Повдигането на моята Витара е вече факт и понеже някъде по форума когато търсих информация бях обещал, че ще направя тема и ще дам пълна информация какво съм правил с всички чертежи е редно вече да го направя. Използвах опита на колегите от форума, където нямаше информация импровизирах и така.
Така изглеждаше моята кукла на траяла в Ботево

Така беше във вторник преди да влезе назаден в бокса

С това започнах. После се оказа, че вариянта с ексцентриковите болтове не ми допада по качествени съвети на колеги разпилих отворите на амортисьорите, но за това после

Предни пружини от Вартбург. По спецификация са високи 418мм, среден диаметър на една навивка 103мм, брой навивки 10, сечение на навивката 12,5мм. На стария 353 и новия с 1,3 четиритактов двигател са еднакви.

Амортисьори задни от Опел Омега Б


Фланеца за кардана дойде после след като взех размерите

Белязах преди лифта и след него се оказа, че моя фланец трябва да е 13мм и след монтажа чашката на кардана се върна на старото си място. Наистина има място да се постави и 30мм фланец, но няма да има празен ход и при натоварване на задния мост кардана ще удря директно в раздатката.

Сега е на път да излезе от бокса в този вид

Отпред разликата е 8см отзад 9см
					Така изглеждаше моята кукла на траяла в Ботево

Така беше във вторник преди да влезе назаден в бокса

С това започнах. После се оказа, че вариянта с ексцентриковите болтове не ми допада по качествени съвети на колеги разпилих отворите на амортисьорите, но за това после

Предни пружини от Вартбург. По спецификация са високи 418мм, среден диаметър на една навивка 103мм, брой навивки 10, сечение на навивката 12,5мм. На стария 353 и новия с 1,3 четиритактов двигател са еднакви.

Амортисьори задни от Опел Омега Б


Фланеца за кардана дойде после след като взех размерите

Белязах преди лифта и след него се оказа, че моя фланец трябва да е 13мм и след монтажа чашката на кардана се върна на старото си място. Наистина има място да се постави и 30мм фланец, но няма да има празен ход и при натоварване на задния мост кардана ще удря директно в раздатката.

Сега е на път да излезе от бокса в този вид

Отпред разликата е 8см отзад 9см



 
							
						



 ) те са по-добрия вариант, защото при шайбите с пилени отвори на амовете центровката "бяга") и какви пари ти излизат нещата? От какви материали са и ако си имал някакви трудности при монтажа да споделиш и тях - изненади и т.н.
) те са по-добрия вариант, защото при шайбите с пилени отвори на амовете центровката "бяга") и какви пари ти излизат нещата? От какви материали са и ако си имал някакви трудности при монтажа да споделиш и тях - изненади и т.н.
							
						

 
							
						




 
							
						






 
							
						
 
							
						
Коментар