Еволюцията на една 80тка.
Попаднах на интересен проект на база Toyota HDJ 80.
Джипката във вид при закупуването.

само след 2 месеца - 5” snake racing лифт, Cooper STT 315/75/16, intercooler (200hp/500nm)

след още няколко месеца - 325/80/16 MT гуми 10x16,
предавателни числа 4.56 ,
ARB + Warn, допълнителен резервоар Long Ranger
и шнорхел

Планът по-нататък

малко рязане


Конструкцията е от 3мм алуминиеви профили и пакет тип "сандвич" от фибростъкло.




И резултата е



зашеметяващ



Само купето е изработено в професионален сервиз ( http://www.off-road-schmiede.com/ ),
всичко останало е ръчна изработка от собственика (Щефан) на 80тката.




Има топла и студена вода

хладилника е на релси с цел по добра подредба на мястото.


задният бъмпър, освен като броня е и резервоар за въздух към компресора.

Малко чупки в кръста



Снимки от почивката на Щефан във Франция


Допълнителен резервоар за вода - 100 л.



Резервната гума също е на релси и се изтегля при нужда.


След боядисване на интериора.

Едно голямо браво на такива мераклии
Личният сайт на Щефан:
http://www.globe-cruiser.com/
Материалите са копирани от
ТУК
Попаднах на интересен проект на база Toyota HDJ 80.
Джипката във вид при закупуването.

само след 2 месеца - 5” snake racing лифт, Cooper STT 315/75/16, intercooler (200hp/500nm)

след още няколко месеца - 325/80/16 MT гуми 10x16,
предавателни числа 4.56 ,
ARB + Warn, допълнителен резервоар Long Ranger
и шнорхел

Планът по-нататък

малко рязане


Конструкцията е от 3мм алуминиеви профили и пакет тип "сандвич" от фибростъкло.




И резултата е



зашеметяващ



Само купето е изработено в професионален сервиз ( http://www.off-road-schmiede.com/ ),
всичко останало е ръчна изработка от собственика (Щефан) на 80тката.




Има топла и студена вода

хладилника е на релси с цел по добра подредба на мястото.


задният бъмпър, освен като броня е и резервоар за въздух към компресора.

Малко чупки в кръста



Снимки от почивката на Щефан във Франция


Допълнителен резервоар за вода - 100 л.



Резервната гума също е на релси и се изтегля при нужда.


След боядисване на интериора.

Едно голямо браво на такива мераклии

Личният сайт на Щефан:
http://www.globe-cruiser.com/
Материалите са копирани от
ТУК
Коментар