорхела от неръждавеика,но в един Столичен магазин харесах тези улуци с диаметър 75мм. за да не душат "ретро" мотора.Филтъра и част от филтърната кутия са за Крома дизел 2500кубика,мисля отговаря на моята кубатура.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0058.JPG
Прегледи:1
Размер:227.5 КБ
ID:5258370

                          Направих си и мрежа,като истинските шнорхели,да не влизат хептен едри предмети.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0057.JPG
Прегледи:1
Размер:162.6 КБ
ID:5258367

                          На запален двигател без филтърния елемент се чуват доста интересни звуци,все едно си залепил ухо на карбуратора!
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0055.JPG
Прегледи:1
Размер:168.2 КБ
ID:5258365

                          Горе-долу заприлича на нещо.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0061.JPG
Прегледи:1
Размер:190.5 КБ
ID:5258368


                          Направих и шапка за карбуратора с голям диаметър и още няколко входа за различни по диаметър маркучи.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0059.JPG
Прегледи:1
Размер:209.5 КБ
ID:5258369

                          Въздуховода е пластмасов от някакъв Форд.Точно отговаря на желания от мен диаметър.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0060.JPG
Прегледи:1
Размер:215.7 КБ
ID:5258366

                          Отанаха само довършителни работи,боя(хич не ме кефеше кафявия цвят на тръбите) и монтажни работи(залепване с лепило за ПВЦ и зглобка).
                          Останалите снимки след малко.

                          Вече си имам улуци,но незнам кога ще смогна да си направя и покривче!
                          Последно редактирано от Светозар Стеев; 07-03-11, 19:44. Причина: Допълнение.
                          ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                          Коментар


                          • От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                            Колега,шнорхела е прекрасен!Поздравления за тположения труд.
                            0осем9осем7шест0осем7едно
                            Миро

                            Коментар


                            • От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                              Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                              Колега,шнорхела е прекрасен!Поздравления за тположения труд.
                              Ооо,почакай да го видиш в завършен вид,какъв е красавец .Абе получи се що-годе добре и най вече ще филтрира по качествено от предходния въздушен филтър.
                              ГАЗ69,Fiat Dukato maxi бордово 3,40м.Omai4x4 тристранен самосвал и Витара в проект!

                              Коментар


                              • От: Част от житието на един боец-ГАЗ69

                                Супер, и пускай снимки когато можеш

                                Поздрави в Зверино!
                                Случайни хора УАЗ не карат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X