Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2LT или 22R(E); LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Re: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

    Първоначално публикуван от msi200 Преглед на мнение
    Аз имам бензиновата и особено с по-големи гуми, хич я няма на ниските обороти.

    Та моето мнение е, че дизелов двигател е по-подходящ за джип.

    Обаче трябва да е с по-голям работен обем. 3 литра турбодизел мисля, че би подхождал идеално на 70-ка къса база. А най-добрия вариант е като на Яро 70-ката, но те така не излизат от завода

    Иначе между точно тези двигатели, винаги взимам бензина. Ако харчи много - има опция за газ.

    P.S. за тунинга - за 22ре наистина има много тунинг китове, защото се слага на сума ти модели. Въпросът е, че освен двигателя после трябва да се тунингова всичко по силовото предаване, и незнам как ще се вържат сметките чисто финансово... Иначе ще е интересно 70-ка с 400коня на колелата
    За 3-литровия знам,но той е други пари,защото е след 93г,а си е и по скъпа модификация,затова не го слагам в сметките.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #17
      До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

      Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
      .....на продължителния кален баир някои автомобили направо спираха....
      При определени условия може и четирите гуми да буксуват и пак да не може да се качи.

      На калния баир трябват две взаимно изключващи се неща: Голяма мощност да върти и чисти агресивните гуми и ниско тегло, за да не го тегли гравитацията яко надолу.

      Леката версия на 7Х серия се предлага с 2.4 бензин и турбо дизел и 3.0 турбо дизел. Най-добър, съответно най труден за намиране е последният, него няма да го разглеждаме защото на цената на такъв екземпляр може да се намери и от тежките серии на 7Х серия.

      И двата 2.4 двигателя са подходящи за нормална експлоатация. Нормално каране и щадене на агрегатите, максимален размер гуми 32-33, никакво каране на прекасвач и т.н.

      Аз лично от двата бих предпочел дизела защото обичам да карам леко и почти без газ, просто това е моят стил и искам въртящ момент на ниски обороти. Разхода му в гората при нормално каране е приятен, а оттам идва и добра автономност.

      Но както Венци е написъл, там няма място за доработки освен един кулер чиято полза и ефект е спорен в гората.

      Ако те човърка да си модваш джипката, по подходящ ще е бензиновия, ще го направиш двеста....триста...четиристотин коня, ще започне да гори по 30...60....120/100, мостовете ще станат консуматив, ще сложиш от 80ка, после ще олекотиш и един ден ще се събудиш и ще установиш че от леката версия на 7Хката е останала само топката на скоростния лост и си налял кинти като за два Каена.

      Хубавото на леките версии е сравнително ниската цена и богат избор на окачванията. Разпространени са и се намират за тях части втора употреба ако се скине някой агрегат.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #18
        До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

        По мое мнение, при монтирани 32-33ки бензиновата по няма да къса части по силовото предаване 1-поради по-ниския въртящ момент
        2-поради по- ниското тегло.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #19
          До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
          От дизела каквото може да се изкара вече е направено, единствено може да му се добави интеркулер... Докато точно този бензинов двигател, поради факта, че е много разпространен и използван във всякакви "бегачки" особено в САЩ, има неизчислим брой тунинги и подобрения... Може да се тунингова до към ~700 кс...
          Абе Венци ти все си говориш за тези 7оо коня,ама те се вадят от 4.5,а не от 2.4 и то от арабелите с много парици....не съм ли прав...
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #20
            До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

            Не е проблем и тук да ги извадиш, с мноооого кинти и за няколко часа работа на мотора, после дай един нов и пак мноооого кинти.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #21
              До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

              Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
              От дизела каквото може да се изкара вече е направено, единствено може да му се добави интеркулер... Докато точно този бензинов двигател, поради факта, че е много разпространен и използван във всякакви "бегачки" особено в САЩ, има неизчислим брой тунинги и подобрения... Може да се тунингова до към ~700 кс...
              Венци, версията с тези 700к.с. е силно хипотетична така или иначе. Тоест, да, теоретически е възможно този двигател да се тунингова до такава мощ. Но практически на този автомобил е невъзможно. Всичко над едни 170-180к.с. ще предизвикат поголовно чупене.

              На въпроса кой двигател да се избере между 2.4td (2LT) и 2.4i (22R/22R-e) - аз бих отговорил така - само и единствено 3.0тд (1KZ-T).

              Карал съм и двата двигателя (2.4), бензиновия даже го имах за известно време. Бензиновия е осезаемо по-живичък от дизела, същото така бензина долу е доста по-мъртъв от дизела (особено инжекцията я няма никаква до над 3000об/мин). За разлика от проблемите, които макар и рядко се срещат при 2LT, 22R(-E) е като цяло по-безпроблемен и некапризен.

              Скромно ще заключа следното:
              Смених ТЛК RJ70 с 32" гуми с 4.3* предавателни числа за модифицирана 3.0td с 33" гуми с 4.88 предавателни числа. Нямат никакви бази за сравнение, каквото и да ми говорят бензинджиите. Бензина просто се мъчи, затова пък гълта, дизела върви и пита за още (3-литровия).

              Не, че Фулдата не е правил и не прави чудеса със скромния 2.4тд, но си иска и можене, когато колата не дава достатъчно.

