Здравейте!
Всичко започна преди около 2 години когато купих едно Бертоне фриклаймбър 2 с удар в панела.След като смених панела и една частична боя , сложих
едни нови Кобри 235/75/15 , джипът заприлича на нещо
Разбирасе не мина само с това , бях го натегнал отпред да се дигне 15-см а отзад минах ресьорите над моста , като махнах по един лист защото беше адски вирнато.
В тази конфигурация го карах около година и половина , имаше много недостатъци - отпред ходове никакви отзад малко , друса ужасно , единствено на външен вид беше добре.Проходимоста му не беше голяма защото се кантареше дори и от най-малкото камъче.
Всичко това приключи към средата на това лято , след като ми попадна доста изгодно това -както го наричах Mr. G
Започнах най-напред да разпродавам ненужните части от двата джипа , за да може да натрупам капитал за да платя Г-то , което взех от мой приятел.
За мое голямо учудване в рамките на месец-два продадох по голямата част от Г-то и доста скъпи части от Mr. B (скорости с р-к , ЛСД , гуми джанти)
и проекта стартира около начлото на месец Август.
Ето малко снимки:
купих гуми 235-85-16 регенерат български и те на едно излизане високи 82см което за момента ме задоволява и почнах да позиционирам мостовете
първо качих задния като го дръпнах отколо 3 см назад , пружините са от моргата от няква френска кола , а амортесьорите от паджеро мисля (подари ми ги един прятел).
Целта на проекта е да се влагат минимално средства и максимално качество на изработка.Затова исползвах наготово окачването с вилици от Г-то , като само им смених втулките с нови.
панхарда отзад го направих регулируем , отпред също
Тъй като Г-то беше десняк преработих и хебела на моста , както и конзолата за панхарда
кормилната кутия си остана от Бертнонето , но я преместих няколко см напред и преправих хебела , за да има място за пружината
Предният мост го монтирах с 4 см напред , пружини от БМВ е30 и амортесьори от Г-то , ползвах тези пружини тъй като са същия диаметър като предните на Г-то и лягат точно на моста на фабричните легла , а за горните легла ползвах чашки от бмв е30 и стана добре
последва монтаж на Р-к от Г-то което никак не беше лесна работа , позиционирах го така че задния кардан пасна , предния го скъсихме 2 см а малкото карданче е изцяло хоум мейд
за него ползвах кардан от бмв като останаха само каретата и часта с шлиците рязан на струг заварен с Аргон , скоростите са от БМВ е36.
И започна сглобяването , тръбички за спирачки нов ауспух и генерация и други дреболий , изработване на лост за скоростите , нова дупка в пода за лоста за Р-к то , монтиране на горна помпа за съединител(бертонето е с жило а бмв с помпа).
Леко полеко се получи ето това
разбирасе веднага го опънах с макарата да видиме резултата 55-60 см ходове , не е нещо особено , но в сравнение с това което беше , резултата е повече от страхотен
Последваха и първите тестове преди няколко дни:
първите ми впечатления са : много по мека возия , много по проходим , доста по бавни предавки , особено на бавните , доста по нестабилен по асфалта
има малки бъгове , но предвид огромните преработки е нормално да има нещо за доискусоряване.
Освен бъговете за довършване има
- задни дискови спирачки
- конзола с помпи за да подкарам блокажите на мостовете , тъй като тези от г-то са си испяли песента и конзолата е неприложима
- малко орязване на задните вежди
- да подкарам километража на бертонето към рк на Г-то.
предвидил съм и малко силов тунинг на мотора , но за него по натам
за проекто старт от скрапа толкова , всички материали са от моя гараж , но резултата ме удовлетворява за сега
Всичко започна преди около 2 години когато купих едно Бертоне фриклаймбър 2 с удар в панела.След като смених панела и една частична боя , сложих
едни нови Кобри 235/75/15 , джипът заприлича на нещо
Разбирасе не мина само с това , бях го натегнал отпред да се дигне 15-см а отзад минах ресьорите над моста , като махнах по един лист защото беше адски вирнато.
В тази конфигурация го карах около година и половина , имаше много недостатъци - отпред ходове никакви отзад малко , друса ужасно , единствено на външен вид беше добре.Проходимоста му не беше голяма защото се кантареше дори и от най-малкото камъче.
Всичко това приключи към средата на това лято , след като ми попадна доста изгодно това -както го наричах Mr. G
Започнах най-напред да разпродавам ненужните части от двата джипа , за да може да натрупам капитал за да платя Г-то , което взех от мой приятел.
За мое голямо учудване в рамките на месец-два продадох по голямата част от Г-то и доста скъпи части от Mr. B (скорости с р-к , ЛСД , гуми джанти)
и проекта стартира около начлото на месец Август.
Ето малко снимки:
купих гуми 235-85-16 регенерат български и те на едно излизане високи 82см което за момента ме задоволява и почнах да позиционирам мостовете
първо качих задния като го дръпнах отколо 3 см назад , пружините са от моргата от няква френска кола , а амортесьорите от паджеро мисля (подари ми ги един прятел).
Целта на проекта е да се влагат минимално средства и максимално качество на изработка.Затова исползвах наготово окачването с вилици от Г-то , като само им смених втулките с нови.
панхарда отзад го направих регулируем , отпред също
Тъй като Г-то беше десняк преработих и хебела на моста , както и конзолата за панхарда
кормилната кутия си остана от Бертнонето , но я преместих няколко см напред и преправих хебела , за да има място за пружината
Предният мост го монтирах с 4 см напред , пружини от БМВ е30 и амортесьори от Г-то , ползвах тези пружини тъй като са същия диаметър като предните на Г-то и лягат точно на моста на фабричните легла , а за горните легла ползвах чашки от бмв е30 и стана добре
последва монтаж на Р-к от Г-то което никак не беше лесна работа , позиционирах го така че задния кардан пасна , предния го скъсихме 2 см а малкото карданче е изцяло хоум мейд
за него ползвах кардан от бмв като останаха само каретата и часта с шлиците рязан на струг заварен с Аргон , скоростите са от БМВ е36.
И започна сглобяването , тръбички за спирачки нов ауспух и генерация и други дреболий , изработване на лост за скоростите , нова дупка в пода за лоста за Р-к то , монтиране на горна помпа за съединител(бертонето е с жило а бмв с помпа).
Леко полеко се получи ето това
разбирасе веднага го опънах с макарата да видиме резултата 55-60 см ходове , не е нещо особено , но в сравнение с това което беше , резултата е повече от страхотен
Последваха и първите тестове преди няколко дни:
първите ми впечатления са : много по мека возия , много по проходим , доста по бавни предавки , особено на бавните , доста по нестабилен по асфалта
има малки бъгове , но предвид огромните преработки е нормално да има нещо за доискусоряване.
Освен бъговете за довършване има
- задни дискови спирачки
- конзола с помпи за да подкарам блокажите на мостовете , тъй като тези от г-то са си испяли песента и конзолата е неприложима
- малко орязване на задните вежди
- да подкарам километража на бертонето към рк на Г-то.
предвидил съм и малко силов тунинг на мотора , но за него по натам
за проекто старт от скрапа толкова , всички материали са от моя гараж , но резултата ме удовлетворява за сега
Коментар