Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля и аз с малко подобрения :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Да се похваля и аз с малко подобрения

    Актуалния вид на возилото (куфара отгоре е взет на заем):


    Вече взе да ми става скучно да го човъркам. Последното, което направих - малко допълнителна шумоизолация в предната част на пода и "тунела". Ефекта е осезаем, но не и достатъчен - голямата част от шума прониква през горната част на предната стена на купето, под стъклото, точно зад таблото. Е, няма сила, която да ме накара да сваля цялото табло, за да сложа изолация там.
    Почвам сериозно да се замислям дали да не го бартеросам за нещо по-практично - някое L200 или пък друг пикап... ще ми върши доста повече работа.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #32
      От: Да се похваля и аз с малко подобрения

      Интересно би било да споделиш как се държи на пътя с този допълнителен багажник при всичките модификации,които си направил по окачването (повдигнатия център на тежестта), гумите и т.н. или всичко се компенсира от фактът,че полиеритановите тампони, амортисьорите и фланците си казват думата....

      Коментар


      • #33
        От: Да се похваля и аз с малко подобрения

        Първоначално публикуван от IVE Преглед на мнение
        Интересно би било да споделиш как се държи на пътя с този допълнителен багажник при всичките модификации,които си направил по окачването (повдигнатия център на тежестта), гумите и т.н. или всичко се компенсира от фактът,че полиеритановите тампони, амортисьорите и фланците си казват думата....
        На пътя се държи по-добре отколкото беше с обикновените амортисьори. Основната разлика идва от тях и от твърдите пружини отзад. Големите гуми също си казват думата, в смисъл, че позволяват движение с разумна скорост (около 95-100 км/ч по ГПС) без да се мъчи продължително мотора в обороти над 2700. Разбира се, агресивния грайфер внася сериозен шум в движението още от 50км/ч. Куфарът не се отразява по никакъв начин на стабилността, но се отразява на разхода с около 1-1,5 л/100км при горепосочените скорости или иначе казано - при това пътуване средния разход беше 10.9л/100км. върху приблизително 1200км по ГПС.
        Возията е определено твърда, но в моя случай това не е кой-знае-каква болка, понеже (д)ефекта се компенсира напълно от амортисьорите на седалките (рядка екстра за къса база).

        П.П. Куфарът има един сериозен недостатък - невъзможно е влизането с него в никакви гаражи, подземни или покрити паркинги, навеси... изобщо - почти никакво паркиране на сянка
        Последно редактирано от stargazer; 28-09-10, 11:22. Причина: П.П.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #34
          От: Да се похваля и аз с малко подобрения

          Това с амортисьорите на седалките е интересна екстра....но като цяло мисля,че ефектите са повече от дефектите и разхода на гориво с тези гуми и допълнителния багажник е напълно приличен !

          Коментар


          • #35
            От: Да се похваля и аз с малко подобрения

            Първоначално публикуван от IVE Преглед на мнение
            ... и разхода на гориво с тези гуми и допълнителния багажник е напълно приличен !
            Характерна особеност в аеродинамиката на Паджерото е, че разхода скача драстично при преминаване на границата от 105-110 км/ч. Миналата година, по много подобен маршрут, с 32-ки регенерат и поддържане на 115-120 км/ч където е възможно, при това без куфар отгоре, разхода ми беше средно към 13л/100км.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #36
              От: Да се похваля и аз с малко подобрения

              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
              Характерна особеност в аеродинамиката на Паджерото е, че разхода скача драстично при преминаване на границата от 105-110 км/ч. Миналата година, по много подобен маршрут, с 32-ки регенерат и поддържане на 115-120 км/ч където е възможно, при това без куфар отгоре, разхода ми беше средно към 13л/100км.
              Напълно съм съгласен, и моите впечатления са същите и то със заводския размер гуми но това е нормално при положение че тези скорости от над 110 км/ч са в границите на 3000-3500 об./мин. а за дизел от поколението на 4D56 не са най-разумните и благоприятни за поддържане особено с ръчна скоростна кутия (при автоматик са по-ниски). Все пак нашите любимци не са магистрални бандити...

