Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Непретенциозен дизелов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Непретенциозен дизелов двигател

    Стига с тия стари мотори на Мерцедес-да,прави сте за тях-страхотни и легендарни са,но не са само те.
    Все едно аз да твърдя,че освен УАЗ,другите са подобия на джипове...
    Повечето разделнокамерни дизели,а и не малка част от старите мотори с директно впръскване са способни да работят с твърде разнообразни,като вид и качество горива.Примери,мога да дам много-и от личен опит и от преки наблюдения.
    Въпросът на човека е да намери такъв,сравнително непретенциозен мотор,в сравнително по-нов(до 10 годишен) автомобил(джип).
    Както на всички ни е известно,преди около десетина(а за MB и малко повечко) години светът на дизеловото двигателостроене се обърна окончателно,към новите технологий с директно впръскване на горивото от типа Common rail и помпа-дюза.
    Предимствата на новите мотори са безспорни и всепризнати,но непретенциозността към горивото,простотата в конструкцията и евтината поддръжка и ремонт не са от тях.
    Малцина са производителите,които поради различни причини,за добро или за лошо,забавиха внедряването на новите технологий в дизеловите си двигатели.Други,наистина големи производители,с големи възможности и с определени позиций на определени пазари,разработиха съвременни двигатели но същевременно не изоставиха напълно и старите,доказани разработки за специфичните си пазари и клиенти.(тези производители са малко,по обясними причини).
    По-горе съм предложил един опростен и непретензиозен вариант,отговарящ на изискванията за възраст и разход на гориво,който се е предлагал за Европа.

    За редовите помпи е ясно-има ги и при други производители,наистина по-рядко(мисля че и Патрула с 3,3D e така).Но пък и те не са гаранция за непретенциозност,просто будят асоциаций с тракторни мотори.

    Yaro,в Classic-а не се ли слага оригинално само 200Tdi?А и до 1994г даже и в Discovery,е само 200Tdi...
    Иначе вариантите ти са супер,ако не се държи непременно на възрастта.То и според мен възрастта е твърде относително понятие и не би трябвало да и се отдава голямо значение но всеки си знае...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      До: Непретенциозен дизелов двигател

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ... За редовите помпи е ясно-има ги и при други производители,наистина по-рядко(мисля че и Патрула с 3,3D e така).Но пък и те не са гаранция за непретенциозност,просто будят асоциаций с тракторни мотори.
      Да, и 3.3Д на Патрул, както и стария 4.0 на ТЛК.

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      ... Yaro,в Classic-а не се ли слага оригинално само 200Tdi?А и до 1994г даже и в Discovery,е само 200Tdi...
      Иначе вариантите ти са супер,ако не се държи непременно на възрастта.То и според мен възрастта е твърде относително понятие и не би трябвало да и се отдава голямо значение но всеки си знае...
      Класик-а е бил предимно с 2.5 VM. След 1992г. в ограничена версия е с 200tdi, през 1994г. в още по-ограничена е с 300tdi стандартно. Колата е много интересна, намерих на Злати (от форума) такава преди време и той я взе. Таблото е микс между Дискавъри 1 (300tdi) и Range Rover P38. Defender се предлагаше (за определени пазари и клиенти) с 300tdi само допреди години, така, че той принципно влиза в изискванията за години тук.

      Коментар


      • #18
        До: Непретенциозен дизелов двигател

        Разбрах-интересна информация.
        Обаче за 30 хил.км. годишно и само леки разходки,едва ли баш Defender е много подходящ.
        По-скоро деветдесетката или Discovery 1(300Tdi)...

        Темата за Класика на Злати съм я гледал някъде-страхотна машина,но явно много рядка.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          До: Непретенциозен дизелов двигател

          Ясно!
          МНООООГО ВИ БЛАГОДАРЯ!!!
          Мисля, че ще е ТЛК 3000 1KZ-TE само да успея да го разпозная )
          Сега ще се постарая да се образовам малко повече и тръгвам на пазар.
          Търсенето на подобен двигател е свързано с чисто личните ми паранои, че покрай кризите можем да допрем до нафтата на камионите(икономист съм ...с извинение), а и злобливо завиждам на приятел купуващ си горивото на цена 90ст/л.
          Ако на някой му излезе нещо за продан (може и Роувър или Терано) нека се обажда.
          Благодаря Ви още веднъж!!! Няма да забравя да почерпя на следващото състезание което посетя!
          Grand Vitara 2L 140hp. 2006
          LZ2BTK
          AB+

          Коментар


          • #20
            До: Непретенциозен дизелов двигател

            Много интересна тема е тая .За мен непренциозен дизелов двигател използващ се за оффроуд е болгар двигател сложен на ЗИЛ 157 . Само трябва да се свикне с габаритите .А относно проходимостта ако взема по 1 лев на теглене на джипки ще го изплати за една зима

            Коментар


            • #21
              До: Непретенциозен дизелов двигател

              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
              Колега ,интересно къде си виждал или чул за 80-та серия парт тайм!!!?
              Да колега,прав си!Просто не се сетих в момента за нея!Тойота 80-та серия също е фул-тайм.Дизеловия мотор до колкото знам е 1HD и 1HZ.Тук вече не мога да изкажа мнение,защото нямам наблюдения върху 80-та серия.

              Коментар


              • #22
                До: Непретенциозен дизелов двигател

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Колега ,интересно къде си виждал или чул за 80-та серия парт тайм!!!?
                Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                Да колега,прав си!Просто не се сетих в момента за нея!Тойота 80-та серия също е фул-тайм.Дизеловия мотор до колкото знам е 1HD и 1HZ.Тук вече не мога да изкажа мнение,защото нямам наблюдения върху 80-та серия.
                И Тедо е споменал по-горе, 80-та серия има и part и full time. Дизеловите двигатели са 1HZ, 1HD-T, 1HD-FT.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X