Младежи (и девойки),
да ви разкажа за моите поредни неволи с моят П38. Смених му гарнитурите на входящите колектори, като сложих по 2 броя клингеритови за по-добро уплътняване и за да не смуче друг въздух, освен онзи, който идва от турбината (както трябва да е заводски) защото на 1 и последен входящ колектор гарнитурите бяха скъсани и смучеше (изпускаше) нагнетения въздух от турбото. И какво стана - смених гарнитурите (уплътних) и колята ..."умря"...
Не ще да набира, като давам газ след 60км глъхне, забива нос, за да ускоря ... маааалко като натискам педала на газта сваля една или 2 предавки, в зависимист дали съм стигнал до кикдауна или не. И сегаааааааа, преди година карах колата в Супер дизел за диагностика. Никой нищо не ми каза за гарнитурите на колекторите, а ми казаха, че са настроили двг-то и ми взеха паричките. Карах си колата така, с не много ряз, ама викам, айде, джип е, не ебегачка. Да, ама като уплътних с нови гарнитури колекторите и си е...а м...та.
Айде моля да ме посъветвате къде да направя качествена диагностика на двг като имате предвид, че говорих с АНДРО 160 и ми отказа, зщото не можел по този двг и ходих при Влади 333, а софтуера му не можа да направи връзка с двг-то ми.
Разхода е около 10,6 - 11.00 София - Казанлък София със 90 - 110км/ч, както не върви колицата. Категорично отказвам да карам повече колата в Дару кар, защото зверски ме излъгаха (има го в друга тема), както и в Мото пфое, защото там знаят само - за смяна, за ремонт , дай 1000лв, дай 1800лв и ефект .....?!?
Може би да е за ремонт турбото, но Влади 333 го слуша и твърди, че работи.
да ви разкажа за моите поредни неволи с моят П38. Смених му гарнитурите на входящите колектори, като сложих по 2 броя клингеритови за по-добро уплътняване и за да не смуче друг въздух, освен онзи, който идва от турбината (както трябва да е заводски) защото на 1 и последен входящ колектор гарнитурите бяха скъсани и смучеше (изпускаше) нагнетения въздух от турбото. И какво стана - смених гарнитурите (уплътних) и колята ..."умря"...
Не ще да набира, като давам газ след 60км глъхне, забива нос, за да ускоря ... маааалко като натискам педала на газта сваля една или 2 предавки, в зависимист дали съм стигнал до кикдауна или не. И сегаааааааа, преди година карах колата в Супер дизел за диагностика. Никой нищо не ми каза за гарнитурите на колекторите, а ми казаха, че са настроили двг-то и ми взеха паричките. Карах си колата така, с не много ряз, ама викам, айде, джип е, не ебегачка. Да, ама като уплътних с нови гарнитури колекторите и си е...а м...та.
Айде моля да ме посъветвате къде да направя качествена диагностика на двг като имате предвид, че говорих с АНДРО 160 и ми отказа, зщото не можел по този двг и ходих при Влади 333, а софтуера му не можа да направи връзка с двг-то ми.
Разхода е около 10,6 - 11.00 София - Казанлък София със 90 - 110км/ч, както не върви колицата. Категорично отказвам да карам повече колата в Дару кар, защото зверски ме излъгаха (има го в друга тема), както и в Мото пфое, защото там знаят само - за смяна, за ремонт , дай 1000лв, дай 1800лв и ефект .....?!?
Може би да е за ремонт турбото, но Влади 333 го слуша и твърди, че работи.
Коментар