До: Непретенциозен дизелов двигател
Стига с тия стари мотори на Мерцедес-да,прави сте за тях-страхотни и легендарни са,но не са само те.
Все едно аз да твърдя,че освен УАЗ,другите са подобия на джипове...
Повечето разделнокамерни дизели,а и не малка част от старите мотори с директно впръскване са способни да работят с твърде разнообразни,като вид и качество горива.Примери,мога да дам много-и от личен опит и от преки наблюдения.
Въпросът на човека е да намери такъв,сравнително непретенциозен мотор,в сравнително по-нов(до 10 годишен) автомобил(джип).
Както на всички ни е известно,преди около десетина(а за MB и малко повечко) години светът на дизеловото двигателостроене се обърна окончателно,към новите технологий с директно впръскване на горивото от типа Common rail и помпа-дюза.
Предимствата на новите мотори са безспорни и всепризнати,но непретенциозността към горивото,простотата в конструкцията и евтината поддръжка и ремонт не са от тях.
Малцина са производителите,които поради различни причини,за добро или за лошо,забавиха внедряването на новите технологий в дизеловите си двигатели.Други,наистина големи производители,с големи възможности и с определени позиций на определени пазари,разработиха съвременни двигатели но същевременно не изоставиха напълно и старите,доказани разработки за специфичните си пазари и клиенти.(тези производители са малко,по обясними причини).
По-горе съм предложил един опростен и непретензиозен вариант,отговарящ на изискванията за възраст и разход на гориво,който се е предлагал за Европа.
За редовите помпи е ясно-има ги и при други производители,наистина по-рядко(мисля че и Патрула с 3,3D e така).Но пък и те не са гаранция за непретенциозност,просто будят асоциаций с тракторни мотори.
Yaro,в Classic-а не се ли слага оригинално само 200Tdi?А и до 1994г даже и в Discovery,е само 200Tdi...
Иначе вариантите ти са супер,ако не се държи непременно на възрастта.То и според мен възрастта е твърде относително понятие и не би трябвало да и се отдава голямо значение но всеки си знае...
Стига с тия стари мотори на Мерцедес-да,прави сте за тях-страхотни и легендарни са,но не са само те.
Все едно аз да твърдя,че освен УАЗ,другите са подобия на джипове...
Повечето разделнокамерни дизели,а и не малка част от старите мотори с директно впръскване са способни да работят с твърде разнообразни,като вид и качество горива.Примери,мога да дам много-и от личен опит и от преки наблюдения.
Въпросът на човека е да намери такъв,сравнително непретенциозен мотор,в сравнително по-нов(до 10 годишен) автомобил(джип).
Както на всички ни е известно,преди около десетина(а за MB и малко повечко) години светът на дизеловото двигателостроене се обърна окончателно,към новите технологий с директно впръскване на горивото от типа Common rail и помпа-дюза.
Предимствата на новите мотори са безспорни и всепризнати,но непретенциозността към горивото,простотата в конструкцията и евтината поддръжка и ремонт не са от тях.
Малцина са производителите,които поради различни причини,за добро или за лошо,забавиха внедряването на новите технологий в дизеловите си двигатели.Други,наистина големи производители,с големи възможности и с определени позиций на определени пазари,разработиха съвременни двигатели но същевременно не изоставиха напълно и старите,доказани разработки за специфичните си пазари и клиенти.(тези производители са малко,по обясними причини).
По-горе съм предложил един опростен и непретензиозен вариант,отговарящ на изискванията за възраст и разход на гориво,който се е предлагал за Европа.
За редовите помпи е ясно-има ги и при други производители,наистина по-рядко(мисля че и Патрула с 3,3D e така).Но пък и те не са гаранция за непретенциозност,просто будят асоциаций с тракторни мотори.
Yaro,в Classic-а не се ли слага оригинално само 200Tdi?А и до 1994г даже и в Discovery,е само 200Tdi...
Иначе вариантите ти са супер,ако не се държи непременно на възрастта.То и според мен възрастта е твърде относително понятие и не би трябвало да и се отдава голямо значение но всеки си знае...
Коментар