Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

    Здравейте!
    Всичко започна преди около 2 години когато купих едно Бертоне фриклаймбър 2 с удар в панела.След като смених панела и една частична боя , сложих
    едни нови Кобри 235/75/15 , джипът заприлича на нещоНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020353.jpg
Прегледи:1
Размер:151.9 КБ
ID:6033360
    Разбирасе не мина само с това , бях го натегнал отпред да се дигне 15-см а отзад минах ресьорите над моста , като махнах по един лист защото беше адски вирнато.
    В тази конфигурация го карах около година и половина , имаше много недостатъци - отпред ходове никакви отзад малко , друса ужасно , единствено на външен вид беше добре.Проходимоста му не беше голяма защото се кантареше дори и от най-малкото камъче.
    Всичко това приключи към средата на това лято , след като ми попадна доста изгодно това -както го наричах Mr. G
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030288.JPG
Прегледи:2
Размер:212.8 КБ
ID:6033361
    Започнах най-напред да разпродавам ненужните части от двата джипа , за да може да натрупам капитал за да платя Г-то , което взех от мой приятел.
    За мое голямо учудване в рамките на месец-два продадох по голямата част от Г-то и доста скъпи части от Mr. B (скорости с р-к , ЛСД , гуми джанти)
    и проекта стартира около начлото на месец Август.
    Ето малко снимки:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0078.jpg
Прегледи:1
Размер:90.0 КБ
ID:6033362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0089.jpg
Прегледи:1
Размер:112.6 КБ
ID:6033363Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0090.jpg
Прегледи:2
Размер:121.5 КБ
ID:6033364Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0101.jpg
Прегледи:1
Размер:124.4 КБ
ID:6033365Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0097.jpg
Прегледи:1
Размер:150.2 КБ
ID:6033366
    купих гуми 235-85-16 регенерат български и те на едно излизане високи 82см което за момента ме задоволява и почнах да позиционирам мостовете
    първо качих задния като го дръпнах отколо 3 см назад , пружините са от моргата от няква френска кола , а амортесьорите от паджеро мисля (подари ми ги един прятел).
    Целта на проекта е да се влагат минимално средства и максимално качество на изработка.Затова исползвах наготово окачването с вилици от Г-то , като само им смених втулките с нови.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0099.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:6033367Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0100.jpg
Прегледи:1
Размер:98.2 КБ
ID:6033368Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0157.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:6033369
    панхарда отзад го направих регулируем , отпред също

    Тъй като Г-то беше десняк преработих и хебела на моста , както и конзолата за панхардаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0149.jpg
Прегледи:1
Размер:114.7 КБ
ID:6033370Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0150.jpg
Прегледи:1
Размер:84.4 КБ
ID:6033371
    кормилната кутия си остана от Бертнонето , но я преместих няколко см напред и преправих хебела , за да има място за пружината
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0155.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:6033372Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0156.jpg
Прегледи:1
Размер:130.0 КБ
ID:6033373Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0161.jpg
Прегледи:1
Размер:145.4 КБ
ID:6033374

    Предният мост го монтирах с 4 см напред , пружини от БМВ е30 и амортесьори от Г-то , ползвах тези пружини тъй като са същия диаметър като предните на Г-то и лягат точно на моста на фабричните легла , а за горните легла ползвах чашки от бмв е30 и стана добреНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0158.jpg
Прегледи:1
Размер:105.8 КБ
ID:6033375Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0156.jpg
Прегледи:1
Размер:130.0 КБ
ID:6033373
    последва монтаж на Р-к от Г-то което никак не беше лесна работа , позиционирах го така че задния кардан пасна , предния го скъсихме 2 см а малкото карданче е изцяло хоум мейдНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0173.jpg
Прегледи:1
Размер:101.0 КБ
ID:6033376Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0172.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:6033377Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0170.jpg
Прегледи:1
Размер:124.2 КБ
ID:6033378
    за него ползвах кардан от бмв като останаха само каретата и часта с шлиците рязан на струг заварен с Аргон , скоростите са от БМВ е36.
    И започна сглобяването , тръбички за спирачки нов ауспух и генерация и други дреболий , изработване на лост за скоростите , нова дупка в пода за лоста за Р-к то , монтиране на горна помпа за съединител(бертонето е с жило а бмв с помпа).

