Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уплътних входящите колектори и джипарата умря

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Уплътних входящите колектори и джипарата умря

    Младежи (и девойки),
    да ви разкажа за моите поредни неволи с моят П38. Смених му гарнитурите на входящите колектори, като сложих по 2 броя клингеритови за по-добро уплътняване и за да не смуче друг въздух, освен онзи, който идва от турбината (както трябва да е заводски) защото на 1 и последен входящ колектор гарнитурите бяха скъсани и смучеше (изпускаше) нагнетения въздух от турбото. И какво стана - смених гарнитурите (уплътних) и колята ..."умря"...
    Не ще да набира, като давам газ след 60км глъхне, забива нос, за да ускоря ... маааалко като натискам педала на газта сваля една или 2 предавки, в зависимист дали съм стигнал до кикдауна или не. И сегаааааааа, преди година карах колата в Супер дизел за диагностика. Никой нищо не ми каза за гарнитурите на колекторите, а ми казаха, че са настроили двг-то и ми взеха паричките. Карах си колата така, с не много ряз, ама викам, айде, джип е, не ебегачка. Да, ама като уплътних с нови гарнитури колекторите и си е...а м...та.
    Айде моля да ме посъветвате къде да направя качествена диагностика на двг като имате предвид, че говорих с АНДРО 160 и ми отказа, зщото не можел по този двг и ходих при Влади 333, а софтуера му не можа да направи връзка с двг-то ми.
    Разхода е около 10,6 - 11.00 София - Казанлък София със 90 - 110км/ч, както не върви колицата. Категорично отказвам да карам повече колата в Дару кар, защото зверски ме излъгаха (има го в друга тема), както и в Мото пфое, защото там знаят само - за смяна, за ремонт , дай 1000лв, дай 1800лв и ефект .....?!?
    Може би да е за ремонт турбото, но Влади 333 го слуша и твърди, че работи.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-08-10, 20:11. Причина: допълване
    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

  • #2
    От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

    По телефона ти казах да провериш дали са включени правилно всички букси! Направили го?

    Коментар


    • #3
      От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

      Колега,проблема не е от уплътняването на всмукателните тръби.А проблема е от неправилно закачен или датчик или вакумен маркуч(от тия тънките).Най-вероятно управлението на турбото да е проблема.Провери дали турбото ти надува маркучите.
      0885719173-Красимир

      Коментар


      • #4
        От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

        Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
        ...
        Айде моля да ме посъветвате къде да направя качествена диагностика на двг като имате предвид, че говорих с АНДРО 160 и ми отказа...
        Отказах ти по тел. щото не разбрах кой си, и разбрах че искаш "диагностика". Аз такава в пълния смисъл не мога да направя, щото нямам тестер.
        По описанието мисля че има проблем с ЕГР-ра. Тоест, клапата по някаква причина стои отворена и като си "уплътнил" турбонадува налягането "бяга" през изпускателния колектор. Там е по ниско.
        В петък мога да се занимавам с Рейнджа. В краен случай имаме и "диагностик" на повикване и не вярвам БМВ мотора да се опре.
        Само трябва да се разберем на лични.
        Поздрави!

        Коментар


        • #5
          От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

          Боби - той ще ти свърши работа.
          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

          Коментар


          • #6
            От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

            Колега Mumbler, гледах, чесах се, пак гледах, мнооого се чесах и нищо не видях да съм разменил. Сервиз не можах да намеря по твоята препоръка и колата все така си стои и си те чака да я закачиш на вълшебния ти компютър.;
            Колега Andro 160 представих се кой съм от форума, ама явно не си ме разбрал, а може и аз да не съм го казал достатъчно ясно. С удоволствие ще ти докарам колицата, само кажи кога, 'щото в петък към 18 часа ще пътувам.;
            Колега Красимир Канев, след като пак се чесах, гъзурчейки се покрай джипа никакъв тънък маркуч не виждам от турбото към където и да е. Има 2 широки- входящ и изходящ, както и маркуче за маслото - нищо друго!??
            Колега Chris_vicom, кой е Боби?!?
            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