              Коментар


              • #22
                До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                ...И двата 2.4 двигателя са подходящи за нормална експлоатация. Нормално каране и щадене на агрегатите, максимален размер гуми 32-33, никакво каране на прекасвач и т.н...
                Митак, с всичко останало, което си написал съм напълно съгласен. Относно гумите, категорично тавана и на двата двигателя 2.4 е гуми 32". И двата нямат каране при 33", или хайде бензина нещо прави опити...

                Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                По мое мнение, при монтирани 32-33ки бензиновата по няма да къса части по силовото предаване 1-поради по-ниския въртящ момент
                2-поради по- ниското тегло.
                Може би си искал да кажеш поради по-малкия въртящ момент?
                Относително е, включително и за теглото. Разликата в килограмите на двата двигателя не е значителна, и при невнимателни и непремислени доработки, може бързо да се стопи...
                Последно редактирано от Yaro; 30-03-10, 23:43.

                Коментар


                • #23
                  До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                  Яро,да разбирам ли,че като изключим 3-литровия дизел,както умишлено съм направил,ти си за бензиновия 2.4? А колкото до 700те коня,в моментадвигателите на Формула 1 са 2.4л и са малко под заветните 700к.с. със стотици миллиони инвестиции,така че аз се отказвам да ги търся.
                  Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                  Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                  Враца

                  Коментар


                  • #24
                    До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                    Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                    Яро,да разбирам ли,че като изключим 3-литровия дизел,както умишлено съм направил,ти си за бензиновия 2.4? А колкото до 700те коня,в моментадвигателите на Формула 1 са 2.4л и са малко под заветните 700к.с. със стотици миллиони инвестиции,така че аз се отказвам да ги търся.
                    Да, като изключим 3-литровия, аз категорично бих избрал бензиновия, като подчертавам, че съм откровен дизелджия.

                    Какво се хванахте с тези 700к.с. от Венци..
                    Наистина 22R-E е изключително популярен двигател в САЩ, качва се на какво ли не и затова там има компании, които правят разработки за този двигател, включително и до 700к.с. И в други теми съм споменавал, разработките са на stage-ове, например на LC Engineering, линк по-долу. Това съвсем не значи, че или го правим 700к.с. или забравяме за този двигател.

                    Първите два stage-а звучат много приятно и са на нормална бих казал цена, като например за 1000 и нещо долара сваляте макс. въртящия момент малко надолу, вдигате малко конете, до към 150к.с. което ще е повече от достатъчно за разходки и общо ползване.

                    Малко за четене по темата как и можем ли да напилим 22R-E:
                    http://www.lcengineering.com/

                    http://www.doaracingengines.com/

                    Коментар


                    • #25
                      До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                      От горепосочените модели,бензиновият вариант е по-добрият избор.
                      Дизеловите варианти, единствено 4,2 (130 к.с) и 3,0 ТД(150),както и 3,0 Д са по-добри от него,но цените на джиповете с тези мотори са x 2.
                      Ясно е защо.

                      Коментар


                      • #26
                        До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                        Първоначално публикуван от zodiak Преглед на мнение
                        От горепосочените модели,бензиновият вариант е по-добрият избор.
                        Дизеловите варианти, единствено 4,2 (130 к.с) и 3,0 ТД(150),както и 3,0 Д са по-добри от него,но цените на джиповете с тези мотори са x 2.
                        Ясно е защо.
                        4.2d (1HZ) няма нищо общо с моделите, които дискутираме.
                        3.0td (1KZ-T) е 125к.с., евентуално става 150к.с. с добавен интеркулер. Цените вече не са чак х2 на бензина, виж тази, но наистина 3.0td при light duty 7-ма серия остана и е най-търсената комплектация.

                        Отново ще повторя, макар и да не е тема на тази дискусия. Само който е карал 2.4 бензин (или дизел) и 3.0тд ще разбере, че парите отгоре в тройката си заслужават всеки лев.

                        Коментар


                        • #27
                          До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                          Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                          Та се питам,дали по-големия въртящ момент на дизела,или по-голямата мощност на бензиновия вариант са по-полезни в този случай.

                          2.4 liter /22R - Бензин

                          Horse Power: 105 @ 4800
                          Torque Output: 136 ft/lbs @ 2800

                          2.4 liter/2LT - Турбо Дизел

                          Horse Power: 86 @ 4000
                          Torque Output: 139 ft/lbs @ 2200



                          Прикачам и една графика на 22R - синьото и лилавото:
                          Прикачени файлове
                          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                          Drag Grand Canyon Daily
                          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                          LZ1JYM

                          Коментар


                          • #28
                            До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                            Аз също смятам, че бензиновия двигател е по-добрия вариант. Наблюденията ми са от моята и още две бензинови ,и две дизелови Тойоти.

                            Коментар


                            • #29
                              До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              2.4 liter /22R - Бензин

                              Horse Power: 105 @ 4800
                              Torque Output: 136 ft/lbs @ 2800

                              2.4 liter/2LT - Турбо Дизел

                              Horse Power: 86 @ 4000
                              Torque Output: 139 ft/lbs @ 2200



                              Прикачам и една графика на 22R - синьото и лилавото:
                              Наистина според тези данни разликата е много малка,но все пак при дизела имаш на разположение максималния въртящ момент още на 2200об.
                              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                              Враца

                              Коментар


                              • #30
                                До: LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                                А от графиката си личи, че въртящия момент от 2500 до 3500 е с незначителна разлика, а и практиката го показва.
                                Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                                Drag Grand Canyon Daily
                                Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                                LZ1JYM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X