              Коментар


              • #37
                От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                Характерна особеност в аеродинамиката на Паджерото е, че разхода скача драстично при преминаване на границата от 105-110 км/ч. Миналата година, по много подобен маршрут, с 32-ки регенерат и поддържане на 115-120 км/ч където е възможно, при това без куфар отгоре, разхода ми беше средно към 13л/100км.
                Не зная дали скока се дължи на скапаната аеродинамика или на достигането до някакви определени обороти. Аз залагам по- скоро на второто. При мен разхода подскача осезаемо над 125- 130км. (по ГПС) и от 14 отива на 16/100 газ, но педала се мачка безмилостно.
                08седемшест5едно513четири

                Коментар


                • #38
                  От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                  Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
                  Не зная дали скока се дължи на скапаната аеродинамика или на достигането до някакви определени обороти. Аз залагам по- скоро на второто. При мен разхода подскача осезаемо над 125- 130км. (по ГПС) и от 14 отива на 16/100 газ, но педала се мачка безмилостно.
                  Всъщност е по малко и от двете. Ако съдя по показанията на манометъра, за поддържане на скорост около 80км/ч по равно на 5-та, турбото работи с около 60% от максималното си натоварване. При 95 е на около 85%. Над 105 твърдо остава на макс. Съответно, помпата подава пропорционално на това натоварване повече гориво. При движение в същите обороти, на равно но на 4-та (съответно с по-ниска скорост) натоварването на турбото е с около 15% надолу. Допълнителното натоварване е следствие единствено на сили с обратна посока на движението, от които най-голяма тежест има въздушното съпротивление, при така поставените обстоятелства. При теб е различно, понеже максималния товар на двигателя, съответно максималното постъпващо гориво, идва при друг режим на работа (все мак имаш +50% мощност спрямо нашите печки, които играят основна роля именно във високите режими).
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                    Извинявам се, че се намесвам малко извън насоката на темата, но бих искал да помоля за малко повече подробности за предната броня.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                      Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
                      Извинявам се, че се намесвам малко извън насоката на темата, но бих искал да помоля за малко повече подробности за предната броня.
                      Е,за точно тази броня ти разправях ,много е добра.А моите снимки със сигурност са по-лоши(все пак,са от телефон)
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                        Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                        Е,за точно тази броня ти разправях ,много е добра.А моите снимки със сигурност са по-лоши(все пак,са от телефон)
                        Бронята я купих готова от Чавдар (V93). Беше правена за неговия Галопер и се възползвах от конструктивното сходство на копието (Галопера) с еволюцията на оригинала (Паджеро1). Наложи се леко изместване на захватите с около 3 см надолу и малко подрязване на ъглите към арката на калника. Подробности за изработката на бронята може да сподели Чавдар - аз не го разпитвах - интересуваше ме крайния резултат.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                          Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                          Характерна особеност в аеродинамиката на Паджерото е, че разхода скача драстично при преминаване на границата от 105-110 км/ч.
                          Това далеч не е характерна черта само на Паджеро. Всички останали са така.

                          Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                          Е,за точно тази броня ти разправях ,много е добра.А моите снимки със сигурност са по-лоши(все пак,са от телефон)
                          Бронята наистина е застанала много добре. Ако е бившата на Чавдар от Галопера, е правена при Митко Фулдата.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            Бронята я купих готова от Чавдар (V93). Беше правена за неговия Галопер и се възползвах от конструктивното сходство на копието (Галопера) с еволюцията на оригинала (Паджеро1). Наложи се леко изместване на захватите с около 3 см надолу и малко подрязване на ъглите към арката на калника. Подробности за изработката на бронята може да сподели Чавдар - аз не го разпитвах - интересуваше ме крайния резултат.
                            Ясно. Благодаря.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                              А може ли малко снимки на бронята?
                              GSM 0877 08 99 19
                              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                              Коментар


                              • #45
                                От: Да се похваля и аз с малко подобрения

                                Снимки тук вече няма. Причините са сложни. Паджерото е обявено за продажба в мобиле и карс.бг - там може да се види актуалния му вид.
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X