            Коментар


            • #7
              От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

              Не разбирам много от Ровери но по аналогия с BMW, повредите с подобрн ефект са:
              Не закачено маркуче на клапана за разтоварване на турбото. В този случай колата се форсира без проблеми на празен ход но няма мощност в целия диапазон на оборотите.
              Не закачен кабел на клапана за разтоварване на турбото. Не се форсира на празен ход над 3500-4000об.
              Не закачен кабел на клапана на EGR-a. Не се форсира на празен ход.
              Разменени букси на двата клапана.Форсира се на празен ход но няма мощност. Най-силно се усеща на 2500-3000об. Няма я силата на колата.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #8
                От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

                А ето и от мен нещо:
                1. Две гарнитури една в/у друга не уплътняват по добре от една - или въобще не уплътняват!
                2. Смени си въздушния филтър
                Това за филтъра се проверява като отвориш капака на Двг. и гледаш дали турбото се опитва да си глътне маркучите при подадена много газ.
                Хвани с ръка маркуча към турбото - той се сплесква от вакуума и не стига въздух на Дв. и турбото и глъхне
                Последно редактирано от Barnie; 05-08-10, 23:28.
                Теорията и Практиката нямат нищо общо с действителноста !

                RR P38
                RR Classic

                Коментар


                • #9
                  От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

                  Хора, проблемът ми се реши!!!
                  Искам да отправя огромна благодарност на Andro 160, който ме покани да РАЗСЪЖДАВАМЕ заедно по проблема. Подчертавам - РАЗСЪЖДАВАМЕ, защото човекът наистина се опитва да разбере с мислене, а не със сменяне на детайли, както в Дару кар. Та след като си загуби 2 часа с мен, за разглобяване на чарколяците до турбината, замерване на налягането й и след като не можа да открие какъв е проблема, поне установи със сигурност, че турбината си работи и проблемът не е в нея. И точно, когато затваряхме капака гледам, че едно маркуче от плочката на горивния филтър виси надолу. Потърсихме от къде може да е откачено и се оказа, че след като съм свалил входящия колектор без да искам съм откачил от него въпросното маркуче, което се оказа, че е някакъв (защото не разбирам точно) МАТ (дано да е правилно изписано) сензор или датчик, който следи за количеството въздух и съответно подава повече гориво. И като го закачихме (ама то е 0,5см диаметър) джипката полетя, ама все едно, че й поникнаха крила. От както съм я купил не е вървяла така.
                  Та така, АНДРО, БЛАГОДАРЯ ТИ! Един от малкото свестни Човеци, които познавам!
                  А колега MUMBLER, явно, че си прекалено ангажиран, защото вече е точно една седмица, от както ми обеща, че ще я закачиш на лаптопа си! Ама ....не си ми длъжен все пак.... Ако успееш да намериш малко време за мен ще съм ти мнооого благодарен и колкото кажеш толкова ще си платя, разбира се!
                  До тук с моя проблем!
                  Поздрави!
                  Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                  Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                  Коментар


                  • #10
                    От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

                    Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                    ... което се оказа, че е някакъв (защото не разбирам точно) МАТ (дано да е правилно изписано) сензор или датчик, който следи за количеството въздух ...
                    Честито, дано нямаш повече проблеми с това. А иначе сигурно говориш за MAP сензор-а, т.к. MAF сензора няма такова маркуче. Ето малко инфо:

                    MAP - Manifold Absolute Pressure - provides instantaneous manifold pressure information to the engine's electronic control unit (ECU).
                    MAF - Mass Airflow Sensor - determines the mass of air flowing into the engine’s air intake system.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

                      Ами колега почти всички сме те насочили правилно пак е от откачен тънък маркуч)) Хайде много безаварийни километри!
                      0885719173-Красимир

                      Коментар


                      • #12
                        От: Уплътних входящите колектори и джипарата умря

                        Късно хващам темата, но ще добавя моя опит. На старата кола правих смяна на разни неща и после колата не ще да отлепи.
                        Няма ряз едва набира с мъка, гори повече и така 1 седмица. После се заровичках под капака и гелдам едно маркуче, тънко стърчи самотно. След известно оглеждане видях възможните места до които достига свободния край и гледам един датчик своборедн. Прихванах го към него и всичко се оправи. Та въпросното маркуче се беше откачило от датчика за въздуха на турбото (не знам точно).
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-10-10, 18:17.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X