    Леко полеко се получи ето товаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0164.jpg
Прегледи:1
Размер:131.8 КБ
ID:6033379Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0104.jpg
Прегледи:1
Размер:136.9 КБ
ID:6033380Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0165.jpg
Прегледи:2
Размер:127.5 КБ
ID:6033381Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0166.jpg
Прегледи:1
Размер:106.3 КБ
ID:6033382
    разбирасе веднага го опънах с макарата да видиме резултата 55-60 см ходове , не е нещо особено , но в сравнение с това което беше , резултата е повече от страхотен

    Последваха и първите тестове преди няколко дни:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030590.jpg
Прегледи:2
Размер:227.7 КБ
ID:6033383Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030587.jpg
Прегледи:2
Размер:149.4 КБ
ID:6033384

    първите ми впечатления са : много по мека возия , много по проходим , доста по бавни предавки , особено на бавните , доста по нестабилен по асфалта
    има малки бъгове , но предвид огромните преработки е нормално да има нещо за доискусоряване.
    Освен бъговете за довършване има
    - задни дискови спирачки
    - конзола с помпи за да подкарам блокажите на мостовете , тъй като тези от г-то са си испяли песента и конзолата е неприложима
    - малко орязване на задните вежди
    - да подкарам километража на бертонето към рк на Г-то.

    предвидил съм и малко силов тунинг на мотора , но за него по натам

    за проекто старт от скрапа толкова , всички материали са от моя гараж , но резултата ме удовлетворява за сега

  • #2
    От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

    Браво за големия ентусиазъм и не по-малкия майсторлък!
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
      Браво за големия ентусиазъм и не по-малкия майсторлък!
      Благодаря колега!
      Още няколко горски от последната разходкаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030598.jpg
Прегледи:1
Размер:81.8 КБ
ID:5535955Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030588.jpg
Прегледи:1
Размер:119.7 КБ
ID:5535956Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1030589.jpg
Прегледи:1
Размер:128.5 КБ
ID:5535957

      Коментар


      • #4
        От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

        Колега браво значи си сглобил зверчето, Ицо съм от Попово доволен съм от LSD- то засега върши работа, защото калта е малко по нататък и аз имам идея да сменя мостовете.
        Не можах само да разбера бмв мотора ли остави и не ти ли малее.

        Коментар


        • #5
          От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

          кои дифове са по бавни на ферозата или на M-r G и как работят блокажите на Г-то с масло ли се включват

          Коментар


          • #6
            От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

            Екстра е станала машината!
            Браво!
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #7
              От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

              Първоначално публикуван от abshristov Преглед на мнение
              кои дифове са по бавни на ферозата или на M-r G и как работят блокажите на Г-то с масло ли се включват
              Мотора си е м40б16 БМВ 1.6 100 к.с.
              предвидил съм да го понадуя на около 1 бар , но за момента събирам части и се насляждавам на возенето!
              мостовете на Г-то са число 4,88 : 1 , а на бертонето 5,27 ... ОБАЧЕ раздатката на Г-то е 1:1 бързи и 2.16 : 1 бавни , докато на бертонето е около 1,7 : 1 бавни , отделно
              скоростите които ползвам с с по големи предавателни числа като 5-та скорост е единица , докато на бертонето/фероза 4 та е единица и съответно всички останали предавки на БМВ кутията са по бавни от тези на Бертонето

              Та с две думи мостовете на Г-то са по бързи от тези на Бертоне/Фероза , но предавките са доста по бавни , в момента с тези гуми които са близо 33' тръгвам усещам 2 ра бавна както преди усещах 1 ва с гуми 29 '

              За блокажите две думи - те са с горна и долна помпа като доната си е на механизъм на моста а горната на лост които управляваш ръчно .

              ПП радвам се че всичко е наред с ЛСД - то

              Коментар


              • #8
                От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                БРАВО! С желание - всичко се постига.

                Коментар


                • #9
                  От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                  Поздравления за мерака и изпълнението.

                  Много повече уважавам подобни проекти отколкото да нацъкаш с мишката "болт он" железа и да ги нахвърлиш с лопатата по джипката.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                    Браво колега ! Много да те радва още и за напред. Страшно добре е станала джипката.
                    Можеш ли да дадеш впечатления за новите гуми, като ги хвърлиш в боя.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                      Поздравления за положения труд!
                      0осем9осем7шест0осем7едно
                      Миро

                      Коментар


                      • #12
                        От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                        И на мен ми грабна окото, поздравления !
                        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                        0878 23 58 34- Радо

                        Коментар


                        • #13
                          От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                          Комшията добре се справи с проекта и тепърва ще видим новата концепция в действие идната неделя.....
                          Тонко снимай управление на помпата на съединителя мисля че ще е интересно на хората...
                          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                          Коментар


                          • #14
                            От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Поздравления за мерака и изпълнението.

                            Много повече уважавам подобни проекти отколкото да нацъкаш с мишката "болт он" железа и да ги нахвърлиш с лопатата по джипката.
                            имаш предвид начертани и на лазер изрязани планки - на мен много ми допада идеята , но далеч не е към лоу бъджет проджект

                            Коментар


                            • #15
                              От: Едно по различно Daihatsu - или накратко Mr.B

                              Първоначално публикуван от snowblind Преглед на мнение
                              Браво колега ! Много да те радва още и за напред. Страшно добре е станала джипката.
                              Можеш ли да дадеш впечатления за новите гуми, като ги хвърлиш в боя.
                              ок за ся имам някви впечатления ма още няма много кал

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X